Nee, ik weet wel hoe dirty ik kan worden.quote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh wacht. Dat werkt wel![]()
Tuurlijk heb ik dat. Weet je hoe vies een kind kan worden? NOU?
quote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel hoe dirty ik kan worden.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
[..]
ik heb wel die pasta, ideaal voor mijn witte kicks
"Op zolder schat"quote:Op maandag 15 november 2010 12:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, die kan er inderdaad ook wat van.
De vraag: 'waar zijn mijn sokken en onderbroeken?' zou verboden moeten worden![]()
Mijn vaste antwoord: in de was, gok ik.
Ik denk dat ik win atmquote:Op maandag 15 november 2010 12:25 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je je moeder in stukjes gehakt?quote:Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb al weer een kilo moeder aan m'n kleren
Preciesquote:
Oh dat hebben wij niet wel "is dat schoon dan?" "Ja schat, anders hangt het niet aan het wasrek"quote:Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies![]()
'maar ik kan ze niet vinden!'
moet je beter zoeken, lieverd
Typo/stomme foon, ik bedoelde modderquote:Op maandag 15 november 2010 12:31 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je je moeder in stukjes gehakt?
Ok, hoe komt het?quote:Op maandag 15 november 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Typo/stomme foon, ik bedoelde modder
Ah. Wij hebben ook nog:quote:Op maandag 15 november 2010 12:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat hebben wij niet wel "is dat schoon dan?" "Ja schat, anders hangt het niet aan het wasrek"
quote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Wij hebben ook nog:
'ehm....liefje....zie jij misschien...kans...om vandaag een wasje te doen, alsjeblieft?'
mijn: dan doe je het toch lekker zelfwerpt zijn vruchten af
Neuh, hier is het vaker "ik vind het toch handiger als mijn kleren gewoon in de kast liggen..."quote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Wij hebben ook nog:
'ehm....liefje....zie jij misschien...kans...om vandaag een wasje te doen, alsjeblieft?'
mijn: dan doe je het toch lekker zelfwerpt zijn vruchten af
ja, het is een beetje een mietje.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 12:34 schreef Pien85 het volgende:
Neuh, hier is het vaker "ik vind het toch handiger als mijn kleren gewoon in de kast liggen..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |