abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:40:19 #1
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_88769448
>

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. [/spoiler
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).

[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 18-11-2010 09:18:17 ]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_88769666
Moet dat niet #103 zijn }:|
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
pi_88769681
Thanks! :D Had niet gezien dat het topic vol was. :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:04:36 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_88769955
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:49 schreef Whiskers het volgende:
Moet dat niet #103 zijn }:|
Jup, ik heb een Modje al gevraagd dat te fixen ;)
Maar ik heb gewoon nieuw topic gemaakt ivm de OP die in de vorige delen niet echt mee-werkte :N

Ben van plan bij de OP even te zetten dat de verzendtijd in verband met kerst erg lang lang is dus dat komt ook nog ~:)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:01:44 #5
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88771258
De bloempotten van de Blokker zijn helemaal niet zo mooi als die van de Chinees.
Ik vind ze wat dof overkomen :N

Ik had eigenlijk gehoopt op een topictitel met iets over balkanker :@
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:13:41 #6
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_88771620
Is er geen mogelijkheid om het invoeren van een creditkaart te ontwijken? :{
pi_88771762
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Goddelijker het volgende:
Is er geen mogelijkheid om het invoeren van een creditkaart te ontwijken? :{
Gewoon invoeren, vraag krijg je maar 1 keer. :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:24:27 #8
314372 Goddelijker
pi_88771975
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:17 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Gewoon invoeren, vraag krijg je maar 1 keer. :P
Ja, maar ik heb geen CC.
pi_88772105
quote:
18s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:24 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, maar ik heb geen CC.
Wat let je? Volgens je profiel ben je meerderjarig. ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:29:09 #10
314372 Goddelijker
pi_88772134
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Wat let je? Volgens je profiel ben je meerderjarig. ;)
Ja, ik ben ook meerderjarig. :)
Omdat het geld kost elk jaar.
pi_88772210
Heeft iemand het email adres van tiffany ik heb wel een adres maar dat komt onbezorgd terug
BVD
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 11:53:34 #12
21636 Feestkabouter
pi_88772896
De website problemen bij DX zijn opgelost, ik kan weer gewoon inloggen en bestellen.
Er bleken ook echt bugs te zijn, die zijn nu gefixt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Feestkabouter op 16-11-2010 12:38:58 ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:33:51 #13
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_88774127
@Neo2000, thanks voor de philips tip :p Ik heb gisteren bij chear toch maar even een 32gb Muse gekocht.. Ondersteunt alle audio formaten :D
Schade: 89 euro ! Super goedkoop :) En net bezorgd.
pi_88774198
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook meerderjarig. :)
Omdat het geld kost elk jaar.
Voor ongeveer 3 tientjes per jaar heb je fantastische kredietmogelijkheden zonder rente, zijn al je aankopen verzekerd en kun je overal aankopen doen omdat de rest van de wereld wel het nut van een CC inziet. :P

Wat let je? ;)
pi_88775322
Ik heb op 24/10/2010 een order gedaan op DX, namelijk een laser. Het duurde zoals ik al had gelezen/gedacht een paar daagjes tot DX het geregeld/binnen had, verpakt en al.. toen ging DX hem dus versturen. Geweldig! Dat versturen was dus op 29/10/2010.

Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik ben benieuwd of iemand anders hier ook een keer zo lang heeft moeten wachten bij DX. Of ik heb het helemaal verkeerd en het is altijd zo lang. }:|
pi_88775681
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Rub33n het volgende:
Ik heb op 24/10/2010 een order gedaan op DX, namelijk een laser. Het duurde zoals ik al had gelezen/gedacht een paar daagjes tot DX het geregeld/binnen had, verpakt en al.. toen ging DX hem dus versturen. Geweldig! Dat versturen was dus op 29/10/2010.

Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik ben benieuwd of iemand anders hier ook een keer zo lang heeft moeten wachten bij DX. Of ik heb het helemaal verkeerd en het is altijd zo lang. }:|
Het kan gerust tot 4 weken duren voordat jij je pakket binnen hebt. Ik heb iets op Focalprice besteld (12 oktober) en dat heb ik nog steeds niet binnen.

Als de douane je pakketje onderschept, dan kan je er makkelijk 2 weekjes bij optellen.
pi_88775856
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef exaCtly het volgende:

[..]

Het kan gerust tot 4 weken duren voordat jij je pakket binnen hebt. Ik heb iets op Focalprice besteld (12 oktober) en dat heb ik nog steeds niet binnen.

Als de douane je pakketje onderschept, dan kan je er makkelijk 2 weekjes bij optellen.
Oke oke, het lijkt mij dat als de douane het pakketje onderschept, ik hem dan kwijt raak. Waarom zouden ze een 200mw laser importeren :N Stel ze houden iets in, ik neem aan dat ze een nette brief sturen haha.

Nou ik wacht het wel af. Ik wil nog een groene halen maar dat word hem niet als ik deze natuurlijk niet binnen krijg. Trouwens nieuwtje, dx verzent nu ook via china air ivm kerst. ^O^
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:32:14 #18
314372 Goddelijker
pi_88776072
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Voor ongeveer 3 tientjes per jaar heb je fantastische kredietmogelijkheden zonder rente, zijn al je aankopen verzekerd en kun je overal aankopen doen omdat de rest van de wereld wel het nut van een CC inziet. :P

Wat let je? ;)
Ja, dat is wel waar.
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:44:05 #19
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88776580
Mijn ledkoe is net aangekomen :D
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:43:42 #20
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_88779125
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rub33n het volgende:

[..]

Oke oke, het lijkt mij dat als de douane het pakketje onderschept, ik hem dan kwijt raak. Waarom zouden ze een 200mw laser importeren :N Stel ze houden iets in, ik neem aan dat ze een nette brief sturen haha.

Nou ik wacht het wel af. Ik wil nog een groene halen maar dat word hem niet als ik deze natuurlijk niet binnen krijg. Trouwens nieuwtje, dx verzent nu ook via china air ivm kerst. ^O^
Je moet wel erg pech hebben dat twee pakketjes van je onderschept worden, gewoon lang wachten ivm de kerst.
Tevens was al bekend dat DX via china air verzend ;)
pi_88779754
Ik zal het nog meer eens vragen.

Wat is de kleding website van DealExtreme?
Wat zijn de alternatieven?
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:43:51 #22
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_88781490
kun je met een 50 watt groene laser branden???????
ik moet er 1 bestellen voor jochie maar hij wil wel branden.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:46:50 #23
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_88781619
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef Loll het volgende:
Ja, met een 50 Watt groene laser kan je branden. Ik denk zelfs wel door 10mm stale platen ;)
Maar als je 50mW groene laser bedoelt.. daarmee kan je niet branden. Je ziet wel een straal 'snachts.
pi_88781944
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Rub33n het volgende:

Ach, mijn pakje van 10 oktober is ook nog niet binnen. Dus al ruim 5 weken geleden! ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:56:40 #25
304381 Loll
pi_88781977
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:46 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Ja, met een 50 Watt groene laser kan je branden. Ik denk zelfs wel door 10mm stale platen ;)
Maar als je 50mW groene laser bedoelt.. daarmee kan je niet branden. Je ziet wel een straal 'snachts.
je hebt gelijk ik schreef het verkeerd :@

weet iemand(nogmaals) een goedkoop adres daarvoor?
BAM dit is 3KB
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:38:15 #26
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_88783844
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef Loll het volgende:

[..]

je hebt gelijk ik schreef het verkeerd :@

weet iemand(nogmaals) een goedkoop adres daarvoor?
Buyincoins of Ebay ^O^
Ik ben er in ieder geval zeker van dat buyincoins goede kwaliteit lasers heeft dus die raad ik aan ;)
pi_88784077
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef forsho het volgende:
Ik zal het nog meer eens vragen.

Wat is de kleding website van DealExtreme?
Wat zijn de alternatieven?
ja weet iemand dat|?
pi_88784874
Tvp, omdat de tvp knop niet in fok mobile zit
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:13:32 #29
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_88785512
er zit weer wat vaart in HK post..
de tandwielen draaien weer, ik herhaal, de tandwielen draaien weer!
mijn op 15 oktober verzonden pakket, welke al vanaf de 25e oktober niets lag te doen op een HK postkantoor heeft nu "al" de status "Destination - Netherlands
The item (RT07159XXXXHK) is being processed for departure from Hong Kong as of 16-Nov-2010." gekregen
dus over een week heb ik hem wel ongeveer gok ik zo..
de wachttijd is dus onofficieel opgelopen tot een week of 6 nu.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:44:36 #30
131319 mickeyD
pi_88786681
dit ziet er uit als iets wat zeer binnenkort op 1 van de site's te verkrijgen is:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_gadget_239401.html

iphone 3d ding..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_88786801
Mn epad is binnen
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:50:06 #32
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_88786909
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef ErkendFokker het volgende:
@Neo2000, thanks voor de philips tip :p Ik heb gisteren bij chear toch maar even een 32gb Muse gekocht.. Ondersteunt alle audio formaten :D
Schade: 89 euro ! Super goedkoop :) En net bezorgd.
No problem. Vroegah maakt Philips een hoop crap waar ze veel reclame voor maakten. Tegenwoordig gewoon weer degelijk spul waar ze geen reclame voor maken. Ken persoonlijk de Muse niet, maar mooi dat je 'm voor weinig hebt kunnen scoren. :D
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 17:58:15 #33
21636 Feestkabouter
pi_88787200
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef Loll het volgende:
ik denk dat we als volwassenen een beetje onze verantwoordelijkheid moeten nemen en dit soort spul dus NIET aan jochies moeten geven.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:59:09 #34
131319 mickeyD
pi_88787230
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:47 schreef mtchel112 het volgende:
Mn epad is binnen
foto's!
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:07:14 #35
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88787531
Ik ga een account aanmaken op BIC, zijn er nog voordelen als ik iemand invul bij recommender? Zo ja, mag ik een van jullie invullen? :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:40:39 #36
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_88788791
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ga een account aanmaken op BIC, zijn er nog voordelen als ik iemand invul bij recommender? Zo ja, mag ik een van jullie invullen? :P
Geen idee... maar iemand heeft mij pas geleden ingevuld... ik weet nog steeds niet wie :{

EDIT: Het schijnt dat de referer er iets voor terugkrijgt, ff zoeken

EDIT2:
quote:
Hi, you have recommended a new buyer to us just now, who has purchased an
order with amount 29.2500.We offer 5% bonus to you from your recommended
customers since his registration within 180 days. Now 5% $1.46 has already
been sent to your account as point coins, and your current point coins are 0
+ $1.46 = 0. You can use these point coins to buy anything listed on our
website and you also can see all of the point coins history in your account
page. Thanks for your recommendation, we are looking forward more buyers
from you:)
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:45:13 #37
304381 Loll
pi_88788953
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Buyincoins of Ebay ^O^
Ik ben er in ieder geval zeker van dat buyincoins goede kwaliteit lasers heeft dus die raad ik aan ;)
op ebay heb ik gekeken maar niet 50mW met free shipping/niet free shipping en gratis paypal hebben ze niet dus(kan ook zijn dat ik mogolig zoek_)

jochie van 15 moet goet gaan O-) O-) O-)
waar vul je de kortings code bij BIC in.
BAM dit is 3KB
pi_88789245
Er was toch iemand in het vorige topicje die een ledstrip met controller wilde hebben van BIC? :? Nou is deze van Ebay iets anders (30 ipv 60 leds) maar controller en strip passen wel bij elkaar en hij is niet duur:

Niet vergeten dat je nog wel een 12v voeding erop moet aansluiten. ;)

Ik sloot per ongeluk het vorige topic met een vraag af dus ik stel hem nog maar een keer.
Hoe kan ik een geschil openen bij Ebay als de listing en verkoper verwijderd zijn? :X
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:53:03 #39
48067 neo2000
pi_88789259
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Loll het volgende:

[..]

op ebay heb ik gekeken maar niet 50mW met free shipping/niet free shipping en gratis paypal hebben ze niet dus(kan ook zijn dat ik mogolig zoek_)

Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:54:35 #40
304381 Loll
pi_88789311
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?
17 jaren
BAM dit is 3KB
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:58:01 #41
309342 ErkendFokker
pi_88789455
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef Loll het volgende:

[..]

17 jaren
:')
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:59:43 #42
304381 Loll
pi_88789529
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

:')
wat ist? :? :?

ik heb een goed baantje dus aan geld ontbreekt het niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Loll op 16-11-2010 19:06:51 ]
BAM dit is 3KB
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:05:07 #43
304381 Loll
pi_88789736

[ Bericht 100% gewijzigd door Loll op 16-11-2010 19:05:26 ]
BAM dit is 3KB
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:05:56 #44
304381 Loll
pi_88789768

[ Bericht 100% gewijzigd door Loll op 16-11-2010 19:06:38 (dubbelposten sorry) ]
BAM dit is 3KB
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:13:17 #45
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88790126
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:40 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Geen idee... maar iemand heeft mij pas geleden ingevuld... ik weet nog steeds niet wie :{

EDIT: Het schijnt dat de referer er iets voor terugkrijgt, ff zoeken

EDIT2:
[..]

Aha. Het schijnt dat ik er ook 5% korting bij krijg, dus da's voor beide mooi meegenomen :P Is je username hetzelfde op BIC als hier?
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Loll het volgende:

[..]

Ik heb goede dingen gehoord over de 50mw van priceangels.com. Op dit moment schijnt dat de beste waar voor je geld te zijn.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:25:21 #46
304381 Loll
pi_88790751
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Aha. Het schijnt dat ik er ook 5% korting bij krijg, dus da's voor beide mooi meegenomen :P Is je username hetzelfde op BIC als hier?

[..]

en ze zijn weer down :(

Ik heb goede dingen gehoord over de 50mw van priceangels.com. Op dit moment schijnt dat de beste waar voor je geld te zijn.
BAM dit is 3KB
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:29:49 #47
304381 Loll
pi_88790954
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:25 schreef Loll het volgende:

[..]

verkeerd ggquote't
BAM dit is 3KB
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:36:21 #48
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88791302
http://www.priceangels.co(...)2=9999.0&dateCount=0 dan. In dollars is hij goedkoper dan in euro's, omgerekend.

Edit: pagina lijkt inderdaad down, vreemd, want net deed hij net nog wel.
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:38:50 #49
304381 Loll
pi_88791430
ik zie het al hij is sold-out -O-
BAM dit is 3KB
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:45:21 #50
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88791814
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:38 schreef Loll het volgende:
ik zie het al hij is sold-out -O-
Wut? :') Net nog niet :P
pi_88792225
Bah, ik wacht al dik twee maanden op een autohouder voor m'n tellie (DX). Later bestelde artikelen heb ik al wel gehad. :(
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:17:23 #52
183846 joepie91
pi_88793459
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

[..]

Umm ik geloof het wel... ik log altijd in met m'n e-mailadres. Maar username zal inderdaad wel hetzelfde zijn :P

EDIT: Ja, hetzelfde :)
pi_88794555
ik zoek ervaringen van mensen met cree zaklampen.
welke van deze 3 geeft het meeste licht?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30987
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39234
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32876

2 hebben een r2-wc cree en 1 heeft een q5-wc.
NEC TEMERE, NEC TIMIDE
pi_88797935
Voor het eerst wat besteld via PayPal. Ideaal!

Hopelijk de spullen van DealExtreme snel binnen. De lijst:
Car Charger Adapter with USB Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS (Black)
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack)
Santa Pet Clothing - White + Red
Skinny Card Style Butane Lighter
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White)
Replacement White Stereo Earphones for iPhone 3G (3.5mm Jack/112cm Cable
Registered Air Mail ##
pi_88798638
Dit bericht is verstuurd vanaf mijn epad die ik vandaag binnen kreeg
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:58:29 #56
131319 mickeyD
pi_88798671
gefeliciteerd, houdt rekening met een week of 5 a 6 bezorgtijd.. voor die tijd piepen helpt niet (maar lucht wel op!)
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:58:30 #57
183846 joepie91
pi_88798675
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef larry_flynt het volgende:
Voor het eerst wat besteld via PayPal. Ideaal!

Hopelijk de spullen van DealExtreme snel binnen. De lijst:
Car Charger Adapter with USB Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS (Black)
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack)
Santa Pet Clothing - White + Red
Skinny Card Style Butane Lighter
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White)
Replacement White Stereo Earphones for iPhone 3G (3.5mm Jack/112cm Cable
Registered Air Mail ##
Kom op, dat ga je niet menen... :{
pi_88798768
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:58 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Kom op, dat ga je niet menen... :{
:') Ik mag ook best mijn hond eens pesten!
pi_88799580
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef mtchel112 het volgende:
Dit bericht is verstuurd vanaf mijn epad die ik vandaag binnen kreeg
stoer, verstuurd vanaf mijn ipod touch met opera mini :P
pi_88799776
Nu nog een airphone:p
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:43:12 #61
48067 neo2000
pi_88801712
Edit: Doh!

[ Bericht 98% gewijzigd door neo2000 op 16-11-2010 23:02:04 ]
pi_88802013
Pff, eindelijk handeltje op mijn eigen website. Krijg ik een boete van 1000 euro ;(
Dont believe me? PM
pi_88802401
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef igi0n het volgende:
Pff, eindelijk handeltje op mijn eigen website. Krijg ik een boete van 1000 euro ;(
Dont believe me? PM
meer info?
Ja.
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:56:31 #64
314372 Goddelijker
pi_88802666
quote:
Dont believe me? PM
Wtf.
pi_88802827
quote:
Dont believe me? PM
Vertel!
pi_88802855
Vraag me niet hoe, maar ze zijn erachter gekomen dat ik onrechtmatige New Era petten heb doorverkocht aan vrienden en dat deze onder het merk naam NEW ERA zijn gemaakt. Deze mag ik dus niet verkopen en zelfs niet kopen. Moet volgende week 1000 euro betalen + 450 euro per verkochte pet. Advocaat werd aangeraden..
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:00:42 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88802922
En jij trap in deze grap van je vrienden :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:00:44 #68
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88802925
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef igi0n het volgende:
Vraag me niet hoe, maar ze zijn erachter gekomen dat ik onrechtmatige New Era petten heb doorverkocht aan vrienden en dat deze onder het merk naam NEW ERA zijn gemaakt. Deze mag ik dus niet verkopen en zelfs niet kopen. Moet volgende week 1000 euro betalen + 450 euro per verkochte pet. Advocaat werd aangeraden..
Damn, daar ben je ook lekker mee genaaid zeg :X
pi_88803065

Als mijn vrienden deze grap hadden uitgehaald hadden ze het vast niet in een brief verstuurd en ook nog eens via email met handtekening eronder en alle gegevens van mij..
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:07:13 #70
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88803316
Woon jij soms in België?

Deze dreigbrieven zijn bij mij bekend, betekent helemaal NIKS.
Ze kunnen van alles eisen maar het is nog altijd de taak van de rechter om te bepalen hoe en wat.

Dat je een website opzet met namaak zooi is natuurlijk wel duf :N
Niet op reageren en de rotzooi van je website halen, flapdrol :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:07:58 #71
309342 ErkendFokker
pi_88803370
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef igi0n het volgende:
[ link | afbeelding ]

Als mijn vrienden deze grap hadden uitgehaald hadden ze het vast niet in een brief verstuurd en ook nog eens via email met handtekening eronder en alle gegevens van mij..
Is bullshit, gewoon terugmailen dat je er niet van op de hoogte was. Revpolen hier had ook zoiets een keer met oegs. Zijn gewoon neppers die gasten. Ze mailen je omdat ze het op internet hebben gevonden en proberen je te intimideren.
pi_88803432
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Is bullshit, gewoon terugmailen dat je er niet van op de hoogte was. Revpolen hier had ook zoiets een keer met oegs. Zijn gewoon neppers die gasten. Ze mailen je omdat ze het op internet hebben gevonden en proberen je te intimideren.
Waarom sturen ze dan in hemels naam mij een brief thuis. Tevens heb ik er al achter aan gemailed en morgen bellen. ik ga sowieso niet die 1000 euro betalen..

Woon btw in Nederland gewoon!
pi_88803492
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef igi0n het volgende:

[..]

Waarom sturen ze dan in hemels naam mij een brief thuis. Tevens heb ik er al achter aan gemailed en morgen bellen. ik ga sowieso niet die 1000 euro betalen..
Laat gewoon niks meer van je horen nu, en haal die dingen van je website af.
Ja.
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:10:08 #74
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88803515
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef igi0n het volgende:

[..]

Oh god, ze hebben weer een lummel beet.
Niet mailen, niet reageren, gewoon laten overwaaien. Niks betalen, niks doen...

Je hoeft jezelf niet schuldig te verklaren bij die eikels.
pi_88803603
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Oh god, ze hebben weer een lummel beet.
Niet mailen, niet reageren, gewoon laten overwaaien. Niks betalen, niks doen...

Je hoeft jezelf niet schuldig te verklaren bij die eikels.
Hmm ja, kan ik ook wel doen. Stuff is al van me website af en website ligt al eventjes plat. ill keep ya posted..
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:20:57 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88804042
Ik vraag me sowieso af of dit juridisch wel door de beugel kan. Intimiderende brieven sturen en eisen dat je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen anders slepen we je voor de rechter.

Maffiapraktijken, even 450 euro per pet eisen :X

Zo'n mafketel fotograaf deed dat ook met zijn pers foto's die op het internet op amateur websites werden gekopieerd. Ging die loser het hele internet langs om mensen te intimideren. De sjoelbak vereniging moet volgens meneer 1000 euro overhandigen en vervolgens betalen deze doodsbenauwde mensen.

Maja, mensen zijn al snel onder de indruk :N
Maar dit soort rotzooi verkopen is natuurlijk ook gewoon fout gedrag.
pi_88804323
Ik verstuur trouwens helemaal niets, alleen mijn regio word het aan verkocht en het is duidelijk dat de pet nep is en dat ik daar geen verantwoording voor heb. Mensen zijn er dus bewust van dat het om nep spul gaat..
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:29:25 #78
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88804422
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef igi0n het volgende:
Ik verstuur trouwens helemaal niets, alleen mijn regio word het aan verkocht en het is duidelijk dat de pet nep is en dat ik daar geen verantwoording voor heb. Mensen zijn er dus bewust van dat het om nep spul gaat..
Hoe oud ben jij? :')
Je bent gewoon illegaal bezig, klaar. Laat het een wijze les zijn.

Ook wel apart dat ze je adres dan hebben, illegale IP trace?
pi_88804497
Jack, do you got this for me?

A Chinese Cupping Set, i want a couple of it please. :D

http://image.made-in-china.com/2f0j00yecTftQJOLqY/Cupping-Set.jpg

I in fact only need the pump and cups.
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:32:57 #80
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88804579
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef SalimRMAF het volgende:

Zoek jij misschien niet gewoon een penispomp?

Jack is hier al 100 jaar niet gesignaleerd :')
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:39:15 #81
183846 joepie91
pi_88804853
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:32 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zoek jij misschien niet gewoon een penispomp?

Jack is hier al 100 jaar niet gesignaleerd :')
Jack post nog wel op een aantal speedcubing-forums... volgens mij was 'ie hier dan ook niet meer welkom volgens het Fok!-team i.v.m. reclame maken :P

Valt me nu trouwens pas op dat ik in je sig sta :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:46:23 #82
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_88805130
Bij welke webshop maak ik de grootste kans om een 58 mm fisheye voor op een cameralens te scoren? Ik heb geen zin om alle webshops door te lopen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 23:52:09 #83
21636 Feestkabouter
pi_88805316
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef SalimRMAF het volgende:

Rood is rechts, groen is links? :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 23:54:56 #84
183846 joepie91
pi_88805404
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
Bij welke webshop maak ik de grootste kans om een 58 mm fisheye voor op een cameralens te scoren? Ik heb geen zin om alle webshops door te lopen.
http://chinacheep.com/ -> fisheye

In ieder geval hebben DinoDirect en DealExtreme lenzen... maar ik weet niet of dat de goede zijn.
pi_88810226
Iemand ervaring met deze USB auto laders?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48925
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40470

Heb ooit eens zo'n soortgelijke lader gekocht, maar die gaf in de verste verte geen 1000ma.
pi_88811636
quote:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40470

Heb ooit eens zo'n soortgelijke lader gekocht, maar die gaf in de verste verte geen 1000ma.
Heb ik, laadt zonder problemen mijn touch op. Moet dus absoluut wel iets uitkomen.
pi_88812039
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:41 schreef maartend het volgende:

[..]

Heb ik, laadt zonder problemen mijn touch op. Moet dus absoluut wel iets uitkomen.
Mooi, thanks, ga ik er daar 2 van bestellen. (Toch weer $0.01 goedkoper dan die andere SKU)

Mijn huidige laad mijn Desire nogal traag op, maar ja, die was maar $0.99 :')

[ Bericht 0% gewijzigd door wimbo op 17-11-2010 10:56:56 (typo) ]
pi_88812047
Waarom staat mijn suggestie er niet bij?
Het is allesomvattend, redelijke belangrijke site lijkt me dus.

Nogmaals:
http://www.made-in-china.com
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 12:00:43 #89
21636 Feestkabouter
pi_88814261
let op met alles wat in een auto-aansteker moet: niet elke plug maakt ook echt lekker contact.
dus als je zoiets koopt voor 2 dollar, misschien toch handig om meteen ook een ander exemplaar (die er iets anders uitziet) te bestellen.
als je mazzel hebt passen ze allebei.
pi_88815185
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:00 schreef Feestkabouter het volgende:
let op met alles wat in een auto-aansteker moet: niet elke plug maakt ook echt lekker contact.
dus als je zoiets koopt voor 2 dollar, misschien toch handig om meteen ook een ander exemplaar (die er iets anders uitziet) te bestellen.
als je mazzel hebt passen ze allebei.
Hoe bedoel "niet elke plug maakt ook echt lekker contact."?
Aan de foto's en filmpjes op DX te zien kan er weinig mis gaan.
Ik heb tot nu toe ook geen slechte ervaringen met auto-aansteker apparaten eigenlijk.
pi_88816533
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:55 schreef ChevyVanDude het volgende:
Waarom staat mijn suggestie er niet bij?
Het is allesomvattend, redelijke belangrijke site lijkt me dus.

Nogmaals:
http://www.made-in-china.com
Staat wel veel op die site, maar je kunt er als particulier niets kopen zo te zien.

"Made-in-China.com serves its members as a B2B portal and has dedicated itself to providing professional support and assistance to its clients, and connecting global buyers with Chinese suppliers"
  woensdag 17 november 2010 @ 13:20:32 #92
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_88817076
Ff korte reactie op de dreigbrief.. (knap dat mensen me naam onthouden hebben incombinatie met hun :P)
Is de brief van gevers?
Zijn inderdaad oplichters, ik heb toen me rechtsbijstand er op gezet en die hebben brieven opgesteld voor me die ik moest mailen naar gevers. Met (in het kort dan he:P )
- Dat ik een Nederlander ben met hun geen reet temaken heb.
- ze mij moeten wijzen dat ik ook rechten heb IPV enkel geld willen.
- ze netzoiets zijn als stichting brein. Grote mond maar ze mogen/kunnen je niks maken!
Heb nu na 1jaar (2brieven) totaal geen last van hun meer :P

Als ik volgende week een beetje alles in orde heb ( morgen emigreer ik :P )
En ik mijn iMac heb ontvangen zal ik me mail verkeer wel online zetten :P
Je lacht je kapot dan!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 17 november 2010 @ 13:22:22 #93
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_88817143
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Dit inderdaad ook doen!
Nooit bekennen en altijd zeggen dat je per goede trouw ze ingekocht heb...
De prijs van een webshop is altijd goedkoper dan een winkel dus leek jou het wel betrouwbaar te kopen... ;)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_88817583
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:55 schreef wimbo het volgende:

[..]

Mooi, thanks, ga ik er daar 2 van bestellen. (Toch weer $0.01 goedkoper dan die andere SKU)

Mijn huidige laad mijn Desire nogal traag op, maar ja, die was maar $0.99 :')
Voor de Desire zal je die laders moeten modden (2 pinnetjes met elkaar verbinden en een reeks weerstandjes eruit slopen). Die weerstanden zorgen ervoor dat er bepaalde voltages worden doorgestuurd die aan AppleMeuk de toestemming geven de volledige laadcapaciteit te gebruiken.
Zoek anders eens op tweakers in het desire accessoires topic, daar staat beschreven wat je moet aanpassen.
jaja, en azo...
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 14:37:36 #95
21636 Feestkabouter
pi_88820114
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Voor de Desire zal je die laders moeten modden (2 pinnetjes met elkaar verbinden en een reeks weerstandjes eruit slopen). Die weerstanden zorgen ervoor dat er bepaalde voltages worden doorgestuurd die aan AppleMeuk de toestemming geven de volledige laadcapaciteit te gebruiken.
Zoek anders eens op tweakers in het desire accessoires topic, daar staat beschreven wat je moet aanpassen.
shit,ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op een Desire Z, maar dit soort gezeik daar heb ik geen zin in.
ik wil gewoon in elke USB-poort (computer, wandcontactdoos of sigarettenaansteker) mijn telefoon kunnen opladen.
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 14:39:52 #96
21636 Feestkabouter
pi_88820197
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:23 schreef wimbo het volgende:

[..]

Hoe bedoel "niet elke plug maakt ook echt lekker contact."?
Aan de foto's en filmpjes op DX te zien kan er weinig mis gaan.
Ik heb tot nu toe ook geen slechte ervaringen met auto-aansteker apparaten eigenlijk.
de aanstekerplug (dus het vrouwtje dat in de auto zit) is niet in elke auto hetzelfde.
ik heb hier allerlei verschillende stekkers, maar die werken niet allemaal in mijn auto (Frans merk), en in de auto (Japans) van mijn vriendin/ex werken ze ook niet allemaal (maar dan zijn het weer andere die niet werken).
pi_88821040
quote:

Thanks voor de info, we zien wel wat het word, anders ff de plugjes modden.
(Ik ga sowieso mijn huidige plug modden, want waarschijnlijk is deze dus niet defect.)
Mijn Hero had dit probleem niet trouwens.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:39 schreef Feestkabouter het volgende:

de aanstekerplug (dus het vrouwtje dat in de auto zit) is niet in elke auto hetzelfde.
ik heb hier allerlei verschillende stekkers, maar die werken niet allemaal in mijn auto (Frans merk), en in de auto (Japans) van mijn vriendin/ex werken ze ook niet allemaal (maar dan zijn het weer andere die niet werken).
Mijn auto (Spanjaard-met-Duits-hart) pakt tot nu toe alles, ik zie het vanzelf wel, thanks voor de tip iig.

[ Bericht 16% gewijzigd door wimbo op 17-11-2010 15:32:45 ]
  woensdag 17 november 2010 @ 15:23:13 #98
314372 Goddelijker
pi_88821582
Ik zit toch weer te kijken naar een tablet. :@
  woensdag 17 november 2010 @ 15:53:58 #99
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88822837
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:23 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit toch weer te kijken naar een tablet. :@
Gewoon kopen joh, nu het nog kan. Het monetaire systeem zakt binnenkort toch in elkaar, zijn je euro's niks meer waard ^O^
  woensdag 17 november 2010 @ 15:56:05 #100
314372 Goddelijker
pi_88822920
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Gewoon kopen joh, nu het nog kan. Het monetaire systeem zakt binnenkort toch in elkaar, zijn je euro's niks meer waard ^O^
Maar dan is de vraag, wélke? :+
  woensdag 17 november 2010 @ 16:37:47 #101
304381 Loll
pi_88824868
nu maar ff laser tje bestellen van bic.
weet iemand of er nu verhoogd risico is op gepakt worden?
enne ik verwacht van de week weet wat oordopjes. :)
BAM dit is 3KB
pi_88825450
mickeyD

zijn je petten al gearriveerd?
pi_88825510
Mijn 1e ervaring met BIC:

07-11 besteld en vandaag mijn pakketje ontvangen.

Een FM transmitter en nog wat andere meuk besteld. Wat de FM transmitter betreft: de audio kabel en de remote zijn aanwezig, jammer dat de FM transmitter zelf ontbreekt..... :(
pi_88825588
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:53 schreef Roynaldinho het volgende:
Mijn 1e ervaring met BIC:

07-11 besteld en vandaag mijn pakketje ontvangen.

Een FM transmitter en nog wat andere meuk besteld. Wat de FM transmitter betreft: de audio kabel en de remote zijn aanwezig, jammer dat de FM transmitter zelf ontbreekt..... :(
*O*
Ja.
pi_88826284
Net toch maar die ePad van 63 euro besteld op BIC, gewoon om een keer te proberen, heb al een iPad wil het wel is vergelijken :)
pi_88826930
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:10 schreef NextTVH het volgende:
Net toch maar die ePad van 63 euro besteld op BIC, gewoon om een keer te proberen, heb al een iPad wil het wel is vergelijken :)
Welke is dat? Zie namelijk meerdere ePads
pi_88827786
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:32 schreef NextTVH het volgende:
deze met de 10% code :*
Is dat ze zelfde als de ZT180? Alleen dan met een kleiner scherm?

Ik zit erg te twijfelen tussen de grote. Kan geen keus maken
pi_88828321
Mij lijkt dat onhandig nog n groter scherm
  woensdag 17 november 2010 @ 18:38:24 #110
128384 mcwops
gat in je glas
pi_88829936
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:10 schreef NextTVH het volgende:
nou ik hou me aanbevolen voor de vergelijkingstest met de ipad.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_88830350

Voor de geďnteresseerden...

Vond hun visitekaartje ineens, ik heb een jaar geleden een mailtje gestuurd met de vraag of ik er één van de 6 mocht kopen, en dat kon. Verzendkosten waren voor 1 stuk ook maar $2 o.i.d..

Ohja, mocht je nog iets anders daar vinden, coupon code ''N2'' voor 10% korting.
pi_88830851
wow
ik wilde een KiPhone kopen maar die ePad is wel erg interessant :P

tips? :P je kan geld namelijk maar 1 keer uitgeven
pi_88831048
Ik ga voorlopig geen ePad meer bestellen. Ik wacht wel tot ze met nieuwe versies komen. Bij een beetje daglicht zie je echt helemaal niks meer. Kwaliteit van de afwerking is slecht. Ik heb 10inch en 7 inch pads en bij allemaal mankeerder er wel wat aan. Van loszittend scherm tot vingerafdrukken onder het touchscreen.

Maar het moet gezegd worden, ze zijn niet duur en het is best aardig speelgoed voor in bed en op de bank. Maar ik wacht even af tot er nieuwe versies komen.
  woensdag 17 november 2010 @ 19:06:08 #114
131319 mickeyD
pi_88831165
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:51 schreef dustinoo het volgende:
mickeyD

zijn je petten al gearriveerd?
nope.. maar er zit schot in zie ik op chinapost tracking.
departure from outward office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2010-11-13
  woensdag 17 november 2010 @ 19:28:25 #115
48067 neo2000
pi_88832233
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:37 schreef Loll het volgende:
nu maar ff laser tje bestellen van bic.
weet iemand of er nu verhoogd risico is op gepakt worden?
Denk dat het risico niet zo hoog is. Denk dat het risico hoger is als je het aan jochies van 15 doorverkoopt die vervolgens bij allerhande mensen in hun ogen gaan schijnen. :X
  woensdag 17 november 2010 @ 19:40:15 #116
304381 Loll
pi_88832793
Ergens heb je wel eigenlijk.maar met kerst ginge ze toch meer controleren? Of ben ik nu gewoon een mafkees en is het niet waar.
BAM dit is 3KB
pi_88832832
Hoe lang duurt het voordat TNT om meer informatie vraagt over een pakket?

Er staat dat op de 20e om meer informatie is gevraagd maar ik heb nog geen brief ontvangen van TNT

tracktrace:
pi_88833261
Ik heb net wat rondgekeken voor die ePad van 66 euro
zo ver ik kan zien is het een klote ding, sorry maar daar lijkt het wel op.
  woensdag 17 november 2010 @ 20:06:02 #119
48067 neo2000
pi_88834072
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Loll het volgende:
Ergens heb je wel eigenlijk.maar met kerst ginge ze toch meer controleren? Of ben ik nu gewoon een mafkees en is het niet waar.
Ik denk dat men juist minder tijd zal hebben voor controles vanwege de drukte. Maar misschien zit ik er naast. Kan mij in ieder geval niet heugen ooit eerder iets meegemaakt te hebben als verscherpte controles tijdens feestdagen.
pi_88834370
quote:
Op woensdag 17 november 2010 19:49 schreef forsho het volgende:
Ik heb net wat rondgekeken voor die ePad van 66 euro
zo ver ik kan zien is het een klote ding, sorry maar daar lijkt het wel op.
ik ben anders wel blij met mn epad k zit nu lekker op de bank te chillen met de epad, weliwaar niet zo snel maarja
  woensdag 17 november 2010 @ 20:11:58 #121
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_88834429
quote:

[..]

*kuch*bullshit*kuch*

Als je een datakabel gebruikt tussen die plug en de Desire werkt het probleemloos (en ja, ik spreek uit ervaring) Overigens kun je de Blackberry lader op DX ook gebruiken voor de Desire, gebruik 'm zelf ook daarvoor. En als je alleen zo'n auto-adapter naar USB plug wilt, kun je net zo goed naar de Action gaan, voor 1,39 heb je dan een goed werkende lader. (ook daarmee spreek ik weer uit ervaring)
Don't let my username fool you...
  woensdag 17 november 2010 @ 20:20:37 #122
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88834920
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]

Vond hun visitekaartje ineens, ik heb een jaar geleden een mailtje gestuurd met de vraag of ik er één van de 6 mocht kopen, en dat kon. Verzendkosten waren voor 1 stuk ook maar $2 o.i.d..

Ohja, mocht je nog iets anders daar vinden, coupon code ''N2'' voor 10% korting.
Kijk, hier hebben we iets aan *O*
Maar de verzendkosten zijn $7 :?

Ik zal ze even mailen.
pi_88836171
Me pet is binnen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30956
27 Oktober besteld vandaag binnen.

Pet was helemaal plat ;( , maar nu is ziet ie er meer uit als een pet. :')
pi_88836200
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Kijk, hier hebben we iets aan *O*
Maar de verzendkosten zijn $7 :?

Ik zal ze even mailen.
Dat zeg ik toch, als je er maar één wilt is het goedkoper :P
  woensdag 17 november 2010 @ 20:55:59 #125
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88836946
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, als je er maar één wilt is het goedkoper :P
Alleen jammer dat ze brons zijn, niet zilver. Ik wil graag stijlvol zijn :Y
pi_88836976
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

*kuch*bullshit*kuch*

Als je een datakabel gebruikt tussen die plug en de Desire werkt het probleemloos (en ja, ik spreek uit ervaring) [blahblablah]
Wel... Ik spreek ook uit ervaring. Stop de telefoon in de lader en ga naar 'Battery info'. De lader waar men hier van spreekt (sku 40470) zal 'Charging (USB)' aangeven en NIET 'Charging (AC)'.
USB = 500mAH
AC = 1000mAH
Op 500mAH een serieuze rit maken met Google Maps zit er niet in...
jaja, en azo...
pi_88837453
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Sdm007 het volgende:
Me pet is binnen.

Ik heb zelf deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30962 Size 7 1/2

Maar die is te groot.

Daarna via taobao een witte size 7 gekocht voor $9,-
Deze heb ik van ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/New-Era-5950-Fitted-Cap-NY-Yankees-Geez-Black-Denim-/270624616376 Size 6 7/8
pi_88837720
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Re.active het volgende:

[..]

Ik heb zelf deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30962 Size 7 1/2

Maar die is te groot.

Daarna via taobao een witte size 7 gekocht voor $9,-
Deze heb ik van ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/New-Era-5950-Fitted-Cap-NY-Yankees-Geez-Black-Denim-/270624616376 Size 6 7/8
Thx voor die ebay link.
  woensdag 17 november 2010 @ 21:08:50 #129
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_88837756
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Wel... Ik spreek ook uit ervaring. Stop de telefoon in de lader en ga naar 'Battery info'. De lader waar men hier van spreekt (sku 40470) zal 'Charging (USB)' aangeven en NIET 'Charging (AC)'.
USB = 500mAH
AC = 1000mAH
Op 500mAH een serieuze rit maken met Google Maps zit er niet in...
Ik heb geen ervaring met deze specifieke lader nee, maar wel met een vergelijkbare 1000mAH lader en die laadt echt wel goed op met dat vermogen. En die had ik dus bij de Action gekocht voor ¤1,39, aangezien deze aangeeft dat het 1A is, ging ik er vanuit dat die dat ook zou leveren...

De Blackberry Charger (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26327) doet dit overigens ook goed. Alhoewel na een paar maanden gebruik de stekker niet meer lekker is, dus ik heb een nieuwe besteld.
Don't let my username fool you...
  woensdag 17 november 2010 @ 21:51:36 #130
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88840382
FBI 10 Most Wanted Terrorists Flame Retardant Matches 10-Pack (Black) :7

Tikkeltje duur 5 dollar voor wat lucifers, als ze nou Osama aanstekers hadden :Y
De nummering klopt niet eens _O-

http://www.focalprice.com(...)es_10Pack_Black.html
pi_88840770
quote:
Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef monkeybrain het volgende:
FBI 10 Most Wanted Terrorists Flame Retardant Matches 10-Pack (Black) :7

Tikkeltje duur 5 dollar voor wat lucifers, als ze nou Osama aanstekers hadden :Y
De nummering klopt niet eens _O-

[ afbeelding ]

http://www.focalprice.com(...)es_10Pack_Black.html
ff aanvraagje doen:p die lucifers zijn wel erg vet
  woensdag 17 november 2010 @ 21:58:04 #132
128384 mcwops
gat in je glas
pi_88840815
ok guys, kom maar op. wie zit er van jullie bij Nederland - Turkije met een groene laser te k*tten? :( :D :o
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  woensdag 17 november 2010 @ 21:59:39 #133
304381 Loll
pi_88840928
Daar ben ik ook wel benieuwd over xd!
BAM dit is 3KB
  woensdag 17 november 2010 @ 22:11:16 #134
183846 joepie91
pi_88841743
Het werd wel eens tijd...
pi_88851842
Heheh die laser @ Fußball :')
Zelf ook afgelopen week 1 besteld @ priceangels, 50mW green. Is gisteren op de post gegaan
toch?
pi_88852386
Ik krijg nog steeds een "Cannot find a suitable item". als ik de code van mijn bestelling bij BIC invoer bij het internationale trackingsysteem... Lijkt TNT Track & Trace wel ;)
pi_88852436
quote:
[ afbeelding ]

Oh vet!!!

Ik heb net een koptelefoontje en oordopjes besteld van Pandawill. Is de me vorige keer erg goed bevallen! Een set oordopjes ging door mij kapot na een week, de tweede set daar doe ik al 4 maanden mee. En ik hoor geen verschil met de originele. _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 18 november 2010 @ 11:26:09 #138
131319 mickeyD
pi_88856101
ahhh, ik heb het probleem van de (te) lange levertijden van HK post achterhaalt..

donderdag 18 november 2010 @ 12:22:18 #139
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88857646
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 11:26 schreef mickeyD het volgende:
ahhh, ik heb het probleem van de (te) lange levertijden van HK post achterhaalt..

[ afbeelding ]
Dat ze de boel via ruftende Pakistan sturen? _O-
  donderdag 18 november 2010 @ 12:27:12 #140
314372 Goddelijker
pi_88857776
Heb eindelijk weer wat kunnen bestellen, kutPaypal. _O-

1 15761 Digital Scale Calibration Weight (100 grams)
1 06483 30-LED 3M Battery Powered Christmas Light (White LED 3xAA)
1 02306 Digital 150mm Caliper
1 36203 Precision Screw Drivers Toolkit for Electronics DIY (45-Piece Set)
1 23844 LED String Lights (White/10M)
pi_88860308
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Goddelijker het volgende:
Heb eindelijk weer wat kunnen bestellen, kutPaypal. _O-

1 15761 Digital Scale Calibration Weight (100 grams)
1 06483 30-LED 3M Battery Powered Christmas Light (White LED 3xAA)
1 36203 Precision Screw Drivers Toolkit for Electronics DIY (45-Piece Set)
1 23844 LED String Lights (White/10M)
Ik bestel altijd alles apart, want anders kan je een maand wachten op iets dat niet op voorraad is :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_88862034
quote:

[ afbeelding ]
_O-
pi_88862696
quote:

[ afbeelding ]
Meesterlijk _O-
No one gets remembered
For the things they didn't do
pi_88864349
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Sdm007 het volgende:
Me pet is binnen.

hoelang was bij jou de status waiting for suplier?
bij mijn dx pet nu al 1 week.. :'(
  donderdag 18 november 2010 @ 15:55:09 #145
309342 ErkendFokker
pi_88865429

Mijn trui van Vancl ook binnen. Besteld op 11-11-2010 en vandaag binnen. 7 dagen/5werkdagen dus via EMS/GLS

M is eigenlijk net te klein voor me maar ze hadden geen L van deze kleur.
quote:
Delivery Method: Standard Shipping
Payment Method: paypal
Order generating time: Nov/11/2010 5:00:41
Delivery Time: Nov/18/2010 13:47:43
Tracking your order
TimeRecords on Tracking
Nov/18/2010 13:47:43Groningen
Nov/18/2010 18:25:49ArrivedGroningencourierYANWEN.
pi_88866714
quote:
[ afbeelding ]

Anders moeten we eff wat personen verzamelen, ik wil zoiezo die zippo met der krieg wird unser sein! Misschien krijgen we dan korting als we er 6 kopen en naar 1huis laten sturen?
pi_88867474
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef jopiede het volgende:

[..]

Anders moeten we eff wat personen verzamelen, ik wil zoiezo die zippo met der krieg wird unser sein! Misschien krijgen we dan korting als we er 6 kopen en naar 1huis laten sturen?
En dan ŕ ¤1,32*5 = ¤6,60 naar iedereen in Nederland versturen vanaf 1 adres? Als 3 postzegels al genoeg is.

Naar mijn weten is het goedkoper dat iedereen los bestelt uit Hongkong dan dat je het eerst naar Nederland laat brengen en dan 1 voor 1 verzenden.
pi_88868563
Eindelijk weer 2 bestellingen binnen.

Jullie gaan het niet geloven, maar het LEDvarkentje wat op 18/9 geshipped was is maandag binnengekomen :+ *O*

2 maanden erover doen om hier te komen :N
Maar wel de 1 cent gerefund, dus gratis ^O^
En een licht dat er van dat ding komt, wow.

En mijn 2,5 naar 3,5 mm audioplugje vanuit Singapore via Ebay. 14 dagen.
Friettent dikke Willie, met Willie
  donderdag 18 november 2010 @ 17:10:48 #149
314372 Goddelijker
pi_88868594
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik bestel altijd alles apart, want anders kan je een maand wachten op iets dat niet op voorraad is :r
Ja, snap ik. Alleen ik was allang blij dat Paypal het deed.
Ik kreeg elke keer dat ik een CC moest koppelen. ;)
  donderdag 18 november 2010 @ 17:25:44 #150
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88869165
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef jopiede het volgende:

[..]

Goed idee, dan sturen we het naar mijn huis. Zullen we ook Epads samen inkopen en naar mijn huis sturen? :Y

De portokosten vanuit Nederland zijn inderdaad duurder. Dan kun je beter een deal maken met de Chinees ipv hier portokosten betalen. Ik heb overigens nog geen mail teruggekregen.

LITB en koe/varken van FP 8-)
pi_88869794
Is die torch een beetje kwaliteit met die zwarte kop. Komt daar een beetje een vlam vanaf?
pi_88869810
Die butaangas torch is ook te koop bij DX
pi_88869876
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:40 schreef W00fer het volgende:
Is die torch een beetje kwaliteit met die zwarte kop. Komt daar een beetje een vlam vanaf?
  donderdag 18 november 2010 @ 17:49:50 #154
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88870219
De kwaliteit is wel ok, als je een beetje rustig aan doet.
Voor het geld is het zeker een goede gadget.

Dat ding is overal te koop Elmo :P Het was een aanvuller om een $2 coupon te gebruiken ^O^
pi_88870495
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Goddelijker het volgende:
Dit soort dingen kun je ook in overvloed op Ebay vinden voor minder, toevallig net eentje gekocht voor $8,80 inclusief verzenden. Zelfde uitvoering met doosje maar ze zijn er ook nog goedkoper zonder. ;)

Alles wat laag in de sku nummers zit kijk ik sowieso even op Ebay. :P
pi_88870663
wacht al bijna 4 weken op mijn bestelling
  donderdag 18 november 2010 @ 18:08:07 #157
131319 mickeyD
pi_88870953
zo kort? je hebt nog minimaal 3 weken nagelbijten te gaan
pi_88871561
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn trui van Vancl ook binnen. Besteld op 11-11-2010 en vandaag binnen. 7 dagen/5werkdagen dus via EMS/GLS

M is eigenlijk net te klein voor me maar ze hadden geen L van deze kleur.

[..]

Hoe werkt dat EMS verzenden naar NL dan? NL accepteert dat toch niet?
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
  donderdag 18 november 2010 @ 18:25:23 #159
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_88871578
quote:
18s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef blckbb het volgende:
Waar weg? :P
Jonge, ik bin op de weaze
pi_88871672
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:10 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

ik ben anders wel blij met mn epad k zit nu lekker op de bank te chillen met de epad, weliwaar niet zo snel maarja
oke, ja het filmpje geeft aan dat hij niet zo snel is, maar hoe is jouw ervaring bij het kijken van youtube filmpjes op verschillende kwaliteiten?
pi_88871937
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef Stevennn het volgende:

[..]

Waar weg? :P
DX :P
  donderdag 18 november 2010 @ 18:58:19 #162
309342 ErkendFokker
pi_88872846
quote:
Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef bularax het volgende:

[..]

Hoe werkt dat EMS verzenden naar NL dan? NL accepteert dat toch niet?
jawel hoor, EMS heeft een partnerschap met GLS
pi_88874473
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Goed idee, dan sturen we het naar mijn huis. Zullen we ook Epads samen inkopen en naar mijn huis sturen? :Y

De portokosten vanuit Nederland zijn inderdaad duurder. Dan kun je beter een deal maken met de Chinees ipv hier portokosten betalen. Ik heb overigens nog geen mail teruggekregen.

Ik had je nog met de aanstekers vertrouwd ~O> Maargoed, helaas.. Ik heb ook gemailed maar denk dat ze eigenlijk wel gek worden, want ik denk niet dat wij de enige zijn :X

Hoe staat het trouwens met je van gogh?!

[ Bericht 2% gewijzigd door jopiede op 18-11-2010 20:30:33 ]
pi_88876820
BIC pakket besteld op 3/11 en op 16/11 ontvangen. Best snel dus.

Had twee van deze schildpadden besteld voor Sint kadootje: http://www.buyincoins.com(...)mp-product-1926.html

Van een van de twee is het plastic schild gekrakt ;(

Maar even een berichtje gestuurd naar BIC wat nu te doen? Ik heb ze voorgesteld, of een nieuwe opsturen of het geld refunden.. wat denken jullie wat er gaat gebeuren?

pi_88878232
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef UncleSam het volgende:

Had twee van deze schildpadden besteld voor Sint kadootje: http://www.buyincoins.com(...)mp-product-1926.html

Maar even een berichtje gestuurd naar BIC wat nu te doen? Ik heb ze voorgesteld, of een nieuwe opsturen of het geld refunden.. wat denken jullie wat er gaat gebeuren?

[ afbeelding ]
Geld refunden.
pi_88879037
Monkeybrain, wat is jouw top 5 van messen?
  donderdag 18 november 2010 @ 21:15:12 #167
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88879091
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 19:36 schreef jopiede het volgende:

[..]

Hoe staat het trouwens met je van gogh?!
Is onderweg, zal ik groot aankondigen met foto's :P
pi_88879237
Hoelang zal de verzending vanaf Dealextreme nu ongeveer duren ( ivm feestdagen? )
pi_88879302
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Afca0229 het volgende:
Hoelang zal de verzending vanaf Dealextreme nu ongeveer duren ( ivm feestdagen? )
3-6 weken denk ik
  donderdag 18 november 2010 @ 21:52:08 #170
131319 mickeyD
pi_88880803
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:18 schreef Afca0229 het volgende:
een week of 6
mijn bestelling van 12 november staat nog steeds op "order recieved"
daar is dus nog geen ruk mee gedaan.
laat staan inpakken en/of verzenden.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:55:16 #171
131319 mickeyD
pi_88880957
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Is onderweg, zal ik groot aankondigen met foto's :P
de shenzen schilders waren bij DWDD te zien, ze hadden een schilderij met een foto van willibrord frequin nagemaakt hahaha.. hilarisch!
die chinees vertelde: deze persoon stuurde eens een foto, en nu maken we het schilderij massaal na.
  donderdag 18 november 2010 @ 21:59:57 #172
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88881163
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef mickeyD het volgende:

[..]

de shenzen schilders waren bij DWDD te zien, ze hadden een schilderij met een foto van willibrord frequin nagemaakt hahaha.. hilarisch!
die chinees vertelde: deze persoon stuurde eens een foto, en nu maken we het schilderij massaal na.
Wanneer was dit?
  donderdag 18 november 2010 @ 22:01:12 #173
131319 mickeyD
pi_88881214
vanavond
  donderdag 18 november 2010 @ 22:04:30 #174
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88881362
Straks even kijken dan :)
pi_88881697
quote:

[..]

[offtopic]
Ah, ook eff nakijken vanavond heb het stuk van van velzen wel gezien vond het wel gaaf gedaan toen hij dat publiek erbij betrok
[/offtopic]

Ik zit ook nog wel te twijfelen of ik zo'n foto opstuur, tis natuurlijk wel echt iets wat je meeneemt voor de rest van je leven zo'n schilderij in vorm van hitler ofzo :9
  vrijdag 19 november 2010 @ 00:26:52 #176
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88887353
Prachtig, dat Willibrord gedoe was ook echt 5 seconden lang :')
Het zag er wel goed uit dat schilderij, precies wat wij zoeken :Y

Geeft die loser opdracht om een schilderij te maken en vervolgens zien ze hem niet meer terug _O-
  vrijdag 19 november 2010 @ 01:32:09 #177
309342 ErkendFokker
pi_88889248
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 00:26 schreef monkeybrain het volgende:
Prachtig, dat Willibrord gedoe was ook echt 5 seconden lang :')
Het zag er wel goed uit dat schilderij, precies wat wij zoeken :Y

Geeft die loser opdracht om een schilderij te maken en vervolgens zien ze hem niet meer terug _O-
Ben heel benieuwd wat voor schilderij je krijgt. Als het vet is ga ik er ook een bestellen!
  vrijdag 19 november 2010 @ 01:33:21 #178
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88889264
Dat stukje wil ik ook wel terugzien :D
pi_88889280
Oeh, mijn DealExtreme Alcohol Tester werkt. Hij geeft aan dat ik teveel op heb :')
pi_88890808
Linkje naar de schilderijen webshop? :@
pi_88891368
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]

[..]

Werd dus met GLS afgeleverd?
GLS is ook beschikbaar ik België. Op mijn vraag waarom ze niet naar België verzenden kreeg ik volgend antwoord:
quote:
Dear customer,

We are sorry about that, since our courier supplier do not provide delivery service to there. Maybe we will provide the service to Belgium in the future. And now you can find our available countries by clicking International Shipping to 33 countries on the right top of any web page.

Sorry again. Please feel free to let us know if you have anything further we can help with.

Best regards,

VANCL Customer Service Team
|:(
jaja, en azo...
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:09:34 #182
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88893037
quote:
[ afbeelding ]

Ok, voor $6 willen ze hem leveren. Mijn droom komt uit *O*
Ze hebben op dit moment geen zilveren uitvoering.

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 19-11-2010 10:47:45 ]
pi_88894006
1-11-2010 - Bestelling geplaatst DX
4-11-2010 - Shipped DX
5-11-2010 - The item (*****964392HK) was posted on 5-Nov-2010 (HKP)
....

Ik benieuwd wanneer ik mijn autoradio's kan verwachten :Y) Zit op dit moment op dag 19... :Y)
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:46:42 #184
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88894071
Verkeerde knop :')

Stomme nieuwe layout
  vrijdag 19 november 2010 @ 10:46:59 #185
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88894080
-
pi_88894892
Iemand trouwens ervaring met Navigatie van DX?? Klik hier...
pi_88895385
De prijs is nog best hoog, ik zou het niet doen. Je weet niet hoe het is met de actualiteit van de kaarten en aftersales/ondersteuning is bij satnavs ook best belangrijk. Voor twee tientjes meer heb je een van de nieuwste TomTom's.
pi_88897368
Ook maar even Epad besteld voor dat geld wil ik hem wel proberen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:30:12 #189
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88897413
Ik wilde een navigatie bestellen van BIC, is daar 56 dollar (met kortingscodes :P ) met goede reviews. Maar toch maar niet gedaan.
pi_88897518
15% korting gevonden op google, wel 1x te gebruiken per account (BuyInCoins.)
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:49:47 #191
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88898054
http://www.buyincoins.com(...)gb-product-1146.html deze.

Ik zit er aan te denken om hem toch gewoon te kopen en als het niks is, op marktplaats te zetten
pi_88898253
Vandaag 2 pakketjes van 5 weken geleden (!) binnengekregen :)
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:04:25 #193
131319 mickeyD
pi_88898583
vandaag is er weer happy hour bij pandawill

vorige keer hadden ze de zenithink ZT180 van $179 voor $119

[ Bericht 61% gewijzigd door mickeyD op 19-11-2010 13:37:43 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 13:36:27 #194
131319 mickeyD
pi_88899892
woohoo, mn vertraagde pakket van DX heeft een status update gekregen:
Destination - Netherlands
The item (RT071597048HK) will leave Hong Kong for its destination on 20-Nov-2010

die was dus al besteld op 12 oktober, en "in stock"
pi_88901597
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:49 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)gb-product-1146.html deze.

Ik zit er aan te denken om hem toch gewoon te kopen en als het niks is, op marktplaats te zetten
in de discription staat; new map 2009 met onderzoek kwam ik tegen dat deze versie dateert van februari; niet erg heel er up to date meer dus :P)

quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:29 schreef UncleSam het volgende:

[ afbeelding ]
hee leuk, die schildpad wou ik ook halen voor mijn nichtjes, zag er een paar maand geleden verschijnende versies van staan op ebay; blijkt dus ook nog verschil in te zitten en zijn zelfs fake exemplaren ofzo haha :P

Zou je misschien een reviewtje willen plaatsen met eventueel wat foto's :)?

zelf zal ik gewoon melden dat die stuk is, en hun maar kijken wat ze doen..
full refund of replacement, maakt voor jou als ik t zo zie niet uit toch ?

maar aangezien je zei dat je ze als Sint kadoo's hebt gehaald, bedenk dan wel dat je de schilpad refund dan niet op tijd zal krijgen voor sinterklaar wss :)
pi_88904630
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 12:33 schreef Androidman het volgende:
15% korting gevonden op google, wel 1x te gebruiken per account (BuyInCoins.)
ff delen :)?
pi_88905460
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 15:28 schreef forsho het volgende:

[..]

ff delen :)?
coupon: 10%ebay110 recommender: e-gate
pi_88907761
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:48 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

coupon: 10%ebay110 recommender: e-gate
waarom pakt ie maar 10% :S

Deze toch maar besteld met 10% korting

http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
pi_88908106
mn mondharmonica is inmiddels binnen :) Heeft wel bijna 5 weken geduurd helaas
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:05:26 #200
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_88908539
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:48 schreef forsho het volgende:

[..]

Had ik vorige week ook, geen id wat er misgaat... Kan misschien niet bij deze epad? Maar voor 65 euro is het nog steeds leuk ;)
pi_88908690
Vanmiddag lukte het bij mij wel... Ach ja... schilt ook weer niet zoveel...
  vrijdag 19 november 2010 @ 17:09:36 #202
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88908713
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:48 schreef forsho het volgende:

[..]

wrs bestaat die user niet meer. Ik had me geregistreerd met als referrer iemand van hier en bij mij werkt het wel :Y
pi_88908995
ik zal die paar euro wel overleven
30% korting and daarna nogmaals 10% is goed te doen ;)
Al had die 5% ook leuk geweest
pi_88909430
quote:

[..]

:7
Enne:
_O_ Maarten van Rossem _O_
pi_88910471
Heeft er iemand een beschermingscase kunnen vinden voor de 7" ePads ?

De iPad hoezen zijn sowieso te groot.

iPad:
Height:
24,2 cm
Width:
18,9 cm

ePad:
Height:
19,9 cm
Width:
12,8 cm
pi_88910968
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef forsho het volgende:

iPad:
Height:
24,2 cm
Width:
18,9 cm

ePad:
Height:
19,9 cm
Width:
12,8 cm
http://www.fastcardtech.c(...)l+leather+case+.html
pi_88910989
quote:

iPad:
Height:
24,2 cm
Width:
18,9 cm

ePad:
Height:
19,9 cm
Width:
12,8 cm
Ja hoor. Google vind veel. Maar wat zoek je precies?
pi_88911125
Vroeg ik me ook al af
pi_88911183
weet iemand nog leuke gadgets?
pi_88911258
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 18:19 schreef dustinoo het volgende:
weet iemand nog leuke gadgets?
full hd tv?
  vrijdag 19 november 2010 @ 18:22:15 #211
131319 mickeyD
pi_88911264
voor 5 tientjes zeker?
pi_88911369
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 18:22 schreef mickeyD het volgende:
voor 5 tientjes zeker?
en free shipping
pi_88911562
quote:

iPad:
Height:
24,2 cm
Width:
18,9 cm

ePad:
Height:
19,9 cm
Width:
12,8 cm
Ik heb een aPad (7"), maar gebruik gewoon een iPad sok. Je hebt inderdaad wat speling, maar hij past er verder prima in :)

pi_88911582
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:21 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

full hd tv?
die heb ik al :P
pi_88912827
quote:
18s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef blckbb het volgende:
Ik al sinds 26 september :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_88913105
Ligt het aan mij of is de FP site heul traag?
pi_88913544
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 19:08 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ik al sinds 26 september :')
Hij heeft 'm intussen binnen.
pi_88914644
Zo, weer eens wat besteld bij focalprice

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2010 19:47:40 ]
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:14:22 #219
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88915879
BIC is ook al zo traag hier }:|

Ik kom er net achter dat de ledvarkentjes eerst maar 2$ voor 10 waren op DX :o Als ik dat eerder geweten had, had ik nu een la vol gehad :') Zijn ze nog meer ergens zo goedkoop?

Op FP:

:') Nou, wat een perfect match. Nou, wat een korting.
pi_88916530
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef 08gnoT. het volgende:
BIC is ook al zo traag hier }:|

Ik kom er net achter dat de ledvarkentjes eerst maar 2$ voor 10 waren op DX :o Als ik dat eerder geweten had, had ik nu een la vol gehad :') Zijn ze nog meer ergens zo goedkoop?

Op FP:
[ afbeelding ]

:') Nou, wat een perfect match. Nou, wat een korting.
Misschien kan je het lampje onder de heli hangen? :')
pi_88918150
Dan krijg je een politie zoek helicopter :D
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:05:55 #222
48067 neo2000
pi_88918529
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef mickeyD het volgende:
vandaag is er weer happy hour bij pandawill

vorige keer hadden ze de zenithink ZT180 van $179 voor $119
Jammer dat ik dat gemist heb. Heb ik de happy hour van vandaag ook gemist..? Staat een mooie teller op de site met een countdown van 0:0:0.. :')
  vrijdag 19 november 2010 @ 21:22:12 #223
131319 mickeyD
pi_88919438
nee, die moet nog komen, dat happy hour van vandaag..
ff blijven refreshen dus.. wie weet hebben ze weer een mooie tablet in de aanbieding

*i wish for the 8" A8 Pad Cortex-A8 Google Android 2.2 Tablet PC With 4GB and Wi-Fi

CPU:Cortex A8 800MHZ(1.2G max)
Chipset:Freescale imx515
Memory: DDR 512MB
Hard drive: 4GB NAND FLASH (32GB max)
Display: 8 inch TFT LCD( Touch Panel) 800*600 (4:3)
External Bluetooth
Support 1080P; G-sensor, Flash 10.1

ik vindt het tot nu toe HET apparaat als je geen ipad kunt betalen.
m.a.w de beste tot nu toe.
(ik hoor het natuurlijk graag als er een betere is , met argumentatie svp)
dus met:
gelijk of snellere processor
gelijk of sneller/meer geheugen
gelijk of grotere HD
gelijk of betere OS
enz enz..

[ Bericht 15% gewijzigd door mickeyD op 19-11-2010 22:23:47 ]
pi_88923196
Vandaag heb ik mijn ePad van 63 euro binnengekregen.

Alles werkte mooi, firmware upgrade, alle apps er op gezet enzovoorts.

Ik mn 63 euro ding dus opladen voor de tweede keer en toen donderde alle stroom uit en die lader begon te stinken :')

Natuurlijk doet die lader het nu niet meer, waar kan ik een nieuwe bestellen en welke is het? Op de lader staat 9V en 1.5A, maar ik zou niet weten welke plug in de ePad zit. Echt jammer dat dit gebeurd, want nu kan ik er dus niet ander :(

Danku!
banaan
pi_88923648
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef mickeyD het volgende:
nee, die moet nog komen, dat happy hour van vandaag..
ff blijven refreshen dus.. wie weet hebben ze weer een mooie tablet in de aanbieding

*i wish for the 8" A8 Pad Cortex-A8 Google Android 2.2 Tablet PC With 4GB and Wi-Fi

CPU:Cortex A8 800MHZ(1.2G max)
Chipset:Freescale imx515
Memory: DDR 512MB
Hard drive: 4GB NAND FLASH (32GB max)
Display: 8 inch TFT LCD( Touch Panel) 800*600 (4:3)
External Bluetooth
Support 1080P; G-sensor, Flash 10.1

ik vindt het tot nu toe HET apparaat als je geen ipad kunt betalen.
m.a.w de beste tot nu toe.
(ik hoor het natuurlijk graag als er een betere is , met argumentatie svp)
dus met:
gelijk of snellere processor
gelijk of sneller/meer geheugen
gelijk of grotere HD
gelijk of betere OS
enz enz..
Capacitief scherm? Zo nee, dan is het gewoon ruk imo.
pi_88924408
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Capacitief scherm? Zo nee, dan is het gewoon ruk imo.
Resitive. :')
  vrijdag 19 november 2010 @ 22:58:36 #227
131319 mickeyD
pi_88924858
resistive heet dat :')
goeie onderbouwde argumentatie by the way.
ik zou zeggen, bestel ook zo'n ¤63 epad, en geniet van de lucht van doorbrandend plastic ;)
pi_88926601
Spelfouten enzo :P
Maar die ene review op het forum van pandawill was toch tot dusverre nog niet onder de indruk van het touchscreen omdat dat nog niet werkte zoals het moest (bedieningsgemak touchscreen). Wellicht later pas in een update. Of klets ik nu uit mijn nek? :')
pi_88926656
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:48 schreef bergdani het volgende:

[..]

Resitive. :')
Werkt niet lekker, je moet in weze 2 lagen op elkaar drukken voor registratie van 'touch'. Bij capacitief werk je met onderbreking van stroom dmv je vingers, resulteert in minder hard te hoeven drukken en soepel werken.

Maar dat is slechts mijn ervaring.
  vrijdag 19 november 2010 @ 23:55:50 #230
131319 mickeyD
pi_88927719
heb je gelijk in, maar we hebben het nu over chinese apad/epad's
welke heeft er een capacitief scherm?
en is dus beter dan welke ik voorstelde?

check deze review eens?
http://www.shanzai.com/in(...)32:tablets&Itemid=76

[ Bericht 49% gewijzigd door mickeyD op 20-11-2010 00:05:35 ]
  zaterdag 20 november 2010 @ 00:23:07 #231
226558 Brombaard
trots baarddrager
pi_88928995
Als je een goedkoper alternatief voor de iPad wil kan je beter een Archos 70 (7") of 101 (10") kopen. Die hebben ongeveer dezelfde processor en een capacitief scherm. Die Chinese bende zou ik links laten liggen.
pi_88929008
Nu ben ik toch heel benieuwd naar jullie ervaringen met die Epads/Apads etc.
Zelf vind ik het toch wel een beetje eng, zo'n duur product uit Hong-Kong :@
pi_88929451
nvm. al gevonden :)

[ Bericht 40% gewijzigd door Re.active op 20-11-2010 01:09:02 ]
  zaterdag 20 november 2010 @ 00:48:30 #234
131319 mickeyD
pi_88929967
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Nu ben ik toch heel benieuwd naar jullie ervaringen met die Epads/Apads etc.
Zelf vind ik het toch wel een beetje eng, zo'n duur product uit Hong-Kong :@
ja, dat is dus het probleem, Of je koopt de aller goedkoopste (¤63, met het risico op brand), of je koopt de dure met de beste specs tot nu toe (¤200 maar zonder cam en met resistief scherm)
of je spaart ff verder en koopt een ipad die eigenlijk net zoveel kost als een 50" Full HD televisie,(¤499) maar het uitmuntend doet, capitatief scherm en dus goed te bedienen is, garantie heeft, en waar zoooooooveel apps voor te krijgen zijn online.
ik weet t echt niet hoor..
je moet je afvragen:
wil je een speleding die er leuk uitziet?
of wil je het dagelijk gebruiken voor eventueel studie?

[ Bericht 0% gewijzigd door mickeyD op 20-11-2010 01:22:09 ]
  † In Memoriam † zaterdag 20 november 2010 @ 01:06:39 #235
21636 Feestkabouter
pi_88930567
voor een android ding zijn natuurlijk ook veel apps te krijgen, dus dat laatste argument telt niet echt.

even over die varkentjes: wat is daar nou zo leuk aan, waarom zou ik er daar 10 van moeten hebben?
ik zag trouwens dat je ze kunt bestellen met je DX-punten (10 punten = 1 varkentje)......... behalve dan dat ze uitverkocht waren toen ik dat van de week zag :P
  zaterdag 20 november 2010 @ 01:39:29 #236
131319 mickeyD
pi_88931284
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Trekkaas het volgende:
Vandaag heb ik mijn ePad van 63 euro binnengekregen.

Alles werkte mooi, firmware upgrade, alle apps er op gezet enzovoorts.

Ik mn 63 euro ding dus opladen voor de tweede keer en toen donderde alle stroom uit en die lader begon te stinken :')

Natuurlijk doet die lader het nu niet meer, waar kan ik een nieuwe bestellen en welke is het? Op de lader staat 9V en 1.5A, maar ik zou niet weten welke plug in de ePad zit. Echt jammer dat dit gebeurd, want nu kan ik er dus niet ander :(

Danku!
zit er zo'n ding bij?

hiero, instelbaar op 9 volt, en hij is 1.5A (1500ma)
Ansmann APS1500 stekkernetvoeding
Bestnr.: 512317 - 89
1500 mA
19,99 EUR incl. BTW
•2x jackplug 2,5 en 3,5 mm
•5x holle stekker (buiten-/binnen Ř in mm) 5,5/2,5; 5,0/2,1; 4,0/1,7; 3,5/1,35; 2,35/0,75

http://www1.conrad.nl/scr(...)rea_kz=8B&navi=mitte

(je kunt ook voor de voltcraft gaan, die is 2000ma, en goedkoper, maar ik weet niet of dat kwaad kan voor de batterijen tijdens het opladen, want ik heb geen electronica gestudeerd)
VOLTCRAFT
Stekkernetvoeding 3-12V/2000 MA
Bestnr.: 511803 - 89
2000 mA
17,99 EUR incl. BTW

[ Bericht 2% gewijzigd door mickeyD op 20-11-2010 01:55:59 ]
  zaterdag 20 november 2010 @ 01:41:36 #237
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88931314
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 01:06 schreef Feestkabouter het volgende:

even over die varkentjes: wat is daar nou zo leuk aan, waarom zou ik er daar 10 van moeten hebben?

Als jij 10 varkentjes hebt en 08gnot heeft er 0... dan mag je haar lasercollectie komen bekijken ^O^
  † In Memoriam † zaterdag 20 november 2010 @ 02:16:38 #238
21636 Feestkabouter
pi_88931874
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 01:41 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Als jij 10 varkentjes hebt en 08gnot heeft er 0... dan mag je haar lasercollectie komen bekijken ^O^
ikke totaal niet snappe........
ja er wordt hier een hoop gebabbeld over laserlampies, maar dat volg ik verder niet want dat boeit me niet. al kan ik me wel voorstellen dat zo'n laserlampie een leuk speledingetje is (ik ben ook klein geweest...... en nog steeds).

maar wat is er dan zo aantrekkelijk aan die varkentjes?
pi_88932014
Ik snap het nut er ook niet van. Dat is leuk voor 1 seconde, je haalt m uit de envelop. je klikt 'm aan kijkt naar het lampje en gooit dat varkentje daarna ergens in een hoekje :?
  zaterdag 20 november 2010 @ 02:50:45 #240
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_88932417
Ik vind het leuk om de ledjes te vervangen van die varkentjes, ik heb er nu een met een rood en oranjegeel lampje, en ene met een groen en blauw. Verder is dat gewoon altijd handig om aan je sleutelbos te hebben en zo, in de garage, schuur, op je nachtkastje, jaszak, tas.. :P
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.20248

Die gebruik ik nu, maar die zijn duurder dan varkentjes dus eerst waren. Terwijl ze 2x zoveel lampjes hebben. En minder makkelijk kwijt te raken en beter aan te zetten.

Dus dit is nog wel een van de nuttigere gadgets, die komen allicht op zeg maar, niet om zomaar in de kast te gooien. Ik gebruik de mijne elke dag, in tegenstelling tot mijn enorme 3-delige lasercollectie :P , al is het maar om zichtbaar te zijn op straat.

Enfin, ik hoef jullie het nut van een lampje hopelijk niet uit te leggen :')
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:12:19 #241
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88934761
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 02:16 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

ikke totaal niet snappe........

maar wat is er dan zo aantrekkelijk aan die varkentjes?
- grappig dingetje
- nuttig lampje aan de sleutelbos
- goedkoop zodat men voor $0.78 al een pakje kan ontvangen

Deze winkels draaien gewoon op koopziekte, niet omdat de spullen zo goed zijn :P
  zaterdag 20 november 2010 @ 10:28:04 #242
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88935013
1 cent koptelefoon
http://www.everbuying.com/product37531.html

Mijn nazi aansteker is onderweg en de klachtencentrum van LITB is echt heel goed. Je hoeft niet eens foto's te sturen :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 20-11-2010 10:34:11 ]
pi_88935607
Kan na 15(!) dagen mijn order nog steeds niet tracken....

Paypal claim????
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:02:00 #244
48067 neo2000
pi_88935711
quote:
13s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:56 schreef Michael-H het volgende:
Kan na 15(!) dagen mijn order nog steeds niet tracken....

Paypal claim????
It happens. Welke webshop en heb je inderdaad al bevestiging gehad dat het trackbaar moet zijn? Misschien zijn ze 'm gewoon vergeten te scannen, of is een Chinees te lam geweest om het pakketje daadwerkelijk weg te brengen naar het postkantoor. :')
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:02:56 #245
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88935732
Claimen doe je rond dag 40 ^O^

FP is gewoon prima, niet zo bang doen.
pi_88935739
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:02 schreef neo2000 het volgende:

[..]

It happens. Welke webshop en heb je inderdaad al bevestiging gehad dat het trackbaar moet zijn? Misschien zijn ze 'm gewoon vergeten te scannen, of is een Chinees te lam geweest om het pakketje daadwerkelijk weg te brengen naar het postkantoor. :')
Heb een tracking No Gekregen, besteld van Focalprice. Normaal altijd goede ervaringen ermee...
  zaterdag 20 november 2010 @ 11:22:53 #247
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_88936182
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Heb een tracking No Gekregen, besteld van Focalprice. Normaal altijd goede ervaringen ermee...
Even een mailtje doen met de vraag waarom deze nog niet trackable is.. en pas rond dag 40 gaan claimen :Y
pi_88936387
Focalprice is nu ook weer snel met verzenden! Gisteren besteld, vandaag verzonden, jammer dat ik geen tracking code heb.
pi_88936461
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:28 schreef monkeybrain het volgende:
1 cent koptelefoon
http://www.everbuying.com/product37531.html

Hoe kan dat _O_
pi_88936551
Ik had btw deze oortjes besteld bij FP, ik ben heul benieuwd: http://www.focalprice.com/detail_EP182B.html
pi_88936624
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:18 schreef Downstar het volgende:

hee leuk, die schildpad wou ik ook halen voor mijn nichtjes, zag er een paar maand geleden verschijnende versies van staan op ebay; blijkt dus ook nog verschil in te zitten en zijn zelfs fake exemplaren ofzo haha :P

Zou je misschien een reviewtje willen plaatsen met eventueel wat foto's :)?

zelf zal ik gewoon melden dat die stuk is, en hun maar kijken wat ze doen..
full refund of replacement, maakt voor jou als ik t zo zie niet uit toch ?

maar aangezien je zei dat je ze als Sint kadoo's hebt gehaald, bedenk dan wel dat je de schilpad refund dan niet op tijd zal krijgen voor sinterklaar wss :)
Hmm even een kort stukje, ze zijn zonder retail box, dus niet zo geschikt als kado, maar voor een eurotje of 5 is het wel leuk.

Ze zijn niet helemaal netjes afgewerkt, zo zit er her en der nog wat lijm op en onder het schild waarmee de knuffel is vastgelijmd aan het plastic schild. (Van dat lijmpistool lijm) Dit kun je er wel makkelijk afpellen maar netjes is het niet. Ook zijn de randen van het schild niet zo mooi afgewerkt, het randje is nog een beetje scherp. Verder doet hij het wel goed, er zitten meerdere kleuren functies op. Losse kleuren rood, blauw, groen. Fade in en uit van de drie kleuren, knipperen van de drie kleuren en alle drie de kleuren tegelijk aan. Kortom voor 5 euro is het wel leuk kadootje maar het is geen luxe Philips moving colors lamp ;).
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:40:56 #252
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88938311
Net mijn van Gogh ontvangen, ik zal vanavond foto's plaatsen met alle details.
Ik zal jullie niet in spanning laten zitten, diep diep diep onder de indruk :9~

Beste aankoop ooit, zelfs varkentjes van 1 cent kunnen hier niet tegenop.
Niet twijfelen, gewoon kopen. Echt fantastisch gedaan :7

[ Bericht 0% gewijzigd door monkeybrain op 20-11-2010 12:56:04 ]
pi_88938461
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 00:48 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ja, dat is dus het probleem, Of je koopt de aller goedkoopste (¤63, met het risico op brand), of je koopt de dure met de beste specs tot nu toe (¤200 maar zonder cam en met resistief scherm)
of je spaart ff verder en koopt een ipad die eigenlijk net zoveel kost als een 50" Full HD televisie,(¤499) maar het uitmuntend doet, capitatief scherm en dus goed te bedienen is, garantie heeft, en waar zoooooooveel apps voor te krijgen zijn online.
ik weet t echt niet hoor..
je moet je afvragen:
wil je een speleding die er leuk uitziet?
of wil je het dagelijk gebruiken voor eventueel studie?
Hmm, ik wacht wel af tot er wat meer ervaringen zijn :P
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:19:14 #254
48067 neo2000
pi_88939752
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:35 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Hoe kan dat _O_
Nou, ik denk omdat ze een foto op de site hebben geplaatst middels hun eigen gemaakte CMS. Tevens daarbij desbetreffende prijs op de site gezet. Even een linkje gemaakt naar het interne SKU in de achterliggende DB en there you go! ^O^
pi_88940133
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:40 schreef monkeybrain het volgende:

Vol verwachting klopt ons hart..... :o
pi_88940670
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:31 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Vol verwachting klopt ons hart..... :o
kijk je inbox (A)
pi_88940700
quote:

Oeeh dit ga ik volgen :D
pi_88941035
FOTO"S FOTO"S FOTO"S _O_

Waar heb je trouwens die nazi aansteker vandaan? ^O^
pi_88941044
quote:

Ben benieuwd :')
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:06:08 #260
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88941331
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:58 schreef jopiede het volgende:
FOTO"S FOTO"S FOTO"S _O_

Waar heb je trouwens die nazi aansteker vandaan? ^O^
Je had ze toch gemaild?
Je gegevens mailen naar Libby + welke aansteker je wilt. Daarna krijg je een payment request.
quote:
[ afbeelding ]

Ik had eigenlijk mijn smoel moeten houden, nu gaat iedereen schilderijen kopen :')
Ik wil dit exclusief houden :6
pi_88941867
Ik heb net Jack/Kyle toegevoegd op msn :')
Geweldig die service.. en die gast is rond de 22 en heeft dan al zo'n bedrijf :+ Geweldig!
Dat ondernemerschap zit wel in die Chinezen..
pi_88942664
Waar kan je die schilderijen kopen? :@
pi_88942895
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:21 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb net Jack/Kyle toegevoegd op msn :')
Geweldig die service.. en die gast is rond de 22 en heeft dan al zo'n bedrijf :+ Geweldig!
Dat ondernemerschap zit wel in die Chinezen..
Not sure if sarcastisch? :P
pi_88943382
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:51 schreef Androidman het volgende:

[..]

Not sure if sarcastisch? :P
Nee niet sarcastisch :D
pi_88943570
Ik heb een pakketje besteld en die werd verzonden met chinapost. Dus nu kijk ik vandaag naar mijn trackingnumber en toen zag ik dat er unsuccesful delivery stond... nou kan het zijn dat ik niet thuis was op het moment van levering, maar dan hoort er toch een briefje in mijn brievenbus te zitten? Die heb ik namelijk niet. Wat moet ik nu doen om mijn pakketje in ontvangst te nemen?
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:21:20 #266
131319 mickeyD
pi_88943833
maandag thuis blijven?
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:23:18 #267
131319 mickeyD
pi_88943905
Destination - Netherlands
The item (RT07159XXXXHK) left Hong Kong for its destination on 20-Nov-2010

YESSSSS... eindelijk!
1 van de laatste pakketjes die met HK post is gegaan vanaf DX
pi_88944489
Heb nu wel pakketje binnen van Buyincoins van 2 weken geleden.
DX van 26/9 laat nog steeds op zich wachten :')
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:10:32 #269
131319 mickeyD
pi_88945189
pandawill happy hour is bezig (duurt nog 19 uur by the way)
t is meer een soort ibood hunt zie ik..
veel goedkope spullen, en af en toe een pareltje
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:39:05 #270
131319 mickeyD
pi_88945921
*edit*
met nog 19 uur te gaan met als item een waardeloze coinbox hebben ze de "happy hour" gewoon gestopt..
je zult af en toe pandawill moeten checken dus of er al een nieuwe actie is.
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:53:57 #271
304381 Loll
pi_88946413
wat voeren jullie bij bic in bij state gewoon je provincie???
net weer 2 laser's verkocht :)
BAM dit is 3KB
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:55:42 #272
131319 mickeyD
pi_88946464
je kunt er ook een bericht achterlaten voor je postbode of de douane:

warning, do not open, marihuana seeds
pi_88946487
Pics van je van Gogh, monkeybrain?
pi_88946494
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:12 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ja hoor. Google vind veel. Maar wat zoek je precies?
on sock of een leren mapje.
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:59:48 #275
304381 Loll
pi_88946622
heey ja das een goeie :P zou die wel leuk vinden.
net ook led kaarsje besteld bij bic met 8% korting code 8%off063
BAM dit is 3KB
  zaterdag 20 november 2010 @ 17:05:32 #276
131319 mickeyD
pi_88946855
1. ga naar google maps. 2. routebeschrijving 3. type japan als startpunt en china als bestemming. ga dan naar punt 43 en je moet lachen _O_
pi_88947570
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef mickeyD het volgende:
1. ga naar google maps. 2. routebeschrijving 3. type japan als startpunt en china als bestemming. ga dan naar punt 43 en je moet lachen _O_
Ik lach niet, hij is namelijk belachelijk oud
pi_88947683
Een grotere boot die wordt aangedreven door een waterjetmotor wordt een jetboot genoemd.

Sowieso dat ze die bedoelen.
pi_88949428
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:05 schreef mickeyD het volgende:
Ik moest lachen
pi_88949901
met een jetski :')
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:32:46 #281
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88952068
Hier schooiers :')

zaterdag 20 november 2010 @ 19:39:01 #282
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88952307
Het ophangbeugeltje zat wel onderaan 8)7 Die Chinees dacht service te geven omdat Nederland onderop de wereld zit dus alles ondersteboven moet worden opgehangen _O-

Maar het zit dus goed verpakt, moet alleen al dat piepschuim in de vuilnisbak krijgen oO/
pi_88952490
Waar zijn ze te koop dan?
toch?
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:45:08 #284
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88952550
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:43 schreef keesos het volgende:
Waar zijn ze te koop dan?
Alleen trouwe volgers weten waar ze te koop zijn. Wij zeggen niks 8}
pi_88952903
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je hebt hem toch zelf gemaakt :P ?
pi_88952965
Zijn die zippo's op dealextreme echt echt?
Er staat wel genuine zippo, maar ik vertrouw het niet helemaal :P
pi_88953443
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:56 schreef forsho het volgende:

[..]

on sock of een leren mapje.
Welke GuitarJJ aangaf, of zoiets, of zoiets.
Er is genoeg keus. Google gewoon ff op 7" tablet (of epad/apad whatever) leather (pouch/sock whatever). Vind je genoeg. ^O^
pi_88953940
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef een2drie het volgende:
Nep.
pi_88954085
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:54 schreef een2drie het volgende:
Kan je beter op eBay Amerika kopen.
pi_88954106
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:32 schreef monkeybrain het volgende:
Hier schooiers :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Waar gekocht? :P
  zaterdag 20 november 2010 @ 20:26:34 #292
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88954185
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waar gekocht? :P
Leenbakker ^O^
pi_88954236
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:45 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik volg deze topicreeks al best lang.. helaas heb ik over de link gelezen :'(
pi_88954272
bijvoorbeeld hier: http://www.tidebuy.com/ ff zoeken daar, heleboel van goghs!
toch?
pi_88954406
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:29 schreef keesos het volgende:
bijvoorbeeld hier: http://www.tidebuy.com/ ff zoeken daar, heleboel van goghs!
Ik zocht meer zo iets als een schilderij van mezelf :@
Dat ik dan een foto stuur naar zo'n Chinees en dat hij er een keurig schilderij van maakt :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2010 20:32:40 ]
pi_88954628
http://www.pandawill.com/(...)-mid-gps_p39421.html

Dit leren sokje gekocth voor mijn 7 inch ePad :D
pi_88954745
Weer wat besteld bij FP, het is ook zo saai als je niks hebt om op te wachten :P
pi_88955018
Geniaal zo schilderij!!!
pi_88955177
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 20:40 schreef forsho het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)-mid-gps_p39421.html

Dit leren sokje gekocth voor mijn 7 inch ePad :D
Mooie prijs! Ook maar even bestellen.
  zaterdag 20 november 2010 @ 21:24:34 #300
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_88956027