abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88819552
Hier ook geen pyjamapapjes, potjes e.d. hoor. Beiden wel geprobeerd, maar potjes lust hij niet echt. Koken vond ik nooit een probleem, gewoon wat prakjes maken en in de vriezer gooien.
Pyjamapapje wel geprobeerd, maar hij slaapt er niet beter door dus vind ik het zonde om te gaan kopen.
pi_88819564
Wat is er trouwens mis met cavias?
pi_88819566
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Heeeeelp, ze slaapt volgens mij écht niet meer tussen de middag... NOT FAIR. :(

En dat terwijl we gezwommen hebben en ze dus eigenlijk uitgeput zou moeten zijn... -O-
Dat is een faaaaase, duurt ongeveer tot haar 75ste, dan gaat ze weer tussen de middag slapen
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_88819579
Oh, kijk nou val ik door de mand. Ik heb er werkelijkwaar geen idee van. Ik verdiep mij nooit ergens in. Fieuw, zie je wel, ik ben toch echt alleen maar de toevallige-redelijk-verantwoorde-groofsken *O* .

Dit was een reactie op Miss trouwens, en haar vraag over bambix of andere pappoedertjes.
pi_88819607
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:24 schreef Sorbootje het volgende:
ligt er aan welke cavia's. Die van Marc Marie of die van Fred Oster?
  woensdag 17 november 2010 @ 14:25:54 #256
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88819630
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:24 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat is een faaaaase, duurt ongeveer tot haar 75ste, dan gaat ze weer tussen de middag slapen
Ik mag toch hopen dat ik tegen die tijd dood ben... :P Dus dan heb ik er niets meer aan... :(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88819632
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:24 schreef Sorbootje het volgende:
Het gaat om de combinatie Sorbo, de combinatie! Al die dingen los van elkaar zijn minder kwalijk.
pi_88819719
Ik ben opgegroeid met de volgende drie opvoedwijsheden:

Goede schoenen!
Verse groenten.
En ales kan zolang het met mate is.

Ik ben mijn ouders eeuwig dankbaar voor deze levens'standaard'.
pi_88819746
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:28 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik ben opgegroeid met de volgende drie opvoedwijsheden:

Goede schoenen!
Verse groenten.
En ales kan zolang het met mate is.

Ik ben mijn ouders eeuwig dankbaar voor deze levens'standaard'.
en wat is een ales?
pi_88819757
Overigens weet ik nu dat goedope schoenen even goed en net zo goed beter kunnen zijn en dat groenten in blik net zo gezond kunnen zijn. Maar toch hè.
pi_88819780
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef Estrys het volgende:

[..]

en wat is een ales?
Een ales is een zelf in te vullen iets, meestal etenswaren.
pi_88819815
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef Estrys het volgende:

[..]

en wat is een ales?

:o

ha'k nie achter oe gezocht jongen groofs!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88819855
Ik lust dat best Huup O+ , met mate :7 .
pi_88819888
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:31 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik lust dat best Huup O+ , met mate :7 .
als je t maar niet door t pyjamapapje doet :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 17 november 2010 @ 14:37:45 #265
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88820120
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

als je t maar niet door t pyjamapapje doet :+
Jawel slapen ze goed!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88820185
Zonder bijgelezen te hebben, probeer later deze week op jullie nog te reageren.

Roy maakt er hier tegenwoordig een "potje"van.
Niet meer willen slapen.... niet in de middag en al helemaal niet snachts.
De nacht van zaterdag op zondag maakte hij het wel heel bond door ons bezig te houden van 20.00 tot 04.00 uur.

En als je nu zegt Roy heeft ergens last van gehad, Tandjes, misschien ziek, buikkrampen, maar nee, Roy was klaar wakker en wilde spelen....

En sindsdien word hij gemiddeld 2 keer per nacht terug wakker, en juist om te spelen...

We hebben een late voeding terug laten komen in de hoop dat we snachts weer mogen slapen, maar daar trekt Roy zich weinig van aan.

Het enige wat we nu nog kunnen bedenken is dat Roy te eng droomt ofzo en daarvan wakker word en denkt als afleiding te willen gaan spelen.

Terug in zijn bed leggen is echt een drama, ben echt serieus blij dat we geen buren hebben, die waren er vast en zeker ook niet blij meegeweest.

Vandaag heb ik het op het werk verteld, en toen kwam collega met verhaal, verkeerde stralingen op zijn kamertje, en dat we misschien de kamer eens moesten veranderen...
Alleen dat verklaard nog niet dat hij bij de oppassen ook niet wilt slapen en daar het zelfde probleem hebben.

En wat ook positief is dat Roy er zelf niet zo meezit, wat weinig slaap, die blijft gewoon vrolijk en blij.

De grote vraag blijft alleen, hoe krijgen we Roy weer tot slapen ;) want dat Roy er zelf geen last van heeft, wilt nog niet zeggen dat papa en mama er ook geen last van hebben.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_88820431
En als je hem in zijn bed laat Bar? Hij wil eruit zeg je, dus als je dat doet dan krijgt hij wat hij in principe wat hij wil, toch? Ik leg Seb dan altijd uit dat het midden in de nacht is en hij echt moet gaan slapen. Dan leg ik hem neer, geef zijn speen en ga weg. Waarna hij het op een enorm brullen zet en ik een kwartier met mijn hoofd onder een kussen lig omdat ik er niet tegen kan En dat is volhouden, volhouden, volhouden iedere keer, uitleggen, neerleggen etc.

Weet niet of dat zo ook werkt met Roy hoor. Dat van die straling, daar heb ik persoonlijk minder mee.
pi_88820599
Ja ook al geprobeerd, daarom ook dat ik aangaf ben blij geen buren te hebben, want roy gaat dan echt over de "zeik"
pi_88820673
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:52 schreef _Bar_ het volgende:
Ja ook al geprobeerd, daarom ook dat ik aangaf ben blij geen buren te hebben, want roy gaat dan echt over de "zeik"
misschien erbij gaan zitten/liggen, zoals Vicky?
pi_88820692
Ik doe niet aan pyamapapje. Vind dat zo'n onzinnig iets. Melk met een beetje rijstebloem oid is volgens mij precies hetzelfde. Potjes krijgt Tess iig op vrijdag want dan moet Amber zwemmen en blijft Tess bij mijn ouders. Soms krijgt ze er een als wij iets eten dat ze echt niet lust maar dat komt zelden voor. Tess is een vuilnisvat :)
Soms wil ze helemaal niks eten en dan krijgt ze wat tomaatjes/komkommer maar ik kook nooit 2 verschillende maaltijden op 1 avond, daar begin ik niet aan.

Tess krijgt wel eens een koekje of een yoghurtsnoepje maar dat is ook niet elke dag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88820747
Straling heb ik persoonlijk ook niks mee. Ik vind het zelf wel altijd fijn om vanuit mijn bed uitzicht op de deur te hebben. Bij mijn kinderen heb ik daar ook voorgezorgd, beetje onbewust eigenlijk, maar dat doe ik als vanzelfsprekend als ik de bedjes een plek moet geven.

Verder zou ik er wel heengaan (laten zien dat je er bent), maar niet toegeven aan wat hij wil (eruit en spelen). Ik geloof toch wel in de nanny zeg maar. Wel er heen, terugleggen in bed (als hij er al uitkomt), maar niet echt contact maken. Geen licht aan, niet echt kletsen, enz...

We hebben het er een aantal pagina's terug ook over gehad.
pi_88820757
Bar, ik geloof niet in slechte straling, daar ben ik echt te nuchter voor.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_88820769
Ja ook al gedaan om de beurt er een halve nacht bij slapen, maar dat is alleen maar feest..., en dat is ook niet de bedoeling dat Roy het leuk vind dat wij daar zijn.
pi_88820799
Ik moet weg, ik hoor mijn zoon. Tot later :W .
pi_88820830
GRoofsken dat is ook wat er hier gebeurd, we spreken niet tegen Roy, alleen sussend om Roy kalm te krijgen.
speentje terug in zijn mond, en terug op bed leggen en rustig weglopen.
Dit herhalen we dus tot ver in de ochtend.

Maar tussendoor is echt een drama tot en met.

Ik geloof ook niet in die stralingen hoor, vind dat maar vreemd enzo.

maar ik moet er nu ook weer vandoor.
Kom er later vanavond en anders morgen op terug. vanavond voor de carnaval weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')