Zou 'm wel Alive of Even flow van Pearl Jam willen horen zingen....quote:Op maandag 15 november 2010 08:49 schreef tdrone het volgende:
klonk weert heel goed maar ik denk wel dat rustige liedjes zijn stem beter laten uitkomen
Hij gaat het toch maken, met of zonder TVOH.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Wat zong ie een kutnummer, ik haat Gavin Degraw... En hij is goed maar ik denk dat hij het niet gaat winnen... de hype zal tegen hem gaan werken
Dat zeer zeker,maar ik hoop dat hij wint.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hij gaat het toch maken, met of zonder TVOH.
quote:Ben Saunders en zijn vriendin zijn uit elkaar
ROTTERDAM - Ben Saunders en zijn vriendin Maaike zijn uit elkaar. Dat meldt RTL Boulevard vanavond in de uitzending. De publiekslieveling van The Voice of Holland werd tot voorkort steevast gesteund bij zijn optredens door zijn vriendin en moeder, maar Maaike zullen we voorlopig niet meer mee zien zingen.
Wat de reden voor de breuk precies is, heeft Ben niet verteld.
,,Ik ben niet het type dat vreemd gaat binnen een relatie", is het enige wat hij loslaat. Een ander lijkt er dus niet in het spel te zijn. Misschien heeft het hectische leventje waar de zanger de afgelopen weken in is terecht gekomen is te maken met de relatiebreuk.
De auditie van Saunders is inmiddels miljoenen keren bekeken op YouTube en alles lijkt erop dat de tatoofreak het ver gaat schoppen in de muziekwereld. (BRUNOPRESS/BVDL)
Nee ze hebben samen geen kind. Zij heeft een kind uit een eerdere relatie en hij ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef Oblivion het volgende:
Ik zat er vanmiddag aan te denken...![]()
Hoe lang gaat dit duren...
Wel sneu...ze hebben ook een kleintje toch?
Ah okay, zo ver was ik nog niet!quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee ze hebben samen geen kind. Zij heeft een kind uit een eerdere relatie en hij ook.
Daar zit ie dan, met haar lippen getatoeerd in zijn nek.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Nee ze hebben samen geen kind. Zij heeft een kind uit een eerdere relatie en hij ook.
Ik denk niet dat hij dat zo erg vind.quote:Op woensdag 17 november 2010 07:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zit ie dan, met haar lippen getatoeerd in zijn nek.
Ik moet wel een beetje lachen om het slissen, schweet? Zou dat door de gouden tanden veroorzaakt worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |