Heb ik ook eens gehad daar! ik weet niet meeer of ik iemand op een ronde zette, maar deze auto reed ook de muur in op het rechte stuk. Gelukkig raakte hij mij niet daarna.quote:Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Vreemde bug/glitch die ik gister ontdekte (Canada). Als je iemand op een ronde wilt zetten dan gaan ze overdreven aan de kant, wat een zeer merkwaardig moment opleverde, waarvan ik echt rot schrok toen ik de race aan het rijden was:
Mijn eerste seizoen reed ik voor Force India, maar daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.quote:Nog een tip trouwens: geen Force India worden bij een carrière... heeft een pitstopbug, waardoor je soms maar 30 km rijdt de gehele pitstop. Kost een seconde of veertig
Je hebt voor een race drie vrije trainingen, in totaal 3.5 uur. Genoeg tijd om het wat te leren rijden. Toen ik begon stond ik iedere bocht andersom, ging al gauw beter.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef J-V het volgende:
Heb hem net ook aangeschaft! Heb er zin an!!! ( ps3)
Kan ik gewoon gelijk de career mode starten of wat dat geen succes? Practice nodig?
op welk circuit want ik heb tot op heden geen last en zit in Hongarijequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
.
Nog een tip trouwens: geen Force India worden bij een carrière... heeft een pitstopbug, waardoor je soms maar 30 km rijdt de gehele pitstop. Kost een seconde of veertig
Daar erger ik me ook aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:07 schreef sweetco het volgende:
weet je waar ik me de tyfus aan erger?
die kutpitstops waar het team je er niet uit laat omdat er op 1km afstand een andere auto door de pits rijdt. En dan te bedenken dat ze hem in realliefe nog liever kapot laten gaan in de pits dan een plek verliezen BAH!
dat soort races zijn altijd puur genietenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Montréal
Pole position op harde banden door een grid penalty vanaf plek 6 moeten starten.
Opgeklommen tot de derde postitie. Uiteindelijk op de eerste plaats rondgereden, doordat de nummers 1 en 2 van de race (beide RB's) hun pitstop afwerkten en ik nog niet.
Zelf naar binnen voor zachte banden. Na de pitstop lag ik weer derde op 12 seconde van Vettel en 5 seconde achter op Webber.
Op de zachte compound was ik ongeveer 0,5 tot 1 seconde per ronde sneller dan Webber op de harde banden, daarnaast werd Webber ook nog af en toe opgehouden door achterblijvers waardoor ik vrij snel in kon lopen en hem passeren.
Vettel was iets lastiger om bij te halen het gat bleef zo rond de 2 à 3,5 seconde liggen. Met het ingaan van de laatste ronde had ik het gat weten te dichten tot 1,4 seconde.
Dit had ik tot aan de hairpin weten goed te maken en dankzij Alguersuari kon Vettel niet snel weg accelereren uit de hairpin, zodat ik onder zijn achtervleugel kon blijven.
Op het rechte stuk richting de laatste chicane en the Wall of Champions reden we (Vettel en ik) naast elkaar. Vettel remde eerder voor de chicane, waardoor ik als eerste de chicane in en uit ging en de wedstrijd kon winnen.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En heeft RBR ook in het spel zoveel problemen met KERS.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:50 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik hoop dat ze in f1 2011 KERS wel een beetje realistisch houden en dat het geen nitro-knop wordt ofzo.
Ook ben ik benieuwd hoe DRS zal uitpakken en of je het handmatig moet bedienen of niet --> handmatig bedienen zal in kwalificaties uitmonden in RSI-vingers.
Bronquote:Apparently Dev Diary 1 is going up tomorrow, on Gamespotuk 6pm GMT. I'm nobody else has yet said this.
http://www.binsearch.net/(...)ize=&font=&postdate=quote:Dit is een mod voor F1 2010 van codemasters. je kunt hem ook downloaden via racedepartment maar dit gaat toch wel sneller dus daarom post ik hemdit is mijn eerste post dus als er iets mis is dan weet je waardoor het komt. de mod bevat o.a het volgende:
This modpack completely converts the game to the 2011 season.
Features:
Liveries -- Brand new liveries have been made for each car to match each team from the season.
Cockpit Wheels -- The wheels have been redone for the teams to match their real life counterparts.
Pit and Race Crews -- Crews have been repainted to match their 2011 appearance.
Garages/Paddocks -- Teams have new garages and paddocks to better match their sponsors and car livery.
New Drivers -- A total of 6 brand new drivers are now in the game.
Track Order -- All the tracks in the game are in proper 2011 order.
Driver/Team Strengths -- All drivers and teams are edited to match their skills and positions as close as possible to the 2011 season.
Helmets -- Some helmets are done but the rest of them will be released soon.
Car/Track Menus -- There are new car and track menu selection screens.
2011 Video -- A brand new video was made at game startup for the 2011 season.
Car Hud 2011 -- There is now a new speedometer to match the new season.
EN Ryder's Mod Manager zit erbij + Save Fix
De Season 2011 Mod moet je installeren via Ryder's Mod Manager.
klik in Ryder's Mod Manager eerst op: File - Profile en selecteer dan je F1 2010 Folder.
klik dan op Add - Folder en selecteer de Season 2011 folder die je hebt gedownload.
druk dan op installeren, ff wachten en dan doet hij het als het goed is
De Save Fix moet je gewoon kopieren en plakken in /F1 2010/system maakt niet uit of je dat ervoor of erna doet.
quote:Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef PieterBas het volgende:
Wat is Catalunya toch een bazencircuit![]()
. Die twee chicanes op het einde
![]()
Het is en blijft pure ellendequote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Desunoto het volgende:
X360 dus geen mods.
Op deze manier klopt er geen hout van. Nog een voorbeeldje: als ik in de Lotus op P9 kwalificeer (wat op zich al een mirakel is), en ik rij in de race tussen twee Toro Rosso's in op plaats 13 rond, dan rijden we in eerste instantie makkelijk weg van de Saubers en Williamsen daarachter maar na de eerste pitstops lig op opeens 19e en verlies ik klaarblijkelijk 2/3 seconden per ronde op Kobayashi, en dat terwijl ik zelfs sneller ga rijden op de nieuwe banden.
Denk dat ik in het vervolg de AI een tandje lager zet (dat kan toch wel?) en de traction control aan, zodat ik op dezelfde rails rij als zij.![]()
Maar dan krijg je waarschijnlijk het vreemde effect van een Lotus die strijdt om podiumplaatsen.
Ik vraag me echt af wat ze gedacht moeten hebben toen ze dit zo in elkaar hebben gezet. "Ach boeiend, die complete willekeur, de spelers merken het toch niet.", of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |