Dat is eigenlijk ook niet al te bestquote:Op woensdag 17 november 2010 14:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
No worries Estrys, ik heb jou nooit als een ernstig verantwoorde moeder gezien![]()
.
Die van mij, die van 2 en een half bedoel ik, krijgt nogsteeds 's ochtends een fles. Maar hey, er zit gewone pap in, dan mag hetquote:Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, je flikkert nu echt gigantisch van je voetstuk bij mij
Pyjamapapje(dievanmij krijgt het regelmatig als ontbijt, omdat ik geen zin heb om 's ochtends een boterham te voeren. Hoppa... fles d'r in, hoe erg is dat?!)
Maar ik wil helemaal niet verantwoord Macrobiotischegeitenwollensokverantwoordegroofsken zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Macrobiotischegeitenwollensokverantwoordegroofsken
Nee je bent gewoon een sloeberquote:Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Holy shit, ik ben ernstiger verantwoord dan ik zelf ooit had durven denken. Oh nee!
was je dan ook fan van Berdien Stenberg?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoewel ik mijn hele jeugd dwarsfluit heb gespeeld, dat dan weer wel
.
Nee, maar ik had er wel een boek van en had ook een zilveren dwarsfluithangertjequote:Op woensdag 17 november 2010 14:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
was je dan ook fan van Berdien Stenberg?
Ik vraag me alleen af of die bambix 12 mnd nou zoveel beter is dan die fijne granen van Nestle die ik gebruik? Geen idee, nog neit gekeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, mijn dochter drinkt ook geen gewone melk, maar de overstap van babymelk met bambix-8mnd naar gewone melk met bambix 12 mnd heeft ze niet eens gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |