Teringquote:Op maandag 15 november 2010 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah. Wij hebben ook nog:
'ehm....liefje....zie jij misschien...kans...om vandaag een wasje te doen, alsjeblieft?'
mijn: dan doe je het toch lekker zelfwerpt zijn vruchten af
Oeh, dat lul je niet meer recht Flesquote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering![]()
Waar heb je dan een vrouw voor?![]()
![]()
nou ik doel er meer op dat je dat vraagt, je kan toch zelf wel bedenken dat je een was kan draaien en dat je schone kleren aan een wasrek hangen en niet in een 4e dimensie verstopt liggenquote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, het is een beetje een mietje.
voor elke dag enorm geile seks natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Tering![]()
![]()
Ah, ok vandaar.quote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik werk in de prei en zorg voor de aanvoer, dus de prei is bij mij heeft nog veel modder enz.
quote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oeh, dat lul je niet meer recht Fles
Voor de seksquote:Op maandag 15 november 2010 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tering![]()
![]()
Hmm. dat zou nog een overweging kunnen zijn iddquote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor elke dag enorm geile seks natuurlijk
quote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, onze zolder is heel raar.quote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef PeZu het volgende:
nou ik doel er meer op dat je dat vraagt, je kan toch zelf wel bedenken dat je een was kan draaien en dat je schone kleren aan een wasrek hangen en niet in een 4e dimensie verstopt liggen
quote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dacht ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ah, ok vandaar.
Maar dan is het logisch dat je kleren onder zitten.
quote:
ik ben overtuigdquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, onze zolder is heel raar.
als ik er ben kan ik alles vinden, inclusief zijn ondergoed.
als hij er is, is alles ineens op miraculeuze wijze verdwenen
meer tijd voor sexquote:Op maandag 15 november 2010 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daarvoor
dan ga ik zelf wel wassen
eigenlijk werkt het hele huis zo.quote:
Mannen weet alles te liggen maar niks te vindenquote:Op maandag 15 november 2010 12:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, onze zolder is heel raar.
als ik er ben kan ik alles vinden, inclusief zijn ondergoed.
als hij er is, is alles ineens op miraculeuze wijze verdwenen
Maar je moet wel altijd zijn rotzooi achter zijn kont opruimenquote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, ik hou wel echt enorm veel van meneer taart hoor![]()
en terugvindenquote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar je moet wel altijd zijn rotzooi achter zijn kont opruimen
En wat hebben wij daar aan?quote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
trouwens, ik hou wel echt enorm veel van meneer taart hoor![]()
In mijn eigen hok weet ik alles te vinden. Tenzij het pas opgeruimd isquote:Op maandag 15 november 2010 12:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
eigenlijk werkt het hele huis zo.
zelfs zijn eigen computerkamer waar ik amper kom
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 12:41 schreef pgrferrari het volgende:
Maar je moet wel altijd zijn rotzooi achter zijn kont opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |