Ander werk zoeken. Da's passe fainquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, lekker de hele avond op werk blijven, das fijn
nee gewoon niet doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, lekker de hele avond op werk blijven, das fijn
Ik werk dit jaar niet meer denk ikquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:11 schreef MPG het volgende:
T
[..]
he wat?
ik mag hopelijk eerste en tweede kerstdag werken dit jaar
jij woont in the middle of nowhere dus das niet ergquote:
Binnendoor rijden betekent minimaal 2 uur rijdenquote:
doe je goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Binnendoor rijden betekent minimaal 2 uur rijden
ja want hij heeft de weg gemaaktquote:
Ik moet het halve land door, dus ja, weinig keus dus om de snelweg te pakken: A12, A50 is kut, A2, A15 gaat meestal wel.quote:
Binnendoor is niet te doen johquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Binnendoor rijden betekent minimaal 2 uur rijden
Ik heb in 'm'n pols nog een zwevend stukje zitten, hebben?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ben wat botmateriaal kwijt. Heeft iemand het gevonden?
Ik zeg ook minimaalquote:
Op Aruba zijn ze ze er erg geďnteresseerd in.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb in 'm'n pols nog een zwevend stukje zitten, hebben?
Ik kwam altijd door pinguinville met de bus naar schoolquote:
A12 weet ik maar al te goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet het halve land door, dus ja, weinig keus dus om de snelweg te pakken: A12, A50 is kut, A2, A15 gaat meestal wel.
En nooit hoi zeggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kwam altijd door pinguinville met de bus naar school
Muck kwam altijd langsquote:
wat leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
En nou kreeg ik ook nog bloemen!
Dat is liefquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:21 schreef suikertaartje het volgende:
En nou kreeg ik ook nog bloemen!
Dat is meestal zo bij langs gaan dat ze niet aanbellenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muck kwam altijd langs
door pinguinstad met de bus
aanbellen ho maar
Ik stuur mijn ridderKirby op je af!quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef Trevland het volgende:
Dat is meestal zo bij langs gaan dat ze niet aanbellen
Dat huis met die blauwe deur toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Muck kwam altijd langs
door pinguinstad met de bus
aanbellen ho maar
Dat hebben ze hier allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |