Dan koop je er eentje bij de Actionquote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
Jamaar, ik moet ook nog ergens slapen
Tof!quote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal even met Marijke over PMen en dann even snel over nadenken, en dan kom ik
Ik snapte er helemaal niets meer van weet je. Sym woont in hhw?quote:Op maandag 15 november 2010 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of vanuit jou, vond ie ook goed
Geil TOFquote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal even met Marijke over PMen en dann even snel over nadenken, en dan kom ik
Dat kost geldquote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan koop je er eentje bij de Action
Die ligt al bij Marijke, want dat is daar mijn logeerbed..quote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Als jij die hebt kan je die dan niet meenemenScheelt mij zeulen
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik snapte er helemaal niets meer van weet je. Sym woont in hhw?
quote:Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet naar school toe, fijne dag nog, misschien kom ik af en toe nog even meeposten
quote:Op maandag 15 november 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
maar die ken ik niet? iets met vreemde mannen meegaan
Succes.quote:Op maandag 15 november 2010 10:29 schreef Flippiee het volgende:
Ik moet naar school toe, fijne dag nog, misschien kom ik af en toe nog even meeposten
Stel je niet aan joh jeesus.... muziekje boek en de tijd vliegt voorbijquote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
Treinen is heel niet leuk als je 3 uur erin moet zitten
Dan moet je dat niet doen hequote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef pgrferrari het volgende:
Treinen is heel niet leuk als je 3 uur erin moet zitten
I noesquote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stel je niet aan joh jeesus.... muziekje boek en de tijd vliegt voorbij
Ik kan ook met de auto gaanquote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je dat niet doen he![]()
en ik vind lekker van wel
Lekker zelf wetenquote:Op maandag 15 november 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
I noes
Ik kan ook met de auto gaan
Maar dat kost benzine, en de trein kost niks.
sym is niet vreemdquote:Op maandag 15 november 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar die ken ik niet? iets met vreemde mannen meegaan
voordelen trein: je kan lekker muziekje luisteren chillen en boek lezen, je hoeft niet op de weg te lettenquote:Op maandag 15 november 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I noes
[..]
Ik kan ook met de auto gaan
Maar dat kost benzine, en de trein kost niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |