Volgens mij staat er ook altijd wat anders op dat bord.quote:
Kloptquote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ook altijd wat anders op dat bord.
Nee komt mij ook niet bekend voor inderdaad.quote:Op woensdag 6 april 2011 21:05 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Volgens mij staat er ook altijd wat anders op dat bord.
Ik welquote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef blistah het volgende:
Het laatste seizoen vond ik toch al verschrikkelijk slecht dus ik heb niet al teveel hoop.
het was niet verschrikkelijk.. maar ook niet echt heel goedquote:Op woensdag 20 april 2011 19:36 schreef blistah het volgende:
Het laatste seizoen vond ik toch al verschrikkelijk slecht dus ik heb niet al teveel hoop.
Woohoo kan niet snel genoeg zijn.quote:
WTF?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef ImMaxa het volgende:
Seizoen 14 vond ik ook wat minder. Maargoed, blijf goede verwachtingen houden voor het komende seizoen. Al helemaal als het echt het laatste seizoen is (En dat is het volgens de huidige stand van zaken nog steeds)
Het is heel veel matigs met af en toe een juweeltje, maar nog steeds de moeite waard om elke aflevering te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 13 op dvd.
Ze hadden trouwens gewoon na seizoen 9 moeten stoppen; in de seizoenen daarna zaten teveel slechte afleveringen.
Dan hadden we misschien geen leuke afleveringen zoals "Smug Alert!" en "Cartman Sucks" gehad, maar dan hadden we tenminste ook niet tenenkrommend slechte afleveringen als "Lice Capades" () gehad.
Er is nog altijd geen nieuw contract voor een volgend seizoen. Kan uiteraard nog altijd worden verlengd (Bijvoorbeeld komende zomer pas), maar de huidige stand van zaken is dat het bijna beginnende seizoen het laatste is. Zou ik persoonlijk doodzonde vinden. Show mag van mij nog wel een tijdje door. Zie The Simpsons. Die krijgen nog een 23e seizoen zelfs, en daar zit ook best aardig materiaal tussen. Kan dus best wel, meer seizoenen.quote:
Kan me voorstellen dat Matt & Trey er klaar mee zijn, ze zijn ook met veel nieuwe projecten bezig. Misschien kunnen we het zien als een tussenpauzequote:Op vrijdag 22 april 2011 00:00 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Er is nog altijd geen nieuw contract voor een volgend seizoen. Kan uiteraard nog altijd worden verlengd (Bijvoorbeeld komende zomer pas), maar de huidige stand van zaken is dat het bijna beginnende seizoen het laatste is. Zou ik persoonlijk doodzonde vinden. Show mag van mij nog wel een tijdje door. Zie The Simpsons. Die krijgen nog een 23e seizoen zelfs, en daar zit ook best aardig materiaal tussen. Kan dus best wel, meer seizoenen.
Lice Capades is wel leuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb seizoen 1 t/m 13 op dvd.
Ze hadden trouwens gewoon na seizoen 9 moeten stoppen; in de seizoenen daarna zaten teveel slechte afleveringen.
Dan hadden we misschien geen leuke afleveringen zoals "Smug Alert!" en "Cartman Sucks" gehad, maar dan hadden we tenminste ook niet tenenkrommend slechte afleveringen als "Lice Capades" () gehad.
quote:
quote:"HUMANCENTiPAD" Press Release
From the Comedy Central Press Release:
HUMANCENTiPAD IS APPLE'S REVOLUTIONARY NEW PRODUCT
IN THE 15TH SEASON PREMIERE OF "SOUTH PARK"
BEGINNING ON WEDNESDAY, APRIL 27 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
--------
"South Park: The Complete Fourteenth Season Uncensored" DVD And Blu-Ray
Arrives In Stores On Tuesday, April 26
--------
All-New Season 15 Episodes Available In HD Exclusively On xBox LIVE, iTunes, Sony
Playstation Network, Amazon Video On Demand
New Episodes Also Available On SouthParkStudios.com
--------
NEW YORK, April 25, 2011 - The latest Apple product to hit the market is revealed in the 15th season premiere of "South Park" titled, "HUMANCENTiPAD," premiering on Wednesday, April 27 at 10:00 p.m. on Comedy Central.
Kyle is intimately involved in the development OF a revolutionary new product that is about to be launched by Apple. Meanwhile, Cartman doesn't even have a regular iPad yet. He blames his mother.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |