Dit is duidelijk niet hard, voor de speler waarschijnlijk wel, maar niet volgens de instellingen. Dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand bevestigen dat deze video echt op de "hard" settings staat?
Want deze gast kan niet rijden en de AI is verschrikkelijk langzaam.
Het lijkt me best een mooi spel maar als dit "hard" is dan haak ik af.
Oké, dat is mooi. Want het leek wel op "very easy" te staan. Als die mode bestaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is duidelijk niet hard, voor de speler waarschijnlijk wel, maar niet volgens de instellingen. Dat kan gewoon niet.
Ik snap sowieso al niet waarom iemand in godesnaam met die view zo boven de helm speelt. Dat is veel te arcade. Voor de rest: hij kan idd niet rijden en het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand bevestigen dat deze video echt op de "hard" settings staat?
Want deze gast kan niet rijden en de AI is verschrikkelijk langzaam.
Het lijkt me best een mooi spel maar als dit "hard" is dan haak ik af.
quote:
Een verschil van dik 3 seconden daarop is wel heel erg groot.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Als ik trouwens Tire wear en fuel realism uitzet, rij ik 1.21.0.![]()
.
Mja, maar zo krijg je dus wel rare discussies op een forum. "oh ik rij altijd 1.20 op die baan". Tja, maar dat is dan ook wel met een andere setting...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef Desunoto het volgende:
Een verschil van dik 3 seconden daarop is wel heel erg groot.
ongelukken verdwijnen altijd na een tijdje, zodat een safety car niet nodig is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik heb trouwens geen enkele safety car gezien in dit spel, jullie?
Ik dacht dat het aan mij lag.. vreselijk inderdaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is Monaco een KUT baan zeg. Wat een hel is dat.
WTFquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik stond dwars in de bocht na de loews hairpin en kreeg drie keer vijf plaatsen straf; één voor 'illegal blocking' en twee keer 'causing a collision' omdat de andere auto's niet om mij heen konden rijden!
Als je dwars komt te staan in Monaco, dan mag je eerst 5x steken voordat je weer recht staat, uiteraard met filevorming achter je...quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
WTF![]()
Dit had wel wat beter gemogen zeg, wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |