Toedels!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef Redux het volgende:
[..]
ik heb er een tegeltje van
ik moet weg, tjuß!
Bronquote:"Echt, je bent de grootste fukkin hond die er is... Karma baby", twittert Maaike, de ex van Ben. "Altijd zeggen dat je niet zo bent als die andere mannen. Dude, your fukkin worse!" De berichtjes zijn inmiddels verwijderd.
Ja, maar het kan niet vaak genoeg vermeld worden. Soap, heerlijk!quote:Op zondag 12 december 2010 00:30 schreef Greys het volgende:
Whehehe, die tweets van die boze ex
[..]
Bron
Of was dat al zes keer genoemd hier?
Ja dit is ook opgezet en was een deel van zijn optreden.quote:Op zondag 12 december 2010 09:38 schreef Redux het volgende:
In de reacties op het telegraaf artikel hierover lees ik dat dit opgezet is en zelfs vooraf geoefend, we zien het as woensdag...
.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:17 schreef Cyan het volgende:
Het is een danseres want in de voorstukjes van The Voice Real Life zie je hoe ze dit oefenen en Ben vraagt of het nog een keer over mag.
quote:Op zondag 12 december 2010 09:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar het kan niet vaak genoeg vermeld worden. Soap, heerlijk!
Ik vraag me af wat voor ras de Fukkin is. Volgens mij iets als dit
[ afbeelding ]
En die ouders wisten ook van niks of hebben heel goed meegespeeld met die "OMGquote:Op zondag 12 december 2010 09:38 schreef Redux het volgende:
In de reacties op het telegraaf artikel hierover lees ik dat dit opgezet is en zelfs vooraf geoefend, we zien het as woensdag...
Die moeder, je ziet haar ook echt zo van, "stop, STOPquote:Op zondag 12 december 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die ouders wisten ook van niks of hebben heel goed meegespeeld met die "OMGOMG
" reactie in het publiek
Oh ik dacht dat die juist helemaal perplex was, maar dat er daarna een grijns kwam van "OMG, kijk wat een show mijn zoon neerzetquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die moeder, je ziet haar ook echt zo van, "stop, STOP"
Dat zijn niet zn echte ouders (het zijn eeliens!!)quote:Op zondag 12 december 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die ouders wisten ook van niks of hebben heel goed meegespeeld met die "OMGOMG
" reactie in het publiek
Volgens mij mimet ze stop, STOP! Maar ze glundert er inderdaad wel bijquote:Op zondag 12 december 2010 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die juist helemaal perplex was, maar dat er daarna een grijns kwam van "OMG, kijk wat een show mijn zoon neerzet![]()
"
Die 'STOP' is ook alleen omdat ze een baksteen door de ruit verwacht van de woeste ex denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 10:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens mij mimet ze stop, STOP! Maar ze glundert er inderdaad wel bij
Ze glundert idd nogalquote:Op zondag 12 december 2010 10:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Volgens mij mimet ze stop, STOP! Maar ze glundert er inderdaad wel bij
Ik denk dat die er best aan zou kunnen komen, maar dat ze (ex) misschien tweets tot kalmte heeft gekregenquote:Op zondag 12 december 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Die 'STOP' is ook alleen omdat ze een baksteen door de ruit verwacht van de woeste ex denk ik
Wait, whut?quote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef Redux het volgende:
[..]
Dat zijn niet zn echte ouders (het zijn eeliens!!)
Moeders ook ja.quote:Op zondag 12 december 2010 10:38 schreef mootie het volgende:
Pa is overigens wel langzaam met inburgeren, na 25 jaar nog steeds geen nederlands spreken?
Een vrouw met humorquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, die heeft te droge humor (niet altijd mijn humor) om dit te doen
quote:Op zondag 12 december 2010 11:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Is dit optreden ergens te zien, heb het gemist.
quote:Op zondag 12 december 2010 09:38 schreef Redux het volgende:
thanx.quote:
Alsof er ook maar 1 mens is die denkt dat dit spontaan gebeurde. Behoorlijk naief van de Telegraaf om daar een artikel aan te wijden.quote:
Heb je ook een filmpje met meer dan 2FPS?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |