Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.quote:Op maandag 6 december 2010 01:32 schreef Bluurgh het volgende:
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat
Het enige wat je kan overkomen is een lekke band, verder helemaal niets..quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Weer wat voor de 2011 versie dan.. Overigens heb ik in de eerste twee oefensessies in Monaco wel bijna voor een heel seizoen aan voorvleugels achtergelaten, en ook een stukje moeten proberen te rijden met twee lekke voorbanden. Rijdt echt voor geen meter maar het heen en weer bewegen van de banden is wel goed geanimeerd.quote:Op maandag 6 december 2010 23:35 schreef Bluurgh het volgende:
Het enige wat je kan overkomen is een lekke band, verder helemaal niets..
Je kan je motor vervangen, je hebt er 8 per seizoen en als je motor geel aangeeft dan zit 'ie al onder de 90%. Als je in de pits staat en je laptop aanklikt daar zit een optie voor een nieuwe motor (bij set-up).quote:Op maandag 6 december 2010 23:18 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zag wel het motor icoontje in de status van de auto geel worden maar ik heb nog nooit een motor zo ver versleten dat deze het begaf.
Waarom zou je als een gek door gaan rijden met 15 seconden voorsprong met het risico dat je je voorvleugel verliest en dus een pitstop moet maken? Of je nou met ééntiende of met 26 ronde's voorsprong wint, je krijgt niet meer dan 25 punten.quote:Op maandag 6 december 2010 01:32 schreef Bluurgh het volgende:
kijkend naar de motor; waarom zou je langzamer gaan rijden als het spel toch geen engine failures bevat, en de achteruitgang van de motor je echt geen 15 seconden scheelt en je dus in dat opzicht nog steeds geen concurrentie hebt?
Bij GT5 draait het toch ook om baankennis, als je de weg niet weet dan kom je niet als eerste aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Temlin het volgende:
Wat een fantastisch spelMaar baankennis is wel echt alles bij deze game.
Wie heeft het over gt5, ga lekker auto's verzamelen jij..quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij GT5 draait het toch ook om baankennis, als je de weg niet weet dan kom je niet als eerste aan.
Kom gewoon ff op live ofzo want deze baas heeft Red Alert 3quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wie heeft het over gt5, ga lekker auto's verzamelen jij..
AAAIGHT, im comming bitchquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Kom gewoon ff op live ofzo want deze baas heeft Red Alert 3
Klopt, maar de baan leer je zo in de practice.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Temlin het volgende:
Wat een fantastisch spelMaar baankennis is wel echt alles bij deze game.
F1 en GT5 zijn beide Racegames, vandaar...quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:41 schreef Xblister het volgende:
[..]
Wie heeft het over gt5, ga lekker auto's verzamelen jij..
Zo herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Klopt, maar de baan leer je zo in de practice.
Geweldige game inderdaad, zaterdag begonnen en zit inmiddels op het parkour in Monte Carlo, maar heb mijn Xbox net uitgezet voor het einde van de race. Had gewoon 3 pitstops nodig en lag 23ste van de 24, klote smalle stukken, als je ook maar iets raakt kun je niet eens draaien en ik kreeg daardoor een penalty omdat ik iedereen ophield...
Catalunya? Die lukt mij ook totaal niet. Valencia is wel te doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Bah, Spanje, wat een kutbaan.
1e 4 races finish ik mooi rond de 15e plek in m'n Lotus, alleen Spanje wil me echt voor geen meter lukken.
Ik rij heerlijk rond, maak weinig fouten, maar ik haal met moeite p23 in de vrije trainingen....
Rij je zonder ABS, Traction Control en op Full Wets en in Reverse met de AL op Legend dat je maar 15de eindigt?quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Bah, Spanje, wat een kutbaan.
1e 4 races finish ik mooi rond de 15e plek in m'n Lotus, alleen Spanje wil me echt voor geen meter lukken.
Ik rij heerlijk rond, maak weinig fouten, maar ik haal met moeite p23 in de vrije trainingen....
Dat heb ik dus altijd met Monaco. Op de een of andere manier krijg ik die baan maar niet onder de knie...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:41 schreef roelofjan het volgende:
Bah, Spanje, wat een kutbaan.
1e 4 races finish ik mooi rond de 15e plek in m'n Lotus, alleen Spanje wil me echt voor geen meter lukken.
Ik rij heerlijk rond, maak weinig fouten, maar ik haal met moeite p23 in de vrije trainingen....
Ik ook nie... ik moet m nog steeds afmaken maar ik twijfel eraan om in de banden te plempen hahahaquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd met Monaco. Op de een of andere manier krijg ik die baan maar niet onder de knie...
gast, niet iedereen is zo goed als jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 01:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Rij je zonder ABS, Traction Control en op Full Wets en in Reverse met de AL op Legend dat je maar 15de eindigt?
Ik deed mijn eerste seizoen niet eens op amateur en werd eenvoudig kampioen, met de Lotus.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gast, niet iedereen is zo goed als jij
Wow, mogen we je aanraken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik deed mijn eerste seizoen niet eens op amateur en werd eenvoudig kampioen, met de Lotus.
Neequote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan je ook ergens nakijken wat je resultaten waren in de voorgaande seizoenen? Zou ik namelijk wel leuk vinden om te zien wat mijn resultaat was in het voorgaande seizoen.
Doe je wel aan de vrije training??quote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef wortel1981 het volgende:
Wat een kutbaan is Monaco toch! Kan maar geen goed resultaat halen daar!
veel oefenenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:05 schreef wortel1981 het volgende:
Wat een kutbaan is Monaco toch! Kan maar geen goed resultaat halen daar!
Ik vind het vooral klote dat zoveel ruimte tussen de wagens in de pits houden, soms moet je best lang wachten voordat je weg mag rijden omdat er auto's aankomen waar je eigenlijk makkelijk voor of tussen kon..quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:35 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren een race in spa gereden. In het begin van ronde twee begint het zachtjes te spetteren dus ik ga vroeg naar binnen voor intermediates. De rest van het veld gaat een ronde later en ik pak de leiding in de wedstrijd.
Mijn teammate is na 6 ronden tweede en zit vlak op mijn staart omdat mijn banden er helemaal aan zijn. Ik besluit dus een tweede stop te maken en ga aan het einde van de ronde de pits in. Ondertussen is het veel harder gaan regenen en zou full wets een verstandige keuze zijn.
Dus ik rij de pits in, maar ik schiet wat te ver door. Zie ik ineens de ghost van mijn teammate ineens door me heen rijden en VOOR me stoppen. Dus ik moest wachten in de pitlane op mijn teamgenoot. Wanneer zijn banden zijn gewisseld komt de rest van het veld ook net de pits in, dus hij moest wachten tot iedereen voorbij was, voordat hij weg kon rijden. Hij weg, ik krijg nieuwe banden, wil ik weg rijden.... achterblijvers die gaan pitten! Kortom ik verlies in totaal bijna 20 seconden tijd.
Maargoed iedereen was gewisseld naar full wets en ik naar intermediates. De laatste drie ronden knal ik zo hard als ik kan... in de allerlaatste bocht pak ik de leiding in de wedstrijd weer
Wat een spanning, een frustratie en wat een race
Ik vind het alleen stom dat andere auto's ghosten wanneer ze de pits inrijden...
Dat klopt inderdaad. Je hebt het ook echt altijd wanneer je in de van te voren ingestelde ronde de pits in rijdt. Maargoed als je een ronde eerder naar binnen gaat meestal ook. Hoe dan ook ben je vaak gewoon de sjaak in 20% races. Dit zal wel minder zijn bij langere races neem ik aan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 14:43 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik vind het vooral klote dat zoveel ruimte tussen de wagens in de pits houden, soms moet je best lang wachten voordat je weg mag rijden omdat er auto's aankomen waar je eigenlijk makkelijk voor of tussen kon..
Je kan er natuurlijk voor kiezen om hem eerst even te downloaden om te kijken of je het het geld waard vind en of het een beetje te doen is.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:32 schreef Meike26 het volgende:
Helaas heb ik (nog) geen F1 2010, maar de F1 banen die in GT5 zitten, lijken over het algemeen altijd wel goed op elkaar, in diverse spellen.
Om te kijken vind ik de GP van Monza bijvoorbeeld altijd een saaie baan om te zien, maar om te racen (gaming) is het wel een tof circuit. Net zoals Suzuka en Monaco.
Weet niet hoe het in F1 2010 is, maar Monaco en dan met name de hairpin zijn echt niet te doen, zo scherp. Met de Ferrari F1 2010 dwing ik de auto dan net voor de bocht in een slip, dan haal ik die hairpin wel. Ook Tabac, dat bochtje om het gebouw heen, net voor ingang van start/finish, is een heikel punt.
Misschien dat dit spelletje er wel snel gaat komen, want:
Hongarije, Spa en Maleisie zijn bij uitstek de banen die ik echt mis !!
Ik speel gewoon met een controller en dat gaat prima. Je moet gewoon sturen door "tikjes" tegen het pookje en de RT geven (met de Xbox 360 dan). Zo kun je prima gedoseerd sturen en gasgevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kan er natuurlijk voor kiezen om hem eerst even te downloaden om te kijken of je het het geld waard vind en of het een beetje te doen is.
Volgens mij is hij best lastig zonder stuur te spelen namelijk
Herkenbaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
net weer ff 2 uurtjes gespeeld, tis wel inspannend zegBarcelona blijft vervelend, ik kom in de vrije trainingen maar niet verder dan de 20ste plaats
in de regen nog welquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Heb in mijn Force India in de regen de pole gepakt, maar ga dat in de droge race natuurlijk verspelen.
In de regen ben ik juist beter dan de concurrentie.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in de regen nog wel![]()
ik ben echt baggerslecht in de regenin Melbourne 5de gekwalificeerd op het droge, 24e in de natte race
Ja ik juist ook!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de regen ben ik juist beter dan de concurrentie.
Dan moet je juist je team afkraken en wel goede prestaties in de races en kwalificaties leveren.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ja ik juist ook!
Ik vind het trouwens altijd wel tof om op de harde (das toch zonder groene lijn?) band te kwalificeren (wanneer ik in Q3 zit), en dan dus op die band te beginnen en dan het laatste deel van de race op de zachte band iedereen voorbij jagen
Wat zijn trouwens de beste antwoorden om te geven aan de pers als je naar een ander team wil? Ik ben lotus namelijk wel zat.. Moet je je team helemaal prijzen of moet je juist zeggen dat je het niks vind en graag weg wilt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |