Ik heb maar weer eens ouderwets het kladblok opengegooid om te reageren. Tis niet bij te houden.
Allereerst: wauw Ca.ra wat een goed nieuws, je manneke gewoon aan de wandel! Dat is veel sneller dat je had verwacht, toch?
Over het verschil tussen kind 1 en 2: dat wordt hier waarschijnlijk 20 maanden. Had van mij iets meer mogen zijn, maar ja, bekend verhaal. Driekus kostte ons 18 maanden en dit kindje maar 2. Ik kan er ook niets aan doen. Opmerkingen heb ik er nog niet over gehad, maar ja, nog maar weinig mensen weten het.
Driekus gaat gewoon naar het kdv als ik toevallig extra vrij ben. Al breng ik em dan meestal wat later ofzo. Maar heerlijk toch, heb ik ook even mijn handen vrij.
En het plankje en de wagen. Ik geloof dat er wel een plankje is dat achter de mura kan, maar ik kijk het nog wel even aan. Driekus loopt vast tegen die tijd en we hebben nog een zapp en ik heb mijn Bebo. Moet toch lukken lijkt me zo.
Vicky wat fijn dat dit wel lijkt te werken. Maaruh, als je zo nog een weekje moet dan is zo'n opblaasbaarbed van de Wehkamp toch echt een aanrader. En het kost je maar iets van 20 euro.
Twinkly, pff dat je het volhoudt. Tips heb ik niet echt voor je, dus dan maar sterkte!
Sorbo, beterschap! Hier ook eentje die met 38,5 al gestrekt ligt. Driekus trouwens ook.
Ik was al geen verantwoorde mama he...mooi want ik geef dus ook echt nog pyamapap. Al heet het hier dan avondpap van de bambix en dan in de smaak biscuit. Lekker makkelijk, hoeft geen melk bij en je heb het ook in kant en klare pakjes. Maar goed. Ik had eerder bedacht dat ik over wil naar gewone bambix, maar ja, Driekus leek geen melk te drinken. Nou ie dat op het kdv wel gewoon doet, kunnen we dus over. Maar ja, eerst maar eens de voorraad opdrinken. Tis trouwens ook een grote fles die hij krijgt, 220 cc.
O enne, ik sluit me aan bij Sorbo. Driekus krijgt ook in de ochtend weer pap. Middagpap, dat dan weer wel. Tis een stuk makkelijker in het ochtendschema dan een boterham. Hij bietst daarna nog wat karnemelk met ontbijtgranen bij mij, dat is dan weer wel heel verantwoord.
Potjes: check. Alhoewel, het wordt wel minder. Ik denk nu nog 1 keer per week ofzo. De rest eet ie braaf mee. En dat ene potje is dan vaak vis omdat wij dat zelf eigenlijk niet lusten en we het hem wel willen geven. Overigens is het vaker een bakje dan ene potje (iets van olvarit...wij zijn een olvarit familie want ook nutrilon gegeven en dus ook bambix. Is wel goed voor het sparen van de zegels).
Bar, geen idee wat het nog kan zijn. Ik hoop voor jou een fase die snel over is.
Seb, foei, heet heet pittig! Volgens mij heb ik trouwens een halve indo gebaard. We aten vorige week groene curry. Meneer at vrolijk mee, vist de paprika er uit, smikkelt daar nog wat extra op en gooit er nog wat hete pardon pittige kroepoek achter aan. Ach ja.
Zo bij.
Driekus heeft vandaag voor het eerst een echte aanzet tot driftbui gehad inclusief op de grond gaan liggen krijsen. Het sloeg werkelijk nergens op en ging ook nergens over (hij moest zijn jas aan, nou ja zeg, dat kan je toch niet van em vragen, zijn jas!

). Ik heb em toch staan uitlachen. Hij kijkt me aan, heel verbaasd, en toen hield ie op. 1-0 voor mama zal ik maar zeggen.