In 't verpleeghuis kreeg ik dat extra uur wel betaald, als de klok weer de andere kant op ging kreeg ik weer 'n uurtje minderquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel zielig voor de begeleiding hier die toen slaapdienst had in het weekend dat de klokken verzet werden. van de 8 uur die ze mogen slapen krijgen ze er maar 4 ofzo uitbetaald en dat uur extra krijgen ze dus niet uitbetaald. Weet niet hoe dat zit met nachtdiensten in ziekenhuisen trouwens
Ze zijn wel gewoon aan het werk, maar ze krijgen wel maar de helft ofzo van het normale loon.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Betaald slapenDuh wat denk je zelf
TNT.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
door wie zou het bezorgd moeten worden?
en de via de track & trace is het pakket ook niet meer op te sporen?quote:
okee, zo hoort het ook en natuurlijk begrijp ik het wel dat ze dat uur extra niet krijgen uitbetaald, maar ik gun het ze wel. ZO;n slaapdienst is niet altijd even leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
In 't verpleeghuis kreeg ik dat extra uur wel betaald, als de klok weer de andere kant op ging kreeg ik weer 'n uurtje minderMaar goed, dat waren ook geen slaapdiensten...
ik kreeg gewoon post en een pakket van de tntquote:
hoi lolaquote:
Nope. En ze kunnen er niets aan doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en de via de track & trace is het pakket ook niet meer op te sporen?
ja en vergoeding per kiloquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope. En ze kunnen er niets aan doenSorry meneer
Het gaat om spullen die van uitgevers komen. En bol.com heeft netjes ene tweede zending gedaan. maar ik vind het gewoon belachelijk dat dat kutbedrijf weg kan komen met een "sorry". Het is gewoon diefstal eikels.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
als je met je cc betaald hebt is het meestal wel verzekerd toch?
lekker danquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nope. En ze kunnen er niets aan doenSorry meneer
yeah, vergoeding my assquote:
Doe je gewoon aangiftequote:Op dinsdag 16 november 2010 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het gaat om spullen die van uitgevers komen. En bol.com heeft netjes ene tweede zending gedaan. maar ik vind het gewoon belachelijk dat dat kutbedrijf weg kan komen met een "sorry". Het is gewoon diefstal eikels.
oohw nog meer geluk!quote:
ja 's morgens kwamen ze inderdaad geen post brengen. Tegen 18:00 stond meneer van de haalservice wel ineens voor mijn neus om de post op te halen. Zei nog mij had je vandaag niet verwacht hequote:
pannenkoeken met spek en stroopquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
sjonge sjonge dat duurde even
Krijgen we pannekoeken bij Marijke?
Tja, sterk sta ik denk ik niet, maar ben wel aan het overwegen of er niets geregeld kan worden. Het is gewoonweg stelselmatig, dus daar baal ik van. Dat het 1x per 4 jaar mis gaat, tja, kudt. Maar dit is belachelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |