quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Inderdaad, ze zouden alle modjes moet bannen.quote:Op maandag 15 november 2010 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
En terecht!
Beetje lopen doorposten enzo ... Modjes
Kusje op je fris en fruitige piquote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
pi opgelost, weer fris en fruitig
En dan chaosquote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zouden alle modjes moet bannen.
Nee dan blijft de chaos wel wegquote:Op maandag 15 november 2010 10:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, alle users mod laten worden
Hmmm ja okequote:
quote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef DaMart het volgende:
Ik stuurde Solique net een PM... ik denk dat hij niet door had dat hij hem volpostte.
Als Solique me niet voor was geweest, hadden we nu trouwens deze TT gehad:
[KSC #2.113] KSC'ers, spaar ze allemaal!
je weet wel wat hier een pi is, toch?quote:
Dat weet ik welquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet wel wat hier een pi is, toch?
anders legt MPG het je wel even uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet wel wat hier een pi is, toch?
anders legt MPG het je wel even uit
quote:Op maandag 15 november 2010 10:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet ik wel![]()
Wat ben je toch een knap ventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 10:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet ik wel![]()
BIJNA goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dacht dat jouw post hem had vol gegooid, kwamen zo snel achter elkaar.quote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef DaMart het volgende:
Ik stuurde Solique net een PM... ik denk dat hij niet door had dat hij hem volpostte.
Als Solique me niet voor was geweest, hadden we nu trouwens deze TT gehad:
[KSC #2.113] KSC'ers, spaar ze allemaal!
quote:Op maandag 15 november 2010 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ben je toch een knap ventje
maar dan val ik niet op en krijg ik geen strafquote:Op maandag 15 november 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb je een knopje voor he? Schaam je!
Dat hangt van TS afquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel een heel leuke TT..misschien mag het nog?
ja, maar als je de knopjes gebruikt waar ze voor bedoeld zijn dan ehm..nou.quote:Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
maar dan val ik niet op en krijg ik geen straf
Jij hebt duidelijk nog nooit een poepluier verschoondquote:
Hihi knopjesquote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar als je de knopjes gebruikt waar ze voor bedoeld zijn dan ehm..nou.
Ik heb geen zin om straf uit te delen....quote:Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan val ik niet op en krijg ik geen straf
quote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een poepluier verschoond
Okequote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe maar
Geen spellingsfouten maken he?
Nee.quote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een poepluier verschoond
Zal ik er 1 van mijn zoon meenemen naar de meet?quote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb dan ook nooit de kans gehad.
Wil je dat graag dan?quote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan gewoon mijn hele zoon wel even meenemenquote:Op maandag 15 november 2010 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik er 1 van mijn zoon meenemen naar de meet?
ST, volgens mij heb je een vrijwilliger!quote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Dit is nu gequote hequote:
Waarom ga je dat tegen me gebruiken?quote:Op maandag 15 november 2010 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit is nu gequote he![]()
De toekomstige mama gaat dit tegen je gebruiken
Nu maar hopen (quote:Op maandag 15 november 2010 10:14 schreef DaMart het volgende:
ST, volgens mij heb je een vrijwilliger!
Dan hoeft zij de luiers niet meer te verschonenquote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom ga je dat tegen me gebruiken?
IK?quote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom ga je dat tegen me gebruiken?
Mag MPG dan meekijken met pgr?quote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu maar hopen () dat Thijs rond 17:00 nog even wil poepen die dag
Of ga jij dat tegen me gebruiken?quote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hoeft zij de luiers niet meer te verschonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
DIE knopjes gebruik ik dan wel weer heel kundig enzoquote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar als je de knopjes gebruikt waar ze voor bedoeld zijn dan ehm..nou.
Nee, dan krijgen we ook nog een ki (of ko, welke er ook maar het eerst van toepassing is)quote:
Nu voel ik me tweede keusquote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Of ga jij dat tegen me gebruiken?
Werk zequote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
Tweede kopje koffie is echt op nu..nu moet ik aan het werk van mezelf
quote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen
Dankjewel mop (hah!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ha! Ben ik blij dat ik geen mod benquote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zouden alle modjes moet bannen.
Met MPG in de buurt heb je altijd een ki... voor je het weet is de koffie op!quote:Op maandag 15 november 2010 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we ook nog een ki (of ko, welke er ook maar het eerst van toepassing is)
Vraag eens aan die lieve mensjes hier, hoelang ik hier zit.quote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa ik ben hier te weinig en te kort, weet niet of dat een puick plan is
Ja Flippie kom naar de meetquote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa ik ben hier te weinig en te kort, weet niet of dat een puick plan is
ja..maar dat bedoelde ik niet hequote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met MPG in de buurt heb je altijd een ki... voor je het weet is de koffie op!
wist ik welquote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
DIE knopjes gebruik ik dan wel weer heel kundig enzo
Ook niet lang, maar jij post hier vaker dan ikquote:Op maandag 15 november 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vraag eens aan die lieve mensjes hier, hoelang ik hier zit.
Hmmquote:
Pannenkoeken op de meet en cadeaus.quote:Op maandag 15 november 2010 10:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niet lang, maar jij post hier vaker dan ik
[..]
Hmm
Omwille van de eetlust van MPG probeerde ik het nog een beetje netjes te houdenquote:Op maandag 15 november 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..maar dat bedoelde ik niet he
Pannenkoekenquote:Op maandag 15 november 2010 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pannenkoeken op de meet en cadeaus.![]()
Zou hij ook gewoon koffie blijven drinken als hij net heeft gekotst omdat hij getuige was van een poep-incident?quote:Op maandag 15 november 2010 10:21 schreef DaMart het volgende:
Omwille van de eetlust van MPG probeerde ik het nog een beetje netjes te houden.
Al werken de worden 'koffie' en 'op' in één zin vermoedelijk juist weer stressverhogend voor hem, dus linksom of rechtsom, MPG heeft koffie nodig.
Kom danquote:Op maandag 15 november 2010 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PannenkoekenAls er iets is waar je mij in de nacht wakker voor mag maken
Oh en cadeaus
Kadootjes zijn altijd leukquote:Op maandag 15 november 2010 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PannenkoekenAls er iets is waar je mij in de nacht wakker voor mag maken
Oh en cadeaus
quote:Op maandag 15 november 2010 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
Kom dan
En we kunnen samen de keukentafel uitwonen en bier drinken
Ben ik even blij dat ik niet beneden slaapquote:
Een tafel uitwonenquote:Op maandag 15 november 2010 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kom dan
En we kunnen samen de keukentafel uitwonen en bier drinken
Ja dat welquote:Op maandag 15 november 2010 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kadootjes zijn altijd leuk
Anders vraag je aan Marijke wat ze er van vind
Beneden?quote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet beneden slaap
Ja, zeg, niet op MIJN luchtbed hoorquote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Echt erg
Misschien wil ik Flippie wel veroveren
ki snap ik volgens mij wel. Maar ko?quote:Op maandag 15 november 2010 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we ook nog een ki (of ko, welke er ook maar het eerst van toepassing is)
2 minuten later wel hoor... we hebben het hier over MPG hequote:Op maandag 15 november 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou hij ook gewoon koffie blijven drinken als hij net heeft gekotst omdat hij getuige was van een poep-incident?
Noujaaaaaaaaaaaa dan neem ik er wel 1 mee hoorquote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zeg, niet op MIJN luchtbed hoor
Misschien wil ik ook wel liever veroverd worden door een vrouwquote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt erg
Misschien wil ik Flippie wel veroveren
Koffie Op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een lek luchtbed, moet nog iets anders regelenquote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zeg, niet op MIJN luchtbed hoor
ja, je krijgt toch een lift, toch?quote:Op maandag 15 november 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noujaaaaaaaaaaaa dan neem ik er wel 1 mee hoor
We kunnen samen reizenquote:Op maandag 15 november 2010 10:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien wil ik ook wel liever veroverd worden door een vrouw
Ik weet van niks hoorquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, je krijgt toch een lift, toch?
ik hoor net dat LL haar eigen luchtbed meeneemtquote:Op maandag 15 november 2010 10:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een lek luchtbed, moet nog iets anders regelen
ja.quote:Op maandag 15 november 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou hij ook gewoon koffie blijven drinken als hij net heeft gekotst omdat hij getuige was van een poep-incident?
Jamaar, ik moet ook nog ergens slapenquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoor net dat LL haar eigen luchtbed meeneemt
Ja das een 2 persoons.. dan moet ik mijn HUTKOFFER meenemenquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
ik hoor net dat LL haar eigen luchtbed meeneemt
Ja, want die heb ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja das een 2 persoons.. dan moet ik mijn HUTKOFFER meenemen
Weet je hoe zwaar?
Of vanuit jou, vond ie ook goedquote:
Dan koop je er eentje bij de Actionquote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
Jamaar, ik moet ook nog ergens slapen
Tof!quote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal even met Marijke over PMen en dann even snel over nadenken, en dan kom ik
Ik snapte er helemaal niets meer van weet je. Sym woont in hhw?quote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of vanuit jou, vond ie ook goed
Geil TOFquote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal even met Marijke over PMen en dann even snel over nadenken, en dan kom ik
Dat kost geldquote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan koop je er eentje bij de Action
Die ligt al bij Marijke, want dat is daar mijn logeerbed..quote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Als jij die hebt kan je die dan niet meenemenScheelt mij zeulen
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snapte er helemaal niets meer van weet je. Sym woont in hhw?
quote:Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet naar school toe, fijne dag nog, misschien kom ik af en toe nog even meeposten
quote:Op maandag 15 november 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
maar die ken ik niet? iets met vreemde mannen meegaan
Succes.quote:Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet naar school toe, fijne dag nog, misschien kom ik af en toe nog even meeposten
Stel je niet aan joh jeesus.... muziekje boek en de tijd vliegt voorbijquote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
Treinen is heel niet leuk als je 3 uur erin moet zitten
Dan moet je dat niet doen hequote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
Treinen is heel niet leuk als je 3 uur erin moet zitten
I noesquote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh jeesus.... muziekje boek en de tijd vliegt voorbij
Ik kan ook met de auto gaanquote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet doen he![]()
en ik vind lekker van wel
Lekker zelf wetenquote:Op maandag 15 november 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
I noes
Ik kan ook met de auto gaan
Maar dat kost benzine, en de trein kost niks.
sym is niet vreemdquote:Op maandag 15 november 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar die ken ik niet? iets met vreemde mannen meegaan
voordelen trein: je kan lekker muziekje luisteren chillen en boek lezen, je hoeft niet op de weg te lettenquote:Op maandag 15 november 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I noes
[..]
Ik kan ook met de auto gaan
Maar dat kost benzine, en de trein kost niks.
apotheek is vroeg openquote:Op maandag 15 november 2010 10:39 schreef pgrferrari het volgende:
Hoofdpijn.
En nee, ik heb hier geen paracetamol.
Klonkquote:
Oh.quote:Op maandag 15 november 2010 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
op school hebben ze ook wel paracetamol hoor
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Er zijn ineens weer allemaal oer-KSC'ers![]()
spaar ze allemaal
Wordt al gehaald voor mij.quote:
mja prima weekend ging weer snel voorbij ookquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik eindelijk een keer de huisarts, zitten ze in overleg
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Wie!?quote:Op maandag 15 november 2010 10:46 schreef suikertaartje het volgende:
Er zijn ineens weer allemaal oer-KSC'ers![]()
spaar ze allemaal
quote:Op maandag 15 november 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik eindelijk een keer de huisarts, zitten ze in overleg
ja, ik krijg het 'we zijn in overleg'-bandje, of ze zijn inderdaad in gesprek tot dat je niet meer mag bellen..en als je dan toch wel belt dan doen ze altijd heel boosquote:Op maandag 15 november 2010 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
als ik bel dan zijn ze meestal in gesprek... tot de tijd dat je eigenlijk niet mag bellen
Friemel, Klonk, jij, Symph weer de laatste tijd, DM, pien (toch?), Fles, wokquote:Op maandag 15 november 2010 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie!?
En mij sparen? Best, maar geen ruzie maken om mij hoor dames
ja, dat jaquote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik krijg het 'we zijn in overleg'-bandje, of ze zijn inderdaad in gesprek tot dat je niet meer mag bellen..en als je dan toch wel belt dan doen ze altijd heel boos
maar mijn huisarts moet mij al weken bellen, dus ik mag dit keer zelf lekker boos doenquote:
ben ik een oer KSC-er?quote:Op maandag 15 november 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Friemel, Klonk, jij, Symph weer de laatste tijd, DM, pien (toch?), Fles, wok
Maar we zullen je sparen
voor mij welquote:Op maandag 15 november 2010 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben ik een oer KSC-er?
zolang zit ik hier toch niet? wel bijna uitsluitend, dat dan weer wel
quote:Op maandag 15 november 2010 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar mijn huisarts moet mij al weken bellen, dus ik mag dit keer zelf lekker boos doen![]()
![]()
ik kan dat alleen niet zo goed
ik ben gedoemd..ik kan alleen maar lief klinken aan de telefoonquote:Op maandag 15 november 2010 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
dat kan jij niet want JIJ
lief en aardig en nog meer lief
hapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Symphquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
Het is echt maandag, damn wat een puinhoop
quote:Op maandag 15 november 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hapDokter belt me vanmiddag terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
harder schoppen dan?quote:
doe ik jou, doe jij mij, goed?quote:
ik kan heel hard schoppen maar ik schop geen vrouwen, althans niet hard en niet echt virtueel krijg je er wel eenquote:
beter wel..laptoploos ookquote:
heeft ie de geest gegeven, gisteren ging ie nog aan sort of toch?quote:Op maandag 15 november 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beter wel..laptoploos ook![]()
daar dan?
Ja, ik was aan het internetten en toen deed het beeldscherm weer ploef..zwart.quote:Op maandag 15 november 2010 11:30 schreef PeZu het volgende:
heeft ie de geest gegeven, gisteren ging ie nog aan sort of toch?
ja beetje veel pijn sinds vrijdag![]()
maar gisteren naar mijn broer geweest middag hertjes gevoerd met de kleiene, lchill middag gehad haas gegeten en gister avond toen ik door HET parkje liep, liep er egeltje mee![]()
dus dat was
ja ik wou net zeggen dan kan het ook gewoon een los contact zijn, gewoon wegbrengen miss valt het meequote:Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het internetten en toen deed het beeldscherm weer ploef..zwart.
Ik moet nog even kijken of het niet gewoon een contactje kan zijn, maar ik weet zo weinig van die dingen dat ik dat niet zelf durf.
Kusje op je pijn![]()
Oeh, hertjes en egeltjes
wegbrengen ja..geen idee waarheen eigenlijk..ik zoek wel even wat.quote:Op maandag 15 november 2010 11:33 schreef PeZu het volgende:
ja ik wou net zeggen dan kan het ook gewoon een los contact zijn, gewoon wegbrengen miss valt het mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.microfix.nl/ht(...)_QoqUCFUSGDgodUFJ2Hwquote:Op maandag 15 november 2010 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wegbrengen ja..geen idee waarheen eigenlijk..ik zoek wel even wat.
En![]()
![]()
![]()
![]()
waarom uitzettenquote:Op maandag 15 november 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
ik was gewoon vergeten mijn mobiel aan te zetten
reparatie aan huisquote:Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef PeZu het volgende:
http://www.microfix.nl/ht(...)_QoqUCFUSGDgodUFJ2Hw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat je dan niet zomaar midden in de nacht wordt gebeld door gekken en je er batterij mee bespaartquote:waarom uitzetten
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
reparatie aan huis
maar wel vergeet aan te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
omdat je dan niet zomaar midden in de nacht wordt gebeld door gekken en je er batterij mee bespaart\
en wat voor gekken bellen er dan
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 11:40 schreef PeZu het volgende:
maar wel vergeet aan te zetten\
en wat voor gekken bellen er dan![]()
als je hem helemaal niet aanzet gaat ie ook nooit opquote:Op maandag 15 november 2010 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Bespaart nog meer batterij![]()
Mijn niet zo stille aanbidders
Ja, dat moest wel even, de dokter belt me straks terug.quote:Op maandag 15 november 2010 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je hem helemaal niet aanzet gaat ie ook nooit op![]()
_!
ooh ja beter, hopelijk kan ie snel snijdenquote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat moest wel even, de dokter belt me straks terug.
Tussen 12 en half 2, dus dat wordt 4 uur
of extra koffie nuttigenquote:Op maandag 15 november 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[me=Dr_Flash] = @ Office![]()
[/me]
Volgende keer op tijd naar bed
pienquote:
werk je nog bij de Lquote:
zequote:Op maandag 15 november 2010 11:46 schreef PeZu het volgende:
ooh ja beter, hopelijk kan ie snel snijden
Nee joh, al sinds januari 2009 niet meerquote:
hij/zij/smij als het maar weg isquote:
kun je nagaan, hoe ik op de hoogte benquote:Op maandag 15 november 2010 11:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee joh, al sinds januari 2009 niet meer
uhm wat ?quote:
ja echt hoorquote:
Thuiszorgquote:Op maandag 15 november 2010 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij/zij/smij als het maar weg is
[..]
kun je nagaan, hoe ik op de hoogte ben![]()
en nu dan?
aah zo en welke schone deerne is de finish?quote:Op maandag 15 november 2010 12:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jou uitspraak in mijn fobo, jeweetz
ook wel echt iets voor jou jaquote:
Pienquote:Op maandag 15 november 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Friemel, Klonk, jij, Symph weer de laatste tijd, DM, pien (toch?), Fles, wok
Maar we zullen je sparen
Dat komt omdat jij zo lief bent...quote:Op maandag 15 november 2010 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar mijn huisarts moet mij al weken bellen, dus ik mag dit keer zelf lekker boos doen![]()
![]()
ik kan dat alleen niet zo goed
quote:Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
reparatie aan huis
Welke gek zou jou nou 's nachts bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
omdat je dan niet zomaar midden in de nacht wordt gebeld door gekken en je er batterij mee bespaart?
Ohnoes!quote:Op maandag 15 november 2010 11:40 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben ook vergeten te ontbijten![]()
volgens mij ben ik mijn hoofd kwijt
Wel koffie gehad![]()
?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Uhmquote:Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah zo en welke schone deerne is de finish?
[..]
ook wel echt iets voor jou ja
kom op vettel vertel op wie is jouw favo pitpoes?quote:
Vettel is kampioen ja.quote:Op maandag 15 november 2010 12:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom op vettel vertel op wie is jouw favo pitpoes?
Ja, zie!quote:Op maandag 15 november 2010 12:04 schreef MPG het volgende:
Pien!
![]()
!
En jeeej voor het sparen. Eerlijk delen, het dames
!
hmmz.quote:Dat komt omdat jij zo lief bent...
Je weet maar nooitquote:Welke gek zou jou nou 's nachts bellen?
ja..twee alquote:Ohnoes!
Wel koffie gehad![]()
?
Ik denk dat PeZu daar een pompmokkel mee bedoelt. Jwz, zoeen om mee te muilen.quote:
Ohzoene.quote:Op maandag 15 november 2010 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat PeZu daar een pompmokkel mee bedoelt. Jwz, zoeen om mee te muilen.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat PeZu daar een pompmokkel mee bedoelt. Jwz, zoeen om mee te muilen.
ik bedoel dus net zoals bij die finish, wie is de gelukkigequote:
Op Fok! bedoel je?quote:Op maandag 15 november 2010 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
mpg koning der antieke grappen
[..]
ik bedoel dus net zoals bij die finish, wie is de gelukkige
quote:
weet je wat laat maar ik vraag het wel aam mijn muur, die is nochtans iets rapper van begrip, slaapfok je ofzoquote:
Zeg nou.quote:Op maandag 15 november 2010 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je wat laat maar ik vraag het wel aam mijn muur, die is nochtans iets rapper van begrip, slaapfok je ofzo
plus voorspelbaar dat was namelijk precies de reactie waarvan ik wist dat je hem ging postenquote:
nouquote:
Dat klinkt bekendquote:Op maandag 15 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs heeft helemaal niet te weinig kleren, ik moet gewoon vaker strijken![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
kinderkleren strijkenquote:Op maandag 15 november 2010 12:19 schreef suikertaartje het volgende:
precies dat, je bent langer bezig met wassen en strijken dan dat ze netjes zijnquote:Op maandag 15 november 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
!
En dan maakt ie het binnen een dag weer vies of verkreukeld...
Oh, die kan er inderdaad ook wat van.quote:Op maandag 15 november 2010 12:20 schreef Pien85 het volgende:
Dat klinkt bekendVriendje zeurt hier altijd dat z'n kleren "op" zijn
quote:Op maandag 15 november 2010 12:20 schreef MPG het volgende:
[..]
!
En dan maakt ie het binnen een dag weer vies of verkreukeld...
Het is anders heel normaal om je onderbroek kwijt te raken hoorquote:Op maandag 15 november 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, die kan er inderdaad ook wat van.
De vraag: 'waar zijn mijn sokken en onderbroeken?' zou verboden moeten worden![]()
Mijn vaste antwoord: in de was, gok ik.
Jonguh, moet jij eens komen kijken hoe het uit de was komtquote:Op maandag 15 november 2010 12:21 schreef PeZu het volgende:
kinderkleren strijken![]()
komt de koningin elke dag lunchen schat?
precies dat, je bent langer bezig met wassen en strijken dan dat ze netjes zijn
tijd voor schnitzel en frikadellen en rellenquote:
Ja, dat gebeurt mij ook regelmatig.quote:Op maandag 15 november 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is anders heel normaal om je onderbroek kwijt te raken hoor.
ik heb thuis een magische wasmandquote:Op maandag 15 november 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De vraag: 'waar zijn mijn sokken en onderbroeken?' zou verboden moeten worden![]()
Dat werkt niet tegen poep- en pastavlekkenquote:
Dat is alleen op vrijdag en was het maar zo verquote:Op maandag 15 november 2010 12:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
tijd voor schnitzel en frikadellen en rellen![]()
![]()
ja dat weet ik maar als ik mijn neefje aankleed en de spijkerbroek is gekreukeld of gestreken zie ik na een 15 minuten het verschil niet meer hoorquote:Op maandag 15 november 2010 12:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jonguh, moet jij eens komen kijken hoe het uit de was komt![]()
Dat kleine spul kreukelt als een gek
Heb je die zooi nog echt ookquote:Op maandag 15 november 2010 12:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat werkt niet tegen poep- en pastavlekken
quote:Op maandag 15 november 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
ik heb thuis een magische wasmand![]()
je gooit er vuile was in en en het verschijnt schoon in de kast
Oh wacht. Dat werkt welquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 12:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is alleen op vrijdag en was het maar zo ver
ik heb wel die pasta, ideaal voor mijn witte kicksquote:
Nee, ik weet wel hoe dirty ik kan worden.quote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wacht. Dat werkt wel![]()
Tuurlijk heb ik dat. Weet je hoe vies een kind kan worden? NOU?
quote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel hoe dirty ik kan worden.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb wel die pasta, ideaal voor mijn witte kicks
"Op zolder schat"quote:Op maandag 15 november 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik win atmquote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je je moeder in stukjes gehakt?quote:Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb al weer een kilo moeder aan m'n kleren
Preciesquote:
Oh dat hebben wij niet wel "is dat schoon dan?" "Ja schat, anders hangt het niet aan het wasrek"quote:Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies![]()
'maar ik kan ze niet vinden!'
moet je beter zoeken, lieverd
Typo/stomme foon, ik bedoelde modderquote:Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je je moeder in stukjes gehakt?
Ok, hoe komt het?quote:Op maandag 15 november 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Typo/stomme foon, ik bedoelde modder
Ah. Wij hebben ook nog:quote:Op maandag 15 november 2010 12:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat hebben wij niet wel "is dat schoon dan?" "Ja schat, anders hangt het niet aan het wasrek"
quote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Wij hebben ook nog:
'ehm....liefje....zie jij misschien...kans...om vandaag een wasje te doen, alsjeblieft?'
mijn: dan doe je het toch lekker zelfwerpt zijn vruchten af
Neuh, hier is het vaker "ik vind het toch handiger als mijn kleren gewoon in de kast liggen..."quote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Wij hebben ook nog:
'ehm....liefje....zie jij misschien...kans...om vandaag een wasje te doen, alsjeblieft?'
ja, het is een beetje een mietje.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 12:34 schreef Pien85 het volgende:
Neuh, hier is het vaker "ik vind het toch handiger als mijn kleren gewoon in de kast liggen..."
Teringquote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Wij hebben ook nog:
Oeh, dat lul je niet meer recht Flesquote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering![]()
Waar heb je dan een vrouw voor?![]()
![]()
nou ik doel er meer op dat je dat vraagt, je kan toch zelf wel bedenken dat je een was kan draaien en dat je schone kleren aan een wasrek hangen en niet in een 4e dimensie verstopt liggenquote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het is een beetje een mietje.
voor elke dag enorm geile seks natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering![]()
![]()
Ah, ok vandaar.quote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik werk in de prei en zorg voor de aanvoer, dus de prei is bij mij heeft nog veel modder enz.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oeh, dat lul je niet meer recht Fles
Voor de seksquote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering![]()
![]()
Hmm. dat zou nog een overweging kunnen zijn iddquote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor elke dag enorm geile seks natuurlijk
quote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, onze zolder is heel raar.quote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
nou ik doel er meer op dat je dat vraagt, je kan toch zelf wel bedenken dat je een was kan draaien en dat je schone kleren aan een wasrek hangen en niet in een 4e dimensie verstopt liggen
quote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dacht ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ok vandaar.
Maar dan is het logisch dat je kleren onder zitten.
quote:
ik ben overtuigdquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, onze zolder is heel raar.
als ik er ben kan ik alles vinden, inclusief zijn ondergoed.
als hij er is, is alles ineens op miraculeuze wijze verdwenen
meer tijd voor sexquote:Op maandag 15 november 2010 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarvoor
dan ga ik zelf wel wassen
eigenlijk werkt het hele huis zo.quote:
Mannen weet alles te liggen maar niks te vindenquote:Op maandag 15 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, onze zolder is heel raar.
als ik er ben kan ik alles vinden, inclusief zijn ondergoed.
als hij er is, is alles ineens op miraculeuze wijze verdwenen
Maar je moet wel altijd zijn rotzooi achter zijn kont opruimenquote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, ik hou wel echt enorm veel van meneer taart hoor![]()
en terugvindenquote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar je moet wel altijd zijn rotzooi achter zijn kont opruimen
En wat hebben wij daar aan?quote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, ik hou wel echt enorm veel van meneer taart hoor![]()
In mijn eigen hok weet ik alles te vinden. Tenzij het pas opgeruimd isquote:Op maandag 15 november 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eigenlijk werkt het hele huis zo.
zelfs zijn eigen computerkamer waar ik amper kom
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef pgrferrari het volgende:
Maar je moet wel altijd zijn rotzooi achter zijn kont opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |