Umm ik geloof het wel... ik log altijd in met m'n e-mailadres. Maar username zal inderdaad wel hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Aha. Het schijnt dat ik er ook 5% korting bij krijg, dus da's voor beide mooi meegenomenIs je username hetzelfde op BIC als hier?
[..]
Ik heb goede dingen gehoord over de 50mw van priceangels.com. Op dit moment schijnt dat de beste waar voor je geld te zijn.
Kom op, dat ga je niet menen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:46 schreef larry_flynt het volgende:
Voor het eerst wat besteld via PayPal. Ideaal!
Hopelijk de spullen van DealExtreme snel binnen. De lijst:
Car Charger Adapter with USB Cable for All iPod/iPhone 2G/3G/3GS (Black)
Replacement Stereo Earphones for iPhone (3.5mm Jack)
Santa Pet Clothing - White + Red
Skinny Card Style Butane Lighter
Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package)
Textured Protective TPU Case for iPhone 3G/3GS (Translucent White)
Replacement White Stereo Earphones for iPhone 3G (3.5mm Jack/112cm Cable
Registered Air Mail ##
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:58 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Kom op, dat ga je niet menen...
stoer, verstuurd vanaf mijn ipod touch met opera miniquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:57 schreef mtchel112 het volgende:
Dit bericht is verstuurd vanaf mijn epad die ik vandaag binnen kreeg
meer info?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef igi0n het volgende:
Pff, eindelijk handeltje op mijn eigen website. Krijg ik een boete van 1000 euro![]()
Dont believe me? PM
Wtf.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef igi0n het volgende:
Pff, eindelijk handeltje op mijn eigen website. Krijg ik een boete van 1000 euro![]()
Dont believe me? PM
Vertel!quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:47 schreef igi0n het volgende:
Dont believe me? PM
Damn, daar ben je ook lekker mee genaaid zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef igi0n het volgende:
Vraag me niet hoe, maar ze zijn erachter gekomen dat ik onrechtmatige New Era petten heb doorverkocht aan vrienden en dat deze onder het merk naam NEW ERA zijn gemaakt. Deze mag ik dus niet verkopen en zelfs niet kopen. Moet volgende week 1000 euro betalen + 450 euro per verkochte pet. Advocaat werd aangeraden..
Is bullshit, gewoon terugmailen dat je er niet van op de hoogte was. Revpolen hier had ook zoiets een keer met oegs. Zijn gewoon neppers die gasten. Ze mailen je omdat ze het op internet hebben gevonden en proberen je te intimideren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:03 schreef igi0n het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als mijn vrienden deze grap hadden uitgehaald hadden ze het vast niet in een brief verstuurd en ook nog eens via email met handtekening eronder en alle gegevens van mij..
Waarom sturen ze dan in hemels naam mij een brief thuis. Tevens heb ik er al achter aan gemailed en morgen bellen. ik ga sowieso niet die 1000 euro betalen..quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Is bullshit, gewoon terugmailen dat je er niet van op de hoogte was. Revpolen hier had ook zoiets een keer met oegs. Zijn gewoon neppers die gasten. Ze mailen je omdat ze het op internet hebben gevonden en proberen je te intimideren.
Laat gewoon niks meer van je horen nu, en haal die dingen van je website af.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef igi0n het volgende:
[..]
Waarom sturen ze dan in hemels naam mij een brief thuis. Tevens heb ik er al achter aan gemailed en morgen bellen. ik ga sowieso niet die 1000 euro betalen..
Oh god, ze hebben weer een lummel beet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:08 schreef igi0n het volgende:
[..]
Waarom sturen ze dan in hemels naam mij een brief thuis. Tevens heb ik er al achter aan gemailed en morgen bellen. ik ga sowieso niet die 1000 euro betalen..
Hmm ja, kan ik ook wel doen. Stuff is al van me website af en website ligt al eventjes plat. ill keep ya posted..quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Oh god, ze hebben weer een lummel beet.
Niet mailen, niet reageren, gewoon laten overwaaien. Niks betalen, niks doen...
Je hoeft jezelf niet schuldig te verklaren bij die eikels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |