SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?] Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaalt dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij Taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. [/spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 18-11-2010 09:18:17 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Moet dat niet #103 zijn
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all![]()
Jup, ik heb een Modje al gevraagd dat te fixenquote:![]()
Maar ik heb gewoon nieuw topic gemaakt ivm de OP die in de vorige delen niet echt mee-werkte![]()
Ben van plan bij de OP even te zetten dat de verzendtijd in verband met kerst erg lang lang is dus dat komt ook nog
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
De bloempotten van de Blokker zijn helemaal niet zo mooi als die van de Chinees.
Ik vind ze wat dof overkomen![]()
Ik had eigenlijk gehoopt op een topictitel met iets over balkanker![]()
![]()
Gewoon invoeren, vraag krijg je maar 1 keer.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Goddelijker het volgende:
Is er geen mogelijkheid om het invoeren van een creditkaart te ontwijken?![]()
![]()
Ja, maar ik heb geen CC.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:17 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Gewoon invoeren, vraag krijg je maar 1 keer.![]()
Ja, ik ben ook meerderjarig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:28 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Wat let je? Volgens je profiel ben je meerderjarig.
Omdat het geld kost elk jaar.![]()
Heeft iemand het email adres van tiffany ik heb wel een adres maar dat komt onbezorgd terug
BVDver weg is duur betaald maar wel lekker![]()
De website problemen bij DX zijn opgelost, ik kan weer gewoon inloggen en bestellen.
Er bleken ook echt bugs te zijn, die zijn nu gefixt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Feestkabouter op 16-11-2010 12:38:58 ]![]()
@Neo2000, thanks voor de philips tip :p Ik heb gisteren bij chear toch maar even een 32gb Muse gekocht.. Ondersteunt alle audio formaten
Schade: 89 euro ! Super goedkoopEn net bezorgd.
![]()
Voor ongeveer 3 tientjes per jaar heb je fantastische kredietmogelijkheden zonder rente, zijn al je aankopen verzekerd en kun je overal aankopen doen omdat de rest van de wereld wel het nut van een CC inziet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:29 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook meerderjarig.
Omdat het geld kost elk jaar.
Wat let je?![]()
![]()
Ik heb op 24/10/2010 een order gedaan op DX, namelijk een laser. Het duurde zoals ik al had gelezen/gedacht een paar daagjes tot DX het geregeld/binnen had, verpakt en al.. toen ging DX hem dus versturen. Geweldig! Dat versturen was dus op 29/10/2010.
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik ben benieuwd of iemand anders hier ook een keer zo lang heeft moeten wachten bij DX. Of ik heb het helemaal verkeerd en het is altijd zo lang.![]()
![]()
Het kan gerust tot 4 weken duren voordat jij je pakket binnen hebt. Ik heb iets op Focalprice besteld (12 oktober) en dat heb ik nog steeds niet binnen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Rub33n het volgende:
Ik heb op 24/10/2010 een order gedaan op DX, namelijk een laser. Het duurde zoals ik al had gelezen/gedacht een paar daagjes tot DX het geregeld/binnen had, verpakt en al.. toen ging DX hem dus versturen. Geweldig! Dat versturen was dus op 29/10/2010.
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik ben benieuwd of iemand anders hier ook een keer zo lang heeft moeten wachten bij DX. Of ik heb het helemaal verkeerd en het is altijd zo lang.
Als de douane je pakketje onderschept, dan kan je er makkelijk 2 weekjes bij optellen.![]()
Oke oke, het lijkt mij dat als de douane het pakketje onderschept, ik hem dan kwijt raak. Waarom zouden ze een 200mw laser importerenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Het kan gerust tot 4 weken duren voordat jij je pakket binnen hebt. Ik heb iets op Focalprice besteld (12 oktober) en dat heb ik nog steeds niet binnen.
Als de douane je pakketje onderschept, dan kan je er makkelijk 2 weekjes bij optellen.Stel ze houden iets in, ik neem aan dat ze een nette brief sturen haha.
Nou ik wacht het wel af. Ik wil nog een groene halen maar dat word hem niet als ik deze natuurlijk niet binnen krijg. Trouwens nieuwtje, dx verzent nu ook via china air ivm kerst.![]()
![]()
Ja, dat is wel waar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:36 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Voor ongeveer 3 tientjes per jaar heb je fantastische kredietmogelijkheden zonder rente, zijn al je aankopen verzekerd en kun je overal aankopen doen omdat de rest van de wereld wel het nut van een CC inziet.
Wat let je?![]()
Je moet wel erg pech hebben dat twee pakketjes van je onderschept worden, gewoon lang wachten ivm de kerst.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Rub33n het volgende:
[..]
Oke oke, het lijkt mij dat als de douane het pakketje onderschept, ik hem dan kwijt raak. Waarom zouden ze een 200mw laser importerenStel ze houden iets in, ik neem aan dat ze een nette brief sturen haha.
Nou ik wacht het wel af. Ik wil nog een groene halen maar dat word hem niet als ik deze natuurlijk niet binnen krijg. Trouwens nieuwtje, dx verzent nu ook via china air ivm kerst.
Tevens was al bekend dat DX via china air verzend
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik zal het nog meer eens vragen.
Wat is de kleding website van DealExtreme?
Wat zijn de alternatieven?![]()
kun je met een 50 watt groene laser branden???????
ik moet er 1 bestellen voor jochie maar hij wil wel branden.BAM dit is 3KB![]()
Ja, met een 50 Watt groene laser kan je branden. Ik denk zelfs wel door 10mm stale platenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef Loll het volgende:
ik moet er 1 bestellen voor jochie maar hij wil wel branden.
Maar als je 50mW groene laser bedoelt.. daarmee kan je niet branden. Je ziet wel een straal 'snachts.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ach, mijn pakje van 10 oktober is ook nog niet binnen. Dus al ruim 5 weken geleden!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Rub33n het volgende:
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik ben benieuwd of iemand anders hier ook een keer zo lang heeft moeten wachten bij DX. Of ik heb het helemaal verkeerd en het is altijd zo lang.![]()
![]()
je hebt gelijk ik schreef het verkeerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:46 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, met een 50 Watt groene laser kan je branden. Ik denk zelfs wel door 10mm stale platen
Maar als je 50mW groene laser bedoelt.. daarmee kan je niet branden. Je ziet wel een straal 'snachts.![]()
weet iemand(nogmaals) een goedkoop adres daarvoor?BAM dit is 3KB![]()
Buyincoins of Ebayquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef Loll het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik schreef het verkeerd![]()
weet iemand(nogmaals) een goedkoop adres daarvoor?![]()
Ik ben er in ieder geval zeker van dat buyincoins goede kwaliteit lasers heeft dus die raad ik aan
ja weet iemand dat|?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef forsho het volgende:
Ik zal het nog meer eens vragen.
Wat is de kleding website van DealExtreme?
Wat zijn de alternatieven?![]()
er zit weer wat vaart in HK post..
de tandwielen draaien weer, ik herhaal, de tandwielen draaien weer!
mijn op 15 oktober verzonden pakket, welke al vanaf de 25e oktober niets lag te doen op een HK postkantoor heeft nu "al" de status "Destination - Netherlands
The item (RT07159XXXXHK) is being processed for departure from Hong Kong as of 16-Nov-2010." gekregen
dus over een week heb ik hem wel ongeveer gok ik zo..
de wachttijd is dus onofficieel opgelopen tot een week of 6 nu.Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
dit ziet er uit als iets wat zeer binnenkort op 1 van de site's te verkrijgen is:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_gadget_239401.html
iphone 3d ding..Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
No problem. Vroegah maakt Philips een hoop crap waar ze veel reclame voor maakten. Tegenwoordig gewoon weer degelijk spul waar ze geen reclame voor maken. Ken persoonlijk de Muse niet, maar mooi dat je 'm voor weinig hebt kunnen scoren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef ErkendFokker het volgende:
@Neo2000, thanks voor de philips tip :p Ik heb gisteren bij chear toch maar even een 32gb Muse gekocht.. Ondersteunt alle audio formaten
Schade: 89 euro ! Super goedkoopEn net bezorgd.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
ik denk dat we als volwassenen een beetje onze verantwoordelijkheid moeten nemen en dit soort spul dus NIET aan jochies moeten geven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef Loll het volgende:
ik moet er 1 bestellen voor jochie maar hij wil wel branden.![]()
foto's!quote:Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Geen idee... maar iemand heeft mij pas geleden ingevuld... ik weet nog steeds niet wiequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ga een account aanmaken op BIC, zijn er nog voordelen als ik iemand invul bij recommender? Zo ja, mag ik een van jullie invullen?
EDIT: Het schijnt dat de referer er iets voor terugkrijgt, ff zoeken
EDIT2:quote:Hi, you have recommended a new buyer to us just now, who has purchased an
order with amount 29.2500.We offer 5% bonus to you from your recommended
customers since his registration within 180 days. Now 5% $1.46 has already
been sent to your account as point coins, and your current point coins are 0
+ $1.46 = 0. You can use these point coins to buy anything listed on our
website and you also can see all of the point coins history in your account
page. Thanks for your recommendation, we are looking forward more buyers
from you:)ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K![]()
op ebay heb ik gekeken maar niet 50mW met free shipping/niet free shipping en gratis paypal hebben ze niet dus(kan ook zijn dat ik mogolig zoek_)quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Buyincoins of Ebay![]()
Ik ben er in ieder geval zeker van dat buyincoins goede kwaliteit lasers heeft dus die raad ik aan
jochie van 15 moet goet gaan![]()
![]()
![]()
waar vul je de kortings code bij BIC in.BAM dit is 3KB![]()
Er was toch iemand in het vorige topicje die een ledstrip met controller wilde hebben van BIC?Nou is deze van Ebay iets anders (30 ipv 60 leds) maar controller en strip passen wel bij elkaar en hij is niet duur:
Niet vergeten dat je nog wel een 12v voeding erop moet aansluiten.
Ik sloot per ongeluk het vorige topic met een vraag af dus ik stel hem nog maar een keer.
Hoe kan ik een geschil openen bij Ebay als de listing en verkoper verwijderd zijn?![]()
![]()
Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Loll het volgende:
[..]
op ebay heb ik gekeken maar niet 50mW met free shipping/niet free shipping en gratis paypal hebben ze niet dus(kan ook zijn dat ik mogolig zoek_)
![]()
![]()
waar vul je de kortings code bij BIC in.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
17 jarenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?BAM dit is 3KB![]()
wat ist?quote:![]()
ik heb een goed baantje dus aan geld ontbreekt het niet.
[ Bericht 4% gewijzigd door Loll op 16-11-2010 19:06:51 ]BAM dit is 3KB![]()
Aha. Het schijnt dat ik er ook 5% korting bij krijg, dus da's voor beide mooi meegenomenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Geen idee... maar iemand heeft mij pas geleden ingevuld... ik weet nog steeds niet wie
EDIT: Het schijnt dat de referer er iets voor terugkrijgt, ff zoeken
EDIT2:
[..]Is je username hetzelfde op BIC als hier?
Ik heb goede dingen gehoord over de 50mw van priceangels.com. Op dit moment schijnt dat de beste waar voor je geld te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Loll het volgende:
[..]
op ebay heb ik gekeken maar niet 50mW met free shipping/niet free shipping en gratis paypal hebben ze niet dus(kan ook zijn dat ik mogolig zoek_)
![]()
![]()
waar vul je de kortings code bij BIC in.![]()
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Aha. Het schijnt dat ik er ook 5% korting bij krijg, dus da's voor beide mooi meegenomenIs je username hetzelfde op BIC als hier?
[..]
en ze zijn weer down![]()
Ik heb goede dingen gehoord over de 50mw van priceangels.com. Op dit moment schijnt dat de beste waar voor je geld te zijn.BAM dit is 3KB![]()
http://www.priceangels.co(...)2=9999.0&dateCount=0 dan. In dollars is hij goedkoper dan in euro's, omgerekend.
Edit: pagina lijkt inderdaad down, vreemd, want net deed hij net nog wel.![]()
Bah, ik wacht al dik twee maanden op een autohouder voor m'n tellie (DX). Later bestelde artikelen heb ik al wel gehad.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.![]()
Umm ik geloof het wel... ik log altijd in met m'n e-mailadres. Maar username zal inderdaad wel hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Aha. Het schijnt dat ik er ook 5% korting bij krijg, dus da's voor beide mooi meegenomenIs je username hetzelfde op BIC als hier?
[..]
Ik heb goede dingen gehoord over de 50mw van priceangels.com. Op dit moment schijnt dat de beste waar voor je geld te zijn.
EDIT: Ja, hetzelfde
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
ik zoek ervaringen van mensen met cree zaklampen.
welke van deze 3 geeft het meeste licht?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30987
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39234
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32876
2 hebben een r2-wc cree en 1 heeft een q5-wc.NEC TEMERE, NEC TIMIDE![]()
Voor het eerst wat besteld via PayPal. Ideaal!
Hopelijk de spullen van DealExtreme snel binnen. De lijst:
Car Charger Adapter with USB Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS (Black)
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack)
Santa Pet Clothing - White + Red
Skinny Card Style Butane Lighter
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White)
Replacement White Stereo Earphones for iPhone 3G (3.5mm Jack/112cm Cable
Registered Air Mail ##![]()
gefeliciteerd, houdt rekening met een week of 5 a 6 bezorgtijd.. voor die tijd piepen helpt niet (maar lucht wel op!)Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Kom op, dat ga je niet menen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef larry_flynt het volgende:
Voor het eerst wat besteld via PayPal. Ideaal!
Hopelijk de spullen van DealExtreme snel binnen. De lijst:
Car Charger Adapter with USB Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS (Black)
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack)
Santa Pet Clothing - White + Red
Skinny Card Style Butane Lighter
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White)
Replacement White Stereo Earphones for iPhone 3G (3.5mm Jack/112cm Cable
Registered Air Mail ##
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kom op, dat ga je niet menen...Ik mag ook best mijn hond eens pesten!
![]()
stoer, verstuurd vanaf mijn ipod touch met opera miniquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef mtchel112 het volgende:
Dit bericht is verstuurd vanaf mijn epad die ik vandaag binnen kreeg![]()
![]()
Edit: Doh!
[ Bericht 98% gewijzigd door neo2000 op 16-11-2010 23:02:04 ]Common sense is my super power. What's yours?
Pff, eindelijk handeltje op mijn eigen website. Krijg ik een boete van 1000 euro![]()
Dont believe me? PM![]()
meer info?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef igi0n het volgende:
Pff, eindelijk handeltje op mijn eigen website. Krijg ik een boete van 1000 euro![]()
Dont believe me? PMJa.![]()
Wtf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef igi0n het volgende:
Dont believe me? PM![]()
Vertel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef igi0n het volgende:
Dont believe me? PM![]()
Vraag me niet hoe, maar ze zijn erachter gekomen dat ik onrechtmatige New Era petten heb doorverkocht aan vrienden en dat deze onder het merk naam NEW ERA zijn gemaakt. Deze mag ik dus niet verkopen en zelfs niet kopen. Moet volgende week 1000 euro betalen + 450 euro per verkochte pet. Advocaat werd aangeraden..![]()
Damn, daar ben je ook lekker mee genaaid zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef igi0n het volgende:
Vraag me niet hoe, maar ze zijn erachter gekomen dat ik onrechtmatige New Era petten heb doorverkocht aan vrienden en dat deze onder het merk naam NEW ERA zijn gemaakt. Deze mag ik dus niet verkopen en zelfs niet kopen. Moet volgende week 1000 euro betalen + 450 euro per verkochte pet. Advocaat werd aangeraden..![]()
![]()
Woon jij soms in België?
Deze dreigbrieven zijn bij mij bekend, betekent helemaal NIKS.
Ze kunnen van alles eisen maar het is nog altijd de taak van de rechter om te bepalen hoe en wat.
Dat je een website opzet met namaak zooi is natuurlijk wel duf
Niet op reageren en de rotzooi van je website halen, flapdrol![]()
![]()
Is bullshit, gewoon terugmailen dat je er niet van op de hoogte was. Revpolen hier had ook zoiets een keer met oegs. Zijn gewoon neppers die gasten. Ze mailen je omdat ze het op internet hebben gevonden en proberen je te intimideren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef igi0n het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als mijn vrienden deze grap hadden uitgehaald hadden ze het vast niet in een brief verstuurd en ook nog eens via email met handtekening eronder en alle gegevens van mij..![]()
Waarom sturen ze dan in hemels naam mij een brief thuis. Tevens heb ik er al achter aan gemailed en morgen bellen. ik ga sowieso niet die 1000 euro betalen..quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Is bullshit, gewoon terugmailen dat je er niet van op de hoogte was. Revpolen hier had ook zoiets een keer met oegs. Zijn gewoon neppers die gasten. Ze mailen je omdat ze het op internet hebben gevonden en proberen je te intimideren.
Woon btw in Nederland gewoon!![]()
Laat gewoon niks meer van je horen nu, en haal die dingen van je website af.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef igi0n het volgende:
[..]
Waarom sturen ze dan in hemels naam mij een brief thuis. Tevens heb ik er al achter aan gemailed en morgen bellen. ik ga sowieso niet die 1000 euro betalen..Ja.![]()
Oh god, ze hebben weer een lummel beet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef igi0n het volgende:
[..]
Waarom sturen ze dan in hemels naam mij een brief thuis. Tevens heb ik er al achter aan gemailed en morgen bellen. ik ga sowieso niet die 1000 euro betalen..
Niet mailen, niet reageren, gewoon laten overwaaien. Niks betalen, niks doen...
Je hoeft jezelf niet schuldig te verklaren bij die eikels.![]()
Hmm ja, kan ik ook wel doen. Stuff is al van me website af en website ligt al eventjes plat. ill keep ya posted..quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Oh god, ze hebben weer een lummel beet.
Niet mailen, niet reageren, gewoon laten overwaaien. Niks betalen, niks doen...
Je hoeft jezelf niet schuldig te verklaren bij die eikels.![]()
Ik vraag me sowieso af of dit juridisch wel door de beugel kan. Intimiderende brieven sturen en eisen dat je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen anders slepen we je voor de rechter.
Maffiapraktijken, even 450 euro per pet eisen![]()
Zo'n mafketel fotograaf deed dat ook met zijn pers foto's die op het internet op amateur websites werden gekopieerd. Ging die loser het hele internet langs om mensen te intimideren. De sjoelbak vereniging moet volgens meneer 1000 euro overhandigen en vervolgens betalen deze doodsbenauwde mensen.
Maja, mensen zijn al snel onder de indruk
Maar dit soort rotzooi verkopen is natuurlijk ook gewoon fout gedrag.![]()
Ik verstuur trouwens helemaal niets, alleen mijn regio word het aan verkocht en het is duidelijk dat de pet nep is en dat ik daar geen verantwoording voor heb. Mensen zijn er dus bewust van dat het om nep spul gaat..![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:27 schreef igi0n het volgende:
Ik verstuur trouwens helemaal niets, alleen mijn regio word het aan verkocht en het is duidelijk dat de pet nep is en dat ik daar geen verantwoording voor heb. Mensen zijn er dus bewust van dat het om nep spul gaat..![]()
Je bent gewoon illegaal bezig, klaar. Laat het een wijze les zijn.
Ook wel apart dat ze je adres dan hebben, illegale IP trace?![]()
Jack, do you got this for me?
A Chinese Cupping Set, i want a couple of it please.
http://image.made-in-china.com/2f0j00yecTftQJOLqY/Cupping-Set.jpg
I in fact only need the pump and cups.![]()
Zoek jij misschien niet gewoon een penispomp?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef SalimRMAF het volgende:
I in fact only need the pump and cups.
Jack is hier al 100 jaar niet gesignaleerd![]()
![]()
Jack post nog wel op een aantal speedcubing-forums... volgens mij was 'ie hier dan ook niet meer welkom volgens het Fok!-team i.v.m. reclame makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zoek jij misschien niet gewoon een penispomp?
Jack is hier al 100 jaar niet gesignaleerd
Valt me nu trouwens pas op dat ik in je sig sta
Bij welke webshop maak ik de grootste kans om een 58 mm fisheye voor op een cameralens te scoren? Ik heb geen zin om alle webshops door te lopen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Rood is rechts, groen is links?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:31 schreef SalimRMAF het volgende:
I in fact only need the pump and cups.![]()
![]()
http://chinacheep.com/ -> fisheyequote:Op dinsdag 16 november 2010 23:46 schreef kanovinnie het volgende:
Bij welke webshop maak ik de grootste kans om een 58 mm fisheye voor op een cameralens te scoren? Ik heb geen zin om alle webshops door te lopen.
In ieder geval hebben DinoDirect en DealExtreme lenzen... maar ik weet niet of dat de goede zijn.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Iemand ervaring met deze USB auto laders?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48925
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40470
Heb ooit eens zo'n soortgelijke lader gekocht, maar die gaf in de verste verte geen 1000ma.![]()
Heb ik, laadt zonder problemen mijn touch op. Moet dus absoluut wel iets uitkomen.quote:http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40470
Heb ooit eens zo'n soortgelijke lader gekocht, maar die gaf in de verste verte geen 1000ma.![]()
Mooi, thanks, ga ik er daar 2 van bestellen. (Toch weer $0.01 goedkoper dan die andere SKU)quote:Op woensdag 17 november 2010 10:41 schreef maartend het volgende:
[..]
Heb ik, laadt zonder problemen mijn touch op. Moet dus absoluut wel iets uitkomen.
Mijn huidige laad mijn Desire nogal traag op, maar ja, die was maar $0.99
[ Bericht 0% gewijzigd door wimbo op 17-11-2010 10:56:56 (typo) ]![]()
Waarom staat mijn suggestie er niet bij?
Het is allesomvattend, redelijke belangrijke site lijkt me dus.
Nogmaals:
http://www.made-in-china.com![]()
let op met alles wat in een auto-aansteker moet: niet elke plug maakt ook echt lekker contact.
dus als je zoiets koopt voor 2 dollar, misschien toch handig om meteen ook een ander exemplaar (die er iets anders uitziet) te bestellen.
als je mazzel hebt passen ze allebei.![]()
Hoe bedoel "niet elke plug maakt ook echt lekker contact."?quote:Op woensdag 17 november 2010 12:00 schreef Feestkabouter het volgende:
let op met alles wat in een auto-aansteker moet: niet elke plug maakt ook echt lekker contact.
dus als je zoiets koopt voor 2 dollar, misschien toch handig om meteen ook een ander exemplaar (die er iets anders uitziet) te bestellen.
als je mazzel hebt passen ze allebei.
Aan de foto's en filmpjes op DX te zien kan er weinig mis gaan.
Ik heb tot nu toe ook geen slechte ervaringen met auto-aansteker apparaten eigenlijk.![]()
Staat wel veel op die site, maar je kunt er als particulier niets kopen zo te zien.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:55 schreef ChevyVanDude het volgende:
Waarom staat mijn suggestie er niet bij?
Het is allesomvattend, redelijke belangrijke site lijkt me dus.
Nogmaals:
http://www.made-in-china.com
"Made-in-China.com serves its members as a B2B portal and has dedicated itself to providing professional support and assistance to its clients, and connecting global buyers with Chinese suppliers"![]()
Ff korte reactie op de dreigbrief.. (knap dat mensen me naam onthouden hebben incombinatie met hun)
Is de brief van gevers?
Zijn inderdaad oplichters, ik heb toen me rechtsbijstand er op gezet en die hebben brieven opgesteld voor me die ik moest mailen naar gevers. Met (in het kort dan he:P )
- Dat ik een Nederlander ben met hun geen reet temaken heb.
- ze mij moeten wijzen dat ik ook rechten heb IPV enkel geld willen.
- ze netzoiets zijn als stichting brein. Grote mond maar ze mogen/kunnen je niks maken!
Heb nu na 1jaar (2brieven) totaal geen last van hun meer
Als ik volgende week een beetje alles in orde heb ( morgen emigreer ik)
En ik mijn iMac heb ontvangen zal ik me mail verkeer wel online zetten![]()
Je lacht je kapot dan!Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Dit inderdaad ook doen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Is bullshit, gewoon terugmailen dat je er niet van op de hoogte was. Revpolen hier had ook zoiets een keer met oegs. Zijn gewoon neppers die gasten. Ze mailen je omdat ze het op internet hebben gevonden en proberen je te intimideren.
Nooit bekennen en altijd zeggen dat je per goede trouw ze ingekocht heb...
De prijs van een webshop is altijd goedkoper dan een winkel dus leek jou het wel betrouwbaar te kopen...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Voor de Desire zal je die laders moeten modden (2 pinnetjes met elkaar verbinden en een reeks weerstandjes eruit slopen). Die weerstanden zorgen ervoor dat er bepaalde voltages worden doorgestuurd die aan AppleMeuk de toestemming geven de volledige laadcapaciteit te gebruiken.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:55 schreef wimbo het volgende:
[..]
Mooi, thanks, ga ik er daar 2 van bestellen. (Toch weer $0.01 goedkoper dan die andere SKU)
Mijn huidige laad mijn Desire nogal traag op, maar ja, die was maar $0.99
Zoek anders eens op tweakers in het desire accessoires topic, daar staat beschreven wat je moet aanpassen.jaja, en azo...![]()
shit,ik had eigenlijk mijn zinnen gezet op een Desire Z, maar dit soort gezeik daar heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Voor de Desire zal je die laders moeten modden (2 pinnetjes met elkaar verbinden en een reeks weerstandjes eruit slopen). Die weerstanden zorgen ervoor dat er bepaalde voltages worden doorgestuurd die aan AppleMeuk de toestemming geven de volledige laadcapaciteit te gebruiken.
Zoek anders eens op tweakers in het desire accessoires topic, daar staat beschreven wat je moet aanpassen.
ik wil gewoon in elke USB-poort (computer, wandcontactdoos of sigarettenaansteker) mijn telefoon kunnen opladen.![]()
de aanstekerplug (dus het vrouwtje dat in de auto zit) is niet in elke auto hetzelfde.quote:Op woensdag 17 november 2010 12:23 schreef wimbo het volgende:
[..]
Hoe bedoel "niet elke plug maakt ook echt lekker contact."?
Aan de foto's en filmpjes op DX te zien kan er weinig mis gaan.
Ik heb tot nu toe ook geen slechte ervaringen met auto-aansteker apparaten eigenlijk.
ik heb hier allerlei verschillende stekkers, maar die werken niet allemaal in mijn auto (Frans merk), en in de auto (Japans) van mijn vriendin/ex werken ze ook niet allemaal (maar dan zijn het weer andere die niet werken).![]()
Thanks voor de info, we zien wel wat het word, anders ff de plugjes modden.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef thecuriousone het volgende:
Voor de Desire zal je die laders moeten modden (2 pinnetjes met elkaar verbinden en een reeks weerstandjes eruit slopen). Die weerstanden zorgen ervoor dat er bepaalde voltages worden doorgestuurd die aan AppleMeuk de toestemming geven de volledige laadcapaciteit te gebruiken.
Zoek anders eens op tweakers in het desire accessoires topic, daar staat beschreven wat je moet aanpassen.
(Ik ga sowieso mijn huidige plug modden, want waarschijnlijk is deze dus niet defect.)
Mijn Hero had dit probleem niet trouwens.Mijn auto (Spanjaard-met-Duits-hart) pakt tot nu toe alles, ik zie het vanzelf wel, thanks voor de tip iig.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:39 schreef Feestkabouter het volgende:
de aanstekerplug (dus het vrouwtje dat in de auto zit) is niet in elke auto hetzelfde.
ik heb hier allerlei verschillende stekkers, maar die werken niet allemaal in mijn auto (Frans merk), en in de auto (Japans) van mijn vriendin/ex werken ze ook niet allemaal (maar dan zijn het weer andere die niet werken).
[ Bericht 16% gewijzigd door wimbo op 17-11-2010 15:32:45 ]![]()
Gewoon kopen joh, nu het nog kan. Het monetaire systeem zakt binnenkort toch in elkaar, zijn je euro's niks meer waardquote:Op woensdag 17 november 2010 15:23 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit toch weer te kijken naar een tablet.![]()
![]()
Maar dan is de vraag, wélke?quote:Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Gewoon kopen joh, nu het nog kan. Het monetaire systeem zakt binnenkort toch in elkaar, zijn je euro's niks meer waard![]()
![]()
nu maar ff laser tje bestellen van bic.
weet iemand of er nu verhoogd risico is op gepakt worden?
enne ik verwacht van de week weet wat oordopjes.
BAM dit is 3KB![]()
Mijn 1e ervaring met BIC:
07-11 besteld en vandaag mijn pakketje ontvangen.
Een FM transmitter en nog wat andere meuk besteld. Wat de FM transmitter betreft: de audio kabel en de remote zijn aanwezig, jammer dat de FM transmitter zelf ontbreekt.....![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:53 schreef Roynaldinho het volgende:
Mijn 1e ervaring met BIC:
07-11 besteld en vandaag mijn pakketje ontvangen.
Een FM transmitter en nog wat andere meuk besteld. Wat de FM transmitter betreft: de audio kabel en de remote zijn aanwezig, jammer dat de FM transmitter zelf ontbreekt.....
Ja.![]()
Net toch maar die ePad van 63 euro besteld op BIC, gewoon om een keer te proberen, heb al een iPad wil het wel is vergelijken![]()
![]()
Welke is dat? Zie namelijk meerdere ePadsquote:Op woensdag 17 november 2010 17:10 schreef NextTVH het volgende:
Net toch maar die ePad van 63 euro besteld op BIC, gewoon om een keer te proberen, heb al een iPad wil het wel is vergelijken![]()
Is dat ze zelfde als de ZT180? Alleen dan met een kleiner scherm?quote:
Ik zit erg te twijfelen tussen de grote. Kan geen keus maken![]()
nou ik hou me aanbevolen voor de vergelijkingstest met de ipad.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:10 schreef NextTVH het volgende:
Net toch maar die ePad van 63 euro besteld op BIC, gewoon om een keer te proberen, heb al een iPad wil het wel is vergelijkenNiets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
![]()
Voor de geďnteresseerden...
Vond hun visitekaartje ineens, ik heb een jaar geleden een mailtje gestuurd met de vraag of ik er één van de 6 mocht kopen, en dat kon. Verzendkosten waren voor 1 stuk ook maar $2 o.i.d..
Ohja, mocht je nog iets anders daar vinden, coupon code ''N2'' voor 10% korting.![]()
wow
ik wilde een KiPhone kopen maar die ePad is wel erg interessant
tips?je kan geld namelijk maar 1 keer uitgeven
![]()
Ik ga voorlopig geen ePad meer bestellen. Ik wacht wel tot ze met nieuwe versies komen. Bij een beetje daglicht zie je echt helemaal niks meer. Kwaliteit van de afwerking is slecht. Ik heb 10inch en 7 inch pads en bij allemaal mankeerder er wel wat aan. Van loszittend scherm tot vingerafdrukken onder het touchscreen.
Maar het moet gezegd worden, ze zijn niet duur en het is best aardig speelgoed voor in bed en op de bank. Maar ik wacht even af tot er nieuwe versies komen.![]()
nope.. maar er zit schot in zie ik op chinapost tracking.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:51 schreef dustinoo het volgende:
mickeyD
zijn je petten al gearriveerd?
departure from outward office of exchange GUANGZHOU NETHERLANDS 2010-11-13Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Denk dat het risico niet zo hoog is. Denk dat het risico hoger is als je het aan jochies van 15 doorverkoopt die vervolgens bij allerhande mensen in hun ogen gaan schijnen.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:37 schreef Loll het volgende:
nu maar ff laser tje bestellen van bic.
weet iemand of er nu verhoogd risico is op gepakt worden?
Common sense is my super power. What's yours?
Ergens heb je wel eigenlijk.maar met kerst ginge ze toch meer controleren? Of ben ik nu gewoon een mafkees en is het niet waar.BAM dit is 3KB![]()
Hoe lang duurt het voordat TNT om meer informatie vraagt over een pakket?
Er staat dat op de 20e om meer informatie is gevraagd maar ik heb nog geen brief ontvangen van TNT
tracktrace:![]()
![]()
Ik heb net wat rondgekeken voor die ePad van 66 euro
zo ver ik kan zien is het een klote ding, sorry maar daar lijkt het wel op.
![]()
Ik denk dat men juist minder tijd zal hebben voor controles vanwege de drukte. Maar misschien zit ik er naast. Kan mij in ieder geval niet heugen ooit eerder iets meegemaakt te hebben als verscherpte controles tijdens feestdagen.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:40 schreef Loll het volgende:
Ergens heb je wel eigenlijk.maar met kerst ginge ze toch meer controleren? Of ben ik nu gewoon een mafkees en is het niet waar.Common sense is my super power. What's yours?
ik ben anders wel blij met mn epad k zit nu lekker op de bank te chillen met de epad, weliwaar niet zo snel maarjaquote:Op woensdag 17 november 2010 19:49 schreef forsho het volgende:
Ik heb net wat rondgekeken voor die ePad van 66 euro
zo ver ik kan zien is het een klote ding, sorry maar daar lijkt het wel op.![]()
*kuch*bullshit*kuch*quote:Op woensdag 17 november 2010 13:34 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Als je een datakabel gebruikt tussen die plug en de Desire werkt het probleemloos (en ja, ik spreek uit ervaring) Overigens kun je de Blackberry lader op DX ook gebruiken voor de Desire, gebruik 'm zelf ook daarvoor. En als je alleen zo'n auto-adapter naar USB plug wilt, kun je net zo goed naar de Action gaan, voor 1,39 heb je dan een goed werkende lader. (ook daarmee spreek ik weer uit ervaring)Don't let my username fool you...![]()
Kijk, hier hebben we iets aanquote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Vond hun visitekaartje ineens, ik heb een jaar geleden een mailtje gestuurd met de vraag of ik er één van de 6 mocht kopen, en dat kon. Verzendkosten waren voor 1 stuk ook maar $2 o.i.d..
Ohja, mocht je nog iets anders daar vinden, coupon code ''N2'' voor 10% korting.![]()
Maar de verzendkosten zijn $7![]()
Ik zal ze even mailen.![]()
Me pet is binnen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30956
27 Oktober besteld vandaag binnen.
Pet was helemaal plat, maar nu is ziet ie er meer uit als een pet.
![]()
![]()
Dat zeg ik toch, als je er maar één wilt is het goedkoperquote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we iets aan![]()
Maar de verzendkosten zijn $7![]()
Ik zal ze even mailen.![]()
![]()
Alleen jammer dat ze brons zijn, niet zilver. Ik wil graag stijlvol zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, als je er maar één wilt is het goedkoper![]()
![]()
Wel... Ik spreek ook uit ervaring. Stop de telefoon in de lader en ga naar 'Battery info'. De lader waar men hier van spreekt (sku 40470) zal 'Charging (USB)' aangeven en NIET 'Charging (AC)'.quote:Op woensdag 17 november 2010 20:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
*kuch*bullshit*kuch*
Als je een datakabel gebruikt tussen die plug en de Desire werkt het probleemloos (en ja, ik spreek uit ervaring) [blahblablah]
USB = 500mAH
AC = 1000mAH
Op 500mAH een serieuze rit maken met Google Maps zit er niet in...jaja, en azo...![]()
Ik heb zelf deze:quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Sdm007 het volgende:
Me pet is binnen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30962 Size 7 1/2
Maar die is te groot.
Daarna via taobao een witte size 7 gekocht voor $9,-
Deze heb ik van ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/New-Era-5950-Fitted-Cap-NY-Yankees-Geez-Black-Denim-/270624616376 Size 6 7/8![]()
Thx voor die ebay link.quote:Op woensdag 17 november 2010 21:03 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30962 Size 7 1/2
Maar die is te groot.
Daarna via taobao een witte size 7 gekocht voor $9,-
Deze heb ik van ebay:
http://cgi.ebay.co.uk/New-Era-5950-Fitted-Cap-NY-Yankees-Geez-Black-Denim-/270624616376 Size 6 7/8![]()
Ik heb geen ervaring met deze specifieke lader nee, maar wel met een vergelijkbare 1000mAH lader en die laadt echt wel goed op met dat vermogen. En die had ik dus bij de Action gekocht voor ¤1,39, aangezien deze aangeeft dat het 1A is, ging ik er vanuit dat die dat ook zou leveren...quote:Op woensdag 17 november 2010 20:56 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Wel... Ik spreek ook uit ervaring. Stop de telefoon in de lader en ga naar 'Battery info'. De lader waar men hier van spreekt (sku 40470) zal 'Charging (USB)' aangeven en NIET 'Charging (AC)'.
USB = 500mAH
AC = 1000mAH
Op 500mAH een serieuze rit maken met Google Maps zit er niet in...
De Blackberry Charger (http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26327) doet dit overigens ook goed. Alhoewel na een paar maanden gebruik de stekker niet meer lekker is, dus ik heb een nieuwe besteld.Don't let my username fool you...![]()
FBI 10 Most Wanted Terrorists Flame Retardant Matches 10-Pack (Black)![]()
Tikkeltje duur 5 dollar voor wat lucifers, als ze nou Osama aanstekers hadden![]()
De nummering klopt niet eens![]()
http://www.focalprice.com(...)es_10Pack_Black.html![]()
ff aanvraagje doen:p die lucifers zijn wel erg vetquote:Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef monkeybrain het volgende:
FBI 10 Most Wanted Terrorists Flame Retardant Matches 10-Pack (Black)![]()
Tikkeltje duur 5 dollar voor wat lucifers, als ze nou Osama aanstekers hadden![]()
De nummering klopt niet eens![]()
[ afbeelding ]
http://www.focalprice.com(...)es_10Pack_Black.html![]()
ok guys, kom maar op. wie zit er van jullie bij Nederland - Turkije met een groene laser te k*tten?![]()
![]()
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen![]()
Het werd wel eens tijd...
Heheh die laser @ Fußball![]()
Zelf ook afgelopen week 1 besteld @ priceangels, 50mW green. Is gisteren op de post gegaantoch?![]()
Ik krijg nog steeds een "Cannot find a suitable item". als ik de code van mijn bestelling bij BIC invoer bij het internationale trackingsysteem... Lijkt TNT Track & Trace wel
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all![]()
Oh vet!!!quote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, mocht je nog iets anders daar vinden, coupon code ''N2'' voor 10% korting.
Ik heb net een koptelefoontje en oordopjes besteld van Pandawill. Is de me vorige keer erg goed bevallen! Een set oordopjes ging door mij kapot na een week, de tweede set daar doe ik al 4 maanden mee. En ik hoor geen verschil met de originele.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
ahhh, ik heb het probleem van de (te) lange levertijden van HK post achterhaalt..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM![]()
Dat ze de boel via ruftende Pakistan sturen?quote:Op donderdag 18 november 2010 11:26 schreef mickeyD het volgende:
ahhh, ik heb het probleem van de (te) lange levertijden van HK post achterhaalt..
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb eindelijk weer wat kunnen bestellen, kutPaypal.
1 15761 Digital Scale Calibration Weight (100 grams)
1 06483 30-LED 3M Battery Powered Christmas Light (White LED 3xAA)
1 02306 Digital 150mm Caliper
1 36203 Precision Screw Drivers Toolkit for Electronics DIY (45-Piece Set)
1 23844 LED String Lights (White/10M)![]()
Ik bestel altijd alles apart, want anders kan je een maand wachten op iets dat niet op voorraad isquote:Op donderdag 18 november 2010 12:27 schreef Goddelijker het volgende:
Heb eindelijk weer wat kunnen bestellen, kutPaypal.
1 15761 Digital Scale Calibration Weight (100 grams)
1 06483 30-LED 3M Battery Powered Christmas Light (White LED 3xAA)
1 02306 Digital 150mm Caliper
1 36203 Precision Screw Drivers Toolkit for Electronics DIY (45-Piece Set)
1 23844 LED String Lights (White/10M)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
quote:Op donderdag 18 november 2010 11:26 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Meesterlijkquote:Op donderdag 18 november 2010 11:26 schreef mickeyD het volgende:
[ afbeelding ]
No one gets remembered
For the things they didn't do![]()
hoelang was bij jou de status waiting for suplier?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:43 schreef Sdm007 het volgende:
Me pet is binnen.
bij mijn dx pet nu al 1 week..![]()
![]()
![]()
Mijn trui van Vancl ook binnen. Besteld op 11-11-2010 en vandaag binnen. 7 dagen/5werkdagen dus via EMS/GLS
M is eigenlijk net te klein voor me maar ze hadden geen L van deze kleur.quote:Delivery Method: Standard Shipping
Payment Method: paypal
Order generating time: Nov/11/2010 5:00:41
Delivery Time: Nov/18/2010 13:47:43
Tracking your order
TimeRecords on Tracking
Nov/18/2010 13:47:43Groningen
Nov/18/2010 18:25:49ArrivedGroningencourierYANWEN.![]()
Anders moeten we eff wat personen verzamelen, ik wil zoiezo die zippo met der krieg wird unser sein! Misschien krijgen we dan korting als we er 6 kopen en naar 1huis laten sturen?quote:Op woensdag 17 november 2010 18:48 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
En dan ŕ ¤1,32*5 = ¤6,60 naar iedereen in Nederland versturen vanaf 1 adres? Als 3 postzegels al genoeg is.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef jopiede het volgende:
[..]
Anders moeten we eff wat personen verzamelen, ik wil zoiezo die zippo met der krieg wird unser sein! Misschien krijgen we dan korting als we er 6 kopen en naar 1huis laten sturen?
Naar mijn weten is het goedkoper dat iedereen los bestelt uit Hongkong dan dat je het eerst naar Nederland laat brengen en dan 1 voor 1 verzenden.![]()
Eindelijk weer 2 bestellingen binnen.
Jullie gaan het niet geloven, maar het LEDvarkentje wat op 18/9 geshipped was is maandag binnengekomen![]()
![]()
2 maanden erover doen om hier te komen![]()
Maar wel de 1 cent gerefund, dus gratis![]()
En een licht dat er van dat ding komt, wow.
En mijn 2,5 naar 3,5 mm audioplugje vanuit Singapore via Ebay. 14 dagen.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Ja, snap ik. Alleen ik was allang blij dat Paypal het deed.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik bestel altijd alles apart, want anders kan je een maand wachten op iets dat niet op voorraad is
Ik kreeg elke keer dat ik een CC moest koppelen.![]()
![]()
Goed idee, dan sturen we het naar mijn huis. Zullen we ook Epads samen inkopen en naar mijn huis sturen?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef jopiede het volgende:
[..]
Anders moeten we eff wat personen verzamelen, ik wil zoiezo die zippo met der krieg wird unser sein! Misschien krijgen we dan korting als we er 6 kopen en naar 1huis laten sturen?![]()
De portokosten vanuit Nederland zijn inderdaad duurder. Dan kun je beter een deal maken met de Chinees ipv hier portokosten betalen. Ik heb overigens nog geen mail teruggekregen.
LITB en koe/varken van FP![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: