SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
DIE knopjes gebruik ik dan wel weer heel kundig enzoquote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar als je de knopjes gebruikt waar ze voor bedoeld zijn dan ehm..nou.
Nee, dan krijgen we ook nog een ki (of ko, welke er ook maar het eerst van toepassing is)quote:
Nu voel ik me tweede keusquote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Of ga jij dat tegen me gebruiken?
Werk zequote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
Tweede kopje koffie is echt op nu..nu moet ik aan het werk van mezelf
quote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen
Dankjewel mop (hah!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ha! Ben ik blij dat ik geen mod benquote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zouden alle modjes moet bannen.
Met MPG in de buurt heb je altijd een ki... voor je het weet is de koffie op!quote:Op maandag 15 november 2010 10:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen we ook nog een ki (of ko, welke er ook maar het eerst van toepassing is)
Vraag eens aan die lieve mensjes hier, hoelang ik hier zit.quote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa ik ben hier te weinig en te kort, weet niet of dat een puick plan is
Ja Flippie kom naar de meetquote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mwa ik ben hier te weinig en te kort, weet niet of dat een puick plan is
ja..maar dat bedoelde ik niet hequote:Op maandag 15 november 2010 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met MPG in de buurt heb je altijd een ki... voor je het weet is de koffie op!
wist ik welquote:Op maandag 15 november 2010 10:16 schreef wel.o.k het volgende:
DIE knopjes gebruik ik dan wel weer heel kundig enzo
Ook niet lang, maar jij post hier vaker dan ikquote:Op maandag 15 november 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vraag eens aan die lieve mensjes hier, hoelang ik hier zit.
Hmmquote:
Pannenkoeken op de meet en cadeaus.quote:Op maandag 15 november 2010 10:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook niet lang, maar jij post hier vaker dan ik
[..]
Hmm
Omwille van de eetlust van MPG probeerde ik het nog een beetje netjes te houdenquote:Op maandag 15 november 2010 10:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja..maar dat bedoelde ik niet he
Pannenkoekenquote:Op maandag 15 november 2010 10:21 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pannenkoeken op de meet en cadeaus.![]()
Zou hij ook gewoon koffie blijven drinken als hij net heeft gekotst omdat hij getuige was van een poep-incident?quote:Op maandag 15 november 2010 10:21 schreef DaMart het volgende:
Omwille van de eetlust van MPG probeerde ik het nog een beetje netjes te houden.
Al werken de worden 'koffie' en 'op' in één zin vermoedelijk juist weer stressverhogend voor hem, dus linksom of rechtsom, MPG heeft koffie nodig.
Kom danquote:Op maandag 15 november 2010 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PannenkoekenAls er iets is waar je mij in de nacht wakker voor mag maken
Oh en cadeaus
Kadootjes zijn altijd leukquote:Op maandag 15 november 2010 10:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PannenkoekenAls er iets is waar je mij in de nacht wakker voor mag maken
Oh en cadeaus
quote:Op maandag 15 november 2010 10:23 schreef pgrferrari het volgende:
Kom dan
En we kunnen samen de keukentafel uitwonen en bier drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |