quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Inderdaad, ze zouden alle modjes moet bannen.quote:Op maandag 15 november 2010 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
En terecht!
Beetje lopen doorposten enzo ... Modjes
Kusje op je fris en fruitige piquote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
pi opgelost, weer fris en fruitig
En dan chaosquote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zouden alle modjes moet bannen.
Nee dan blijft de chaos wel wegquote:Op maandag 15 november 2010 10:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, alle users mod laten worden
Hmmm ja okequote:
quote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef DaMart het volgende:
Ik stuurde Solique net een PM... ik denk dat hij niet door had dat hij hem volpostte.
Als Solique me niet voor was geweest, hadden we nu trouwens deze TT gehad:
[KSC #2.113] KSC'ers, spaar ze allemaal!
je weet wel wat hier een pi is, toch?quote:
Dat weet ik welquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet wel wat hier een pi is, toch?
anders legt MPG het je wel even uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je weet wel wat hier een pi is, toch?
anders legt MPG het je wel even uit
quote:Op maandag 15 november 2010 10:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet ik wel![]()
Wat ben je toch een knap ventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 10:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat weet ik wel![]()
BIJNA goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dacht dat jouw post hem had vol gegooid, kwamen zo snel achter elkaar.quote:Op maandag 15 november 2010 10:02 schreef DaMart het volgende:
Ik stuurde Solique net een PM... ik denk dat hij niet door had dat hij hem volpostte.
Als Solique me niet voor was geweest, hadden we nu trouwens deze TT gehad:
[KSC #2.113] KSC'ers, spaar ze allemaal!
quote:Op maandag 15 november 2010 10:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ben je toch een knap ventje
maar dan val ik niet op en krijg ik geen strafquote:Op maandag 15 november 2010 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb je een knopje voor he? Schaam je!
Dat hangt van TS afquote:Op maandag 15 november 2010 10:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is wel een heel leuke TT..misschien mag het nog?
ja, maar als je de knopjes gebruikt waar ze voor bedoeld zijn dan ehm..nou.quote:Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
maar dan val ik niet op en krijg ik geen straf
Jij hebt duidelijk nog nooit een poepluier verschoondquote:
Hihi knopjesquote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar als je de knopjes gebruikt waar ze voor bedoeld zijn dan ehm..nou.
Ik heb geen zin om straf uit te delen....quote:Op maandag 15 november 2010 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar dan val ik niet op en krijg ik geen straf
quote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een poepluier verschoond
Okequote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Doe maar
Geen spellingsfouten maken he?
Nee.quote:Op maandag 15 november 2010 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit een poepluier verschoond
Zal ik er 1 van mijn zoon meenemen naar de meet?quote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb dan ook nooit de kans gehad.
Wil je dat graag dan?quote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan gewoon mijn hele zoon wel even meenemenquote:Op maandag 15 november 2010 10:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zal ik er 1 van mijn zoon meenemen naar de meet?
ST, volgens mij heb je een vrijwilliger!quote:Op maandag 15 november 2010 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Dit is nu gequote hequote:
Waarom ga je dat tegen me gebruiken?quote:Op maandag 15 november 2010 10:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit is nu gequote he![]()
De toekomstige mama gaat dit tegen je gebruiken
Nu maar hopen (quote:Op maandag 15 november 2010 10:14 schreef DaMart het volgende:
ST, volgens mij heb je een vrijwilliger!
Dan hoeft zij de luiers niet meer te verschonenquote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom ga je dat tegen me gebruiken?
IK?quote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom ga je dat tegen me gebruiken?
Mag MPG dan meekijken met pgr?quote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu maar hopen () dat Thijs rond 17:00 nog even wil poepen die dag
Of ga jij dat tegen me gebruiken?quote:Op maandag 15 november 2010 10:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hoeft zij de luiers niet meer te verschonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |