Dit is duidelijk niet hard, voor de speler waarschijnlijk wel, maar niet volgens de instellingen. Dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand bevestigen dat deze video echt op de "hard" settings staat?
Want deze gast kan niet rijden en de AI is verschrikkelijk langzaam.
Het lijkt me best een mooi spel maar als dit "hard" is dan haak ik af.
Oké, dat is mooi. Want het leek wel op "very easy" te staan. Als die mode bestaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is duidelijk niet hard, voor de speler waarschijnlijk wel, maar niet volgens de instellingen. Dat kan gewoon niet.
Ik snap sowieso al niet waarom iemand in godesnaam met die view zo boven de helm speelt. Dat is veel te arcade. Voor de rest: hij kan idd niet rijden en het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand bevestigen dat deze video echt op de "hard" settings staat?
Want deze gast kan niet rijden en de AI is verschrikkelijk langzaam.
Het lijkt me best een mooi spel maar als dit "hard" is dan haak ik af.
quote:
Een verschil van dik 3 seconden daarop is wel heel erg groot.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Als ik trouwens Tire wear en fuel realism uitzet, rij ik 1.21.0.![]()
.
Mja, maar zo krijg je dus wel rare discussies op een forum. "oh ik rij altijd 1.20 op die baan". Tja, maar dat is dan ook wel met een andere setting...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef Desunoto het volgende:
Een verschil van dik 3 seconden daarop is wel heel erg groot.
ongelukken verdwijnen altijd na een tijdje, zodat een safety car niet nodig is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik heb trouwens geen enkele safety car gezien in dit spel, jullie?
Ik dacht dat het aan mij lag.. vreselijk inderdaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is Monaco een KUT baan zeg. Wat een hel is dat.
WTFquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik stond dwars in de bocht na de loews hairpin en kreeg drie keer vijf plaatsen straf; één voor 'illegal blocking' en twee keer 'causing a collision' omdat de andere auto's niet om mij heen konden rijden!
Als je dwars komt te staan in Monaco, dan mag je eerst 5x steken voordat je weer recht staat, uiteraard met filevorming achter je...quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
WTF![]()
Dit had wel wat beter gemogen zeg, wat een onzin.
Hij was zo snel, kon hem niet eens bijhouden op mijn FULL WETS banden.. Dan klopt er ergens toch iets niet..quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:34 schreef Desunoto het volgende:
Met slicks een regenrace winnen... dan moet de concurrentie wel erg slecht zijn geweest.
Dat zou kunnen inderdaad. Wie weet lost de patch het wel opquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:45 schreef Desunoto het volgende:
Klinkt alsof hij er wel degelijk regenbanden op had zitten maar dat het spel het niet goed doorgaf aan de andere spelers? Zodat het leek dat hij op slicks reed? Een bug dus. Of een andere fout in het spel waardoor hij onrealistisch snel kon gaan.
Mjah, het zijn wel rare dingen die eigenlijk niet zouden mogen gebeuren.
Doe Toro Rosso!quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:59 schreef Splobber het volgende:
Echt, wat is dit voor onzin!
Ik ben 2e geeindigd met 4 overwinningen in mijn 2e seizoen voor Force India. Force India wil me niet meer hebben, ik krijg geen aanbiedingen van top teams en ik ben opnieuw gedwongen om in het achterveld (lees: Virgin, Lotus, Toro Rosso, HRT) te rijden?!
Dat ligt echt puur aan het keyboard en niet aan het spel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Dit spel is echt kut te spelen met het keyboard. Op medium red je het makkelijk allemaal, maar op hard kom je er niet meer aan te pas. Sturen is te abrupt en gas doseren kan ook niet... balen.
gebruik dan ook geen keyboardquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Dit spel is echt kut te spelen met het keyboard. Op medium red je het makkelijk allemaal, maar op hard kom je er niet meer aan te pas. Sturen is te abrupt en gas doseren kan ook niet... balen.
Ik zit dus al bij een hekkensluiter, terwijl ik 2e in het kampioenschap ben geworden met 4 overwinningen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Auditore het volgende:
Damn de Lotussen gaan echt een klap harder dan de HRT van vorig seizoen. KannonneNu eerste race gewonnen, tweede race tweede en derde als 5e geeindigd. Dit seizoen proberen om geen enkele race gedisqualificeerd te worden, anders zit ik volgend seizoen wederom bij een hekkensluiter in het team
Klopt. Digitaal hè. Maar wel jammer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ligt echt puur aan het keyboard en niet aan het spel.
Helaas geen andere mogelijkheid, dus blijf maar op medium alles winnenquote:
fixed: I was having serious problems with the sound - seems to be an issue with those of us running integrated soundboards - I got a ton of echo and couldn't understand anything the pit crew or reporters were saying. The following steps actually fixed it for me:quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:00 schreef maniack28 het volgende:
wat een drama... ik heb vanaf begin af aan die rapture shit werkend gehad (zonder die drivers heb ik dikke echo). Nu opeens sinds ik mijn stuurtje heb werkt het niet meer... ik heb het opnieuw geïnstalleerd maar het blijft falen. Ik kan Rapture 3d ook niet selecteren bij sound in game. Nu zit ik dus met dikke vette ehco te racen... iemand tips?
Die flashbacks vind ik sowieso kut, gebruik ik echt nooit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:29 schreef Auditore het volgende:
In de laatste bocht voor de finish spinnen en geen flashback meer hebben... Vaarwel P3
ik wel in gevallen zoals Auditore beschrijft en ik veel plaatsen drig te verliezen in de slotfasequote:Op maandag 11 oktober 2010 09:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die flashbacks vind ik sowieso kut, gebruik ik echt nooit.
Oja, dat had ik laatst. Monaco, knalhard gereden en kom net op tijd terug uit de pits om m'n plek te behouden. Knalt iemand achterop, krijg ik een dikke penalty voor blocking en causing an accident. Toen dus maar opnieuw begonnenquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:45 schreef Auditore het volgende:
Als ik spin en een positie of 2/3 verlies ergens halverwege de wedstrijd dan doe ik dat ook niet, wel als ik een penalty krijg omdat iemand anders tegen me aan crasht of als ik spin en het complete veld rijd aan me voorbij. Of zo'n lullige actie in de slotfase...
quote:Het was voor mij in Monaco de eerste keer regen, vond het wel vet! Maar kun je ook tijdens je race wisselen van banden strategie? Want de eerste keer dat ik reed had ik geen intermediates in me strategie en dan roepen ze je binnen met het verhaal dat je intermediates eronder moet doen, dus ik naar binnen rij ik weer naar buiten met primes, en dat 2 keer achter elkaar. Toen ben ik maar opnieuw begonnen.
Dus voordat je op de racedag zelf de grid oprijd kan je hem wijzigen dus?quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Kn0x het volgende:
Vooraf is wel mogelijk. Moet je op de racedag naar je bandenman gaan en dan staat er onderin Race Strategy. Ik wil even Wortels verzoek herhalen. Ben ook wel benieuwd naar de oplossing (speel met Ps3)
[..]
Ja, op de 360 -> Tijdens een race op de D-pad naar rechts drukken -> Tyres -> Kies je gewenste tyre. Deze zal er bij de eerstvolgende pitstop opgezet wordenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:24 schreef Kn0x het volgende:
Vooraf is wel mogelijk. Moet je op de racedag naar je bandenman gaan en dan staat er onderin Race Strategy. Ik wil even Wortels verzoek herhalen. Ben ook wel benieuwd naar de oplossing (speel met Ps3)
[..]
Ja, als je nog in de pits staat, voordat je de baan op rijd om de race echt te beginnen kun je bij de bandenman helemaal onderaan de pitstop strategie aanpassen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:25 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Dus voordat je op de racedag zelf de grid oprijd kan je hem wijzigen dus?
thnx.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:29 schreef Auditore het volgende:
[..]
Ja, als je nog in de pits staat, voordat je de baan op rijd om de race echt te beginnen kun je bij de bandenman helemaal onderaan de pitstop strategie aanpassen.
Volgens mij niet, ik heb zelf ook al overal gezochtquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:33 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
thnx.
En weet je of je de setup van je team genoot kan overnemen?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef wolferl het volgende:
M'n broertje had even een 'rally' momentje![]()
Nee, die neem ik altijd anders.quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Zo hoor je toch ook die bocht te nemen?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef wolferl het volgende:
M'n broertje had even een 'rally' momentje![]()
ik ook en ik weet nu al dat ik niet bij de finale kan zijn omdat ik die dag om 16 uur in de omgeving van Rotterdam moet zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:33 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb een mailtje gekregen van Gamer01 TV, als ik hele snelle tijd rijd op Spa kan ik meedoen voor die ¤250
Ik heb de dag daarna een toetsweekquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:23 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
ik ook en ik weet nu al dat ik niet bij de finale kan zijn omdat ik die dag om 16 uur in de omgeving van Rotterdam moet zijn
Het is op die zaterdag, niet op zondagquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:34 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik heb de dag daarna een toetsweek
Maar heb ik er wel voor over om bij finale te zijn.
lijpe powerslidequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:16 schreef wolferl het volgende:
M'n broertje had even een 'rally' momentje![]()
Dit dus. Ik wil gewoon op start duwen, een menu ingaan en daar alles instellen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:18 schreef nils7 het volgende:
Ik vind het irritant om de strategie te bepalen tijdens het rijden... moet je persee op een rechtstuk rijden enzo..
Kan dat niet in het pauze menu gepropt worden
Ook de wingsetting aanpassen eerst 2x op een pijltje en je zit er pas in... nu gebruik ik dat nooit want je kan het alleen op Spa ofzo lekker gebruiken.
Ja ik ken het. Het is toch ook zo dat je een pitstop alleen kan aanvragen op een rechtstuk omdat hij in de bochten niet op de knopjes kan/wil drukken?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:18 schreef nils7 het volgende:
Ik vind het irritant om de strategie te bepalen tijdens het rijden... moet je persee op een rechtstuk rijden enzo..
Kan dat niet in het pauze menu gepropt worden
Ook de wingsetting aanpassen eerst 2x op een pijltje en je zit er pas in... nu gebruik ik dat nooit want je kan het alleen op Spa ofzo lekker gebruiken.
Thanx! Ga ik eens uitproberen mocht het nodig zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef Auditore het volgende:
[..]
Ja, op de 360 -> Tijdens een race op de D-pad naar rechts drukken -> Tyres -> Kies je gewenste tyre. Deze zal er bij de eerstvolgende pitstop opgezet worden
F1 is trouwens echt vet heb het nu 2 dagen en ben blij:)quote:During qualifying if i'm slower than my teammate the engineer says we need to copy his setup, but there's no options in the garage that let you do it or none that i've found yet.
Nicequote:
volgens mij kreeg ik hem wel richting de 1:45quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:50 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
Niceheb 'm nog niet onder de 1:48.000 gekregen, maar heb dan ook alleen standaard set-ups gebruikt en niets zelf getuned
dat zijn hele andere type banden, met zacht heb je meer grip, en dat weegt niet op tegen verminderde topsnelheid blijkbaar. Tenminste, zo is het in het echt, ligt er natuurlijk ook aan of jij allebei de rondes op je maximum reedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom kom ik op Silverstone op harde banden niet verder dan een 1:42.257 en rijd ik op zachte banden een 1:39.416 met voor de rest dezelfde set-up.
Ik had wel het idee dat ik bij beiden op het maximum reed, maar vooral in die eerste slingers merk je dat de zachte banden veel meer grip hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zijn hele andere type banden, met zacht heb je meer grip, en dat weegt niet op tegen verminderde topsnelheid blijkbaar. Tenminste, zo is het in het echt, ligt er natuurlijk ook aan of jij allebei de rondes op je maximum reed
Alles zelf afgesteld?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb t/m zondag de tijd om vet goed rondje op Spa neer te zetten, heb nu 1:44 nogwat en sta op plaats 698 van de wereld, mag wel ff wat hoger worden.
Welk stuur gebruik jij?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:05 schreef MosPos het volgende:
Heb net mijn stuurtje voor het eerste kunnen gebruiken en damn wat gaaf! Reed een 1:24:275 op Instanbul! Was voor mijn doen echt een bloedsnelle ronde!
waar kan je die ranking zien dan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb t/m zondag de tijd om vet goed rondje op Spa neer te zetten, heb nu 1:44 nogwat en sta op plaats 698 van de wereld, mag wel ff wat hoger worden.
Hee jij bent MosPos van NeedforSpeed Freaks! Ik ben NFSguy! Awesome! Met stuur is inderdaad zwaar vet, veel leuker dan met een controllerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:05 schreef MosPos het volgende:
Heb net mijn stuurtje voor het eerste kunnen gebruiken en damn wat gaaf! Reed een 1:24:275 op Instanbul! Was voor mijn doen echt een bloedsnelle ronde!
Logitech DriveFx voor de 360. Heb hem pas net dus is wel enorm wennen.quote:
Haha ja dat ben ik jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hee jij bent MosPos van NeedforSpeed Freaks! Ik ben NFSguy! Awesome! Met stuur is inderdaad zwaar vet, veel leuker dan met een controller
Ik denk niet dat ik een 1:45 kan rijden op spa hoor, ik mag blij zijn als ik richting de 1:50 ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |