ze staken nietquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee ze doen niet staken, of nee jij weet 't ook niet?
Hihi, onze pakketbezorger is zó lekker
jij wordt gewoon gePhenoodquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met alles wat ie van me jat betaalt ie d ehuur.
hier klotp dat nog steeds hoorquote:
Ik heb geen idee hoe de mijne er uit ziet. En toch woon ik hier al bijna 3 maandenquote:
Ik ben na deze week zo'n 250 euro aan shit kwijt. Ik kan er niet echt om lachen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij wordt gewoon gePhenood
niet in verhouding met vroegerquote:
wat heb ik aan die verhouding als mijn postbode een luie aap is?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet in verhouding met vroeger![]()
ik heb een collega gehad die moest op de salarisadministratie komen om uit te leggen hoe het kon dat hij 25 uur had gewerkt op 1 dag
quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb een collega gehad die moest op de salarisadministratie komen om uit te leggen hoe het kon dat hij 25 uur had gewerkt op 1 dag
door wie zou het bezorgd moeten worden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben na deze week zo'n 250 euro aan shit kwijt. Ik kan er niet echt om lachen.
vonden wij ookquote:
Zeker ergens in oktober,als de klokken een uur terug gaan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
damn wat ben je scherpquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker ergens in oktober,als de klokken een uur terug gaan?
nope was tijdens de schoolvakantiequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker ergens in oktober,als de klokken een uur terug gaan?
Okeequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope was tijdens de schoolvakantie![]()
hij draaide wat diensten extra
dat ik nog dienstindeler was bij de bus gaf ik de mensen die dan nachtdienst hadden een uur extra. Als de klok terug ging ging het uur er niet afquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor de begeleiding hier die toen slaapdienst had in het weekend dat de klokken verzet werden. van de 8 uur die ze mogen slapen krijgen ze er maar 4 ofzo uitbetaald en dat uur extra krijgen ze dus niet uitbetaald. Weet niet hoe dat zit met nachtdiensten in ziekenhuisen trouwens
Betaald slapenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor de begeleiding hier die toen slaapdienst had in het weekend dat de klokken verzet werden. van de 8 uur die ze mogen slapen krijgen ze er maar 4 ofzo uitbetaald en dat uur extra krijgen ze dus niet uitbetaald. Weet niet hoe dat zit met nachtdiensten in ziekenhuisen trouwens
goeie vraagquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
mijn droom baan, bedden testerquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betaald slapenDuh wat denk je zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |