abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97232805
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2011 00:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Vreemde bug/glitch die ik gister ontdekte (Canada). Als je iemand op een ronde wilt zetten dan gaan ze overdreven aan de kant, wat een zeer merkwaardig moment opleverde, waarvan ik echt rot schrok toen ik de race aan het rijden was:
Heb ik ook eens gehad daar! ik weet niet meeer of ik iemand op een ronde zette, maar deze auto reed ook de muur in op het rechte stuk. Gelukkig raakte hij mij niet daarna.

quote:
Nog een tip trouwens: geen Force India worden bij een carrière... heeft een pitstopbug, waardoor je soms maar 30 km rijdt de gehele pitstop. Kost een seconde of veertig
Mijn eerste seizoen reed ik voor Force India, maar daar heb ik nooit last van gehad gelukkig.
pi_97305424
Heb hem net ook aangeschaft! Heb er zin an!!! ( ps3)

Kan ik gewoon gelijk de career mode starten of wat dat geen succes? Practice nodig?
pi_97305686
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef J-V het volgende:
Heb hem net ook aangeschaft! Heb er zin an!!! ( ps3)

Kan ik gewoon gelijk de career mode starten of wat dat geen succes? Practice nodig?
Je hebt voor een race drie vrije trainingen, in totaal 3.5 uur. Genoeg tijd om het wat te leren rijden. Toen ik begon stond ik iedere bocht andersom, ging al gauw beter.
Where did all the love go?
pi_97305692
Btw nog geen stuurtje!!! Tip welk ( betaalbaar ) stuur voor de ps 3 ?
Hoe zitten jullie er dan achter? Tafel etc?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 18:48:43 #130
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_97393196
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 16:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
.

Nog een tip trouwens: geen Force India worden bij een carrière... heeft een pitstopbug, waardoor je soms maar 30 km rijdt de gehele pitstop. Kost een seconde of veertig :')
op welk circuit want ik heb tot op heden geen last en zit in Hongarije
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_97607299
Vandaag binnen gekregen voor de xbox 360, afgelopen weken shift 2 gespeeld, dus de besturing is weer even wennen. Heeft er nog iemand tips voor een stuur voor mijn xbox?
pi_97608800
weet je waar ik me de tyfus aan erger?

die kutpitstops waar het team je er niet uit laat omdat er op 1km afstand een andere auto door de pits rijdt. En dan te bedenken dat ze hem in realliefe nog liever kapot laten gaan in de pits dan een plek verliezen BAH!
pi_97610310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:07 schreef sweetco het volgende:
weet je waar ik me de tyfus aan erger?

die kutpitstops waar het team je er niet uit laat omdat er op 1km afstand een andere auto door de pits rijdt. En dan te bedenken dat ze hem in realliefe nog liever kapot laten gaan in de pits dan een plek verliezen BAH!
Daar erger ik me ook aan.

Dat je van te voren niet de aangewezen strategie gebruikt, maar zelf een andere strategie bedenkt en dat juist in die ronde alle auto's achter je ook de pits in komen (en dan ook echt allemaal }:| ) en dat je dan pas als laatste de pits weer uit mag.

Lig je mooi 4de ofzo, kom je binnen, sta je god weet hoe lang te wachten tot al die auto's voorbij zijn en dan lig je 23ste ofzo bij uitrijden pits }:| :r :(!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 14:11:59 #134
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_98332514
Montréal _O_

Pole position op harde banden door een grid penalty vanaf plek 6 moeten starten.
Opgeklommen tot de derde postitie. Uiteindelijk op de eerste plaats rondgereden, doordat de nummers 1 en 2 van de race (beide RB's) hun pitstop afwerkten en ik nog niet.

Zelf naar binnen voor zachte banden. Na de pitstop lag ik weer derde op 12 seconde van Vettel en 5 seconde achter op Webber.
Op de zachte compound was ik ongeveer 0,5 tot 1 seconde per ronde sneller dan Webber op de harde banden, daarnaast werd Webber ook nog af en toe opgehouden door achterblijvers waardoor ik vrij snel in kon lopen en hem passeren.

Vettel was iets lastiger om bij te halen het gat bleef zo rond de 2 à 3,5 seconde liggen. Met het ingaan van de laatste ronde had ik het gat weten te dichten tot 1,4 seconde.
Dit had ik tot aan de hairpin weten goed te maken en dankzij Alguersuari kon Vettel niet snel weg accelereren uit de hairpin, zodat ik onder zijn achtervleugel kon blijven.
Op het rechte stuk richting de laatste chicane en the Wall of Champions reden we (Vettel en ik) naast elkaar. Vettel remde eerder voor de chicane, waardoor ik als eerste de chicane in en uit ging en de wedstrijd kon winnen. *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_98334361
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Montréal _O_

Pole position op harde banden door een grid penalty vanaf plek 6 moeten starten.
Opgeklommen tot de derde postitie. Uiteindelijk op de eerste plaats rondgereden, doordat de nummers 1 en 2 van de race (beide RB's) hun pitstop afwerkten en ik nog niet.

Zelf naar binnen voor zachte banden. Na de pitstop lag ik weer derde op 12 seconde van Vettel en 5 seconde achter op Webber.
Op de zachte compound was ik ongeveer 0,5 tot 1 seconde per ronde sneller dan Webber op de harde banden, daarnaast werd Webber ook nog af en toe opgehouden door achterblijvers waardoor ik vrij snel in kon lopen en hem passeren.

Vettel was iets lastiger om bij te halen het gat bleef zo rond de 2 à 3,5 seconde liggen. Met het ingaan van de laatste ronde had ik het gat weten te dichten tot 1,4 seconde.
Dit had ik tot aan de hairpin weten goed te maken en dankzij Alguersuari kon Vettel niet snel weg accelereren uit de hairpin, zodat ik onder zijn achtervleugel kon blijven.
Op het rechte stuk richting de laatste chicane en the Wall of Champions reden we (Vettel en ik) naast elkaar. Vettel remde eerder voor de chicane, waardoor ik als eerste de chicane in en uit ging en de wedstrijd kon winnen. *O*
dat soort races zijn altijd puur genieten _O_ :7
pi_98338132
Ik hoop dat ze in f1 2011 KERS wel een beetje realistisch houden en dat het geen nitro-knop wordt ofzo :').
Ook ben ik benieuwd hoe DRS zal uitpakken en of je het handmatig moet bedienen of niet --> handmatig bedienen zal in kwalificaties uitmonden in RSI-vingers.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 16:58:29 #137
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_98338387
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 16:50 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik hoop dat ze in f1 2011 KERS wel een beetje realistisch houden en dat het geen nitro-knop wordt ofzo :').
Ook ben ik benieuwd hoe DRS zal uitpakken en of je het handmatig moet bedienen of niet --> handmatig bedienen zal in kwalificaties uitmonden in RSI-vingers.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. En heeft RBR ook in het spel zoveel problemen met KERS. :D :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_98535615
Morgen de eerste dev diary van F1 2011 :D

quote:
Apparently Dev Diary 1 is going up tomorrow, on Gamespotuk 6pm GMT. I'm nobody else has yet said this.
Bron
pi_98539999
Toevallig zag ik vandaag een seizoen 2011 mod voor F1 2010 langskomen op usenet.
Ik heb hem nog niet getest
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_98540023
quote:
Dit is een mod voor F1 2010 van codemasters. je kunt hem ook downloaden via racedepartment maar dit gaat toch wel sneller dus daarom post ik hem ;) dit is mijn eerste post dus als er iets mis is dan weet je waardoor het komt. de mod bevat o.a het volgende:

This modpack completely converts the game to the 2011 season.
Features:
Liveries -- Brand new liveries have been made for each car to match each team from the season.
Cockpit Wheels -- The wheels have been redone for the teams to match their real life counterparts.
Pit and Race Crews -- Crews have been repainted to match their 2011 appearance.
Garages/Paddocks -- Teams have new garages and paddocks to better match their sponsors and car livery.
New Drivers -- A total of 6 brand new drivers are now in the game.
Track Order -- All the tracks in the game are in proper 2011 order.
Driver/Team Strengths -- All drivers and teams are edited to match their skills and positions as close as possible to the 2011 season.
Helmets -- Some helmets are done but the rest of them will be released soon.
Car/Track Menus -- There are new car and track menu selection screens.
2011 Video -- A brand new video was made at game startup for the 2011 season.
Car Hud 2011 -- There is now a new speedometer to match the new season.

EN Ryder's Mod Manager zit erbij + Save Fix
De Season 2011 Mod moet je installeren via Ryder's Mod Manager.
klik in Ryder's Mod Manager eerst op: File - Profile en selecteer dan je F1 2010 Folder.
klik dan op Add - Folder en selecteer de Season 2011 folder die je hebt gedownload.
druk dan op installeren, ff wachten en dan doet hij het als het goed is ;)

De Save Fix moet je gewoon kopieren en plakken in /F1 2010/system maakt niet uit of je dat ervoor of erna doet.
http://www.binsearch.net/(...)ize=&font=&postdate=

Iemand al getest toevallig?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_98630220
Ik heb vandaag F1 2010 eindelijk eens gekocht, nu de prijs flink omlaag is.

Erg mooi spel, maar soms klopt er echt geen kut van de tijden die de AI rijdt. :') Chandok rijdt ergens in het midden van de race zo'n 2 seconden sneller dan ik maximaal haal in m'n Lotus? What the fuck? En ik rij echt stevig door. En Barrichello rijdt op hetzelfde moment 10 seconden achter mij en komt geen steek dichterbij.

Op expert settings en de volledige raceafstand.

