abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88818886
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
No worries Estrys, ik heb jou nooit als een ernstig verantwoorde moeder gezien :* :P .
Dat is eigenlijk ook niet al te best o|O :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 17 november 2010 @ 14:09:47 #227
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88818930
Deze verschrikkelijk ontaarde moeder geeft ook pyamapapjes hoor! En van die vette Roze koeken bij de espresso natuurlijk :D

Maar even serieus de pyamapapjes werken gewoon heel goed hier als ze bij het avondeten niet (goed) gegeten heeft. Ik ben vrij gemakkelijk onder het mom, als ze niet wil eten, dan eet ze niet, doodgaan van de honger zal toch niet, dus ik ga haar niet dwingen. Ik heb ook niet altijd zin om te eten :D
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88818969
Pyamapapjes Moeders UNITE _O_
pi_88819024
Miss, je flikkert nu echt gigantisch van je voetstuk bij mij :P

Pyjamapapje :o (dievanmij krijgt het regelmatig als ontbijt, omdat ik geen zin heb om 's ochtends een boterham te voeren. Hoppa... fles d'r in, hoe erg is dat?!)
pi_88819034
Holy shit, ik ben ernstiger verantwoord dan ik zelf ooit had durven denken o|O . Oh nee!
pi_88819093
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, je flikkert nu echt gigantisch van je voetstuk bij mij :P

Pyjamapapje :o (dievanmij krijgt het regelmatig als ontbijt, omdat ik geen zin heb om 's ochtends een boterham te voeren. Hoppa... fles d'r in, hoe erg is dat?!)
Die van mij, die van 2 en een half bedoel ik, krijgt nogsteeds 's ochtends een fles. Maar hey, er zit gewone pap in, dan mag het :7 .
pi_88819108
Macrobiotischegeitenwollensokverantwoordegroofsken O+
pi_88819158
We hebben overwogen over te stappen op gewone bambix, maar aangezien ze gewone melk niet blieft en ik niet weet wat ze van bambix vindt, ga ik er nu nog niet op over. Eerst maar eens van de bv af enzo, en als dat allemaal soepel gaat, gaan we met dat pyjamapapje rommelen. Dat is nu nog even heilig :P

Auw, Sorbootje, dat was wat ik voelde :+
Ik schaam mij diep!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 november 2010 @ 14:15:41 #234
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88819173
Oh ja, gewone pap blieft mevrouw hier niet he! Moeten die verrekte dure kant en klare papjes zijn. Lekker met liefde bereide pap wordt pontificaal een hoek in gegooid
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88819195
Oh ik heb ook gewone pap meestal, maar bij ons in 't durp hebben ze alleen die zoete, dus die krijgt ze met enige regelmaat ook
pi_88819209
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Macrobiotischegeitenwollensokverantwoordegroofsken O+
Maar ik wil helemaal niet verantwoord Macrobiotischegeitenwollensokverantwoordegroofsken zijn :'( .
pi_88819236
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Holy shit, ik ben ernstiger verantwoord dan ik zelf ooit had durven denken o|O . Oh nee!
Nee je bent gewoon een sloeber :+
geen geld voor pyjamapapjes en potjes :P heb ik ook niet, daarom geven we het niet, t is te duur :') en ik maak niet eens een grapje :@
Potjes krijgt ze wel eens, uit gemakszucht, maar dan wel als er een aanbieding is ergens. En gewone halfvolle melk dus want goeiekoop.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88819253
Miss, mijn dochter drinkt ook geen gewone melk, maar de overstap van babymelk met bambix-8mnd naar gewone melk met bambix 12 mnd heeft ze niet eens gemerkt.
pi_88819267
Maar je bent wel lief hoor Groofs. (dat dan weer wel)
pi_88819297
Hier inmiddels dus wel gewone melk, ik heb een maand lang van alles geprobeerd en ze wilde níks. Uiteindelijk een maand niks gedaan, toen een fles 50/50 met gewone melk en KV en daarna alle flessen gewone melk en t was geen punt meer :?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88819325
Geldtechnisch is het echt handig dat mijn vuilnisvat echt álles lust.
pi_88819343
Huup, dat financiële was van mij ook geen grapje hoor. :D :*

Mogen de geitenwollensokken eraf Sorbo, please. Ik ben echt alles behalve een vrijeschool-, cavia- en dwarsfluitenmoeder.
pi_88819354
Haha Amélie is gewoon eigenwijs
pi_88819394
Hoewel ik mijn hele jeugd dwarsfluit heb gespeeld :X , dat dan weer wel :') .
pi_88819458
ow groofs, ik heb ook dwarsfluit gespeeld :D

en ik heb dus de poeder fijne granen, de kant-en-klare krijgt ze alleen bij mijn ouders als ze daar slaapt, dat is gemakkelijker :P

En potjes krijgt ze echt nooit, ze eet alles met ons mee. En dat doet ze best goed, eigenlijk, dus tja.
pi_88819479
Dwarsfluitendemacrobiotischegroofsken
pi_88819502
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoewel ik mijn hele jeugd dwarsfluit heb gespeeld :X , dat dan weer wel :') .
was je dan ook fan van Berdien Stenberg?
  woensdag 17 november 2010 @ 14:22:36 #248
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_88819503
Heeeeelp, ze slaapt volgens mij écht niet meer tussen de middag... NOT FAIR. :(

En dat terwijl we gezwommen hebben en ze dus eigenlijk uitgeput zou moeten zijn... -O-
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_88819522
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:22 schreef Estrys het volgende:

[..]

was je dan ook fan van Berdien Stenberg?
Nee, maar ik had er wel een boek van en had ook een zilveren dwarsfluithangertje :o .
pi_88819530
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, mijn dochter drinkt ook geen gewone melk, maar de overstap van babymelk met bambix-8mnd naar gewone melk met bambix 12 mnd heeft ze niet eens gemerkt.
Ik vraag me alleen af of die bambix 12 mnd nou zoveel beter is dan die fijne granen van Nestle die ik gebruik? Geen idee, nog neit gekeken.
En zou ik die fijne granen van Nestel ook met gewone melk kunnen doen? Wilden we eigenlijk eens proberen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')