quote:Op maandag 15 november 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik eindelijk een keer de huisarts, zitten ze in overleg
ja, ik krijg het 'we zijn in overleg'-bandje, of ze zijn inderdaad in gesprek tot dat je niet meer mag bellen..en als je dan toch wel belt dan doen ze altijd heel boosquote:Op maandag 15 november 2010 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
als ik bel dan zijn ze meestal in gesprek... tot de tijd dat je eigenlijk niet mag bellen
Friemel, Klonk, jij, Symph weer de laatste tijd, DM, pien (toch?), Fles, wokquote:Op maandag 15 november 2010 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie!?
En mij sparen? Best, maar geen ruzie maken om mij hoor dames
ja, dat jaquote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik krijg het 'we zijn in overleg'-bandje, of ze zijn inderdaad in gesprek tot dat je niet meer mag bellen..en als je dan toch wel belt dan doen ze altijd heel boos
maar mijn huisarts moet mij al weken bellen, dus ik mag dit keer zelf lekker boos doenquote:
ben ik een oer KSC-er?quote:Op maandag 15 november 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Friemel, Klonk, jij, Symph weer de laatste tijd, DM, pien (toch?), Fles, wok
Maar we zullen je sparen
voor mij welquote:Op maandag 15 november 2010 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben ik een oer KSC-er?
zolang zit ik hier toch niet? wel bijna uitsluitend, dat dan weer wel
quote:Op maandag 15 november 2010 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar mijn huisarts moet mij al weken bellen, dus ik mag dit keer zelf lekker boos doen![]()
![]()
ik kan dat alleen niet zo goed
ik ben gedoemd..ik kan alleen maar lief klinken aan de telefoonquote:Op maandag 15 november 2010 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
dat kan jij niet want JIJ
lief en aardig en nog meer lief
hapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Symphquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
Het is echt maandag, damn wat een puinhoop
quote:Op maandag 15 november 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hapDokter belt me vanmiddag terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
harder schoppen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |