quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
quote:
kan je beter de meet in een pannekoekenhuis houdenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:23 schreef pgrferrari het volgende:
Er komen wel veel pannekoeken op de meet
Kijk, dat is nog eens wiskundequote:
ik moet nogquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Frieslandddd het volgende:
Net gegeten, als ik nu aan pannenkoeken denk dan ga ik over me nek
pannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Frieslandddd het volgende:
Ik moet vandaag nog eten (normaal heb ik al gegeten, maar eet vanavond samen met huisgenote). Maar aan pannenkoeken moetn ik nu ook niet denken hoor.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef Frieslandddd het volgende:
nu al?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef Barretje80 het volgende:
Pannekoeken!!![]()
Alleen jammer dat m'n gasfornuis niet(meer) aangesloten is en ik die dikke pannenkoeken die je bij de AH kan kopen en op kan warmen niet te eten..
Gadver dat is nog erger, ook al heb je nog niks op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:32 schreef Barretje80 het volgende:
Pannekoeken!!![]()
Alleen jammer dat m'n gasfornuis niet(meer) aangesloten is en ik die dikke pannenkoeken die je bij de AH kan kopen en op kan warmen niet te eten..
Zoiets??quote:
zit die jongen niet zo te plagenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
pannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoekenpannekoeken
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
zit die jongen niet zo te plagen
[ afbeelding ]
Ik ook niet hoor. Ben zelf helemaal geen pannekoekenfanquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef Frieslandddd het volgende:
Bovendien ik hou sowieso niet van die zoetige troep, bah.
Ik zou zaterdag pannenkoeken pakken, maar toen ik zaterdag door de supermarkt liep was ik dat vergetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vooral verse![]()
Dat is lang geleden
Bakken bedoel je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou zaterdag pannenkoeken pakken, maar toen ik zaterdag door de supermarkt liep was ik dat vergeten
Ja bakken jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bakken bedoel je?
Whehe, maak je nooit een boodschappenlijstje?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja bakken ja
Op boodschappen lijstje stond 'eten vanavond'
Nu komende zaterdag pannenkoeken bakkenquote:
Mag ik komen eten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nu komende zaterdag pannenkoeken bakken![]()
Zaterdagavondeten is van vriendje en mijquote:
Ah, ok.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zaterdagavondeten is van vriendje en mij
Je lijkt wel dat meisje uit die Blue Band reclamequote:
Ken ik niet, geloof ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je lijkt wel dat meisje uit die Blue Band reclame
heb je m 22 minuten te lang in de oven laten staan?quote:
Dan moet ik een nieuwe ontdooien en bakken enzoquote:
Haha, nee hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je m 22 minuten te lang in de oven laten staan?
Je zei dat je om half zes zou eten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan moet ik een nieuwe ontdooien en bakken enzo
[..]
Haha, nee hoor
Ik heb ook om half zes gegetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je zei dat je om half zes zou eten?
Pannenkoeken.quote:
Ik zal morgen in het ziekenhuis eens kijken wat ik kan vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ben wat botmateriaal kwijt. Heeft iemand het gevonden?
Goed bezigquote:
Vanavond repetitie met het orkest en we zijn al volop bezig met de stukken voor kerst, waaronder deze:quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig
maar ik ga maar eens naar huis
Waarom ga je dan ook in de file rijden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde om 5 uur eten, maar ja, Nederlanders en mist en een snelweg
Dus dan maar op een cracker leven en straks anderhalf uur spinnen. Daarna eet ik wel
ja joh, ik kom net buiten en dacht wtf waar is de wereld heenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde om 5 uur eten, maar ja, Nederlanders en mist en een snelweg
Dus dan maar op een cracker leven en straks anderhalf uur spinnen. Daarna eet ik wel
he wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef Muck het volgende:
Oh jee... Het kerstgevoel heeft toegeslagen
Tja, weinig keus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook in de file rijden?
Dat is hier de hele dag al zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh, ik kom net buiten en dacht wtf waar is de wereld heen
Nee, lekker de hele avond op werk blijven, das fijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook in de file rijden?
Mazzelaar. Volgende week al nieuwjaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef Muck het volgende:
Oh jee... Het kerstgevoel heeft toegeslagen
Ander werk zoeken. Da's passe fainquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, lekker de hele avond op werk blijven, das fijn
nee gewoon niet doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, lekker de hele avond op werk blijven, das fijn
Ik werk dit jaar niet meer denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef MPG het volgende:
T
[..]
he wat?
ik mag hopelijk eerste en tweede kerstdag werken dit jaar
jij woont in the middle of nowhere dus das niet ergquote:
Binnendoor rijden betekent minimaal 2 uur rijdenquote:
doe je goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Binnendoor rijden betekent minimaal 2 uur rijden
ja want hij heeft de weg gemaaktquote:
Ik moet het halve land door, dus ja, weinig keus dus om de snelweg te pakken: A12, A50 is kut, A2, A15 gaat meestal wel.quote:
Binnendoor is niet te doen johquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Binnendoor rijden betekent minimaal 2 uur rijden
Ik heb in 'm'n pols nog een zwevend stukje zitten, hebben?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ben wat botmateriaal kwijt. Heeft iemand het gevonden?
Ik zeg ook minimaalquote:
Op Aruba zijn ze ze er erg geïnteresseerd in.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb in 'm'n pols nog een zwevend stukje zitten, hebben?
Ik kwam altijd door pinguinville met de bus naar schoolquote:
A12 weet ik maar al te goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet het halve land door, dus ja, weinig keus dus om de snelweg te pakken: A12, A50 is kut, A2, A15 gaat meestal wel.
En nooit hoi zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kwam altijd door pinguinville met de bus naar school
Muck kwam altijd langsquote:
wat leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
En nou kreeg ik ook nog bloemen!
Dat is liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
En nou kreeg ik ook nog bloemen!
Dat is meestal zo bij langs gaan dat ze niet aanbellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muck kwam altijd langs
door pinguinstad met de bus
aanbellen ho maar
Ik stuur mijn ridderKirby op je af!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
Dat is meestal zo bij langs gaan dat ze niet aanbellen
Dat huis met die blauwe deur toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muck kwam altijd langs
door pinguinstad met de bus
aanbellen ho maar
Dat hebben ze hier allemaalquote:
Sssssstquote:
Liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:26 schreef suikertaartje het volgende:
Hmmhmm...van meneer taart en mijn papa en mama
Doe maar, grote kans dat je hem dan wel kwijt bentquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik stuur mijn ridderKirby op je af!
Toeter zequote:
Sjonge. En er zit er maar eentje opquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan weet ik nooit welk ventiel ik moet kiezen
ik zie er toch nadrukkelijk 2quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sjonge. En er zit er maar eentje op
Ik zie een vraagteken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zie er toch nadrukkelijk 2
[ afbeelding ]
ben je wel braaf geweestquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
en weer terug van de dierenarts
Ga je daarna ook toeteren?quote:
douche ze trevquote:
altijdquote:
morgenmiddag weer terug dan gaan ze bij onze Ben een rotte kies trekkenquote:
die zijn niet lekkerquote:
Ow dat is sneu...quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
morgenmiddag weer terug dan gaan ze bij onze Ben een rotte kies trekken![]()
hij heeft nou een abces onder zijn oog zitten wat door die rotte tand komt![]()
maar gewoon vrolijk door knauwen op zijn bijtring
quote:
ik heb geen ideequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Wordt er vanavond/vannacht nog gestaakt op sorteercentra enzo? Of doen ze niet staken met pakketjes? Dan weet ik offie morgen binnen is
iddquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ow dat is sneu...
Mooi dat het zo snel opgelost worden.
Mijn honden verslijten deze bij de fleet
[ afbeelding ]
bossiequote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Wordt er vanavond/vannacht nog gestaakt op sorteercentra enzo? Of doen ze niet staken met pakketjes? Dan weet ik offie morgen binnen is
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Met alles wat ie van me jat betaalt ie d ehuur.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:55 schreef PeZu het volgende:
staken, mijn postbode werkt toch al niet_!
Nee ze doen niet staken, of nee jij weet 't ook niet?quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:55 schreef PeZu het volgende:
Ik heb een lieve postbodequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:55 schreef PeZu het volgende:
ze staken nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee ze doen niet staken, of nee jij weet 't ook niet?
Hihi, onze pakketbezorger is zó lekker
jij wordt gewoon gePhenoodquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met alles wat ie van me jat betaalt ie d ehuur.
hier klotp dat nog steeds hoorquote:
Ik heb geen idee hoe de mijne er uit ziet. En toch woon ik hier al bijna 3 maandenquote:
Ik ben na deze week zo'n 250 euro aan shit kwijt. Ik kan er niet echt om lachen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wordt gewoon gePhenood
niet in verhouding met vroegerquote:
wat heb ik aan die verhouding als mijn postbode een luie aap is?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet in verhouding met vroeger![]()
ik heb een collega gehad die moest op de salarisadministratie komen om uit te leggen hoe het kon dat hij 25 uur had gewerkt op 1 dag
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een collega gehad die moest op de salarisadministratie komen om uit te leggen hoe het kon dat hij 25 uur had gewerkt op 1 dag
door wie zou het bezorgd moeten worden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben na deze week zo'n 250 euro aan shit kwijt. Ik kan er niet echt om lachen.
vonden wij ookquote:
Zeker ergens in oktober,als de klokken een uur terug gaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
damn wat ben je scherpquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker ergens in oktober,als de klokken een uur terug gaan?
nope was tijdens de schoolvakantiequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker ergens in oktober,als de klokken een uur terug gaan?
Okeequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope was tijdens de schoolvakantie![]()
hij draaide wat diensten extra
dat ik nog dienstindeler was bij de bus gaf ik de mensen die dan nachtdienst hadden een uur extra. Als de klok terug ging ging het uur er niet afquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor de begeleiding hier die toen slaapdienst had in het weekend dat de klokken verzet werden. van de 8 uur die ze mogen slapen krijgen ze er maar 4 ofzo uitbetaald en dat uur extra krijgen ze dus niet uitbetaald. Weet niet hoe dat zit met nachtdiensten in ziekenhuisen trouwens
Betaald slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor de begeleiding hier die toen slaapdienst had in het weekend dat de klokken verzet werden. van de 8 uur die ze mogen slapen krijgen ze er maar 4 ofzo uitbetaald en dat uur extra krijgen ze dus niet uitbetaald. Weet niet hoe dat zit met nachtdiensten in ziekenhuisen trouwens
goeie vraagquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
mijn droom baan, bedden testerquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betaald slapenDuh wat denk je zelf
In 't verpleeghuis kreeg ik dat extra uur wel betaald, als de klok weer de andere kant op ging kreeg ik weer 'n uurtje minderquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Ze zijn wel gewoon aan het werk, maar ze krijgen wel maar de helft ofzo van het normale loon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betaald slapenDuh wat denk je zelf
TNT.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
door wie zou het bezorgd moeten worden?
en de via de track & trace is het pakket ook niet meer op te sporen?quote:
okee, zo hoort het ook en natuurlijk begrijp ik het wel dat ze dat uur extra niet krijgen uitbetaald, maar ik gun het ze wel. ZO;n slaapdienst is niet altijd even leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In 't verpleeghuis kreeg ik dat extra uur wel betaald, als de klok weer de andere kant op ging kreeg ik weer 'n uurtje minderMaar goed, dat waren ook geen slaapdiensten...
ik kreeg gewoon post en een pakket van de tntquote:
hoi lolaquote:
Nope. En ze kunnen er niets aan doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de via de track & trace is het pakket ook niet meer op te sporen?
ja en vergoeding per kiloquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope. En ze kunnen er niets aan doenSorry meneer
Het gaat om spullen die van uitgevers komen. En bol.com heeft netjes ene tweede zending gedaan. maar ik vind het gewoon belachelijk dat dat kutbedrijf weg kan komen met een "sorry". Het is gewoon diefstal eikels.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
als je met je cc betaald hebt is het meestal wel verzekerd toch?
lekker danquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope. En ze kunnen er niets aan doenSorry meneer
yeah, vergoeding my assquote:
Doe je gewoon aangiftequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om spullen die van uitgevers komen. En bol.com heeft netjes ene tweede zending gedaan. maar ik vind het gewoon belachelijk dat dat kutbedrijf weg kan komen met een "sorry". Het is gewoon diefstal eikels.
oohw nog meer geluk!quote:
ja 's morgens kwamen ze inderdaad geen post brengen. Tegen 18:00 stond meneer van de haalservice wel ineens voor mijn neus om de post op te halen. Zei nog mij had je vandaag niet verwacht hequote:
pannenkoeken met spek en stroopquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
sjonge sjonge dat duurde even
Krijgen we pannekoeken bij Marijke?
Tja, sterk sta ik denk ik niet, maar ben wel aan het overwegen of er niets geregeld kan worden. Het is gewoonweg stelselmatig, dus daar baal ik van. Dat het 1x per 4 jaar mis gaat, tja, kudt. Maar dit is belachelijk.quote:
nou dan mag het welquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk zodra ik lig dat ik weg ben
Heel herkenbaar. In het weekend gaat het goed maar op werkdagen heb ik af en toe van die baaldagen. Houd niet van de herfst en de winter vooral als het somber weer is buiten. Ik haat het weer in de herfst en de winter. Geef mij de lente en de zomer maar. Met zon heel veel zon. Ooit als ik kan ga ik emigreren naar een land waar altijd de zon schijnt heerlijk lijkt mij dat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen van zulke dagen
Dank je Trevquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Beertje een knuffel
maar lieffie vandaag scheen toch behoorlijk het zonnetje ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. In het weekend gaat het goed maar op werkdagen heb ik af en toe van die baaldagen. Houd niet van de herfst en de winter vooral als het somber weer is buiten. Ik haat het weer in de herfst en de winter. Geef mij de lente en de zomer maar. Met zon heel veel zon. Ooit als ik kan ga ik emigreren naar een land waar altijd de zon schijnt heerlijk lijkt mij dat.
hier nog eenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk zodra ik lig dat ik weg ben
Ik had het al op de bankquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb straks nog een gesprek op school, ik mag hopen dat dat oude lijk er niet is... 1 opmerking en ik stomp haar op d'r hoofd
Graag gedaanquote:
Hier was het alleen maar mistigquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar lieffie vandaag scheen toch behoorlijk het zonnetje ?
Hier kwam alles tegelijk...
Zou wel aan het weer liggen of zoquote:
Is die dan zo erg?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb straks nog een gesprek op school, ik mag hopen dat dat oude lijk er niet is... 1 opmerking en ik stomp haar op d'r hoofd
Ik blijf nog even kijken hoe dit aflooptquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ja dat weet ik maar ik zat bijna de hele dag binnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar lieffie vandaag scheen toch behoorlijk het zonnetje ?
Hier kwam alles tegelijk...
ja echt sorry hoor maar ze zegt iedere keer dat mijn zoon iets niet kan wat hij wel zou moeten volgens zijn leeftijd.. vervolgens vraag ik dat de volgende dag aan mijn zoon en hij kan dat gewoonquote:
ja ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik zat bijna de hele dag binnen.
Hey Solquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Solique het volgende:
Avond
Wat een mist onderweg niet normaal, zo gauw ik de grens van a'dam verliet zag je geen hand voor ogen meer.
Hey Trevquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sol
waarom doe hem dan voor je ogen?
Kom, we gaan d'r botsenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
die jonge griet is nog wel aardig maar die graftak
Ik weet het, hier was het ook al niet veel beterquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Om te kijken of het aan mijn ogen lag.
Maar was echt niet normaal. Naast de snelweg was niets zichtbaar vooruit kon je wel honderd meter kijken ofzo.
Neem wraak op graftak zet haar telefoonnummer op een sexsite.Maar ja grote kans dat graftak juist blij is want dat verzuurde ouwe wijf heeft vast nog nooit een kerel van dichtbij gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja echt sorry hoor maar ze zegt iedere keer dat mijn zoon iets niet kan wat hij wel zou moeten volgens zijn leeftijd.. vervolgens vraag ik dat de volgende dag aan mijn zoon en hij kan dat gewoon![]()
Plekje reserveren voor de altzheimerclub?
die jonge griet is nog wel aardig maar die graftak
Ik denk niet dat je haar om krijgt... ik pas daar nog 3 keer inquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Neem wraak op graftak zet haar telefoonnummer op een sexsite.Maar ja grote kans dat graftak juist blij is want dat verzuurde ouwe wijf heeft vast nog nooit een kerel van dichtbij gezien.
Neem wraak deel folders in de buurt waar zij woont rond en zeg dat zijn een sexverslaving heeft.
De juf van mijn nichtje is ook zo'n takkewijf altijd mijn nichtje afzeiken.
Oh en vroeger toen ik nog een kleine Panda was heb ik ook een takkewijf als juf dat mens had de pik op mij.![]()
Jij vind elk potentieel neukobject leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
Niet verder vertellen hoor, maar ik vind panda leuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
Niet verder vertellen hoor, maar ik vind panda leuk![]()
![]()
Duh, jij ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Jij vind elk potentieel neukobject leuk
Kungfu Pandaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook want ik kan Kung Fu
Automerkjequote:
Trevquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Is toch ook lekker?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Automerkje
Morgen komt het schilderij!
Ik bied momenteel 103 kg. Al was dat ooit 117quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk niet dat je haar om krijgt... ik pas daar nog 3 keer in
En ik ben echt niet 1 van de slankste
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik ben al DAAAAGEN geil... daar kan ik toch niks aan doen?
Doet mij aan deze spreuk denken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je haar om krijgt... ik pas daar nog 3 keer in
En ik ben echt niet 1 van de slankste
Het is of het een of het anderquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TrevJawel, maar ik had wat dingetjes willen doen
Is dat al niet een tijdje bekent?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Oh en wie heeft het verrassingsmenu voor de 27e verklapt?![]()
Soms vind ook IK Panda leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doet mij aan deze spreuk denken.
Zij is zo slank als een ree of hoe heet zon groot grijs dier met een slurf ook alweer
Oh echt?quote:
Oh echt?quote:Is dat al niet een tijdje bekent?
Anders ik welquote:
Somsquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik altijdook omdat ze met me mee leeft op de vrijdag
Woot?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef PeZu het volgende:
hee pgr je kan ook gewoon d hoeren als de nood echt zo hoog is![]()
in ehv zit een spaanse, die schijnt goed nat te zijn boh gek
Daar is toch zo'n briljante recensiesite voor?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef PeZu het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:51 schreef Panda72 het volgende:
voor de mannelijke fokkers op de forum Do not try this at home![]()
Wie aan zijn kruis krabt met een riek, belandt waarschijnlijk in de kliniek.
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik maak wel een fotootje als die hangt, ja?
ja ene kees uit woensel west schreef datquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n briljante recensiesite voor?
Bestaat zo'n site nu ook al een keer voor manwhores? Of moeten wij vrouwen blijven gokken?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ene kees uit woensel west schreef dat
dit is van fokquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Op wat voor sites komen jullie in je vrije tijd?
kees!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:50 schreef PeZu het volgende:
Daar was een topic of topicreeks over op Fok!quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Fokquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
www.onlinebingo.nl, voor de die-hardsquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ken die reeks, echt geweldig was datquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar was een topic of topicreeks over op Fok!Heb me suf gelachen
quote:
Oow...keej....quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Daar was een topic of topicreeks over op Fok!Heb me suf gelachen
pornosites natuurlijkquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Die ging dus over een recensiesite over hoeren. Mannen schreven daar serieus een recentie van hun bezoekjequote:
Hihiquote:
WTFucks?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ging dus over een recensiesite over hoeren. Mannen schreven daar serieus een recentie van hun bezoekje
Dat ook jaquote:
Nou dat dusquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ging dus over een recensiesite over hoeren. Mannen schreven daar serieus een recentie van hun bezoekje
in binn 12, wass ist das?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk jij ook altijd bangbros?
Ja, ik heb gehoord in Zwolle.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou dat dusJe wilt toch weten waar de beste hoertjes zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trev, naar welke sites ga jij altijd?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat had ik helemaal niet van jou verwacht
Fok, nieuwssite en porno, like duhquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Trev, naar welke sites ga jij altijd?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fok, nieuwssite en porno, like duh
quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik heb gehoord in Zwolle.Noem jij me nu een hoer????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oke, have funquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar school
Als jullie sirenes horen weten jullie waarom![]()
Nee, ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Noem jij me nu een hoer????![]()
Ik zou maar oppassen ander moet ik jou ook op je neus stompenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet durven.
En ik betaal je niet.
Wie zegt dan dat we seks gaan hebben?quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet durven.
En ik betaal je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |