abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88816348
ow ja, beterschap Sorbootje :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88816372
Thanks :)
pi_88816464
Wij geven Finn inderdaad de fles op onze slaapkamer en daarna in bed, ik ben begonnen met afbouwen in augustus en de laatste bv heeft hij met 15 maanden gehad. Toen was het goed zo voor ons beiden.
pi_88816558
Op dit moment doet schaap haar in bad, pyjama aan, dan nog even naar binnen, bij mij op schoot op de bank een pyjamapapje. Dan papa kus en naar haar kamertje, tandenpoetsen, slaapzak aan, bv en slapen. Misschien ik haar in bad gaan doen, na het badje even naar binnen, geen flesje maar even knuffelen en dan met papa naar haar kamertje, daar pyjamapapje en naar bed. Maar wanneer poets je dan de tanden? Na het flesje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88816680
Ik zou denk ik na het flesje poetsen...
Iris die krijgt geen fles meer voor het naar bed gaan, wij eten vrij laat dus na het toetje is het hier nog even spelen en dan richting bed, maar volgens mij toen ze nog wel een flesje kreeg deed ik erna poetsen, maar heel zeker weet ik het niet meer eigenlijk, wat vergeet je dingen toch ook weer snel eigenlijk...
Fake it till you make it...
pi_88816915
Ik poets na het flesje.
pi_88816980
Maar ze is zo lekker slaperig dan -O-
Het is wel verstandiger, natuurlijk, beter voor de tandjes.
OK, plan van aanpak gemaakt, nu kijken wanneer we het gaan invoeren. schaap komt vrijdagavond thuis, is volgende week dinsdagavond neit thuis, de week erop weer de hele week weg...Zou een week voldoende zijn om het te veranderen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88817691
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Op dit moment doet schaap haar in bad, pyjama aan, dan nog even naar binnen, bij mij op schoot op de bank een pyjamapapje. Dan papa kus en naar haar kamertje, tandenpoetsen, slaapzak aan, bv en slapen. Misschien ik haar in bad gaan doen, na het badje even naar binnen, geen flesje maar even knuffelen en dan met papa naar haar kamertje, daar pyjamapapje en naar bed. Maar wanneer poets je dan de tanden? Na het flesje?
Wij poetsten altijd voor het flesje en dan naar bed. Maar nou bedacht ik me van de week dat dat ook nergens over gaat. Seb krijgt dus die pyamapapjes van nestle (die zoete zooi ja) Maar dat kreeg hij dus al voordat hij tanden had (laat!) dus er niet bij stilgestaan. Wij eten zelf ook niet meer na het tandenpoetsen dacht ik van de week ineens. Na de fles is hij lekker loom. Maar goed gisteren toch gestart met na de fles tandenpoetsen en wat schetst mijn verbazing, geen enkel protest. Hopelijk vanavond weer, maar het is ook een kwestie van gewenning denk ik.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88817770
Daar ben ik nou nog nooit ingetrapt, in van die pyjamapapjes.

En ik ben ook lichtelijk in shock te lezen dat sommige ernstig verantwoorde moeders van hier daar wel aan doen :o :+ :@ :P ...

Ik druip vast af :') .
pi_88817914
Sommige? Alleen ik, volgens mij, maar ik had al een aantal keren aangegeven dat ik helemaal niet zo strikt en rigide was als er gedacht werd. Maar men mag best zo over mij blijven denken, hoor, heb ik besloten. Daar veeg ik mijn bevallige achterste mee af :P

Ow ja, en dat mag ook best nog even geventileerd worden, hoor...laat maar komen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88817928
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Sommige? Alleen ik, volgens mij, maar ik had al een aantal keren aangegeen dat ik helemaal niet zo strikt en rigide was als er gedacht werd. Maar men mag best zo over mij blijven denken, hoor, heb ik besloten. Daar veeg ik mijn bevallige achterste mee af :P
Whahaha O+ .
pi_88818104
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Daar ben ik nou nog nooit ingetrapt, in van die pyjamapapjes.

En ik ben ook lichtelijk in shock te lezen dat sommige ernstig verantwoorde moeders van hier daar wel aan doen :o :+ :@ :P ...

Ik druip vast af :') .
ha Groof: knuppel in hoenderhok modus :P _O-
Je zag mij niet als ernstig verantwoorde moeder toch? Want als ik iets niet ben :D

Bekentenis van een onverantwoorde moeder: JA, mijn kind krijgt een pyamapapje
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88818215
:P
pi_88818347
ow ja en mijn kind krijgt ook altijd een koekje bij zijn koffie O-) nespresso he, what else
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88818388
Wat voor koekje?
pi_88818448
Ik ben trouwens eigenlijk in de ik-heb-geen-zin-om-proefwerken-na-te-kijken modus, maar dat vertaalt zich dan op deze manier O-)
pi_88818525
Roze koek?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88818543
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat voor koekje?
zo'n roze
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88818560
_O-
pi_88818596
ik ben in de ik-heb-geen-zin-om-te-werken-is-het-al-6-uur-modus...en het is pas 2 uur, terwijl ik echt het gevoel heb dat het minstens! 4 uur moet zijn...minstens!!

Ik ben trouwens overgestapt op die pyjamapapjes in de hoop dat Senna dan 's nachts beter sliep, en dat bleek ook zo. Eerst deed ik rijstebloempapjes, maar op het cb zeiden ze dat daar nou net helemaal niets in zat dan alleen calorieen. In die papjes zitten dan teminste nog granen en vitamines en mineralen. Ik heb het pak van de fijne granen-pap. En nu wil ik hte voorlopig ook nog niet afbouwen, omdat het iig ook een vorm van vocht is die ze binnen krijgt. Ze drinkt zo vreselijk weinig, en ik weet niet wat ik daaraan kan doen. Dus dit papje blijf ik nog even geven, dat is toch iedere dag een vochtinname van tussen de 100 en 200 cc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88818695
R kirjgt 's avonds gewone bambix-pap, vanaf 8 mnd die.
pi_88818696
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:00 schreef miss_sly het volgende:
ik ben in de ik-heb-geen-zin-om-te-werken-is-het-al-6-uur-modus...en het is pas 2 uur, terwijl ik echt het gevoel heb dat het minstens! 4 uur moet zijn...minstens!!

Ik ben trouwens overgestapt op die pyjamapapjes in de hoop dat Senna dan 's nachts beter sliep, en dat bleek ook zo. Eerst deed ik rijstebloempapjes, maar op het cb zeiden ze dat daar nou net helemaal niets in zat dan alleen calorieen. In die papjes zitten dan teminste nog granen en vitamines en mineralen. Ik heb het pak van de fijne granen-pap. En nu wil ik hte voorlopig ook nog niet afbouwen, omdat het iig ook een vorm van vocht is die ze binnen krijgt. Ze drinkt zo vreselijk weinig, en ik weet niet wat ik daaraan kan doen. Dus dit papje blijf ik nog even geven, dat is toch iedere dag een vochtinname van tussen de 100 en 200 cc.
PRECIES waarom wij ermee begonnen zijn. Je moet wat toch? Vind er wel veel suiker in zitten overigens.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88818733
Voor mij is het meer een financiële kwestie waarom ik nooit een pyjamapapje heb overwogen. De kinderen krijgen (of kregen) hier trouwens ook geen potjes :P . En dat terwijl ik helemaal niet zo'n principieel verantwoorde moeder ben.
pi_88818832
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor mij is het meer een financiële kwestie waarom ik nooit een pyjamapapje heb overwogen. De kinderen krijgen hier trouwens ook geen potjes :P . En dat terwijl ik helemaal niet zo'n principieel verantwoorde moeder ben.
oooow dat kreeg mijn kind OOK al. En geen borstvoeding vanaf dat hij vijf weken was. En pyamapapjes. Zie je nou hoe onverantwoord ik ben :P Maar dan wel weer luiers van Pampers, dat dan weer wel. Bambix mot ie nie.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88818865
No worries Estrys, ik heb jou nooit als een ernstig verantwoorde moeder gezien :* :P .
pi_88818886
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
No worries Estrys, ik heb jou nooit als een ernstig verantwoorde moeder gezien :* :P .
Dat is eigenlijk ook niet al te best o|O :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 17 november 2010 @ 14:09:47 #227
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88818930
Deze verschrikkelijk ontaarde moeder geeft ook pyamapapjes hoor! En van die vette Roze koeken bij de espresso natuurlijk :D

Maar even serieus de pyamapapjes werken gewoon heel goed hier als ze bij het avondeten niet (goed) gegeten heeft. Ik ben vrij gemakkelijk onder het mom, als ze niet wil eten, dan eet ze niet, doodgaan van de honger zal toch niet, dus ik ga haar niet dwingen. Ik heb ook niet altijd zin om te eten :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88818969
Pyamapapjes Moeders UNITE _O_
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88819024
Miss, je flikkert nu echt gigantisch van je voetstuk bij mij :P

Pyjamapapje :o (dievanmij krijgt het regelmatig als ontbijt, omdat ik geen zin heb om 's ochtends een boterham te voeren. Hoppa... fles d'r in, hoe erg is dat?!)
pi_88819034
Holy shit, ik ben ernstiger verantwoord dan ik zelf ooit had durven denken o|O . Oh nee!
pi_88819093
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, je flikkert nu echt gigantisch van je voetstuk bij mij :P

Pyjamapapje :o (dievanmij krijgt het regelmatig als ontbijt, omdat ik geen zin heb om 's ochtends een boterham te voeren. Hoppa... fles d'r in, hoe erg is dat?!)
Die van mij, die van 2 en een half bedoel ik, krijgt nogsteeds 's ochtends een fles. Maar hey, er zit gewone pap in, dan mag het :7 .
pi_88819108
Macrobiotischegeitenwollensokverantwoordegroofsken O+
pi_88819158
We hebben overwogen over te stappen op gewone bambix, maar aangezien ze gewone melk niet blieft en ik niet weet wat ze van bambix vindt, ga ik er nu nog niet op over. Eerst maar eens van de bv af enzo, en als dat allemaal soepel gaat, gaan we met dat pyjamapapje rommelen. Dat is nu nog even heilig :P

Auw, Sorbootje, dat was wat ik voelde :+
Ik schaam mij diep!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 november 2010 @ 14:15:41 #234
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88819173
Oh ja, gewone pap blieft mevrouw hier niet he! Moeten die verrekte dure kant en klare papjes zijn. Lekker met liefde bereide pap wordt pontificaal een hoek in gegooid
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88819195
Oh ik heb ook gewone pap meestal, maar bij ons in 't durp hebben ze alleen die zoete, dus die krijgt ze met enige regelmaat ook
pi_88819209
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Macrobiotischegeitenwollensokverantwoordegroofsken O+
Maar ik wil helemaal niet verantwoord Macrobiotischegeitenwollensokverantwoordegroofsken zijn :'( .
pi_88819236
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Holy shit, ik ben ernstiger verantwoord dan ik zelf ooit had durven denken o|O . Oh nee!
Nee je bent gewoon een sloeber :+
geen geld voor pyjamapapjes en potjes :P heb ik ook niet, daarom geven we het niet, t is te duur :') en ik maak niet eens een grapje :@
Potjes krijgt ze wel eens, uit gemakszucht, maar dan wel als er een aanbieding is ergens. En gewone halfvolle melk dus want goeiekoop.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88819253
Miss, mijn dochter drinkt ook geen gewone melk, maar de overstap van babymelk met bambix-8mnd naar gewone melk met bambix 12 mnd heeft ze niet eens gemerkt.
pi_88819267
Maar je bent wel lief hoor Groofs. (dat dan weer wel)
pi_88819297
Hier inmiddels dus wel gewone melk, ik heb een maand lang van alles geprobeerd en ze wilde níks. Uiteindelijk een maand niks gedaan, toen een fles 50/50 met gewone melk en KV en daarna alle flessen gewone melk en t was geen punt meer :?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88819325
Geldtechnisch is het echt handig dat mijn vuilnisvat echt álles lust.
pi_88819343
Huup, dat financiële was van mij ook geen grapje hoor. :D :*

Mogen de geitenwollensokken eraf Sorbo, please. Ik ben echt alles behalve een vrijeschool-, cavia- en dwarsfluitenmoeder.
pi_88819354
Haha Amélie is gewoon eigenwijs
pi_88819394
Hoewel ik mijn hele jeugd dwarsfluit heb gespeeld :X , dat dan weer wel :') .
pi_88819458
ow groofs, ik heb ook dwarsfluit gespeeld :D

en ik heb dus de poeder fijne granen, de kant-en-klare krijgt ze alleen bij mijn ouders als ze daar slaapt, dat is gemakkelijker :P

En potjes krijgt ze echt nooit, ze eet alles met ons mee. En dat doet ze best goed, eigenlijk, dus tja.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88819479
Dwarsfluitendemacrobiotischegroofsken
pi_88819502
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoewel ik mijn hele jeugd dwarsfluit heb gespeeld :X , dat dan weer wel :') .
was je dan ook fan van Berdien Stenberg?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 17 november 2010 @ 14:22:36 #248
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88819503
Heeeeelp, ze slaapt volgens mij écht niet meer tussen de middag... NOT FAIR. :(

En dat terwijl we gezwommen hebben en ze dus eigenlijk uitgeput zou moeten zijn... -O-
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88819522
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:22 schreef Estrys het volgende:

[..]



was je dan ook fan van Berdien Stenberg?
Nee, maar ik had er wel een boek van en had ook een zilveren dwarsfluithangertje :o .
pi_88819530
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, mijn dochter drinkt ook geen gewone melk, maar de overstap van babymelk met bambix-8mnd naar gewone melk met bambix 12 mnd heeft ze niet eens gemerkt.
Ik vraag me alleen af of die bambix 12 mnd nou zoveel beter is dan die fijne granen van Nestle die ik gebruik? Geen idee, nog neit gekeken.
En zou ik die fijne granen van Nestel ook met gewone melk kunnen doen? Wilden we eigenlijk eens proberen :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88819552
Hier ook geen pyjamapapjes, potjes e.d. hoor. Beiden wel geprobeerd, maar potjes lust hij niet echt. Koken vond ik nooit een probleem, gewoon wat prakjes maken en in de vriezer gooien.
Pyjamapapje wel geprobeerd, maar hij slaapt er niet beter door dus vind ik het zonde om te gaan kopen.
pi_88819564
Wat is er trouwens mis met cavias?
pi_88819566
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heeeeelp, ze slaapt volgens mij écht niet meer tussen de middag... NOT FAIR. :(

En dat terwijl we gezwommen hebben en ze dus eigenlijk uitgeput zou moeten zijn... -O-
Dat is een faaaaase, duurt ongeveer tot haar 75ste, dan gaat ze weer tussen de middag slapen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88819579
Oh, kijk nou val ik door de mand. Ik heb er werkelijkwaar geen idee van. Ik verdiep mij nooit ergens in. Fieuw, zie je wel, ik ben toch echt alleen maar de toevallige-redelijk-verantwoorde-groofsken *O* .

Dit was een reactie op Miss trouwens, en haar vraag over bambix of andere pappoedertjes.
pi_88819607
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:24 schreef Sorbootje het volgende:
Wat is er trouwens mis met cavias?
ligt er aan welke cavia's. Die van Marc Marie of die van Fred Oster?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 17 november 2010 @ 14:25:54 #256
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88819630
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:24 schreef Estrys het volgende:

[..]



Dat is een faaaaase, duurt ongeveer tot haar 75ste, dan gaat ze weer tussen de middag slapen
Ik mag toch hopen dat ik tegen die tijd dood ben... :P Dus dan heb ik er niets meer aan... :(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88819632
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:24 schreef Sorbootje het volgende:
Wat is er trouwens mis met cavias?
Het gaat om de combinatie Sorbo, de combinatie! Al die dingen los van elkaar zijn minder kwalijk.
pi_88819719
Ik ben opgegroeid met de volgende drie opvoedwijsheden:

Goede schoenen!
Verse groenten.
En ales kan zolang het met mate is.

Ik ben mijn ouders eeuwig dankbaar voor deze levens'standaard'.
pi_88819746
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben opgegroeid met de volgende drie opvoedwijsheden:

Goede schoenen!
Verse groenten.
En ales kan zolang het met mate is.

Ik ben mijn ouders eeuwig dankbaar voor deze levens'standaard'.
en wat is een ales?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88819757
Overigens weet ik nu dat goedope schoenen even goed en net zo goed beter kunnen zijn en dat groenten in blik net zo gezond kunnen zijn. Maar toch hè.
pi_88819780
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef Estrys het volgende:

[..]



en wat is een ales?
Een ales is een zelf in te vullen iets, meestal etenswaren.
pi_88819815
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef Estrys het volgende:

[..]



en wat is een ales?


:o

ha'k nie achter oe gezocht jongen groofs!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88819855
Ik lust dat best Huup O+ , met mate :7 .
pi_88819888
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik lust dat best Huup O+ , met mate :7 .
als je t maar niet door t pyjamapapje doet :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 november 2010 @ 14:37:45 #265
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88820120
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]



als je t maar niet door t pyjamapapje doet :+
Jawel slapen ze goed!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88820185
Zonder bijgelezen te hebben, probeer later deze week op jullie nog te reageren.

Roy maakt er hier tegenwoordig een "potje"van.
Niet meer willen slapen.... niet in de middag en al helemaal niet snachts.
De nacht van zaterdag op zondag maakte hij het wel heel bond door ons bezig te houden van 20.00 tot 04.00 uur.

En als je nu zegt Roy heeft ergens last van gehad, Tandjes, misschien ziek, buikkrampen, maar nee, Roy was klaar wakker en wilde spelen....

En sindsdien word hij gemiddeld 2 keer per nacht terug wakker, en juist om te spelen...

We hebben een late voeding terug laten komen in de hoop dat we snachts weer mogen slapen, maar daar trekt Roy zich weinig van aan.

Het enige wat we nu nog kunnen bedenken is dat Roy te eng droomt ofzo en daarvan wakker word en denkt als afleiding te willen gaan spelen.

Terug in zijn bed leggen is echt een drama, ben echt serieus blij dat we geen buren hebben, die waren er vast en zeker ook niet blij meegeweest.

Vandaag heb ik het op het werk verteld, en toen kwam collega met verhaal, verkeerde stralingen op zijn kamertje, en dat we misschien de kamer eens moesten veranderen...
Alleen dat verklaard nog niet dat hij bij de oppassen ook niet wilt slapen en daar het zelfde probleem hebben.

En wat ook positief is dat Roy er zelf niet zo meezit, wat weinig slaap, die blijft gewoon vrolijk en blij.

De grote vraag blijft alleen, hoe krijgen we Roy weer tot slapen ;) want dat Roy er zelf geen last van heeft, wilt nog niet zeggen dat papa en mama er ook geen last van hebben.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88820431
En als je hem in zijn bed laat Bar? Hij wil eruit zeg je, dus als je dat doet dan krijgt hij wat hij in principe wat hij wil, toch? Ik leg Seb dan altijd uit dat het midden in de nacht is en hij echt moet gaan slapen. Dan leg ik hem neer, geef zijn speen en ga weg. Waarna hij het op een enorm brullen zet en ik een kwartier met mijn hoofd onder een kussen lig omdat ik er niet tegen kan En dat is volhouden, volhouden, volhouden iedere keer, uitleggen, neerleggen etc.

Weet niet of dat zo ook werkt met Roy hoor. Dat van die straling, daar heb ik persoonlijk minder mee.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88820599
Ja ook al geprobeerd, daarom ook dat ik aangaf ben blij geen buren te hebben, want roy gaat dan echt over de "zeik"
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88820673
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:52 schreef _Bar_ het volgende:
Ja ook al geprobeerd, daarom ook dat ik aangaf ben blij geen buren te hebben, want roy gaat dan echt over de "zeik"
misschien erbij gaan zitten/liggen, zoals Vicky?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88820692
Ik doe niet aan pyamapapje. Vind dat zo'n onzinnig iets. Melk met een beetje rijstebloem oid is volgens mij precies hetzelfde. Potjes krijgt Tess iig op vrijdag want dan moet Amber zwemmen en blijft Tess bij mijn ouders. Soms krijgt ze er een als wij iets eten dat ze echt niet lust maar dat komt zelden voor. Tess is een vuilnisvat :)
Soms wil ze helemaal niks eten en dan krijgt ze wat tomaatjes/komkommer maar ik kook nooit 2 verschillende maaltijden op 1 avond, daar begin ik niet aan.

Tess krijgt wel eens een koekje of een yoghurtsnoepje maar dat is ook niet elke dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88820747
Straling heb ik persoonlijk ook niks mee. Ik vind het zelf wel altijd fijn om vanuit mijn bed uitzicht op de deur te hebben. Bij mijn kinderen heb ik daar ook voorgezorgd, beetje onbewust eigenlijk, maar dat doe ik als vanzelfsprekend als ik de bedjes een plek moet geven.

Verder zou ik er wel heengaan (laten zien dat je er bent), maar niet toegeven aan wat hij wil (eruit en spelen). Ik geloof toch wel in de nanny zeg maar. Wel er heen, terugleggen in bed (als hij er al uitkomt), maar niet echt contact maken. Geen licht aan, niet echt kletsen, enz...

We hebben het er een aantal pagina's terug ook over gehad.
pi_88820757
Bar, ik geloof niet in slechte straling, daar ben ik echt te nuchter voor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88820769
Ja ook al gedaan om de beurt er een halve nacht bij slapen, maar dat is alleen maar feest..., en dat is ook niet de bedoeling dat Roy het leuk vind dat wij daar zijn.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88820799
Ik moet weg, ik hoor mijn zoon. Tot later :W .
pi_88820830
GRoofsken dat is ook wat er hier gebeurd, we spreken niet tegen Roy, alleen sussend om Roy kalm te krijgen.
speentje terug in zijn mond, en terug op bed leggen en rustig weglopen.
Dit herhalen we dus tot ver in de ochtend.

Maar tussendoor is echt een drama tot en met.

Ik geloof ook niet in die stralingen hoor, vind dat maar vreemd enzo.

maar ik moet er nu ook weer vandoor.
Kom er later vanavond en anders morgen op terug. vanavond voor de carnaval weg
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88820922
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:54 schreef Vicky het volgende:
Ik doe niet aan pyamapapje. Vind dat zo'n onzinnig iets. Melk met een beetje rijstebloem oid is volgens mij precies hetzelfde. Potjes krijgt Tess iig op vrijdag want dan moet Amber zwemmen en blijft Tess bij mijn ouders. Soms krijgt ze er een als wij iets eten dat ze echt niet lust maar dat komt zelden voor. Tess is een vuilnisvat :)
Soms wil ze helemaal niks eten en dan krijgt ze wat tomaatjes/komkommer maar ik kook nooit 2 verschillende maaltijden op 1 avond, daar begin ik niet aan.

Tess krijgt wel eens een koekje of een yoghurtsnoepje maar dat is ook niet elke dag.
Op het CB zeiden ze dus dat Rijstebloem echt helemaal niets doet, behalve aanzetten. Daar zit verder neits voedzaams in. In Pyjamapapjes zitten dan iig nog wat vitamines en mineralen en granen die goed zijn. Vandaag mijn overstap.

Bar, wat lastig. Ik heb echt geen zinnige tips. Volg je gevoel in wat je probeert. En misschien ook dat boekje waar Twinkly en ik het eerder al over hadden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88820963
Rijstebloem doet volgens mij niet veel. Seb sliep daar niet mee door en met pyamapapjes wel, dan is de keus heel simpel voor mij.

Seb eet ook alles he. Was ik vergeten te vertellen. Wij waren zaterdag op een verjaardag bij een tante. Zij had sate gemaakt :9 Maar ik nam een hap en wist meteen: dat is veel te pittig voor Seb. Ik vond het zelf namelijk al veel te pittig. Helaas had meneer toen al een stukje vlees in zijn mond en doorgeslikt. In eerste instantie gaf hij geen krimp. Maar daarna werd hij vuurrood en ging hij zijn vingers in zijn keel steken om dat stukje eruit te halen en huilde: heet heet heet ;( Arme ziel.
Zegt de ik-weet-alles-beter-oom ook nog tegen hem: bedoel je pittig? JA hoor een kind van nog geen twee met een stuk peper in zijn mond zegt dan inderdaad: ow sorry ik bedoel pittig,pittig, pittig. o|O
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88821099
Wat dom zeg, van Seb, dat hij het verschil niet weet tussen heet en pittig :{w

Arme Seb, dat is niet fijn :N
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88821798
Ahw Seb... dat is niet fijn... :{ :*

Roy zo aan het spoken 's nachts... Heeft het CB misschien nog tips Bar? :*
Fake it till you make it...
pi_88822019
Het was ook meteen gedaan met het feestje. Seb was tot die tijd nog best vrolijk en het was al tegen achten, normaal ligt hij dan allang in bed. Maar na dat stukje sate had hij het meteen gehad met alles. En het was in Amsterdam, dus nog best een eindje rijden naar Brabant. In de auto viel hij dan ook meteen in slaap, geen last meer gehad van het pittige eten gelukkig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88822627
Tsss die Seb, gewoon heet zeggen. Alsof hij nog maar een dreumes is! :{w

Estrys, ik vind jouw onderschrift zo lief O+
pi_88822740
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef Sorbootje het volgende:
Tsss die Seb, gewoon heet zeggen. Alsof hij nog maar een dreumes is! :{w

Estrys, ik vind jouw onderschrift zo lief O+
grazie :) wilde ik eigenlijk op het geboortekaartje zetten, maar paste niet in het filmposter idee wat ik had
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88823174
Ik wilde heel graag dat Ruben iets van pap zou eten voor het slapen omdat hij slecht doorsliep en ik het zat was om drie keer in de nacht te voeden.Helaas lust hij het niet. Net als potjes. leek mij wel handig voor zo af en toe maar nee.

Bar, wij hebben heel lang aangemodderd met het slapen van Ruben. Slecht inslapen (alleen aan de borst) en slecht doorslapen.
Wat hier de grote truuk blijkt is, na een eventueel slokje water of schone luier, Ruben laten beslissen op welk moment hij weer zijn bed in gaat. Uit bed krijgt hij een knuffel vanons en hangt hij nog even met zijn hoofd op onze schouder, na een minuut of 3 geeft hij aan dat hij weer in bed wil. Het heeft ons heel veel tijd en geduld en tranen gekost. Af en toe was ik het zo zat dat ik hem geheel tegen mijn gevoel in een tijd heb laten huilen. Dat hielp niks, het bevestigde alleen maar dat die methode bij ons niet werkte.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_88823399
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:51 schreef Estrys het volgende:

[..]



grazie :) wilde ik eigenlijk op het geboortekaartje zetten, maar paste niet in het filmposter idee wat ik had

En dan het hoofd van Seb over het hoofd van die kerel :P
pi_88823490
Wat betekent het dan, nu ben ik wel nieuwsgierig!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88823521
ow en Jelief, ik had dat al eens gelezen ja, dat dat bij jullie zo gaat. Die ga ik ook onthouden, want ons meisje heeft ook wel een eigen willetje en misschien dat dat het dan wat gemakkelijker maakt als ze de regie wat meer krijgt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88823554
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef Sorbootje het volgende:

[..]



[ afbeelding ]
En dan het hoofd van Seb over het hoofd van die kerel :P
_O- dat was ook een mogelijkheid geweest.

De vertaling is: Ik hou meer van je dan gisteren maar minder dan morgen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88823618
Aah, mooie tekst vind ik dat inderdaad O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88823847
Misschien bij een volgende. Hoewel ik de lat om origineel te zijn bij een tweede wel een beetje hoger is. Kreeg zo'n enthousiaste reacties op het kaartje van Seb. Kan toch niet weer met een filmposter aankomen? the sequel?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88824295
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:02 schreef Estrys het volgende:
Rijstebloem doet volgens mij niet veel. Seb sliep daar niet mee door en met pyamapapjes wel, dan is de keus heel simpel voor mij.

Seb eet ook alles he. Was ik vergeten te vertellen. Wij waren zaterdag op een verjaardag bij een tante. Zij had sate gemaakt :9 Maar ik nam een hap en wist meteen: dat is veel te pittig voor Seb. Ik vond het zelf namelijk al veel te pittig. Helaas had meneer toen al een stukje vlees in zijn mond en doorgeslikt. In eerste instantie gaf hij geen krimp. Maar daarna werd hij vuurrood en ging hij zijn vingers in zijn keel steken om dat stukje eruit te halen en huilde: heet heet heet ;( Arme ziel.
Zegt de ik-weet-alles-beter-oom ook nog tegen hem: bedoel je pittig? JA hoor een kind van nog geen twee met een stuk peper in zijn mond zegt dan inderdaad: ow sorry ik bedoel pittig,pittig, pittig. o|O
:')
Hij had moeten zeggen aduh! pittig?? pedis bedoel je zeker... :{w
:+

Beetje jammer om zo tegen een dreumes te praten haha.

Aardstralen geloof ik niet in verder, ik geloof wel in wat groofs zegt, dat je op de ene plaats in je kamer lekkerder slaapt dan op de andere omdat je dan zicht op bijv. de deur hebt (of juist niet, net wat je zelf wil).
Ik las laatst ook wel wat aardigs ergens op zo'n log, dat kindjes dingen ook wel eens eng kunnen vinden maar dat het ons niet opvalt omdat je er vanuit een andere hoek tegenaan kijkt. Dit ging om een knuffel die engig over een randje heen keek.
Zal eens zoeken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 november 2010 @ 16:32:47 #291
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88824668
Ik had inderdaad eens gelezen dat het kan helpen op de plek waar je kindje meestal slaapt te gaan liggen. Zodat jij kan zien wat hij/zij ziet. Dan kun je soms dingen zien die eng kunnen zijn/lijken, zoals schaduwen of iets dergelijks.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88824779
Zo ging mijn zus vroeger eens bij mijn oma logeren op de boerderij. En ze brulde de hele tent bij elkaar. Maar mijn oma was van het type: laat ze maar huilen dat is goed voor de longen. Bleek ze dus bang te zijn geweest van een schaduw van iets. We hebben er nooit meer geslapen :D
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88825267
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik had inderdaad eens gelezen dat het kan helpen op de plek waar je kindje meestal slaapt te gaan liggen. Zodat jij kan zien wat hij/zij ziet. Dan kun je soms dingen zien die eng kunnen zijn/lijken, zoals schaduwen of iets dergelijks.
Ja dat was het inderdaad ook wat ik las.
Kindje sliep altijd prima, ging toen huilen 's nachts en wilde het bedje niet meer in enz enz.

Toen zag die moeder per ongeluk dat vanuit het bedje gezien er op het plankje boven het bedje een varkensknuffeltje stond, heel schattig detail enzo, maar van onderaf gezien, en dan 's nachts in het donker zag het er vet freaky uit.
Knuffeltje weggehaald en probleem was opgelost.

Niet dat het overal zo simpel zal zijn :P maar ik vond het wel iets waar ik eigenlijk nooit zo bij stilgestaan had.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88826279
Ik heb maar weer eens ouderwets het kladblok opengegooid om te reageren. Tis niet bij te houden.
Allereerst: wauw Ca.ra wat een goed nieuws, je manneke gewoon aan de wandel! Dat is veel sneller dat je had verwacht, toch? *O*

Over het verschil tussen kind 1 en 2: dat wordt hier waarschijnlijk 20 maanden. Had van mij iets meer mogen zijn, maar ja, bekend verhaal. Driekus kostte ons 18 maanden en dit kindje maar 2. Ik kan er ook niets aan doen. Opmerkingen heb ik er nog niet over gehad, maar ja, nog maar weinig mensen weten het.
Driekus gaat gewoon naar het kdv als ik toevallig extra vrij ben. Al breng ik em dan meestal wat later ofzo. Maar heerlijk toch, heb ik ook even mijn handen vrij.
En het plankje en de wagen. Ik geloof dat er wel een plankje is dat achter de mura kan, maar ik kijk het nog wel even aan. Driekus loopt vast tegen die tijd en we hebben nog een zapp en ik heb mijn Bebo. Moet toch lukken lijkt me zo.

Vicky wat fijn dat dit wel lijkt te werken. Maaruh, als je zo nog een weekje moet dan is zo'n opblaasbaarbed van de Wehkamp toch echt een aanrader. En het kost je maar iets van 20 euro.

Twinkly, pff dat je het volhoudt. Tips heb ik niet echt voor je, dus dan maar sterkte!

Sorbo, beterschap! Hier ook eentje die met 38,5 al gestrekt ligt. Driekus trouwens ook.

Ik was al geen verantwoorde mama he...mooi want ik geef dus ook echt nog pyamapap. Al heet het hier dan avondpap van de bambix en dan in de smaak biscuit. Lekker makkelijk, hoeft geen melk bij en je heb het ook in kant en klare pakjes. Maar goed. Ik had eerder bedacht dat ik over wil naar gewone bambix, maar ja, Driekus leek geen melk te drinken. Nou ie dat op het kdv wel gewoon doet, kunnen we dus over. Maar ja, eerst maar eens de voorraad opdrinken. Tis trouwens ook een grote fles die hij krijgt, 220 cc.
O enne, ik sluit me aan bij Sorbo. Driekus krijgt ook in de ochtend weer pap. Middagpap, dat dan weer wel. Tis een stuk makkelijker in het ochtendschema dan een boterham. Hij bietst daarna nog wat karnemelk met ontbijtgranen bij mij, dat is dan weer wel heel verantwoord.
Potjes: check. Alhoewel, het wordt wel minder. Ik denk nu nog 1 keer per week ofzo. De rest eet ie braaf mee. En dat ene potje is dan vaak vis omdat wij dat zelf eigenlijk niet lusten en we het hem wel willen geven. Overigens is het vaker een bakje dan ene potje (iets van olvarit...wij zijn een olvarit familie want ook nutrilon gegeven en dus ook bambix. Is wel goed voor het sparen van de zegels).

Bar, geen idee wat het nog kan zijn. Ik hoop voor jou een fase die snel over is.

Seb, foei, heet heet pittig! Volgens mij heb ik trouwens een halve indo gebaard. We aten vorige week groene curry. Meneer at vrolijk mee, vist de paprika er uit, smikkelt daar nog wat extra op en gooit er nog wat hete pardon pittige kroepoek achter aan. Ach ja.

Zo bij.

Driekus heeft vandaag voor het eerst een echte aanzet tot driftbui gehad inclusief op de grond gaan liggen krijsen. Het sloeg werkelijk nergens op en ging ook nergens over (hij moest zijn jas aan, nou ja zeg, dat kan je toch niet van em vragen, zijn jas! :P ). Ik heb em toch staan uitlachen. Hij kijkt me aan, heel verbaasd, en toen hield ie op. 1-0 voor mama zal ik maar zeggen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_88827479
Hier geen pyamapap, had wel gewild, maar ze moet er niks van hebben. Ze krijgt eigenlijk niks meer voor het slapen gaan sinds het melkdrama. We geven meestal wel haar yoghurt wat later, dus dan krijgt ze eigenlijk dat voordat ze gaat slapen.
Ze krijgt nu karnemelk en een cracker 's ochtends, maar ik wil graag naar drinkbare pap, dat zou wat makkelijk zijn.
Potjes, ja, af en toe, gemakzucht inderdaad. Op maandag en dinsdag eten we pas laat en heeft ze intens veel honger als ze van de KDV komt. Tegenwoordig krijgt ze dan op maandag het restje van het zondageten en ik probeer altijd dan voor dinsdag hetzelfde te doen met ons eten van maandag. Maar soms gaat het allemaal fout en dan krijgt ze gewoon een potje.
Eerst was ik blij dat ze uberhaupt wat at, of dat nou een potje was of eigen prak. Tot haar eerste verjaardag at ze heel erg slecht.
Maar ze is een vreetschuur geworden en je propt er met gemak bijna alles in.
Echt heerlijk goedkoop ineens.

Miss, hier hadden we een hele slechte drinker, kreeg er met moeite 200cc in, nu ik de rietjesbeker gebruik en haar de regie heb gegeven drinkt ze absurd veel (soms wel 600cc). Maar dat zul je vast al wel geprobeerd hebben zoiets.

Zo, nu eerst eten, pizza is klaar :Y) Mette is nog steeds behoorlijk ziek (rond de 39 de hele dag) en slaapt nu gelukkig. Vriendlief eet buiten de deur, ik was moe gestreden tijd voor comfortfood.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_88827791
Mefke, een opblaasbedje gaat niet passen. Tess' kamer is heel klein :(
Oh die driftbuien, hekenbaar. Ik had vanmorgen ook eht een stervende zwaan!

Tussen Amber en Tess zit ruim 3,5 jaar. Ik had het wel wat korter gewild maar het duurde 9 mnd voor ik zwanger was van Tess Amber was meteen de 1e ronde raak
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88831020
Muh Lars is ziek :{
dikke koorts, 39.7 vanmi
hangen, piepen en echt niet lekker

Hij heeft maandag de BMR en MenC prikken gehad, daar kan het eigenlijk geen reactie op zijn toch?
MenC was binnen 3 uur een reactie, en BMR na 6-10 dagen....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_88831854
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:14 schreef Twinkly het volgende:

Niels lijkt sowieso niet heel lekker in zijn vel te zitten. Volgens mij hadden Lente en Senna ook zo'n periode toen ze net een jaar waren? Hij is snel gefrustreerd en wil veel bij mij hangen.
Dit is wel heel herkenbaar. Er is met Ivan ook iets en ik weet niet wat. Hij hoest nog steeds, er is een vijfde tandje doorgekomen en misschien staat er nog iets op doorkomen, maar ik heb niet het idee dat het daardoor komt. Hij is wat gauwer moe en gefrustreerd, wil vaker door ons opgepakt worden (maar wat hij vervolgens wil is onduidelijk want op schoot is hij ook niet tevreden) en hij valt slechter in slaap.

Soms heb ik het idee dat hem iets in de weg zit, soms heb ik het idee dat hij zit te acteren. Hij heeft een heel typisch grimasje als er niet echt iets is maar hij gewoon zijn zin wil krijgen (het is best grappig, moet ik bekennen).

Sinds zijn verjaardag hebben we ook wat meer moeite om hem 's avonds in slaap te krijgen. Het stelt nog steeds niet veel voor, maar ik heb een paar keer een half uur of langer bij hem gezeten. Net begon hij weer met huilen en heb ik hem even gelaten maar ging het huilen wonderwel na 3 minuten voorbij. (Ik moet nu de neiging onderdrukken om naar binnen te gluren en te kijken hoe het gaat, straks wordt 'ie wakker.)

Nou ja, het is allemaal niet zo dramatisch want Ivan is nog steeds heel makkelijk, maar het is wel duidelijk te zien dat hij niet helemaal zichzelf is.

De patronen die Niels heeft ontwikkeld klinken heel lastig om te doorbreken. Ik hoop dat jullie iets erop vinden. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_88831936
Mette en Lars ziek. Bah. Beterschap kindjes! :*
En Sorbo, ook beterschap mama! :*

Ik moet lachen om al die onverantwoorde moeders hier. Het lijkt wel een wedstrijd! :P

Groof, weet je zeker dat je geen vrije-school-type bent?
Op je foto's ben je altijd zo lekker aan het knutselen of koken met je kinderen.
Ik zie ze nooit in het ballenbad. O-)

Hier ook geen papje. Als Ko na het eten en voor het slapen nog honger lijkt te hebben, dan maken we een boterham met pindakaas voor hem. :Y)

Twinkly, je hebt natuurlijk helemaal niks aan mijn raad in die eerdere post. Ik vind het alleen zo moeilijk om te lezen hoe moe je bent. Wat dat betreft lijkt ik wel een man, meteen oplossingen zoeken. :')

Bar, jij ook al van die moeilijke nachten. Hopelijk gaat Roy snel inzien dat lang doorslapen ook zijn voordelen heeft. :*

Arme Seb, aan de pepers! Pittig hoor! :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88832135
Hier ook 20 maandjes tussen beide kindjes als alles loopt zoals het hoort, en het enige nadeel wat ik daar tot nu toe voor heb kunnen ontdekken is Lena's beperkte woordenschat... Als ik haar vraag wat er in mijn buik zit antwoordt ze:

Paard
:')
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')