Ja als het niet regent lukt mij dat wel, maar nu sta ik steeds achterstevorenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Met wat schade aan je voorvleugel kun je nog steeds goede tijden neerzetten hoor, moet je alleen even tijdens het rijden je vleugel setup iets aanpassen om het verlies in downforce te compenseren. Op een track als monaco waar je maar 2 niet eens zo heel lange rechte stukken hebt scheelt dit weinig in tijd.
waar stel je dat in?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:56 schreef Rossdale het volgende:
Staat je damage realism wel op max?Als ik mezelf in een muur parkeer ben ik al snel wat onderdelen kwijt hoor
hoe doe je dat tijdens de race?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Rossdale het volgende:
Met wat schade aan je voorvleugel kun je nog steeds goede tijden neerzetten hoor, moet je alleen even tijdens het rijden je vleugel setup iets aanpassen om het verlies in downforce te compenseren. Op een track als monaco waar je maar 2 niet eens zo heel lange rechte stukken hebt scheelt dit weinig in tijd.
Naast je Agent, kan je naar de Race toe gaan he?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:16 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
waar stel je dat in?
[..]
Controller -> D-padquote:hoe doe je dat tijdens de race?
Dat kan alleen als je niet in de top 10 kwalificeert.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:07 schreef Mister_T het volgende:
Wat erg leuk is, is een totaal andere strategie te nemen, begin altijd op de prime om zo in de laaste stint heel wat mensen in te kunnen halen op de option
Dat ligt er aan of je snelste tijd hebt op prime of option banden in Q3.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat kan alleen als je niet in de top 10 kwalificeert..
Geen splitscreen mogelijk op elke platformquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef AlphaOmega het volgende:
Heeft de 360 ook een splitscreen mogelijkheid? En krijgt de PS3 dat? Ik kan die info namelijk niet vinden...
Aj, dan wordt dat hem dus niet voor ons, want vrouwlief en ik willen wel tegen elkaar kunnen rijden op de PS3... zonde zeg...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Geen splitscreen mogelijk op elke platform
true maar je bent wel een pauper als je niet op kwalificatiebanden kwalificeert.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:05 schreef Forskneck het volgende:
Dat ligt er aan of je snelste tijd hebt op prime of option banden in Q3.
In het echt wel, maar in een spel zou ik me er niet zo druk over makenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
true maar je bent wel een pauper als je niet op kwalificatiebanden kwalificeert.
Klopt, het is ook wel een beetje lastiger om op prime banden te kwalificeren. Heb het 1x geprobeerd maar dan ben je toch een stuk langzamer omdat je meer rondes nodig hebt tot ze wat meer grip hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
true maar je bent wel een pauper als je niet op kwalificatiebanden kwalificeert.
Als ik verkeerd in stuur, terug naar 5 en uitlaten rollen en dan gassen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef Gauner het volgende:
Hoe nemen jullie de eerste bocht op Silverstone? Ik schakel 2 keer terug en laat me erdoor rollen zonder te remmen maar ook geen gas te geven, maar heb het idee dat ik daar verlies.
Gas los, 1 keer terugschakelen, volgas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:22 schreef Gauner het volgende:
Hoe nemen jullie de eerste bocht op Silverstone? Ik schakel 2 keer terug en laat me erdoor rollen zonder te remmen maar ook geen gas te geven, maar heb het idee dat ik daar verlies.
Ik vind dat ik ook nog zat te doen heb als ik bij race vier van seizoen één van drie benquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben nog maar bij race tien van seizoen één van de zeven. Ik heb voorlopig nog wel wat te doen
Virgin gekozen, 16e in kwali en 12e in race, last gehad van de pitstop bug... Opzich niet zo heel erg, maar dat Chandhok 5e werd en Trulli 7e was wel beetje jammer...quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef Roberto258 het volgende:
Vanavond maar weer eens een nieuwe carreer starten, weet alleen nog niet met welk team...
Met zn handschoentjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:02 schreef IkWilbert het volgende:
Zo'n opstelling wil ik thuis ook wel![]()
Legendary AI of Legendary difficulty?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef nils7 het volgende:
Jaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa net China gewonnen vanaf P14 op Legendary!!!!! (in een lotus en in de regen!)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had wel een geluk toen beide Red Bulls gingen pitten toen ik op P3 reed
Knopje 3 en dan 4 denk ik? dan opent er zo'n menu.. iig op de pc.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef truedestiny het volgende:
ik weet dat het al voorbij gekomen is in een eerder topic maar kan het niet vinden. hoe laat je je banden wissellen bij een pitstop van intermidiate naar full wet of anders?
thanksquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Knopje 3 en dan 4 denk ik? dan opent er zo'n menu.. iig op de pc.
Niet spinnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:25 schreef DenS het volgende:
Zo beginnen aan me weekend in Canada. Iemand tips?
die controller niet gebruikenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb trouwens geprobeerd met de controller te spelen op de pc, maar dat ding blijft naar links sturen ook als ik niks doe. Is een Dual Action van Logitech. Iemand ideeën?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
die controller niet gebruiken
Ok, net gefinished... maar nu kan ik weer geen interview geven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:34 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb me in m'n Lotus in Maleisië toch maar mooi op P9 gekwalificeerd, na de hele zware sessie vol met geklooi.
Zit nu in m'n cockpit voor de race.... als ik nu naar de paddock ga, sa ik dan de race over?
Hij waarschuwt wel voor unsaved changes. Ik zie ook nergens dat ik kan saven....
Ik heb de kwali van australië al misgelopen omdat ik naar de paddock ging omdat ik een interviewtje wou geven.
Jij was toch ontslagen Stig?quote:
Als je de moelijkheid instelt gewoon op X (PS3) of enter drukken, dan krijg je een extra menu te zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Btw, ik kan nergens vinden hoe ik de schade kan wijzigen en handmatig andere meuk afstellen. Iemand enig idee waar ik overheen kijk?
ah dus in plaats van links en rechts?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Als je de moelijkheid instelt gewoon op X (PS3) of enter drukken, dan krijg je een extra menu te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |