Ja, maar het kan niet vaak genoeg vermeld worden. Soap, heerlijk!quote:Op zondag 12 december 2010 00:30 schreef Greys het volgende:
Whehehe, die tweets van die boze ex
[..]
Bron
Of was dat al zes keer genoemd hier?
Ja dit is ook opgezet en was een deel van zijn optreden.quote:Op zondag 12 december 2010 09:38 schreef Redux het volgende:
In de reacties op het telegraaf artikel hierover lees ik dat dit opgezet is en zelfs vooraf geoefend, we zien het as woensdag...
.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:17 schreef Cyan het volgende:
Het is een danseres want in de voorstukjes van The Voice Real Life zie je hoe ze dit oefenen en Ben vraagt of het nog een keer over mag.
quote:Op zondag 12 december 2010 09:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar het kan niet vaak genoeg vermeld worden. Soap, heerlijk!
Ik vraag me af wat voor ras de Fukkin is. Volgens mij iets als dit
[ afbeelding ]
En die ouders wisten ook van niks of hebben heel goed meegespeeld met die "OMGquote:Op zondag 12 december 2010 09:38 schreef Redux het volgende:
In de reacties op het telegraaf artikel hierover lees ik dat dit opgezet is en zelfs vooraf geoefend, we zien het as woensdag...
Die moeder, je ziet haar ook echt zo van, "stop, STOPquote:Op zondag 12 december 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die ouders wisten ook van niks of hebben heel goed meegespeeld met die "OMGOMG
" reactie in het publiek
Oh ik dacht dat die juist helemaal perplex was, maar dat er daarna een grijns kwam van "OMG, kijk wat een show mijn zoon neerzetquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die moeder, je ziet haar ook echt zo van, "stop, STOP"
Dat zijn niet zn echte ouders (het zijn eeliens!!)quote:Op zondag 12 december 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die ouders wisten ook van niks of hebben heel goed meegespeeld met die "OMGOMG
" reactie in het publiek
Volgens mij mimet ze stop, STOP! Maar ze glundert er inderdaad wel bijquote:Op zondag 12 december 2010 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die juist helemaal perplex was, maar dat er daarna een grijns kwam van "OMG, kijk wat een show mijn zoon neerzet![]()
"
Die 'STOP' is ook alleen omdat ze een baksteen door de ruit verwacht van de woeste ex denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 10:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens mij mimet ze stop, STOP! Maar ze glundert er inderdaad wel bij
Ze glundert idd nogalquote:Op zondag 12 december 2010 10:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens mij mimet ze stop, STOP! Maar ze glundert er inderdaad wel bij
Ik denk dat die er best aan zou kunnen komen, maar dat ze (ex) misschien tweets tot kalmte heeft gekregenquote:Op zondag 12 december 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 'STOP' is ook alleen omdat ze een baksteen door de ruit verwacht van de woeste ex denk ik
Wait, whut?quote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef Redux het volgende:
[..]
Dat zijn niet zn echte ouders (het zijn eeliens!!)
Moeders ook ja.quote:Op zondag 12 december 2010 10:38 schreef mootie het volgende:
Pa is overigens wel langzaam met inburgeren, na 25 jaar nog steeds geen nederlands spreken?
Een vrouw met humorquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, die heeft te droge humor (niet altijd mijn humor) om dit te doen
quote:Op zondag 12 december 2010 11:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Is dit optreden ergens te zien, heb het gemist.
quote:Op zondag 12 december 2010 09:38 schreef Redux het volgende:
thanx.quote:
Alsof er ook maar 1 mens is die denkt dat dit spontaan gebeurde. Behoorlijk naief van de Telegraaf om daar een artikel aan te wijden.quote:
Heb je ook een filmpje met meer dan 2FPS?quote:
Op de site van VOH zelf misschien, maar ik denk dat dat dezelfde is.quote:Op zondag 12 december 2010 13:04 schreef starla het volgende:
[..]
Heb je ook een filmpje met meer dan 2FPS?
Die kus is slim, er wordt weer (meer) over je gesproken, doet ie goed, die Ben.quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Behalve de veel besproken kus beviel dit optreden me wel. Klonk goed hoor. Misschien heeft 'de kus' zelfs als effect een topic-inhaalslag voor Ben. Zou ik ook prima vinden.
Uhuh.quote:Op zondag 12 december 2010 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kus is slim, er wordt weer (meer) over je gesproken, doet ie goed, die Ben.
Kim die zingt en speelt, die heeft geen tijd voor dat soort show dingetjes (denk ik)quote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef Redux het volgende:
Ben benieuwd wie Kim uit het publiek zou trekken
Kim hoeft niemand uit het publiek te trekken Martijn Krabe staat al klaar.quote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef Redux het volgende:
Ben benieuwd wie Kim uit het publiek zou trekken
Ja Amanda is toch zeilen, dus mjwah...quote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kim hoeft niemand uit het publiek te trekken Martijn Krabe staat al klaar.
quote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef NoNickOne het volgende:
125.000 vrienden op hyves.. Doet ie goed!
Stel je voor iemand schiet hem kapot.. Dan is het gewoon een echte legende!
Als ik hem was zou ik ze ook stuk voor stuk pakken als een duracell konijntje.quote:Op maandag 13 december 2010 19:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Volgens mij gaat hij zich de komende tijd helemaal gek ketsen.
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik ze ook stuk voor stuk pakken als een duracell konijntje.
quote:Met het verkopen van het TVOH concept aan de NBC, is het vrijwel zeker dat de Nederlandse winnaar (en wellicht andere deelnemers) zullen optreden in de Amerikaanse variant, om zo hun carrière in Amerika te lanceren. Reden te meer voor de Nederlandse deelnemers om de pannen van het dak te zingen. En John de Mol zal er ongetwijfeld een stukje van meesnoepen.
Interessant om de Nederlandse winnaars in de Amerikaanse versie mee te laten draaienquote:
Zeker leuk voor ze. Ik denk alleen niet dat de Amerikaantjes daar op zitten te wachten. Dat doen ze namelijk nooit. Maar dat geeft onze mensen wel een kans om een extra stevige ruggengraat te kweken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Interessant om de Nederlandse winnaars in de Amerikaanse versie mee te laten draaien
Zal wel minder op gestemd worden door publiek, maar toch een mooie ervaring voor zequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Zeker leuk voor ze. Ik denk alleen niet dat de Amerikaantjes daar op zitten te wachten. Dat doen ze namelijk nooit. Maar dat geeft onze mensen wel een kans om een extra stevige ruggengraat te kweken.
In het bericht staat dat de winnaar als gast zal optreden in het programma, niet als deelnemer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zal wel minder op gestemd worden door publiek, maar toch een mooie ervaring voor ze
Ohquote:Op woensdag 15 december 2010 00:37 schreef Magics het volgende:
[..]
In het bericht staat dat de winnaar als gast zal optreden in het programma, niet als deelnemer.
verder is het bericht niet bevestigd en is het hier geplaatst door iemand van een voh blogje. for all we know heeft-ie 't volledig uit z'n duim gezogen.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:37 schreef Magics het volgende:
[..]
In het bericht staat dat de winnaar als gast zal optreden in het programma, niet als deelnemer.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Kim hoeft niemand uit het publiek te trekken Martijn Krabe staat al klaar.
Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond inquote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Ben is wel een held, en ook een podiumbeest.
Even een chick zoenen , nice hoor.
Helaas kan ie voor geen meter vechten
Nou echt niet, kijk het youtube filmpje.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond in
Dus jij gaat hem in elkaar trappen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:37 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
Nou echt niet, kijk het youtube filmpje.
Die gast heeft een barslechte vechtstijl.
Fok!ers zijn supersterk, behoren tot de slimste mensen van Nederland en zien er altijd goed uit, weet je toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus jij gaat hem in elkaar trappen?
Oeps, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fok!ers zijn supersterk, behoren tot de slimste mensen van Nederland en zien er altijd goed uit, weet je toch?
Tof!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik sta dr weer lekker stom op... maar het was de moeite waard!
Ben erggg trots op deze foto.
Lief!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aw, ik vind dat je er leuk op staat!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
leuke foto!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen deze foto werd gemaakt zat ik nog niet op dit forum... Heb ooit een account aan gemaakt maar dr niks mee gedaan!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Heb je hem gezegd dat er hier een topic is over hem?
ik denk dat hij dat wel weet, fok is vrij berucht bekendquote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Heb je hem gezegd dat er hier een topic is over hem?
Toffe foto, meis. Met Benny helemaal metal. Lol.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeker doen! Er wordt natuurlijk zo veel over hem geschreven overal, maar het zou leuk zijn als hij hier leest.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef saxaddict94 het volgende:
[..]
Toen deze foto werd gemaakt zat ik nog niet op dit forum... Heb ooit een account aan gemaakt maar dr niks mee gedaan!
Volgende keer zal ik 't 'm vertellen!
Ja, maar je weet maar nooit he?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat wel weet, fok is vrij berucht bekend
die kneus heeft niet eens spierenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond in
quote:
hij had toch iets met zn neus ofzo? Was dat niet es gebroken geraakt door dat boksen? Want het is net of hoor je dat nog steeds. Dat ie verkouden is ofzo. Vind m best ok maar die tattoos...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef sherezade het volgende:
hij heeft een goeie stem maar toch mis ik iets bij hem...
ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het is
verder vind ik hem niet om aan te zien, en kan hij beter helemaal niet praten want dan krijg ik een ontzettende afknapper
oh dat weet ik niet, ik vind zijn houding echt een afknapper als hij praat..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hij had toch iets met zn neus ofzo? Was dat niet es gebroken geraakt door dat boksen? Want het is net of hoor je dat nog steeds. Dat ie verkouden is ofzo. Vind m best ok maar die tattoos...En helemaal als ie geen petje opheeft... Nee niks voor mij. En dat ie op elke foto er zo op staat:
[ afbeelding ]
vind ik wat too much
Ik vond het nummer niet echt het beste nummer, beetje afgezaagd nummer en je kunt er weinig mee.quote:
Hij klinkt vaak toch een beetje nasaal, en hij slist, ik vermoed dat die gouden tanden dat veroorzaken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef sherezade het volgende:
hij heeft een goeie stem maar toch mis ik iets bij hem...
ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het is
verder vind ik hem niet om aan te zien, en kan hij beter helemaal niet praten want dan krijg ik een ontzettende afknapper
Hij heeft nog een beetje pubergedrag lijkt het wel. Smijten met 'coole' woorden etc. Dat mag van mij op je 27e wel ophouden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet, ik vind zijn houding echt een afknapper als hij praat..
en ja die tattoos zijn op zicht al lelijk, ik zie niet echt een tattoo ertussen wat ik echt mooi vind
en dan die tanden![]()
![]()
laten we dat hopen dan want als hij van zichzelf zo praatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij klinkt vaak toch een beetje nasaal, en hij slist, ik vermoed dat die gouden tanden dat veroorzaken.
Misschien met het boksen te vaak een tik op z'n hoofd gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
laten we dat hopen dan want als hij van zichzelf zo praat![]()
ik wil niet grof zijn maar zoals hij spreekt lijkt het wel of hij een vorm van authisme heeft
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien met het boksen te vaak een tik op z'n hoofd gehad.
Ik vind hem niet zo ongrijpbaar. Als je oude clipjes van hem ziet is het een heel rustig ventje, een sulletje eigenlijk. En dat schijt hebben aan dingen valt volgens mij ook reuze mee, hij doet netjes aan alles mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Ben ongrijpbaar is en niet echt in een hokje past.
Hij heeft zoiets van schijt aan iedereen, ik doe me ding, maar hij is daarentegen bescheiden en aardig.
Ik vind die tanden niet echt mooi, maar je moet wel lef hebben om je tanden zo toe te takelen als blanke. Ik heb het niet zo op tattoo's, maar bij hem vind ik het wel stoer door het totale plaatje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo ongrijpbaar. Als je oude clipjes van hem ziet is het een heel rustig ventje, een sulletje eigenlijk. En dat schijt hebben aan dingen valt volgens mij ook reuze mee, hij doet netjes aan alles mee.
Hij lijkt me overigens ook wel lief, beetje simpel, maar wel lief.
Ik denk dat hij eerder een spraakgebrek heeft, zijn tong lijkt wel vast te zitten, niets wat een goede logopediste zou kunnen verhelpen misschien?!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
laten we dat hopen dan want als hij van zichzelf zo praat![]()
ik wil niet grof zijn maar zoals hij spreekt lijkt het wel of hij een vorm van authisme heeft
Die tanden passen ook wel bij hem, alleen doodzonde dat de 'echte tanden' die er nog wel staan zo lelijk zijn, evenals het zwarte gat linksboven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind die tanden niet echt mooi, maar je moet wel lef hebben om je tanden zo toe te takelen als blanke. Ik heb het niet zo op tattoo's, maar bij hem vind ik het wel stoer door het totale plaatje.
Hij kan goed zingen, zijn showelement is prima en hij heeft soul, zingt niet alleen rock of boybandliedjes. Ik mag het wel.
ik heb er gene verstand van maar als het gaat om een spraakgebrek zou je dat dan ook niet moeten horen tijdens zijn zang??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder een spraakgebrek heeft, zijn tong lijkt wel vast te zitten, niets wat een goede logopediste zou kunnen verhelpen misschien?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |