Dit is duidelijk niet hard, voor de speler waarschijnlijk wel, maar niet volgens de instellingen. Dat kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand bevestigen dat deze video echt op de "hard" settings staat?
Want deze gast kan niet rijden en de AI is verschrikkelijk langzaam.
Het lijkt me best een mooi spel maar als dit "hard" is dan haak ik af.
Oké, dat is mooi. Want het leek wel op "very easy" te staan. Als die mode bestaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is duidelijk niet hard, voor de speler waarschijnlijk wel, maar niet volgens de instellingen. Dat kan gewoon niet.
Ik snap sowieso al niet waarom iemand in godesnaam met die view zo boven de helm speelt. Dat is veel te arcade. Voor de rest: hij kan idd niet rijden en het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:56 schreef Desunoto het volgende:
Kan iemand bevestigen dat deze video echt op de "hard" settings staat?
Want deze gast kan niet rijden en de AI is verschrikkelijk langzaam.
Het lijkt me best een mooi spel maar als dit "hard" is dan haak ik af.
quote:
Een verschil van dik 3 seconden daarop is wel heel erg groot.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Als ik trouwens Tire wear en fuel realism uitzet, rij ik 1.21.0.![]()
.
Mja, maar zo krijg je dus wel rare discussies op een forum. "oh ik rij altijd 1.20 op die baan". Tja, maar dat is dan ook wel met een andere setting...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:58 schreef Desunoto het volgende:
Een verschil van dik 3 seconden daarop is wel heel erg groot.
ongelukken verdwijnen altijd na een tijdje, zodat een safety car niet nodig is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:33 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
Ik heb trouwens geen enkele safety car gezien in dit spel, jullie?
Ik dacht dat het aan mij lag.. vreselijk inderdaadquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 16:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat is Monaco een KUT baan zeg. Wat een hel is dat.
WTFquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 23:23 schreef Ferry_76 het volgende:
Ik stond dwars in de bocht na de loews hairpin en kreeg drie keer vijf plaatsen straf; één voor 'illegal blocking' en twee keer 'causing a collision' omdat de andere auto's niet om mij heen konden rijden!
Als je dwars komt te staan in Monaco, dan mag je eerst 5x steken voordat je weer recht staat, uiteraard met filevorming achter je...quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
WTF![]()
Dit had wel wat beter gemogen zeg, wat een onzin.
Hij was zo snel, kon hem niet eens bijhouden op mijn FULL WETS banden.. Dan klopt er ergens toch iets niet..quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:34 schreef Desunoto het volgende:
Met slicks een regenrace winnen... dan moet de concurrentie wel erg slecht zijn geweest.
Dat zou kunnen inderdaad. Wie weet lost de patch het wel opquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:45 schreef Desunoto het volgende:
Klinkt alsof hij er wel degelijk regenbanden op had zitten maar dat het spel het niet goed doorgaf aan de andere spelers? Zodat het leek dat hij op slicks reed? Een bug dus. Of een andere fout in het spel waardoor hij onrealistisch snel kon gaan.
Mjah, het zijn wel rare dingen die eigenlijk niet zouden mogen gebeuren.
Doe Toro Rosso!quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:59 schreef Splobber het volgende:
Echt, wat is dit voor onzin!
Ik ben 2e geeindigd met 4 overwinningen in mijn 2e seizoen voor Force India. Force India wil me niet meer hebben, ik krijg geen aanbiedingen van top teams en ik ben opnieuw gedwongen om in het achterveld (lees: Virgin, Lotus, Toro Rosso, HRT) te rijden?!
Dat ligt echt puur aan het keyboard en niet aan het spel.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Dit spel is echt kut te spelen met het keyboard. Op medium red je het makkelijk allemaal, maar op hard kom je er niet meer aan te pas. Sturen is te abrupt en gas doseren kan ook niet... balen.
gebruik dan ook geen keyboardquote:Op zondag 10 oktober 2010 17:38 schreef Mikkie het volgende:
Dit spel is echt kut te spelen met het keyboard. Op medium red je het makkelijk allemaal, maar op hard kom je er niet meer aan te pas. Sturen is te abrupt en gas doseren kan ook niet... balen.
Ik zit dus al bij een hekkensluiter, terwijl ik 2e in het kampioenschap ben geworden met 4 overwinningen!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:42 schreef Auditore het volgende:
Damn de Lotussen gaan echt een klap harder dan de HRT van vorig seizoen. KannonneNu eerste race gewonnen, tweede race tweede en derde als 5e geeindigd. Dit seizoen proberen om geen enkele race gedisqualificeerd te worden, anders zit ik volgend seizoen wederom bij een hekkensluiter in het team
Klopt. Digitaal hè. Maar wel jammer.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ligt echt puur aan het keyboard en niet aan het spel.
Helaas geen andere mogelijkheid, dus blijf maar op medium alles winnenquote:
fixed: I was having serious problems with the sound - seems to be an issue with those of us running integrated soundboards - I got a ton of echo and couldn't understand anything the pit crew or reporters were saying. The following steps actually fixed it for me:quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:00 schreef maniack28 het volgende:
wat een drama... ik heb vanaf begin af aan die rapture shit werkend gehad (zonder die drivers heb ik dikke echo). Nu opeens sinds ik mijn stuurtje heb werkt het niet meer... ik heb het opnieuw geïnstalleerd maar het blijft falen. Ik kan Rapture 3d ook niet selecteren bij sound in game. Nu zit ik dus met dikke vette ehco te racen... iemand tips?
Die flashbacks vind ik sowieso kut, gebruik ik echt nooit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:29 schreef Auditore het volgende:
In de laatste bocht voor de finish spinnen en geen flashback meer hebben... Vaarwel P3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |