abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88816348
ow ja, beterschap Sorbootje :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88816372
Thanks :)
pi_88816464
Wij geven Finn inderdaad de fles op onze slaapkamer en daarna in bed, ik ben begonnen met afbouwen in augustus en de laatste bv heeft hij met 15 maanden gehad. Toen was het goed zo voor ons beiden.
pi_88816558
Op dit moment doet schaap haar in bad, pyjama aan, dan nog even naar binnen, bij mij op schoot op de bank een pyjamapapje. Dan papa kus en naar haar kamertje, tandenpoetsen, slaapzak aan, bv en slapen. Misschien ik haar in bad gaan doen, na het badje even naar binnen, geen flesje maar even knuffelen en dan met papa naar haar kamertje, daar pyjamapapje en naar bed. Maar wanneer poets je dan de tanden? Na het flesje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88816680
Ik zou denk ik na het flesje poetsen...
Iris die krijgt geen fles meer voor het naar bed gaan, wij eten vrij laat dus na het toetje is het hier nog even spelen en dan richting bed, maar volgens mij toen ze nog wel een flesje kreeg deed ik erna poetsen, maar heel zeker weet ik het niet meer eigenlijk, wat vergeet je dingen toch ook weer snel eigenlijk...
Fake it till you make it...
pi_88816915
Ik poets na het flesje.
pi_88816980
Maar ze is zo lekker slaperig dan -O-
Het is wel verstandiger, natuurlijk, beter voor de tandjes.
OK, plan van aanpak gemaakt, nu kijken wanneer we het gaan invoeren. schaap komt vrijdagavond thuis, is volgende week dinsdagavond neit thuis, de week erop weer de hele week weg...Zou een week voldoende zijn om het te veranderen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88817691
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Op dit moment doet schaap haar in bad, pyjama aan, dan nog even naar binnen, bij mij op schoot op de bank een pyjamapapje. Dan papa kus en naar haar kamertje, tandenpoetsen, slaapzak aan, bv en slapen. Misschien ik haar in bad gaan doen, na het badje even naar binnen, geen flesje maar even knuffelen en dan met papa naar haar kamertje, daar pyjamapapje en naar bed. Maar wanneer poets je dan de tanden? Na het flesje?
Wij poetsten altijd voor het flesje en dan naar bed. Maar nou bedacht ik me van de week dat dat ook nergens over gaat. Seb krijgt dus die pyamapapjes van nestle (die zoete zooi ja) Maar dat kreeg hij dus al voordat hij tanden had (laat!) dus er niet bij stilgestaan. Wij eten zelf ook niet meer na het tandenpoetsen dacht ik van de week ineens. Na de fles is hij lekker loom. Maar goed gisteren toch gestart met na de fles tandenpoetsen en wat schetst mijn verbazing, geen enkel protest. Hopelijk vanavond weer, maar het is ook een kwestie van gewenning denk ik.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_88817770
Daar ben ik nou nog nooit ingetrapt, in van die pyjamapapjes.

En ik ben ook lichtelijk in shock te lezen dat sommige ernstig verantwoorde moeders van hier daar wel aan doen :o :+ :@ :P ...

Ik druip vast af :') .
pi_88817914
Sommige? Alleen ik, volgens mij, maar ik had al een aantal keren aangegeven dat ik helemaal niet zo strikt en rigide was als er gedacht werd. Maar men mag best zo over mij blijven denken, hoor, heb ik besloten. Daar veeg ik mijn bevallige achterste mee af :P

Ow ja, en dat mag ook best nog even geventileerd worden, hoor...laat maar komen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88817928
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:43 schreef miss_sly het volgende:
Sommige? Alleen ik, volgens mij, maar ik had al een aantal keren aangegeen dat ik helemaal niet zo strikt en rigide was als er gedacht werd. Maar men mag best zo over mij blijven denken, hoor, heb ik besloten. Daar veeg ik mijn bevallige achterste mee af :P
Whahaha O+ .
pi_88818104
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Daar ben ik nou nog nooit ingetrapt, in van die pyjamapapjes.

En ik ben ook lichtelijk in shock te lezen dat sommige ernstig verantwoorde moeders van hier daar wel aan doen :o :+ :@ :P ...

Ik druip vast af :') .
ha Groof: knuppel in hoenderhok modus :P _O-
Je zag mij niet als ernstig verantwoorde moeder toch? Want als ik iets niet ben :D

Bekentenis van een onverantwoorde moeder: JA, mijn kind krijgt een pyamapapje
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_88818215
:P
pi_88818347
ow ja en mijn kind krijgt ook altijd een koekje bij zijn koffie O-) nespresso he, what else
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_88818388
Wat voor koekje?
pi_88818448
Ik ben trouwens eigenlijk in de ik-heb-geen-zin-om-proefwerken-na-te-kijken modus, maar dat vertaalt zich dan op deze manier O-)
pi_88818525
Roze koek?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_88818543
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat voor koekje?
zo'n roze
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_88818560
_O-
pi_88818596
ik ben in de ik-heb-geen-zin-om-te-werken-is-het-al-6-uur-modus...en het is pas 2 uur, terwijl ik echt het gevoel heb dat het minstens! 4 uur moet zijn...minstens!!

Ik ben trouwens overgestapt op die pyjamapapjes in de hoop dat Senna dan 's nachts beter sliep, en dat bleek ook zo. Eerst deed ik rijstebloempapjes, maar op het cb zeiden ze dat daar nou net helemaal niets in zat dan alleen calorieen. In die papjes zitten dan teminste nog granen en vitamines en mineralen. Ik heb het pak van de fijne granen-pap. En nu wil ik hte voorlopig ook nog niet afbouwen, omdat het iig ook een vorm van vocht is die ze binnen krijgt. Ze drinkt zo vreselijk weinig, en ik weet niet wat ik daaraan kan doen. Dus dit papje blijf ik nog even geven, dat is toch iedere dag een vochtinname van tussen de 100 en 200 cc.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88818695
R kirjgt 's avonds gewone bambix-pap, vanaf 8 mnd die.
pi_88818696
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:00 schreef miss_sly het volgende:
ik ben in de ik-heb-geen-zin-om-te-werken-is-het-al-6-uur-modus...en het is pas 2 uur, terwijl ik echt het gevoel heb dat het minstens! 4 uur moet zijn...minstens!!

Ik ben trouwens overgestapt op die pyjamapapjes in de hoop dat Senna dan 's nachts beter sliep, en dat bleek ook zo. Eerst deed ik rijstebloempapjes, maar op het cb zeiden ze dat daar nou net helemaal niets in zat dan alleen calorieen. In die papjes zitten dan teminste nog granen en vitamines en mineralen. Ik heb het pak van de fijne granen-pap. En nu wil ik hte voorlopig ook nog niet afbouwen, omdat het iig ook een vorm van vocht is die ze binnen krijgt. Ze drinkt zo vreselijk weinig, en ik weet niet wat ik daaraan kan doen. Dus dit papje blijf ik nog even geven, dat is toch iedere dag een vochtinname van tussen de 100 en 200 cc.
PRECIES waarom wij ermee begonnen zijn. Je moet wat toch? Vind er wel veel suiker in zitten overigens.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_88818733
Voor mij is het meer een financiėle kwestie waarom ik nooit een pyjamapapje heb overwogen. De kinderen krijgen (of kregen) hier trouwens ook geen potjes :P . En dat terwijl ik helemaal niet zo'n principieel verantwoorde moeder ben.
pi_88818832
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Voor mij is het meer een financiėle kwestie waarom ik nooit een pyjamapapje heb overwogen. De kinderen krijgen hier trouwens ook geen potjes :P . En dat terwijl ik helemaal niet zo'n principieel verantwoorde moeder ben.
oooow dat kreeg mijn kind OOK al. En geen borstvoeding vanaf dat hij vijf weken was. En pyamapapjes. Zie je nou hoe onverantwoord ik ben :P Maar dan wel weer luiers van Pampers, dat dan weer wel. Bambix mot ie nie.
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_88818865
No worries Estrys, ik heb jou nooit als een ernstig verantwoorde moeder gezien :* :P .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')