Zou 'm wel Alive of Even flow van Pearl Jam willen horen zingen....quote:Op maandag 15 november 2010 08:49 schreef tdrone het volgende:
klonk weert heel goed maar ik denk wel dat rustige liedjes zijn stem beter laten uitkomen
Hij gaat het toch maken, met of zonder TVOH.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat zong ie een kutnummer, ik haat Gavin Degraw... En hij is goed maar ik denk dat hij het niet gaat winnen... de hype zal tegen hem gaan werken
Dat zeer zeker,maar ik hoop dat hij wint.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hij gaat het toch maken, met of zonder TVOH.
quote:Ben Saunders en zijn vriendin zijn uit elkaar
ROTTERDAM - Ben Saunders en zijn vriendin Maaike zijn uit elkaar. Dat meldt RTL Boulevard vanavond in de uitzending. De publiekslieveling van The Voice of Holland werd tot voorkort steevast gesteund bij zijn optredens door zijn vriendin en moeder, maar Maaike zullen we voorlopig niet meer mee zien zingen.
Wat de reden voor de breuk precies is, heeft Ben niet verteld.
,,Ik ben niet het type dat vreemd gaat binnen een relatie", is het enige wat hij loslaat. Een ander lijkt er dus niet in het spel te zijn. Misschien heeft het hectische leventje waar de zanger de afgelopen weken in is terecht gekomen is te maken met de relatiebreuk.
De auditie van Saunders is inmiddels miljoenen keren bekeken op YouTube en alles lijkt erop dat de tatoofreak het ver gaat schoppen in de muziekwereld. (BRUNOPRESS/BVDL)
Nee ze hebben samen geen kind. Zij heeft een kind uit een eerdere relatie en hij ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Oblivion het volgende:
Ik zat er vanmiddag aan te denken...![]()
Hoe lang gaat dit duren...
Wel sneu...ze hebben ook een kleintje toch?
Ah okay, zo ver was ik nog niet!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee ze hebben samen geen kind. Zij heeft een kind uit een eerdere relatie en hij ook.
Daar zit ie dan, met haar lippen getatoeerd in zijn nek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee ze hebben samen geen kind. Zij heeft een kind uit een eerdere relatie en hij ook.
Ik denk niet dat hij dat zo erg vind.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zit ie dan, met haar lippen getatoeerd in zijn nek.
Ik moet wel een beetje lachen om het slissen, schweet? Zou dat door de gouden tanden veroorzaakt worden?quote:
quote:
Heb 'm al opgeslagen. Zet 'm gewoon weer op youtubequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Oblivion het volgende:
Even nog nagenieten, want ze halen het er zo vanaf....
je kan 'm toch ook achter gesloten deuren of iets dergelijks zetten op youtube?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:23 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Heb 'm al opgeslagen. Zet 'm gewoon weer op youtube
Ik wil het filmpje ook wel ff op een filehost pleuren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:24 schreef Oblivion het volgende:
[..]
je kan 'm toch ook achter gesloten deuren of iets dergelijks zetten op youtube?![]()
Of halen ze het dan nog weg?
Ohhhh, kippenvel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:12 schreef Oblivion het volgende:
Even nog nagenieten, want ze halen het er zo vanaf....
Je lijkt wel een wandelende RedRoom.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ben was geweldig, het enige nummer wat ik nu op mijn iPhone luister
Uiteraard het virus heeft toegeslagenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wandelende RedRoom.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wandelende RedRoom.
Juist, dat maakte het nummer af.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Beste optreden van team Roel. En ook weereens bereikt wat hij in de auditie al liet zien. Wij vonden het jammer dat het zo snel afgelopen was.
De drie dames hebben de backing ook mooi gezongen.
Volgens mij heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
ownee dat vond ik echt slechtquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Als het goed is morgenavondquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
Iemand een idee wanneer de herhaling op TV komt?
je hebt wel iets van hem weg trouwensquote:Op zondag 28 november 2010 12:21 schreef Dizer het volgende:
Aangenaam verrast! Was erg goed. Kan hem alleen als persoon niet velen
WTF Re! Je kent me al 7 jaar, dat kan niet waar zijnquote:
Dit gaan veel Ben fans je kwalijk nemenquote:Op zondag 28 november 2010 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF Re! Je kent me al 7 jaar, dat kan niet waar zijn
Ik ben toch niet zoooo lelijk?
Boeiendquote:Op zondag 28 november 2010 14:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit gaan veel Ben fans je kwalijk nemen
Nee oke maar hij heeft wel erg veel uitstralingquote:Op zondag 28 november 2010 14:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Boeiend
Kom op, die vent is toch niet knap
Dat dan weer welquote:Op zondag 28 november 2010 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee oke maar hij heeft wel erg veel uitstraling
Dat is juist schattigquote:Op zondag 28 november 2010 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien als Dizer z'n haar eraf haalt, maar ik zie het er nog niet in, Dizer is veel te leuk.![]()
En uitstraling van Ben, zodra de mic uit de handen gaat is het een verlegen jochie.
Die gaat hij ook winnen.quote:Op zondag 28 november 2010 23:13 schreef Riann het volgende:
Zag ik het nu goed dat hij ook in de zaal zat van so you think you can dance
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:54 schreef Thermo18 het volgende:
Ben Saunders komt op nummer 16 binnen in de Nederlandse Top 40
Bijzonder
Ja, en ik lig elke keer weer dubbelquote:
Toch ergens wel genant, ook voor hemzelf denk ik, dat hij toch als de ster wordt neergezet. Alleen opkomen etc.quote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
Gister bij theatershow van VanVelzen gezien/gehoord... hij is écht goed
quote:Op woensdag 1 december 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
Gister bij theatershow van VanVelzen gezien/gehoord... hij is écht goed
Aan het silhouet kon je al na 2 seconden zien dat Joan er bij stond.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Wow, dat wist ik nog niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:54 schreef Thermo18 het volgende:
Ben Saunders komt op nummer 16 binnen in de Nederlandse Top 40
Bijzonder
Vertel?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Het getwitter van Ben komt wel dommig over.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef iBenny het volgende:
Hij staat op #1 in de Top40, Top100 en bij iTunes
Op de Top 40 staat hij toch op 16/17/18?quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:04 schreef iBenny het volgende:
Hij staat op #1 in de Top40, Top100 en bij iTunes
Hij heeft zelf vanmiddag getweet dat hij eerste staatquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:05 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Op de Top 40 staat hij toch op 16/17/18?
Volgens mij alleen top 100 & iTunes
Maar de laatste Top 40 is maandag bekend gemaakt, en vandaag afgespeeld op 538, en daar stond hij toch echt 16equote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft zelf vanmiddag getweet dat hij eerste staat
ik heb hem vanmiddag geluisterd en hij staat 16e in de top40!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft zelf vanmiddag getweet dat hij eerste staat
Het wordt continue bijgehouden...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:13 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Maar de laatste Top 40 is maandag bekend gemaakt, en vandaag afgespeeld op 538, en daar stond hij toch echt 16e
Dat zullen we volgende week wel zienquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het wordt continue bijgehouden...
Dus het zou betekenen dat als hij nu wordt uitgebracht dat hij op #1 staat
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat vindt men toch zo boeiend aan deze blanke neger met gouden tanden? Zo bijzonder vind ik zijn stem niet. Ik vond zijn optreden van vorige week ook niet boven de rest uitstijgen ofzo.
Doet ie niet....hij zal het uitzitten tot het einde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:08 schreef sophieschoice het volgende:
Als hij slim is, neemt hij een advocaat in handen om bij The Voice weg te kunnen. Hij moet dan minstens een half jaar wachten voor hij weer iets op muzikaal gebied kan doen maar dan is het wel op voorwaarde waar hij zelf nog iets over kan zeggen. Als hij wint, zit hij contractueel volledig vast.
Dat zal em flinke reputatieschade opleveren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:08 schreef sophieschoice het volgende:
Als hij slim is, neemt hij een advocaat in handen om bij The Voice weg te kunnen. Hij moet dan minstens een half jaar wachten voor hij weer iets op muzikaal gebied kan doen maar dan is het wel op voorwaarde waar hij zelf nog iets over kan zeggen. Als hij wint, zit hij contractueel volledig vast.
De hele nasleep van zo'n actie zal hem helemaal niet goed doen. Hij wordt nu geleefd en moet gebruik maken van de Voice-karavaan. Nikki, Lisa en Jaap zijn ook wel goed de markt op gezet, ze hebben hun vrijheid gehad om te doen wat ze graag willen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:08 schreef sophieschoice het volgende:
Wat maakt het uit? Door het programma breekt hij door, heeft hij de kans gekregen. Hij timmert al een tijdje aan de weg, dus soms heb je een kans en wat geluk nodig. Je moet dan niet meteen sterallures krijgen. It's all in the game.quote:Op zondag 5 december 2010 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De hele nasleep van zo'n actie zal hem helemaal niet goed doen. Hij wordt nu geleefd en moet gebruik maken van de Voice-karavaan. Nikki, Lisa en Jaap zijn ook wel goed de markt op gezet, ze hebben hun vrijheid gehad om te doen wat ze graag willen.
Hij heeft het programma blijkbaar nodig. Dan vind ik loyaliteit op zijn plek.quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Door het programma breekt hij door, heeft hij de kans gekregen. Hij timmert al een tijdje aan de weg, dus soms heb je een kans en wat geluk nodig. Je moet dan niet meteen sterallures krijgen. It's all in the game.
Eens.quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft het programma blijkbaar nodig. Dan vind ik loyaliteit op zijn plek.
Een uptempo nummerquote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef lin1406 het volgende:
weet iemand al welk nummer hij vrijdag gaat zingen?
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef lin1406 het volgende:
weet iemand al welk nummer hij vrijdag gaat zingen?
My God,quote:
Een lange tongzoen met een blondine op het podium, aan het eind van het nummer.quote:
Zo reageerden Wendy en de jury anders niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
Dat was gewoon zijn vriendin. Heeft hij vroeger bij in de klas gezeten en zijn nu sinds een jaar aan het daten.
Die reageren ook elke week verrast op de uitslag, you do the mathquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:14 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zo reageerden Wendy en de jury anders niet.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:16 schreef Fortitudo het volgende:
Dom van Ben, en dat meisje; wat een goedkope slet.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:24 schreef Fortitudo het volgende:
Die vriendin van Ben zag er volgens mij ook heel anders uit.
Joh, en wij maar denken dat het spontaan gebeurdequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
De actie met dat meisje kwam echt niet uit het niets hoor
Oh ja, dat zeiden we ook van die ene flikker die idols 1 won en die ene zigeuner die idols 2 won. Nu staan ze in kroegen te spelen voor een kratje bier. De rest van hun geld halen ze uit de PR.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hij gaat het toch maken, met of zonder TVOH.
Nah, je doet Jamai iets te kort...quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:21 schreef starla het volgende:
[..]
Oh ja, dat zeiden we ook van die ene flikker die idols 1 won en die ene zigeuner die idols 2 won. Nu staan ze in kroegen te spelen voor een kratje bier. De rest van hun geld halen ze uit de PR.
Omdat zingen entertainment is?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:01 schreef creno het volgende:
Waarom doet hij nu zoiets, het programma heet "the voice" en nu gaan de twee die een showtje opvoeren (Ben zoenen met een ingehuurde hoer, en Lenny mensen op het podium halen) door en degene die gewoon zingen staan in de singoff.
Dit zal ongetwijfeld een uitdagende choreografie voor haar zijn geweest...quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef UltraR het volgende:
B: Bij het optreden van Nigel (iig de sing-off) is ze 1 van de danseressen.
Ik ben ook lekker ouderwets, vind het maar apart om met een vreemde te gaan staan bekken tijdens een optreden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het juist tof gevonden als het echt was geweest. Nu vind ik het wat onnodig popiejopie
Hypocriet dus?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker ouderwets, vind het maar apart om met een vreemde te gaan staan bekken tijdens een optreden.
En ja, in films vind ik het doodnormaal.
Waarom zouden ze afhaken? Ze waren toch ook al fan van hem terwijl een vaste relatie had?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
ben een beete ernstig ben-moe, in online kranten wordt ingegaan op die zoen , ben en die danseres, WHY ?! so interessant vond ik het niet,
ben vind ik al helemaal niet boeiend, hij kan prachtig zingen maar ik ik krijg er echt geen rillingen van.
die zoen is trouwens ook niet handig, zn vrouwelijke fans haken zo af
Nee, ik vind mezelf niet hypocriet (in dit geval). Een filmkus, acteurs etc etc. Dit was gewoon een danseres, uit een rijtje geplukt, voor het effect.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Hypocriet dus?
Hoorde gewoon bij de show mensen. Wat kunnen mensen toch geshockeerd zijn, zelfs in het 'vrije' Nederland
Ik heb alle talentjachten niet zo erg gevolgd eigenlijk. Maar is er iemand ooit zo gehyped, en zo populair geweest?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:57 schreef Redux het volgende:
Ik denk dat 'nederland' gewoon onder de indruk is van de persoon ben, maar dat die liefde inderdaad snel weer over is zodra ben dit zou gaan winnen. Hij is in mijnogen teveel op zichzelf, te weinig een teamplayer om het in een showbiz wereld te kunnen maken.
Maar goed, daar kan ik natuurlijk ook helemaal naast zitten
Bij Wendy valt altijd iets te irriterenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef Redux het volgende:
Zoals hoe wendy aan hem hangt, ik irriteer me dr gewoon aan, kan me niet focussen op mn puzzels als ik dat zo zie
Dat kusje op z'n hand 2 weken geledenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Wendy valt altijd iets te irriterenDie imitatie stemmetjes de hele show door
"Geneuateh"En idd als ze Ben aankondigt, dan...
![]()
En Martijn is tofAl heeft hij z'n momenten dat hij iets te ver doordraaft. Maar overall erg leuk
Jep, martijn is vermakelijk, alleen al om hem hoop ik dat er nog veel van dit soort programma's komen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Wendy valt altijd iets te irriterenDie imitatie stemmetjes de hele show door
"Geneuateh"En idd als ze Ben aankondigt, dan...
![]()
En Martijn is tofAl heeft hij z'n momenten dat hij iets te ver doordraaft. Maar overall erg leuk
Oh jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kusje op z'n hand 2 weken geleden
Dan moet je wel Vrijdag kijken en posten, anders stel je Martijn én Winnie teleurquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:18 schreef Redux het volgende:
[..]
Jep, martijn is vermakelijk, alleen al om hem hoop ik dat er nog veel van dit soort programma's komen.
Wendy mag wat mij betreft nu al met pensioen.
Chantal Jansen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef Redux het volgende:
Maar ja goed, welk alternatief hebben we voor wendy? Dooske? Of die frigride meid nance?
Inderdaad, ik moet er vrijdag gewoon bij zijn!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je wel Vrijdag kijken en posten, anders stel je Martijn én Winnie teleur
Die zitten vast bij SBS.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef Redux het volgende:
Maar ja goed, welk alternatief hebben we voor wendy? Dooske? Of die frigride meid nance?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet er vrijdag gewoon bij zijn!
Waar is me smiley-link?
Die is dan weer zó grappig met haar ingestudeerde grapjes. Nee. Doe maar niet.quote:
Renate viel erg tegen bij de televizierring 2 jaar terug, daar liet ze zien of niet gemaakt te zijn voor producties als deze. Ze doet nu een regionaal programma trouwens.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zitten vast bij SBS.
Misschien kan Winnie Renate meesluisen. Bridget zit ook bij RTL.
En anders die breedkaakbek, Nicky Plessen
Ik zie het wel voor me, lekker steekjes onder water voor de kandidatenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, die heeft te droge humor (niet altijd mijn humor) om dit te doen
Dan wordt het een Chantal-show. Nehquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, lekker steekjes onder water voor de kandidaten
Lauren Verster vind ik wel leuk geloof ik, maar die doet dit soort programma's vast niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is dan weer zó grappig met haar ingestudeerde grapjes. Nee. Doe maar niet.
Ah kijk, daar issie weerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet een alarm op je Sjon, op je aaipetje
Renate regionaal? Welke zender praten we dan over? Amsterdam zuid?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef Redux het volgende:
[..]
Renate viel erg tegen bij de televizierring 2 jaar terug, daar liet ze zien of niet gemaakt te zijn voor producties als deze. Ze doet nu een regionaal programma trouwens.
Ik ben bang dat we naast wendy niks hebben, helaas
TV ooooostquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Renate regionaal? Welke zende praten we dan over? Amsterdam zuid?
messchien zit ze bij beide? Ze is ontzettend veelzijdig weet je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
En Renate zit toch bij RTL of ben ik nou gek?
Ff kieken of ik dat met m'n schotel ook kan ontvangenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:24 schreef Redux het volgende:
oh wacht, en die mei
[..]
TV ooooost [ afbeelding ]
Vergeet niet het draaischarnier even in te smeren met brilvet, straks draai je m vast!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff kieken of ik dat met m'n schotel ook kan ontvangen [ afbeelding ]
"Dat waren hele mooie woorden" 3,5 uur langquote:
Nee nieuw montuurtje, alleen glazen zijn soms snel wat vettigquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Vergeet niet het draaischarnier even in te smeren met brilvet, straks draai je m vast!
Ik denk dat Quinty een hartaanval krijgt, als Erland haar dat aan komt biedenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Was een garpje![]()
Quinty Trustfull? Gewoon over een heel andere boeg gooien?
Volgend jaar gewoon Jennifer Eeeewbank!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Quinty een hartaanval krijgt, als Erland haar dat aan komt bieden
ik heb er een tegeltje vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Dat waren hele mooie woorden" 3,5 uur lang
Toedels!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef Redux het volgende:
[..]
ik heb er een tegeltje van
ik moet weg, tjuß!
Bronquote:"Echt, je bent de grootste fukkin hond die er is... Karma baby", twittert Maaike, de ex van Ben. "Altijd zeggen dat je niet zo bent als die andere mannen. Dude, your fukkin worse!" De berichtjes zijn inmiddels verwijderd.
Ja, maar het kan niet vaak genoeg vermeld worden. Soap, heerlijk!quote:Op zondag 12 december 2010 00:30 schreef Greys het volgende:
Whehehe, die tweets van die boze ex
[..]
Bron
Of was dat al zes keer genoemd hier?
Ja dit is ook opgezet en was een deel van zijn optreden.quote:Op zondag 12 december 2010 09:38 schreef Redux het volgende:
In de reacties op het telegraaf artikel hierover lees ik dat dit opgezet is en zelfs vooraf geoefend, we zien het as woensdag...
.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:17 schreef Cyan het volgende:
Het is een danseres want in de voorstukjes van The Voice Real Life zie je hoe ze dit oefenen en Ben vraagt of het nog een keer over mag.
quote:Op zondag 12 december 2010 09:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar het kan niet vaak genoeg vermeld worden. Soap, heerlijk!
Ik vraag me af wat voor ras de Fukkin is. Volgens mij iets als dit
[ afbeelding ]
En die ouders wisten ook van niks of hebben heel goed meegespeeld met die "OMGquote:Op zondag 12 december 2010 09:38 schreef Redux het volgende:
In de reacties op het telegraaf artikel hierover lees ik dat dit opgezet is en zelfs vooraf geoefend, we zien het as woensdag...
Die moeder, je ziet haar ook echt zo van, "stop, STOPquote:Op zondag 12 december 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die ouders wisten ook van niks of hebben heel goed meegespeeld met die "OMGOMG
" reactie in het publiek
Oh ik dacht dat die juist helemaal perplex was, maar dat er daarna een grijns kwam van "OMG, kijk wat een show mijn zoon neerzetquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die moeder, je ziet haar ook echt zo van, "stop, STOP"
Dat zijn niet zn echte ouders (het zijn eeliens!!)quote:Op zondag 12 december 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die ouders wisten ook van niks of hebben heel goed meegespeeld met die "OMGOMG
" reactie in het publiek
Volgens mij mimet ze stop, STOP! Maar ze glundert er inderdaad wel bijquote:Op zondag 12 december 2010 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die juist helemaal perplex was, maar dat er daarna een grijns kwam van "OMG, kijk wat een show mijn zoon neerzet![]()
"
Die 'STOP' is ook alleen omdat ze een baksteen door de ruit verwacht van de woeste ex denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 10:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens mij mimet ze stop, STOP! Maar ze glundert er inderdaad wel bij
Ze glundert idd nogalquote:Op zondag 12 december 2010 10:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens mij mimet ze stop, STOP! Maar ze glundert er inderdaad wel bij
Ik denk dat die er best aan zou kunnen komen, maar dat ze (ex) misschien tweets tot kalmte heeft gekregenquote:Op zondag 12 december 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 'STOP' is ook alleen omdat ze een baksteen door de ruit verwacht van de woeste ex denk ik
Wait, whut?quote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef Redux het volgende:
[..]
Dat zijn niet zn echte ouders (het zijn eeliens!!)
Moeders ook ja.quote:Op zondag 12 december 2010 10:38 schreef mootie het volgende:
Pa is overigens wel langzaam met inburgeren, na 25 jaar nog steeds geen nederlands spreken?
Een vrouw met humorquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, die heeft te droge humor (niet altijd mijn humor) om dit te doen
quote:Op zondag 12 december 2010 11:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Is dit optreden ergens te zien, heb het gemist.
quote:Op zondag 12 december 2010 09:38 schreef Redux het volgende:
thanx.quote:
Alsof er ook maar 1 mens is die denkt dat dit spontaan gebeurde. Behoorlijk naief van de Telegraaf om daar een artikel aan te wijden.quote:
Heb je ook een filmpje met meer dan 2FPS?quote:
Op de site van VOH zelf misschien, maar ik denk dat dat dezelfde is.quote:Op zondag 12 december 2010 13:04 schreef starla het volgende:
[..]
Heb je ook een filmpje met meer dan 2FPS?
Die kus is slim, er wordt weer (meer) over je gesproken, doet ie goed, die Ben.quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Behalve de veel besproken kus beviel dit optreden me wel. Klonk goed hoor. Misschien heeft 'de kus' zelfs als effect een topic-inhaalslag voor Ben. Zou ik ook prima vinden.
Uhuh.quote:Op zondag 12 december 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kus is slim, er wordt weer (meer) over je gesproken, doet ie goed, die Ben.
Kim die zingt en speelt, die heeft geen tijd voor dat soort show dingetjes (denk ik)quote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef Redux het volgende:
Ben benieuwd wie Kim uit het publiek zou trekken
Kim hoeft niemand uit het publiek te trekken Martijn Krabe staat al klaar.quote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef Redux het volgende:
Ben benieuwd wie Kim uit het publiek zou trekken
Ja Amanda is toch zeilen, dus mjwah...quote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kim hoeft niemand uit het publiek te trekken Martijn Krabe staat al klaar.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef NoNickOne het volgende:
125.000 vrienden op hyves.. Doet ie goed!
Stel je voor iemand schiet hem kapot.. Dan is het gewoon een echte legende!
Als ik hem was zou ik ze ook stuk voor stuk pakken als een duracell konijntje.quote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Volgens mij gaat hij zich de komende tijd helemaal gek ketsen.
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik ze ook stuk voor stuk pakken als een duracell konijntje.
quote:Met het verkopen van het TVOH concept aan de NBC, is het vrijwel zeker dat de Nederlandse winnaar (en wellicht andere deelnemers) zullen optreden in de Amerikaanse variant, om zo hun carrière in Amerika te lanceren. Reden te meer voor de Nederlandse deelnemers om de pannen van het dak te zingen. En John de Mol zal er ongetwijfeld een stukje van meesnoepen.
Interessant om de Nederlandse winnaars in de Amerikaanse versie mee te laten draaienquote:
Zeker leuk voor ze. Ik denk alleen niet dat de Amerikaantjes daar op zitten te wachten. Dat doen ze namelijk nooit. Maar dat geeft onze mensen wel een kans om een extra stevige ruggengraat te kweken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Interessant om de Nederlandse winnaars in de Amerikaanse versie mee te laten draaien
Zal wel minder op gestemd worden door publiek, maar toch een mooie ervaring voor zequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Zeker leuk voor ze. Ik denk alleen niet dat de Amerikaantjes daar op zitten te wachten. Dat doen ze namelijk nooit. Maar dat geeft onze mensen wel een kans om een extra stevige ruggengraat te kweken.
In het bericht staat dat de winnaar als gast zal optreden in het programma, niet als deelnemer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal wel minder op gestemd worden door publiek, maar toch een mooie ervaring voor ze
Ohquote:Op woensdag 15 december 2010 00:37 schreef Magics het volgende:
[..]
In het bericht staat dat de winnaar als gast zal optreden in het programma, niet als deelnemer.
verder is het bericht niet bevestigd en is het hier geplaatst door iemand van een voh blogje. for all we know heeft-ie 't volledig uit z'n duim gezogen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:37 schreef Magics het volgende:
[..]
In het bericht staat dat de winnaar als gast zal optreden in het programma, niet als deelnemer.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kim hoeft niemand uit het publiek te trekken Martijn Krabe staat al klaar.
Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond inquote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Ben is wel een held, en ook een podiumbeest.
Even een chick zoenen , nice hoor.
Helaas kan ie voor geen meter vechten
Nou echt niet, kijk het youtube filmpje.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond in
Dus jij gaat hem in elkaar trappen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:37 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
Nou echt niet, kijk het youtube filmpje.
Die gast heeft een barslechte vechtstijl.
Fok!ers zijn supersterk, behoren tot de slimste mensen van Nederland en zien er altijd goed uit, weet je toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus jij gaat hem in elkaar trappen?
Oeps, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fok!ers zijn supersterk, behoren tot de slimste mensen van Nederland en zien er altijd goed uit, weet je toch?
Tof!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik sta dr weer lekker stom op... maar het was de moeite waard!
Ben erggg trots op deze foto.
Lief!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aw, ik vind dat je er leuk op staat!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
leuke foto!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen deze foto werd gemaakt zat ik nog niet op dit forum... Heb ooit een account aan gemaakt maar dr niks mee gedaan!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Heb je hem gezegd dat er hier een topic is over hem?
ik denk dat hij dat wel weet, fok is vrij berucht bekendquote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Heb je hem gezegd dat er hier een topic is over hem?
Toffe foto, meis. Met Benny helemaal metal. Lol.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeker doen! Er wordt natuurlijk zo veel over hem geschreven overal, maar het zou leuk zijn als hij hier leest.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef saxaddict94 het volgende:
[..]
Toen deze foto werd gemaakt zat ik nog niet op dit forum... Heb ooit een account aan gemaakt maar dr niks mee gedaan!
Volgende keer zal ik 't 'm vertellen!
Ja, maar je weet maar nooit he?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat wel weet, fok is vrij berucht bekend
die kneus heeft niet eens spierenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond in
quote:
hij had toch iets met zn neus ofzo? Was dat niet es gebroken geraakt door dat boksen? Want het is net of hoor je dat nog steeds. Dat ie verkouden is ofzo. Vind m best ok maar die tattoos...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef sherezade het volgende:
hij heeft een goeie stem maar toch mis ik iets bij hem...
ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het is
verder vind ik hem niet om aan te zien, en kan hij beter helemaal niet praten want dan krijg ik een ontzettende afknapper
oh dat weet ik niet, ik vind zijn houding echt een afknapper als hij praat..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hij had toch iets met zn neus ofzo? Was dat niet es gebroken geraakt door dat boksen? Want het is net of hoor je dat nog steeds. Dat ie verkouden is ofzo. Vind m best ok maar die tattoos...En helemaal als ie geen petje opheeft... Nee niks voor mij. En dat ie op elke foto er zo op staat:
[ afbeelding ]
vind ik wat too much
Ik vond het nummer niet echt het beste nummer, beetje afgezaagd nummer en je kunt er weinig mee.quote:
Hij klinkt vaak toch een beetje nasaal, en hij slist, ik vermoed dat die gouden tanden dat veroorzaken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef sherezade het volgende:
hij heeft een goeie stem maar toch mis ik iets bij hem...
ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het is
verder vind ik hem niet om aan te zien, en kan hij beter helemaal niet praten want dan krijg ik een ontzettende afknapper
Hij heeft nog een beetje pubergedrag lijkt het wel. Smijten met 'coole' woorden etc. Dat mag van mij op je 27e wel ophouden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet, ik vind zijn houding echt een afknapper als hij praat..
en ja die tattoos zijn op zicht al lelijk, ik zie niet echt een tattoo ertussen wat ik echt mooi vind
en dan die tanden![]()
![]()
laten we dat hopen dan want als hij van zichzelf zo praatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij klinkt vaak toch een beetje nasaal, en hij slist, ik vermoed dat die gouden tanden dat veroorzaken.
Misschien met het boksen te vaak een tik op z'n hoofd gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
laten we dat hopen dan want als hij van zichzelf zo praat![]()
ik wil niet grof zijn maar zoals hij spreekt lijkt het wel of hij een vorm van authisme heeft
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien met het boksen te vaak een tik op z'n hoofd gehad.
Ik vind hem niet zo ongrijpbaar. Als je oude clipjes van hem ziet is het een heel rustig ventje, een sulletje eigenlijk. En dat schijt hebben aan dingen valt volgens mij ook reuze mee, hij doet netjes aan alles mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Ben ongrijpbaar is en niet echt in een hokje past.
Hij heeft zoiets van schijt aan iedereen, ik doe me ding, maar hij is daarentegen bescheiden en aardig.
Ik vind die tanden niet echt mooi, maar je moet wel lef hebben om je tanden zo toe te takelen als blanke. Ik heb het niet zo op tattoo's, maar bij hem vind ik het wel stoer door het totale plaatje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo ongrijpbaar. Als je oude clipjes van hem ziet is het een heel rustig ventje, een sulletje eigenlijk. En dat schijt hebben aan dingen valt volgens mij ook reuze mee, hij doet netjes aan alles mee.
Hij lijkt me overigens ook wel lief, beetje simpel, maar wel lief.
Ik denk dat hij eerder een spraakgebrek heeft, zijn tong lijkt wel vast te zitten, niets wat een goede logopediste zou kunnen verhelpen misschien?!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
laten we dat hopen dan want als hij van zichzelf zo praat![]()
ik wil niet grof zijn maar zoals hij spreekt lijkt het wel of hij een vorm van authisme heeft
Die tanden passen ook wel bij hem, alleen doodzonde dat de 'echte tanden' die er nog wel staan zo lelijk zijn, evenals het zwarte gat linksboven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind die tanden niet echt mooi, maar je moet wel lef hebben om je tanden zo toe te takelen als blanke. Ik heb het niet zo op tattoo's, maar bij hem vind ik het wel stoer door het totale plaatje.
Hij kan goed zingen, zijn showelement is prima en hij heeft soul, zingt niet alleen rock of boybandliedjes. Ik mag het wel.
ik heb er gene verstand van maar als het gaat om een spraakgebrek zou je dat dan ook niet moeten horen tijdens zijn zang??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder een spraakgebrek heeft, zijn tong lijkt wel vast te zitten, niets wat een goede logopediste zou kunnen verhelpen misschien?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |