Dan moet ik een nieuwe ontdooien en bakken enzoquote:
Haha, nee hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
heb je m 22 minuten te lang in de oven laten staan?
Je zei dat je om half zes zou eten?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan moet ik een nieuwe ontdooien en bakken enzo
[..]
Haha, nee hoor
Ik heb ook om half zes gegetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je zei dat je om half zes zou eten?
Pannenkoeken.quote:
Ik zal morgen in het ziekenhuis eens kijken wat ik kan vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ben wat botmateriaal kwijt. Heeft iemand het gevonden?
Goed bezigquote:
Vanavond repetitie met het orkest en we zijn al volop bezig met de stukken voor kerst, waaronder deze:quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed bezig
maar ik ga maar eens naar huis
Waarom ga je dan ook in de file rijden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde om 5 uur eten, maar ja, Nederlanders en mist en een snelweg
Dus dan maar op een cracker leven en straks anderhalf uur spinnen. Daarna eet ik wel
ja joh, ik kom net buiten en dacht wtf waar is de wereld heenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde om 5 uur eten, maar ja, Nederlanders en mist en een snelweg
Dus dan maar op een cracker leven en straks anderhalf uur spinnen. Daarna eet ik wel
he wat?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef Muck het volgende:
Oh jee... Het kerstgevoel heeft toegeslagen
Tja, weinig keus.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook in de file rijden?
Dat is hier de hele dag al zoquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja joh, ik kom net buiten en dacht wtf waar is de wereld heen
Nee, lekker de hele avond op werk blijven, das fijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook in de file rijden?
Mazzelaar. Volgende week al nieuwjaarquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:06 schreef Muck het volgende:
Oh jee... Het kerstgevoel heeft toegeslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |