Oh fuck dat is toch wel relaxed!quote:
Ooit wel een keer ja.quote:Op donderdag 28 april 2011 14:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iemand dit en dit wel eens gelezen trouwens?
Sorry Kyle, burito is too delicous!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:49 schreef fwokker het volgende:
De Human Centipede an sich is al lang niet grappig meer en met de 'haha kijk eens wat vies' humor heb ik het ook wel gehad.
Ik heb letterlijk in mijn hele leven nog nooit een produkt van apple gehad en ik vond die verhaallijn nog het leukstquote:Op donderdag 28 april 2011 14:50 schreef PiRANiA het volgende:
Iedereen die hem stom vindt is een applegebruiker
Torrents of usenet zijn bij een goede tracker vrijwel even snel (zeker bij nieuw materiaal). Alleen komt een torrent iets later op gang ivm verbinden met peers versus usenet die gelijk begint te knallenquote:Op donderdag 28 april 2011 13:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Oh fuck dat is toch wel relaxed!
Je bedoelt de gehele aflevering dan? Misschien heb je gelijk, hoewel mijn geheugen ook niet je-van-het isquote:Op donderdag 28 april 2011 19:47 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij was dit ook voor het eerst dat Cartmans moeder hem iets weigert.
Al gaan ze twintig jaar door, een beste aflevering zal er niet meer komen hoor dus maak je daar maar geen zorgen overquote:Op donderdag 28 april 2011 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leuke aflevering, maar zeker niet de beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |