Wij poetsten altijd voor het flesje en dan naar bed. Maar nou bedacht ik me van de week dat dat ook nergens over gaat. Seb krijgt dus die pyamapapjes van nestle (die zoete zooi ja) Maar dat kreeg hij dus al voordat hij tanden had (laat!) dus er niet bij stilgestaan. Wij eten zelf ook niet meer na het tandenpoetsen dacht ik van de week ineens. Na de fles is hij lekker loom. Maar goed gisteren toch gestart met na de fles tandenpoetsen en wat schetst mijn verbazing, geen enkel protest. Hopelijk vanavond weer, maar het is ook een kwestie van gewenning denk ik.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Op dit moment doet schaap haar in bad, pyjama aan, dan nog even naar binnen, bij mij op schoot op de bank een pyjamapapje. Dan papa kus en naar haar kamertje, tandenpoetsen, slaapzak aan, bv en slapen. Misschien ik haar in bad gaan doen, na het badje even naar binnen, geen flesje maar even knuffelen en dan met papa naar haar kamertje, daar pyjamapapje en naar bed. Maar wanneer poets je dan de tanden? Na het flesje?
Whahahaquote:Op woensdag 17 november 2010 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Sommige? Alleen ik, volgens mij, maar ik had al een aantal keren aangegeen dat ik helemaal niet zo strikt en rigide was als er gedacht werd. Maar men mag best zo over mij blijven denken, hoor, heb ik besloten. Daar veeg ik mijn bevallige achterste mee af
ha Groof: knuppel in hoenderhok modusquote:Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Daar ben ik nou nog nooit ingetrapt, in van die pyjamapapjes.
En ik ben ook lichtelijk in shock te lezen dat sommige ernstig verantwoorde moeders van hier daar wel aan doen![]()
![]()
![]()
...
Ik druip vast af.
PRECIES waarom wij ermee begonnen zijn. Je moet wat toch? Vind er wel veel suiker in zitten overigens.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:00 schreef miss_sly het volgende:
ik ben in de ik-heb-geen-zin-om-te-werken-is-het-al-6-uur-modus...en het is pas 2 uur, terwijl ik echt het gevoel heb dat het minstens! 4 uur moet zijn...minstens!!
Ik ben trouwens overgestapt op die pyjamapapjes in de hoop dat Senna dan 's nachts beter sliep, en dat bleek ook zo. Eerst deed ik rijstebloempapjes, maar op het cb zeiden ze dat daar nou net helemaal niets in zat dan alleen calorieen. In die papjes zitten dan teminste nog granen en vitamines en mineralen. Ik heb het pak van de fijne granen-pap. En nu wil ik hte voorlopig ook nog niet afbouwen, omdat het iig ook een vorm van vocht is die ze binnen krijgt. Ze drinkt zo vreselijk weinig, en ik weet niet wat ik daaraan kan doen. Dus dit papje blijf ik nog even geven, dat is toch iedere dag een vochtinname van tussen de 100 en 200 cc.
oooow dat kreeg mijn kind OOK al. En geen borstvoeding vanaf dat hij vijf weken was. En pyamapapjes. Zie je nou hoe onverantwoord ik benquote:Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor mij is het meer een financiële kwestie waarom ik nooit een pyjamapapje heb overwogen. De kinderen krijgen hier trouwens ook geen potjes. En dat terwijl ik helemaal niet zo'n principieel verantwoorde moeder ben.
Dat is eigenlijk ook niet al te bestquote:Op woensdag 17 november 2010 14:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
No worries Estrys, ik heb jou nooit als een ernstig verantwoorde moeder gezien![]()
.
Die van mij, die van 2 en een half bedoel ik, krijgt nogsteeds 's ochtends een fles. Maar hey, er zit gewone pap in, dan mag hetquote:Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef Sorbootje het volgende:
Miss, je flikkert nu echt gigantisch van je voetstuk bij mij
Pyjamapapje(dievanmij krijgt het regelmatig als ontbijt, omdat ik geen zin heb om 's ochtends een boterham te voeren. Hoppa... fles d'r in, hoe erg is dat?!)
Maar ik wil helemaal niet verantwoord Macrobiotischegeitenwollensokverantwoordegroofsken zijnquote:Op woensdag 17 november 2010 14:14 schreef Sorbootje het volgende:
Macrobiotischegeitenwollensokverantwoordegroofsken
Nee je bent gewoon een sloeberquote:Op woensdag 17 november 2010 14:12 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Holy shit, ik ben ernstiger verantwoord dan ik zelf ooit had durven denken. Oh nee!
was je dan ook fan van Berdien Stenberg?quote:Op woensdag 17 november 2010 14:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Hoewel ik mijn hele jeugd dwarsfluit heb gespeeld, dat dan weer wel
.
Nee, maar ik had er wel een boek van en had ook een zilveren dwarsfluithangertjequote:Op woensdag 17 november 2010 14:22 schreef Estrys het volgende:
[..]
was je dan ook fan van Berdien Stenberg?
Ik vraag me alleen af of die bambix 12 mnd nou zoveel beter is dan die fijne granen van Nestle die ik gebruik? Geen idee, nog neit gekeken.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Miss, mijn dochter drinkt ook geen gewone melk, maar de overstap van babymelk met bambix-8mnd naar gewone melk met bambix 12 mnd heeft ze niet eens gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |