Ben ik even blij dat ik niet beneden slaapquote:
Een tafel uitwonenquote:Op maandag 15 november 2010 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kom dan
En we kunnen samen de keukentafel uitwonen en bier drinken
Ja dat welquote:Op maandag 15 november 2010 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kadootjes zijn altijd leuk
Anders vraag je aan Marijke wat ze er van vind
Beneden?quote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik niet beneden slaap
Ja, zeg, niet op MIJN luchtbed hoorquote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
Echt erg
Misschien wil ik Flippie wel veroveren
ki snap ik volgens mij wel. Maar ko?quote:Op maandag 15 november 2010 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we ook nog een ki (of ko, welke er ook maar het eerst van toepassing is)
2 minuten later wel hoor... we hebben het hier over MPG hequote:Op maandag 15 november 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou hij ook gewoon koffie blijven drinken als hij net heeft gekotst omdat hij getuige was van een poep-incident?
Noujaaaaaaaaaaaa dan neem ik er wel 1 mee hoorquote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zeg, niet op MIJN luchtbed hoor
Misschien wil ik ook wel liever veroverd worden door een vrouwquote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt erg
Misschien wil ik Flippie wel veroveren
Koffie Op!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een lek luchtbed, moet nog iets anders regelenquote:Op maandag 15 november 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, zeg, niet op MIJN luchtbed hoor
ja, je krijgt toch een lift, toch?quote:Op maandag 15 november 2010 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Noujaaaaaaaaaaaa dan neem ik er wel 1 mee hoor
We kunnen samen reizenquote:Op maandag 15 november 2010 10:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien wil ik ook wel liever veroverd worden door een vrouw
Ik weet van niks hoorquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, je krijgt toch een lift, toch?
ik hoor net dat LL haar eigen luchtbed meeneemtquote:Op maandag 15 november 2010 10:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb een lek luchtbed, moet nog iets anders regelen
ja.quote:Op maandag 15 november 2010 10:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou hij ook gewoon koffie blijven drinken als hij net heeft gekotst omdat hij getuige was van een poep-incident?
Jamaar, ik moet ook nog ergens slapenquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik hoor net dat LL haar eigen luchtbed meeneemt
Ja das een 2 persoons.. dan moet ik mijn HUTKOFFER meenemenquote:Op maandag 15 november 2010 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
ik hoor net dat LL haar eigen luchtbed meeneemt
Ja, want die heb ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja das een 2 persoons.. dan moet ik mijn HUTKOFFER meenemen
Weet je hoe zwaar?
Of vanuit jou, vond ie ook goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |