quote:Op maandag 25 april 2011 11:51 schreef arucard het volgende:
Zal wel een 'apple hypes' bash aflevering worden
Kewl! Toch nog een stukje Nederland in een South Park afleveringquote:Op maandag 25 april 2011 11:25 schreef ImMaxa het volgende:
We gaan weer beginnen!
Het vijftiende seizoen begint komende week, zoals we waarschijnlijk allemaal wel weten, en het onderwerp van de eerste episode is bekend.
s15e01: HUMANCENTiPAD
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe dat zo?quote:Op maandag 25 april 2011 20:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Kewl! Toch nog een stukje Nederland in een South Park aflevering
gemaakt door Tom Six, een Alkmaarder die ook verantwoordelijk was voor I Love Driesquote:
"Come on! Come on!!!"quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik voel me nu net als Cartman die wacht op een nieuwe Wii.
quote:Op woensdag 27 april 2011 12:59 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik voel me nu net als Cartman die wacht op een nieuwe Wii.
Net die twee afleveringen gekeken, die zijn echt geweldigquote:
Vanavond is de eerste nieuwe op de Amerikaanse tv. Dat betekent dus zoals altijd dat die morgenochtend te downen is. Of diep in de nacht als je echt niet kan wachtenquote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef goodmorningvietnam het volgende:
Waar kun je die nieuwe afleveringen bekijken dan?
Niet op ROJDA TV in ieder gevalquote:Op woensdag 27 april 2011 17:15 schreef goodmorningvietnam het volgende:
Waar kun je die nieuwe afleveringen bekijken dan?
hijs vandaag wel in de VS te zienquote:Op woensdag 27 april 2011 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Loop de hele dag al met het idee dat vandaag de nieuwe ep te zien wasMaar is pas morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |