wrs bestaat die user niet meer. Ik had me geregistreerd met als referrer iemand van hier en bij mij werkt het welquote:Op vrijdag 19 november 2010 16:48 schreef forsho het volgende:
[..]
waarom pakt ie maar 10% :S
Deze toch maar besteld met 10% korting
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
quote:Op donderdag 18 november 2010 21:55 schreef mickeyD het volgende:
[..]
de shenzen schilders waren bij DWDD te zien, ze hadden een schilderij met een foto van willibrord frequin nagemaakt hahaha.. hilarisch!
die chinees vertelde: deze persoon stuurde eens een foto, en nu maken we het schilderij massaal na.
http://www.fastcardtech.c(...)l+leather+case+.htmlquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef forsho het volgende:
Heeft er iemand een beschermingscase kunnen vinden voor de 7" ePads ?
De iPad hoezen zijn sowieso te groot.
iPad:
Height:
24,2 cm
Width:
18,9 cm
ePad:
Height:
19,9 cm
Width:
12,8 cm
Ja hoor. Google vind veel. Maar wat zoek je precies?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef forsho het volgende:
iPad:
Height:
24,2 cm
Width:
18,9 cm
ePad:
Height:
19,9 cm
Width:
12,8 cm
Ik heb een aPad (7"), maar gebruik gewoon een iPad sok. Je hebt inderdaad wat speling, maar hij past er verder prima inquote:Op vrijdag 19 november 2010 17:56 schreef forsho het volgende:
iPad:
Height:
24,2 cm
Width:
18,9 cm
ePad:
Height:
19,9 cm
Width:
12,8 cm
Ik al sinds 26 septemberquote:Op donderdag 18 november 2010 18:00 schreef blckbb het volgende:
wacht al bijna 4 weken op mijn bestelling
Misschien kan je het lampje onder de heli hangen?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:14 schreef 08gnoT. het volgende:
BIC is ook al zo traag hier![]()
Ik kom er net achter dat de ledvarkentjes eerst maar 2$ voor 10 waren op DXAls ik dat eerder geweten had, had ik nu een la vol gehad
Zijn ze nog meer ergens zo goedkoop?
Op FP:
[ afbeelding ]Nou, wat een perfect match. Nou, wat een korting.
Jammer dat ik dat gemist heb. Heb ik de happy hour van vandaag ook gemist..? Staat een mooie teller op de site met een countdown van 0:0:0..quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:04 schreef mickeyD het volgende:
vandaag is er weer happy hour bij pandawill
vorige keer hadden ze de zenithink ZT180 van $179 voor $119
Capacitief scherm? Zo nee, dan is het gewoon ruk imo.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:22 schreef mickeyD het volgende:
nee, die moet nog komen, dat happy hour van vandaag..
ff blijven refreshen dus.. wie weet hebben ze weer een mooie tablet in de aanbieding
*i wish for the 8" A8 Pad Cortex-A8 Google Android 2.2 Tablet PC With 4GB and Wi-Fi
CPU:Cortex A8 800MHZ(1.2G max)
Chipset:Freescale imx515
Memory: DDR 512MB
Hard drive: 4GB NAND FLASH (32GB max)
Display: 8 inch TFT LCD( Touch Panel) 800*600 (4:3)
External Bluetooth
Support 1080P; G-sensor, Flash 10.1
ik vindt het tot nu toe HET apparaat als je geen ipad kunt betalen.
m.a.w de beste tot nu toe.
(ik hoor het natuurlijk graag als er een betere is , met argumentatie svp)
dus met:
gelijk of snellere processor
gelijk of sneller/meer geheugen
gelijk of grotere HD
gelijk of betere OS
enz enz..
Resitive.quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Capacitief scherm? Zo nee, dan is het gewoon ruk imo.
Werkt niet lekker, je moet in weze 2 lagen op elkaar drukken voor registratie van 'touch'. Bij capacitief werk je met onderbreking van stroom dmv je vingers, resulteert in minder hard te hoeven drukken en soepel werken.quote:
ja, dat is dus het probleem, Of je koopt de aller goedkoopste (¤63, met het risico op brand), of je koopt de dure met de beste specs tot nu toe (¤200 maar zonder cam en met resistief scherm)quote:Op zaterdag 20 november 2010 00:23 schreef robin007bond het volgende:
Nu ben ik toch heel benieuwd naar jullie ervaringen met die Epads/Apads etc.
Zelf vind ik het toch wel een beetje eng, zo'n duur product uit Hong-Kong
zit er zo'n ding bij?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:25 schreef Trekkaas het volgende:
Vandaag heb ik mijn ePad van 63 euro binnengekregen.
Alles werkte mooi, firmware upgrade, alle apps er op gezet enzovoorts.
Ik mn 63 euro ding dus opladen voor de tweede keer en toen donderde alle stroom uit en die lader begon te stinken
Natuurlijk doet die lader het nu niet meer, waar kan ik een nieuwe bestellen en welke is het? Op de lader staat 9V en 1.5A, maar ik zou niet weten welke plug in de ePad zit. Echt jammer dat dit gebeurd, want nu kan ik er dus niet ander
Danku!
Als jij 10 varkentjes hebt en 08gnot heeft er 0... dan mag je haar lasercollectie komen bekijkenquote:Op zaterdag 20 november 2010 01:06 schreef Feestkabouter het volgende:
even over die varkentjes: wat is daar nou zo leuk aan, waarom zou ik er daar 10 van moeten hebben?
ikke totaal niet snappe........quote:Op zaterdag 20 november 2010 01:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als jij 10 varkentjes hebt en 08gnot heeft er 0... dan mag je haar lasercollectie komen bekijken
- grappig dingetjequote:Op zaterdag 20 november 2010 02:16 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ikke totaal niet snappe........
maar wat is er dan zo aantrekkelijk aan die varkentjes?
It happens. Welke webshop en heb je inderdaad al bevestiging gehad dat het trackbaar moet zijn? Misschien zijn ze 'm gewoon vergeten te scannen, of is een Chinees te lam geweest om het pakketje daadwerkelijk weg te brengen naar het postkantoor.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:56 schreef Michael-H het volgende:
Kan na 15(!) dagen mijn order nog steeds niet tracken....
Paypal claim????
Heb een tracking No Gekregen, besteld van Focalprice. Normaal altijd goede ervaringen ermee...quote:Op zaterdag 20 november 2010 11:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
It happens. Welke webshop en heb je inderdaad al bevestiging gehad dat het trackbaar moet zijn? Misschien zijn ze 'm gewoon vergeten te scannen, of is een Chinees te lam geweest om het pakketje daadwerkelijk weg te brengen naar het postkantoor.
Even een mailtje doen met de vraag waarom deze nog niet trackable is.. en pas rond dag 40 gaan claimenquote:Op zaterdag 20 november 2010 11:03 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Heb een tracking No Gekregen, besteld van Focalprice. Normaal altijd goede ervaringen ermee...
Hoe kan datquote:Op zaterdag 20 november 2010 10:28 schreef monkeybrain het volgende:
1 cent koptelefoon
http://www.everbuying.com/product37531.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |