Buyincoins of Ebayquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef Loll het volgende:
[..]
je hebt gelijk ik schreef het verkeerd![]()
weet iemand(nogmaals) een goedkoop adres daarvoor?
ja weet iemand dat|?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:59 schreef forsho het volgende:
Ik zal het nog meer eens vragen.
Wat is de kleding website van DealExtreme?
Wat zijn de alternatieven?
No problem. Vroegah maakt Philips een hoop crap waar ze veel reclame voor maakten. Tegenwoordig gewoon weer degelijk spul waar ze geen reclame voor maken. Ken persoonlijk de Muse niet, maar mooi dat je 'm voor weinig hebt kunnen scoren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:33 schreef ErkendFokker het volgende:
@Neo2000, thanks voor de philips tip :p Ik heb gisteren bij chear toch maar even een 32gb Muse gekocht.. Ondersteunt alle audio formaten
Schade: 89 euro ! Super goedkoopEn net bezorgd.
ik denk dat we als volwassenen een beetje onze verantwoordelijkheid moeten nemen en dit soort spul dus NIET aan jochies moeten geven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:43 schreef Loll het volgende:
kun je met een 50 watt groene laser branden???????
ik moet er 1 bestellen voor jochie maar hij wil wel branden.
foto's!quote:
Geen idee... maar iemand heeft mij pas geleden ingevuld... ik weet nog steeds niet wiequote:Op dinsdag 16 november 2010 18:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik ga een account aanmaken op BIC, zijn er nog voordelen als ik iemand invul bij recommender? Zo ja, mag ik een van jullie invullen?
quote:Hi, you have recommended a new buyer to us just now, who has purchased an
order with amount 29.2500.We offer 5% bonus to you from your recommended
customers since his registration within 180 days. Now 5% $1.46 has already
been sent to your account as point coins, and your current point coins are 0
+ $1.46 = 0. You can use these point coins to buy anything listed on our
website and you also can see all of the point coins history in your account
page. Thanks for your recommendation, we are looking forward more buyers
from you:)
op ebay heb ik gekeken maar niet 50mW met free shipping/niet free shipping en gratis paypal hebben ze niet dus(kan ook zijn dat ik mogolig zoek_)quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Buyincoins of Ebay![]()
Ik ben er in ieder geval zeker van dat buyincoins goede kwaliteit lasers heeft dus die raad ik aan
Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Loll het volgende:
[..]
op ebay heb ik gekeken maar niet 50mW met free shipping/niet free shipping en gratis paypal hebben ze niet dus(kan ook zijn dat ik mogolig zoek_)
jochie van 15 moet goet gaan![]()
![]()
![]()
waar vul je de kortings code bij BIC in.
17 jarenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:53 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?
wat ist?quote:
Aha. Het schijnt dat ik er ook 5% korting bij krijg, dus da's voor beide mooi meegenomenquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Geen idee... maar iemand heeft mij pas geleden ingevuld... ik weet nog steeds niet wie
EDIT: Het schijnt dat de referer er iets voor terugkrijgt, ff zoeken
EDIT2:
[..]
Ik heb goede dingen gehoord over de 50mw van priceangels.com. Op dit moment schijnt dat de beste waar voor je geld te zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Loll het volgende:
[..]
op ebay heb ik gekeken maar niet 50mW met free shipping/niet free shipping en gratis paypal hebben ze niet dus(kan ook zijn dat ik mogolig zoek_)
jochie van 15 moet goet gaan![]()
![]()
![]()
waar vul je de kortings code bij BIC in.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Aha. Het schijnt dat ik er ook 5% korting bij krijg, dus da's voor beide mooi meegenomenIs je username hetzelfde op BIC als hier?
[..]
en ze zijn weer down![]()
Ik heb goede dingen gehoord over de 50mw van priceangels.com. Op dit moment schijnt dat de beste waar voor je geld te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |