quote:Op maandag 25 april 2011 11:51 schreef arucard het volgende:
Zal wel een 'apple hypes' bash aflevering worden
Kewl! Toch nog een stukje Nederland in een South Park afleveringquote:Op maandag 25 april 2011 11:25 schreef ImMaxa het volgende:
We gaan weer beginnen!
Het vijftiende seizoen begint komende week, zoals we waarschijnlijk allemaal wel weten, en het onderwerp van de eerste episode is bekend.
s15e01: HUMANCENTiPAD
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe dat zo?quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Kewl! Toch nog een stukje Nederland in een South Park aflevering
gemaakt door Tom Six, een Alkmaarder die ook verantwoordelijk was voor I Love Driesquote:
"Come on! Come on!!!"quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik voel me nu net als Cartman die wacht op een nieuwe Wii.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik voel me nu net als Cartman die wacht op een nieuwe Wii.
Net die twee afleveringen gekeken, die zijn echt geweldigquote:
Vanavond is de eerste nieuwe op de Amerikaanse tv. Dat betekent dus zoals altijd dat die morgenochtend te downen is. Of diep in de nacht als je echt niet kan wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef goodmorningvietnam het volgende:
Waar kun je die nieuwe afleveringen bekijken dan?
Niet op ROJDA TV in ieder gevalquote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef goodmorningvietnam het volgende:
Waar kun je die nieuwe afleveringen bekijken dan?
hijs vandaag wel in de VS te zienquote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Loop de hele dag al met het idee dat vandaag de nieuwe ep te zien wasMaar is pas morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ITS OVER 9000!!!quote:Seeders:
9560
Leechers:
4366
is het toch al...quote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef hornage het volgende:
Trouwens idee om dit topic ook om te toveren naar een reeks etc?
Ja een seconde nadat ik had gepost snapte ik wat je bedoeldequote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef hornage het volgende:
Ik zie niet zo'n [ afbeelding ] ervoor staan en South Park staat niet tussen blokhaken....
Blokhaken hebben d'r niks mee te maken hoor.quote:Op donderdag 28 april 2011 11:30 schreef hornage het volgende:
Ik zie niet zo'n [ afbeelding ] ervoor staan en South Park staat niet tussen blokhaken....
Mike heeft dat gedaanquote:Op donderdag 28 april 2011 11:28 schreef hornage het volgende:
Trouwens idee om dit topic ook om te toveren naar een reeks etc?
Niets mis mee, had hem binnen 4 minuten binnen. Jij zeker in 2 minuten?quote:
2 minuten en 31 seconden, 720pquote:Op donderdag 28 april 2011 12:38 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niets mis mee, had hem binnen 4 minuten binnen. Jij zeker in 2 minuten?
Oh fuck dat is toch wel relaxed!quote:
Ooit wel een keer ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iemand dit en dit wel eens gelezen trouwens?
Sorry Kyle, burito is too delicous!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef fwokker het volgende:
De Human Centipede an sich is al lang niet grappig meer en met de 'haha kijk eens wat vies' humor heb ik het ook wel gehad.
Ik heb letterlijk in mijn hele leven nog nooit een produkt van apple gehad en ik vond die verhaallijn nog het leukstquote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef PiRANiA het volgende:
Iedereen die hem stom vindt is een applegebruiker
Torrents of usenet zijn bij een goede tracker vrijwel even snel (zeker bij nieuw materiaal). Alleen komt een torrent iets later op gang ivm verbinden met peers versus usenet die gelijk begint te knallenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh fuck dat is toch wel relaxed!
Je bedoelt de gehele aflevering dan? Misschien heb je gelijk, hoewel mijn geheugen ook niet je-van-het isquote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij was dit ook voor het eerst dat Cartmans moeder hem iets weigert.
Al gaan ze twintig jaar door, een beste aflevering zal er niet meer komen hoor dus maak je daar maar geen zorgen overquote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leuke aflevering, maar zeker niet de beste
Whehehe. Dat is erg subjectief natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Al gaan ze twintig jaar door, een beste aflevering zal er niet meer komen hoor dus maak je daar maar geen zorgen over
Is volgensmij een voortzetting van een trend. Al een tijdje is ze wat minder laks. Zie bv. hoe ze Cartman de kelder uitsleept in de Coon 2 Hindsight episode nadat ie weer eens tekeer was gegaan.quote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij was dit ook voor het eerst dat Cartmans moeder hem iets weigert.
mooie aan southpark is dat nauwelijks 2 mensen te vinden zijn met dezelfde 'beste aflevering' sterker nog, als je het mij iedere week vraagt dan geef ik iedere week een ander antwoordquote:Op donderdag 28 april 2011 22:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Al gaan ze twintig jaar door, een beste aflevering zal er niet meer komen hoor dus maak je daar maar geen zorgen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |