quote:Op maandag 15 november 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
Bel ik eindelijk een keer de huisarts, zitten ze in overleg
ja, ik krijg het 'we zijn in overleg'-bandje, of ze zijn inderdaad in gesprek tot dat je niet meer mag bellen..en als je dan toch wel belt dan doen ze altijd heel boosquote:Op maandag 15 november 2010 10:55 schreef wel.o.k het volgende:
als ik bel dan zijn ze meestal in gesprek... tot de tijd dat je eigenlijk niet mag bellen
Friemel, Klonk, jij, Symph weer de laatste tijd, DM, pien (toch?), Fles, wokquote:Op maandag 15 november 2010 10:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie!?
En mij sparen? Best, maar geen ruzie maken om mij hoor dames
ja, dat jaquote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik krijg het 'we zijn in overleg'-bandje, of ze zijn inderdaad in gesprek tot dat je niet meer mag bellen..en als je dan toch wel belt dan doen ze altijd heel boos
maar mijn huisarts moet mij al weken bellen, dus ik mag dit keer zelf lekker boos doenquote:
ben ik een oer KSC-er?quote:Op maandag 15 november 2010 10:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Friemel, Klonk, jij, Symph weer de laatste tijd, DM, pien (toch?), Fles, wok
Maar we zullen je sparen
voor mij welquote:Op maandag 15 november 2010 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben ik een oer KSC-er?
zolang zit ik hier toch niet? wel bijna uitsluitend, dat dan weer wel
quote:Op maandag 15 november 2010 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar mijn huisarts moet mij al weken bellen, dus ik mag dit keer zelf lekker boos doen![]()
![]()
ik kan dat alleen niet zo goed
ik ben gedoemd..ik kan alleen maar lief klinken aan de telefoonquote:Op maandag 15 november 2010 11:02 schreef wel.o.k het volgende:
dat kan jij niet want JIJ
lief en aardig en nog meer lief
hapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Symphquote:Op maandag 15 november 2010 11:07 schreef Symphonic het volgende:
Het is echt maandag, damn wat een puinhoop
quote:Op maandag 15 november 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hapDokter belt me vanmiddag terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
harder schoppen dan?quote:
doe ik jou, doe jij mij, goed?quote:
ik kan heel hard schoppen maar ik schop geen vrouwen, althans niet hard en niet echt virtueel krijg je er wel eenquote:
beter wel..laptoploos ookquote:
heeft ie de geest gegeven, gisteren ging ie nog aan sort of toch?quote:Op maandag 15 november 2010 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
beter wel..laptoploos ook![]()
daar dan?
Ja, ik was aan het internetten en toen deed het beeldscherm weer ploef..zwart.quote:Op maandag 15 november 2010 11:30 schreef PeZu het volgende:
heeft ie de geest gegeven, gisteren ging ie nog aan sort of toch?
ja beetje veel pijn sinds vrijdag![]()
maar gisteren naar mijn broer geweest middag hertjes gevoerd met de kleiene, lchill middag gehad haas gegeten en gister avond toen ik door HET parkje liep, liep er egeltje mee![]()
dus dat was
ja ik wou net zeggen dan kan het ook gewoon een los contact zijn, gewoon wegbrengen miss valt het meequote:Op maandag 15 november 2010 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het internetten en toen deed het beeldscherm weer ploef..zwart.
Ik moet nog even kijken of het niet gewoon een contactje kan zijn, maar ik weet zo weinig van die dingen dat ik dat niet zelf durf.
Kusje op je pijn![]()
Oeh, hertjes en egeltjes
wegbrengen ja..geen idee waarheen eigenlijk..ik zoek wel even wat.quote:Op maandag 15 november 2010 11:33 schreef PeZu het volgende:
ja ik wou net zeggen dan kan het ook gewoon een los contact zijn, gewoon wegbrengen miss valt het mee
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.microfix.nl/ht(...)_QoqUCFUSGDgodUFJ2Hwquote:Op maandag 15 november 2010 11:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wegbrengen ja..geen idee waarheen eigenlijk..ik zoek wel even wat.
En![]()
![]()
![]()
![]()
waarom uitzettenquote:Op maandag 15 november 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
ik was gewoon vergeten mijn mobiel aan te zetten
reparatie aan huisquote:Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef PeZu het volgende:
http://www.microfix.nl/ht(...)_QoqUCFUSGDgodUFJ2Hw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdat je dan niet zomaar midden in de nacht wordt gebeld door gekken en je er batterij mee bespaartquote:waarom uitzetten
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 15 november 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
reparatie aan huis
maar wel vergeet aan te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
omdat je dan niet zomaar midden in de nacht wordt gebeld door gekken en je er batterij mee bespaart\
en wat voor gekken bellen er dan
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 11:40 schreef PeZu het volgende:
maar wel vergeet aan te zetten\
en wat voor gekken bellen er dan![]()
als je hem helemaal niet aanzet gaat ie ook nooit opquote:Op maandag 15 november 2010 11:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Bespaart nog meer batterij![]()
Mijn niet zo stille aanbidders
Ja, dat moest wel even, de dokter belt me straks terug.quote:Op maandag 15 november 2010 11:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je hem helemaal niet aanzet gaat ie ook nooit op![]()
_!
ooh ja beter, hopelijk kan ie snel snijdenquote:Op maandag 15 november 2010 11:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat moest wel even, de dokter belt me straks terug.
Tussen 12 en half 2, dus dat wordt 4 uur
of extra koffie nuttigenquote:Op maandag 15 november 2010 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[me=Dr_Flash] = @ Office![]()
[/me]
Volgende keer op tijd naar bed
pienquote:
werk je nog bij de Lquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |