Is die dan zo erg?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb straks nog een gesprek op school, ik mag hopen dat dat oude lijk er niet is... 1 opmerking en ik stomp haar op d'r hoofd
Ik blijf nog even kijken hoe dit aflooptquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb straks nog een gesprek op school, ik mag hopen dat dat oude lijk er niet is... 1 opmerking en ik stomp haar op d'r hoofd
Ja dat weet ik maar ik zat bijna de hele dag binnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar lieffie vandaag scheen toch behoorlijk het zonnetje ?
Hier kwam alles tegelijk...
ja echt sorry hoor maar ze zegt iedere keer dat mijn zoon iets niet kan wat hij wel zou moeten volgens zijn leeftijd.. vervolgens vraag ik dat de volgende dag aan mijn zoon en hij kan dat gewoonquote:
ja ik ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik zat bijna de hele dag binnen.
Hey Solquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Solique het volgende:
Avond
Wat een mist onderweg niet normaal, zo gauw ik de grens van a'dam verliet zag je geen hand voor ogen meer.
Hey Trevquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sol
waarom doe hem dan voor je ogen?
Kom, we gaan d'r botsenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
die jonge griet is nog wel aardig maar die graftak
Ik weet het, hier was het ook al niet veel beterquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Om te kijken of het aan mijn ogen lag.
Maar was echt niet normaal. Naast de snelweg was niets zichtbaar vooruit kon je wel honderd meter kijken ofzo.
Neem wraak op graftak zet haar telefoonnummer op een sexsite.Maar ja grote kans dat graftak juist blij is want dat verzuurde ouwe wijf heeft vast nog nooit een kerel van dichtbij gezien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja echt sorry hoor maar ze zegt iedere keer dat mijn zoon iets niet kan wat hij wel zou moeten volgens zijn leeftijd.. vervolgens vraag ik dat de volgende dag aan mijn zoon en hij kan dat gewoon![]()
Plekje reserveren voor de altzheimerclub?
die jonge griet is nog wel aardig maar die graftak
Ik denk niet dat je haar om krijgt... ik pas daar nog 3 keer inquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Neem wraak op graftak zet haar telefoonnummer op een sexsite.Maar ja grote kans dat graftak juist blij is want dat verzuurde ouwe wijf heeft vast nog nooit een kerel van dichtbij gezien.
Neem wraak deel folders in de buurt waar zij woont rond en zeg dat zijn een sexverslaving heeft.
De juf van mijn nichtje is ook zo'n takkewijf altijd mijn nichtje afzeiken.
Oh en vroeger toen ik nog een kleine Panda was heb ik ook een takkewijf als juf dat mens had de pik op mij.![]()
Jij vind elk potentieel neukobject leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
Niet verder vertellen hoor, maar ik vind panda leuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
Niet verder vertellen hoor, maar ik vind panda leuk![]()
![]()
Duh, jij ookquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Jij vind elk potentieel neukobject leuk
Kungfu Pandaquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En dat is maar goed ook want ik kan Kung Fu
Automerkjequote:
Trevquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Marijke![]()
Is toch ook lekker?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Automerkje
Morgen komt het schilderij!
Ik bied momenteel 103 kg. Al was dat ooit 117quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik denk niet dat je haar om krijgt... ik pas daar nog 3 keer in
En ik ben echt niet 1 van de slankste
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik ben al DAAAAGEN geil... daar kan ik toch niks aan doen?
Doet mij aan deze spreuk denken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je haar om krijgt... ik pas daar nog 3 keer in
En ik ben echt niet 1 van de slankste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |