abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89023111
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 17:38 schreef Xblister het volgende:

[..]

Nee hoor..
Klopt, ik had een vraag over wie ik als mijn grootste rivaal zag, ik zei Vettel en die stond 3de in het WK op dat moment. Nu heb ik een aanbieding van Red Bull om Vettel's teamgenoot te worden.

Alleen van Ferrari, McLaren en Mercedes heb ik nog niets vernomen trouwens. Williams, Force India en Renault houden me in de gaten maar ook nog geen aanbieding van dus ik denk dat het Red Bull zal worden.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:52:42 #27
296894 Xblister
Simply the best..
pi_89093234
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 19:02 schreef Nober het volgende:

[..]

Klopt, ik had een vraag over wie ik als mijn grootste rivaal zag, ik zei Vettel en die stond 3de in het WK op dat moment. Nu heb ik een aanbieding van Red Bull om Vettel's teamgenoot te worden.

Alleen van Ferrari, McLaren en Mercedes heb ik nog niets vernomen trouwens. Williams, Force India en Renault houden me in de gaten maar ook nog geen aanbieding van dus ik denk dat het Red Bull zal worden.
Nee oke misschien in jouw geval wel, maar het is niet standaard dat als je je rivaal verslaat je zijn plek krijgt..
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_89123772
In seizoen 1 wereldkampioen geworden en ik rij nu voor Red Bull, ik rij echter niet met startnummer 1, ik heb feitelijk gewoon de auto van Webber (startnummer 6).

Voor seizoen 2 heb ik de tyre en fuel wear aangezet en ook de Al verhoogd naar Professional, maar ik had in de eerste training op Bahrein 1.822 seconden voorsprong op Vettel! Dus heb de Al nu verhoogd naar Legend en nu heb ik serieuze competitie, ik was in training 2 eerste met 0.334 seconden voorsprong op Alonso, Vettel was 3de op 0.398 en de rest volgde op 1.1 seconden.

Ik heb nu ook gezien dat ik het eerste seizoen op één motor heb gereden, ik zag net waar ik een nieuwe motor kan pakken. Ik vond het al raar dat ik in Korea zag dat mijn motor geel was aangegeven bij ! maar groen bij C (zie Rondje tijdens race).

Die motor was dus wel aan vervanging toe, en dat kan je doen als je in het paddock staat en je set-up wil wijzigen op je laptop en dan set-up, engine. Daar kan je ook meteen bepalen hoeveel ronde's aan benzine je wilt voor de desbetreffende sessie die je gaat doen.

Door tyre wear aan te zetten heb ik nu 1 set Option, 2 sets Prime, 3 sets Wets, 4 sets Intermediates.

quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef Xblister het volgende:

[..]

Nee oke misschien in jouw geval wel, maar het is niet standaard dat als je je rivaal verslaat je zijn plek krijgt..
Kreeg ik ook niet, ik ben nu Vettel's teamgenoot. ;)
pi_89211667
dit weekend gratis xbox live, dus dat wordt gamen! De GT is Epicdude1258, mocht je de drang voelen me toe te voegen *O*
pi_89226828
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
dit weekend gratis xbox live, dus dat wordt gamen! De GT is Epicdude1258, mocht je de drang voelen me toe te voegen *O*
Ik vond het al vreemd dat die naam niet bestond op de PS3, je hebt dus een Xbox.
  zaterdag 27 november 2010 @ 16:18:31 #31
296894 Xblister
Simply the best..
pi_89227086
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:31 schreef Dudeweiser het volgende:
dit weekend gratis xbox live, dus dat wordt gamen! De GT is Epicdude1258, mocht je de drang voelen me toe te voegen *O*
lol, blij zijn met gratis xbox live :')
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_89233325
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef Xblister het volgende:

[..]

lol, blij zijn met gratis xbox live :')
ja idd, vind je dat erg?
pi_89233413
Is het aan te raden deze game te kopen als je net GT5 hebt aangeschaft? :P
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_89236919
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
Is het aan te raden deze game te kopen als je net GT5 hebt aangeschaft? :P
:')
pi_89236935
quote:
99s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:35 schreef deepart het volgende:
Is het aan te raden deze game te kopen als je net GT5 hebt aangeschaft? :P
maar ik zou ff een paar maanden wachten ja :P
pi_89237106
Die standaard car setups.... is dat steeds dezelfde setup, of is verschilt dat per circuit?
pi_89250564
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:24 schreef roelofjan het volgende:
Die standaard car setups.... is dat steeds dezelfde setup, of is verschilt dat per circuit?
Dat moet je uitvinden tijdens de trainingen, ik denk wel dat het verschil maakt per circuit. Ik kies altijd voor Low-High-Stable of voor High-Low-Slight Oversteer (mits het niet regent).

Ik snap er overigens niets van, ik kon totaal niet mee in Spanje met een motor die op 96% stond. Maar gisteren reed ik de snelste tijd in Turkije (1:28.287) tijdens de training met een motor die op 89% functioneert.

Nou zit ik dus te twijfelen of ik met een nieuwe motor de kwalificatie moet beginnen of met een oude, heb er namelijk ook nog een die op 92% zit. Ik heb inmiddels al drie motors die niet meer 100% zijn en ik zit pas in de zevende GP.
  zondag 28 november 2010 @ 13:11:50 #38
296894 Xblister
Simply the best..
pi_89253481
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 19:32 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ja idd, vind je dat erg?
nee zielig..
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_89281398
quote:
Op zondag 28 november 2010 13:11 schreef Xblister het volgende:

[..]

nee zielig..
Hoeft niet hoor, ik red me prima zonder xbox live :)
pi_89283277
Zat bij Mercedes, zegt die trailerslet 3 races voor het eind van het seizoen iets van 'sorry de baas kwam me net vertellen dat je niet meer nodig bent, je moet op zoek naar een nieuw team'.. de race erna gewonnen en kampioen :') Nu het derde seizoen beginnen bij Red Bull (en raad eens wie m'n opvolger bij Mercedes is). Echt, slaat weer helemaal nergens op (het hele seizoen waren ze blij met me).. Maargoed niet te vaak en te lang achter elkaar spelen en het blijft toch vermakelijk :)
pi_89284067
Dit weekend de Spaanse GP gereden; in elke sessie de snelste geweest, pole position met 1.3 seconden voorsprong gepakt, maar voor de race werdt er 59% kans op regen voorspeld dus maar zolang mogelijk op de zachte banden proberen door te rijden.
In ronde vijf begint het te regenen en in ronde acht ga ik naar binnen voor intermediates omdat het toch redelijk hard regent nu. Blijkt het druk in de pits en moet ik 15 seconden stil staan..
Kom terug op de baan op positie 16 en ik kon niet echt het tempo van de rest meer bijhouden. Vijf ronden later lig ik weer aan de leiding omdat het hele veld nog een keer binnen is geweest! Blijken ze dus tijdens de eerste stop gewoon slicks gepakt te hebben ondanks dat het al regende, en binnen een paar ronden moesten ze alsnog weer voor intermediates stoppen.. :')
pi_89301888
Favorieten circuits:
1 Suzuka
2 Spa-Francorchamps
3 Turkije
4 Bahrein
5 Korea

quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:29 schreef Bluurgh het volgende:
Zat bij Mercedes, zegt die trailerslet 3 races voor het eind van het seizoen iets van 'sorry de baas kwam me net vertellen dat je niet meer nodig bent, je moet op zoek naar een nieuw team'.. de race erna gewonnen en kampioen :')
Misschien niet voldaan aan de eisen in kwalificatie en de race? Ik moet 3de in de kwalificiatie eindigen en 2de in de race, hoger mag uiteraard ook.

Het is mij pas één keer gelukt om aan die kwalificatie-eis te voldoen (2de, Bahrein) en het is mij één keer niet gelukt om 2de (of hoger) te eindigen in de race (5de, Maleisië).

Maar misschien doe je iets verkeerd bij de interviews aangezien je 'gewoon' kampioen bent geworden.
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:42:17 #43
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_89343493
Wat is Barcelona toch een baggerbaan. Kan er totaal niet op snelheid komen (en dus de targets niet gehaald), gelukkig dat me concurrenten ook niet scoren zodat ik nog gedeeld tweede sta. Nu komt Monaco en daar heb ik een iets wat harder hoofd in.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_89354641
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:42 schreef WEST het volgende:
Wat is Barcelona toch een baggerbaan. Kan er totaal niet op snelheid komen (en dus de targets niet gehaald), gelukkig dat me concurrenten ook niet scoren zodat ik nog gedeeld tweede sta. Nu komt Monaco en daar heb ik een iets wat harder hoofd in.
Ik kreeg het ook niet voor elkaar in Catalunya, ik was nog 5de in de kwalificatie maar in de race slechts 8ste, totdat ik spinde. Toen ben ik die race maar gaan rijden met de Al op Amateur, toen won ik tenminste met een ruime voorsprong van achttiende op Button. :(

Op Silverstone was het nóg erger, ik kwalificeerde op 16 en ik werd gediskwalificeerd nadat ik spinde en terug de baan op wilde rijden. :? (Wel blij dat ik er vanaf was want punten had ik sowieso niet gehaald.)

En ik snap het niet want ik win wel in Canada en op Hockenheim vanaf pole, dan kan je toch niet ineens niet meer competatief zijn terwijl je teamgenoot het wel is?

En in Hongarije werd het ook al niets, slechts als 9de gekwalificeerd en uit frustratie mijn auto gecrasht, op naar België... en als ik zó door ga naar een ander team! :7
  dinsdag 30 november 2010 @ 21:59:39 #45
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_89362154
Monaco ook een drama kon niet eens binnen de top 20 kwalificeren en de race was niet veel beter. Dus die uit frustratie keihard laten crashen bij het uitkomen van de tunnel O-) 134G oO/

Turkije had ik een dominant weekend waarbij ik de triple had. de AI zit op pro bij mij.

Nu eerste in het kampioenschap na de overwinningen van Australie, China en Turkije. In Kuala Lumpur 4e geworden en 10e in Bahrain en buiten de punten in Spanje en DNF in Monaco.

Niet onaardig <O)
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_89369363
Wat heeft iedereen toch tegen Barcelona? ik vind het echt een geweldige baan, al hadden ze wat mij betreft die laatste chicane er wel uit kunnen laten, de oude situatie was veel leuker.
Verder is het een echte rijdersbaan met veel uitdagende bochten waar een goede balans in de auto een vereiste is.
pi_89415920
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:59 schreef WEST het volgende:
Monaco ook een drama kon niet eens binnen de top 20 kwalificeren en de race was niet veel beter. Dus die uit frustratie keihard laten crashen bij het uitkomen van de tunnel O-) 134G oO/

Turkije had ik een dominant weekend waarbij ik de triple had. de AI zit op pro bij mij.

Nu eerste in het kampioenschap na de overwinningen van Australie, China en Turkije. In Kuala Lumpur 4e geworden en 10e in Bahrain en buiten de punten in Spanje en DNF in Monaco.

Niet onaardig <O)
Onder de 1:20 is in Monaco normaalgesproken wel voldoende om Q3 te halen, wel lastig al die auto's in één sessie. Ik had dat probleem in Singapore, lekker aan het rijden kom ik in de laatste sector twee coureurs tegen, ik ben er voorbij gekomen via corner cutting dus meteen invaled lap melding, was ik met veertienduizendste verschil toch nog door naar Q2. *O*

In welk seizoen zit je?

quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Barcelona? ik vind het echt een geweldige baan, al hadden ze wat mij betreft die laatste chicane er wel uit kunnen laten, de oude situatie was veel leuker.
Verder is het een echte rijdersbaan met veel uitdagende bochten waar een goede balans in de auto een vereiste is.
Je zegt het zelf al... ''veel uitdagende bochten'' en vervolgens ''al hadden ze wat mij betreft die laatste chicane er wel uit kunnen laten''

Ik heb opzich geen moeite met Catalunya, maar op Legend is het gewoon niet te doen. Beetje vergelijkbaar met Hongarije, da's ook al zo'n baan waar ik niet wil rijden, verder is de kalender wel oké.

[ Bericht 44% gewijzigd door Nober op 02-12-2010 01:35:26 ]
pi_89430160
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 01:28 schreef Nober het volgende:
Ik heb opzich geen moeite met Catalunya, maar op Legend is het gewoon niet te doen.
Mijn AI staat op legend en rijdt tijden van 1:22.9, ik rij (Met tractiecontrole op medium en tire simulation uit) met redelijk gemak 1:21.4 en die chicane is naatje maar wel cruciaal voor een goede rondetijd.
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:30:25 #49
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89472967
Ik had gisteren trouwens nog een vervelende bug... Ik was aan het racen op suzuka en raakte bij een inhaalactie Kubica, die daardoor van de baan afstuiterde en in de muur eindigde. Ik kreeg toen een 20 seconden penalty.

Het was echter in de tweede ronde van de race, dus ik besloot de race opnieuw te doen (restart race). Deze race verliep perfect en ik eindigde als eerste.
Alleen direct na het finishen kreeg ik alsnog een 20 seconden penalty. Dat terwijl dat in de voorgaande race was, die ik dus gerestart had...

En toen was ik ineens zevende... (en de leiderschap in het kampioenschap kwijt)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_89573042
Dit weekend Monaco gereden, Pole position gepakt in 1:15.440, maar liefst 1,712 seconden voor mijn teamgenoot op P2. :')

Redelijk makkelijke race, gewonnen met 14 seconden voorsprong op teamgenoot Vettel en dan deed ik het aan het eind nog rustig aan omdat de harde bandjes en de motor wat te warm werden.
Nu vijf van de zes races gewonnen en met 39 punten voorsprong op nummer twee aan de leiding.

:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')