Ik heb het gevoel dat de AI geen verschillende banden kent en al helemaal geen slijtage. En ook geen verlies van grip als ze naast de lijn komen.
pi_98637546
Het is dan ook geen hardcore sim ;)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_98649045
Dit spel VERZINT rondetijden.

Ben je bijna een halfuur in practice aan het rijden in de stromende regen, gaan links en rechts Ferrari's tot zelfs HRT's je gemakkelijk voorbij omdat ze allemaal op rails rijden, betere bochtensnelheid hebben, meer acceleratie EN een hogere topsnelheid... rijden ze 5 seconden per ronde LANGZAMER dan ik volgens de tijdsmonitor?! Dat is dus ronduit onmogelijk. De tijden kloppen van geen kant.

Spoel je de sessie door tot 15 minuten voor het einde, regent het minder hard dus kies je intermediates... zie je GEEN VERSCHIL in je eigen tijden maar de rest rijdt nu opeens veel sneller zodat je dus helemaal achteraan komt te staan, een seconde achter P23.

En als doelstelling voor de race hebben ze P12 staan. Voor de Lotus. Hoe komen ze erop?

Welke debiel heeft gedacht dat dit spel af was? Wat is dit voor een onzin? Wat een ongelooflijke domper zeg.
pi_98658119
Je kan zelfs de race uitrijden op slicks als het regent (niet heavy-rain, dan heb je wel op zijn minst intermediates nodig). :')
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:36:12 #145
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_98658873
Op welk platform heb je hem Desunoto? Er zijn namelijk best wat mods uit die de AI en de vele irritaties verwijderen, maar de AI blijft verder een ongelofelijke aanfluiter inderdaad. Je moet sowieso niet op de tijden letten, dat is gewoon random. Vaak haal je iemand in in je qualilap en dan zet ie alsnog een tijd die twee seconden sneller is ofzo. :')

Codemasters heeft een zieke wanprestatie geleverd, dat is een feit.

Mocht je het spel op de PC hebben dan kan je beter even rondneuzen op www.racedepartment.com.
pi_98659433
X360 dus geen mods. ;(

Op deze manier klopt er geen hout van. Nog een voorbeeldje: als ik in de Lotus op P9 kwalificeer (wat op zich al een mirakel is), en ik rij in de race tussen twee Toro Rosso's in op plaats 13 rond, dan rijden we in eerste instantie makkelijk weg van de Saubers en Williamsen daarachter maar na de eerste pitstops lig op opeens 19e en verlies ik klaarblijkelijk 2/3 seconden per ronde op Kobayashi, en dat terwijl ik zelfs sneller ga rijden op de nieuwe banden.

Denk dat ik in het vervolg de AI een tandje lager zet (dat kan toch wel?) en de traction control aan, zodat ik op dezelfde rails rij als zij. :')

Maar dan krijg je waarschijnlijk het vreemde effect van een Lotus die strijdt om podiumplaatsen. :')

Ik vraag me echt af wat ze gedacht moeten hebben toen ze dit zo in elkaar hebben gezet. "Ach boeiend, die complete willekeur, de spelers merken het toch niet.", of zo? ;(
pi_98992400
Wat is Catalunya toch een kutcircuit :r :r. Die twee chicanes op het einde :r :r
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_99042869
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef PieterBas het volgende:
Wat is Catalunya toch een bazencircuit _O_ _O_ . Die twee chicanes op het einde _O_ _O_
pi_99072022
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Desunoto het volgende:
X360 dus geen mods. ;(

Op deze manier klopt er geen hout van. Nog een voorbeeldje: als ik in de Lotus op P9 kwalificeer (wat op zich al een mirakel is), en ik rij in de race tussen twee Toro Rosso's in op plaats 13 rond, dan rijden we in eerste instantie makkelijk weg van de Saubers en Williamsen daarachter maar na de eerste pitstops lig op opeens 19e en verlies ik klaarblijkelijk 2/3 seconden per ronde op Kobayashi, en dat terwijl ik zelfs sneller ga rijden op de nieuwe banden.

Denk dat ik in het vervolg de AI een tandje lager zet (dat kan toch wel?) en de traction control aan, zodat ik op dezelfde rails rij als zij. :')

Maar dan krijg je waarschijnlijk het vreemde effect van een Lotus die strijdt om podiumplaatsen. :')

Ik vraag me echt af wat ze gedacht moeten hebben toen ze dit zo in elkaar hebben gezet. "Ach boeiend, die complete willekeur, de spelers merken het toch niet.", of zo? ;(
Het is en blijft pure ellende :') een wanproduct
pi_99072451
De moeilijkheidsgraad een niveau lager betekent inderdaad dat je als Lotus zo'n beetje alles met gemak wint. :|W

Online is het wel aardig trouwens, dat valt ontzettend mee. :) Leuk die 15 minuten kwalificatie en dan een race op 20%/30% van de afstand. Zitten wel steeds klunzen tussen die niet voor je aan de kant gaan als je in een snelle ronde zit in de kwali maar ja. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')