Mee eens.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Die kutTT mag nou wel eens veranderd worden trouwens.
Ik ga op 4 mei naar die musical toe in New York!quote:Op maandag 22 november 2010 20:26 schreef ImMaxa het volgende:
Volgende episode komt op tv op 27 april 2011. Dat is ruim een maand later dan de laatste jaren normaal is. Reden: De musical die Matt & Trey aan het maken zijn (The Book of Mormon).
Ik ga in mei ook naar New York, bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik ga op 4 mei naar die musical toe in New York!
jeuzes... ik dacht, we zijn misschien alweer toe aan een nieuw seizoenquote:59 days
11 hours
42 minutes
wauw wut...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik ga op 4 mei naar die musical toe in New York!
Ik heb de datum in mijn agenda gezet.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jeuzes... ik dacht, we zijn misschien alweer toe aan een nieuw seizoen
Top, thanksquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:55 schreef Felixa het volgende:
http://www.thedailyshow.c(...)-parker---matt-stone
Interview van gisteren met Matt Stone en Trey Parker bij Jon Stewart.
Weeg je minder dan 23kg? Dan mag je mee in mijn koffer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Top, thanks"Fuck that guy"
Ben wel meer benieuwd naar die musical nu, neem me mee in je koffer
Isaac Hayes is al een tijdje dood hoor... en Chef, uhm.. werd opeens Darth Chef, maar is eigenlijk nooit meer teruggekomenquote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef jamesstewart het volgende:
chef is al lang geen belangrijke personage meer hoor, en is hij niet al lang dood?
Dat is mij ook nooit opgevallen, wel goed gevondenquote:
Tegen wie heb je het?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:30 schreef jamesstewart het volgende:
chef is al lang geen belangrijke personage meer hoor, en is hij niet al lang dood?
Volgens mij staat er ook altijd wat anders op dat bord.quote:
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ook altijd wat anders op dat bord.
Nee komt mij ook niet bekend voor inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ook altijd wat anders op dat bord.
Ik welquote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef blistah het volgende:
Het laatste seizoen vond ik toch al verschrikkelijk slecht dus ik heb niet al teveel hoop.
het was niet verschrikkelijk.. maar ook niet echt heel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef blistah het volgende:
Het laatste seizoen vond ik toch al verschrikkelijk slecht dus ik heb niet al teveel hoop.
Woohoo kan niet snel genoeg zijn.quote:
WTF?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef ImMaxa het volgende:
Seizoen 14 vond ik ook wat minder. Maargoed, blijf goede verwachtingen houden voor het komende seizoen. Al helemaal als het echt het laatste seizoen is (En dat is het volgens de huidige stand van zaken nog steeds)
Het is heel veel matigs met af en toe een juweeltje, maar nog steeds de moeite waard om elke aflevering te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 13 op dvd.
Ze hadden trouwens gewoon na seizoen 9 moeten stoppen; in de seizoenen daarna zaten teveel slechte afleveringen.
Dan hadden we misschien geen leuke afleveringen zoals "Smug Alert!" en "Cartman Sucks" gehad, maar dan hadden we tenminste ook niet tenenkrommend slechte afleveringen als "Lice Capades" () gehad.
Er is nog altijd geen nieuw contract voor een volgend seizoen. Kan uiteraard nog altijd worden verlengd (Bijvoorbeeld komende zomer pas), maar de huidige stand van zaken is dat het bijna beginnende seizoen het laatste is. Zou ik persoonlijk doodzonde vinden. Show mag van mij nog wel een tijdje door. Zie The Simpsons. Die krijgen nog een 23e seizoen zelfs, en daar zit ook best aardig materiaal tussen. Kan dus best wel, meer seizoenen.quote:
Kan me voorstellen dat Matt & Trey er klaar mee zijn, ze zijn ook met veel nieuwe projecten bezig. Misschien kunnen we het zien als een tussenpauzequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Er is nog altijd geen nieuw contract voor een volgend seizoen. Kan uiteraard nog altijd worden verlengd (Bijvoorbeeld komende zomer pas), maar de huidige stand van zaken is dat het bijna beginnende seizoen het laatste is. Zou ik persoonlijk doodzonde vinden. Show mag van mij nog wel een tijdje door. Zie The Simpsons. Die krijgen nog een 23e seizoen zelfs, en daar zit ook best aardig materiaal tussen. Kan dus best wel, meer seizoenen.
Lice Capades is wel leuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 13 op dvd.
Ze hadden trouwens gewoon na seizoen 9 moeten stoppen; in de seizoenen daarna zaten teveel slechte afleveringen.
Dan hadden we misschien geen leuke afleveringen zoals "Smug Alert!" en "Cartman Sucks" gehad, maar dan hadden we tenminste ook niet tenenkrommend slechte afleveringen als "Lice Capades" () gehad.
quote:
quote:"HUMANCENTiPAD" Press Release
From the Comedy Central Press Release:
HUMANCENTiPAD IS APPLE'S REVOLUTIONARY NEW PRODUCT
IN THE 15TH SEASON PREMIERE OF "SOUTH PARK"
BEGINNING ON WEDNESDAY, APRIL 27 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
--------
"South Park: The Complete Fourteenth Season Uncensored" DVD And Blu-Ray
Arrives In Stores On Tuesday, April 26
--------
All-New Season 15 Episodes Available In HD Exclusively On xBox LIVE, iTunes, Sony
Playstation Network, Amazon Video On Demand
New Episodes Also Available On SouthParkStudios.com
--------
NEW YORK, April 25, 2011 - The latest Apple product to hit the market is revealed in the 15th season premiere of "South Park" titled, "HUMANCENTiPAD," premiering on Wednesday, April 27 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
Kyle is intimately involved in the development OF a revolutionary new product that is about to be launched by Apple. Meanwhile, Cartman doesn't even have a regular iPad yet. He blames his mother.
quote:Op maandag 25 april 2011 11:51 schreef arucard het volgende:
Zal wel een 'apple hypes' bash aflevering worden
Kewl! Toch nog een stukje Nederland in een South Park afleveringquote:Op maandag 25 april 2011 11:25 schreef ImMaxa het volgende:
We gaan weer beginnen!
Het vijftiende seizoen begint komende week, zoals we waarschijnlijk allemaal wel weten, en het onderwerp van de eerste episode is bekend.
s15e01: HUMANCENTiPAD
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe dat zo?quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Kewl! Toch nog een stukje Nederland in een South Park aflevering
gemaakt door Tom Six, een Alkmaarder die ook verantwoordelijk was voor I Love Driesquote:
"Come on! Come on!!!"quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik voel me nu net als Cartman die wacht op een nieuwe Wii.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik voel me nu net als Cartman die wacht op een nieuwe Wii.
Net die twee afleveringen gekeken, die zijn echt geweldigquote:
Vanavond is de eerste nieuwe op de Amerikaanse tv. Dat betekent dus zoals altijd dat die morgenochtend te downen is. Of diep in de nacht als je echt niet kan wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef goodmorningvietnam het volgende:
Waar kun je die nieuwe afleveringen bekijken dan?
Niet op ROJDA TV in ieder gevalquote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef goodmorningvietnam het volgende:
Waar kun je die nieuwe afleveringen bekijken dan?
hijs vandaag wel in de VS te zienquote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Loop de hele dag al met het idee dat vandaag de nieuwe ep te zien wasMaar is pas morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ITS OVER 9000!!!quote:Seeders:
9560
Leechers:
4366
is het toch al...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef hornage het volgende:
Trouwens idee om dit topic ook om te toveren naar een reeks etc?
ervoor staan en South Park staat niet tussen blokhaken....
Ja een seconde nadat ik had gepost snapte ik wat je bedoeldequote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef hornage het volgende:
Ik zie niet zo'n [ afbeelding ] ervoor staan en South Park staat niet tussen blokhaken....
Blokhaken hebben d'r niks mee te maken hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef hornage het volgende:
Ik zie niet zo'n [ afbeelding ] ervoor staan en South Park staat niet tussen blokhaken....
Mike heeft dat gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef hornage het volgende:
Trouwens idee om dit topic ook om te toveren naar een reeks etc?
Niets mis mee, had hem binnen 4 minuten binnen. Jij zeker in 2 minuten?quote:
2 minuten en 31 seconden, 720pquote:Op donderdag 28 april 2011 12:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niets mis mee, had hem binnen 4 minuten binnen. Jij zeker in 2 minuten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |