Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond inquote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
Ben is wel een held, en ook een podiumbeest.
Even een chick zoenen , nice hoor.
Helaas kan ie voor geen meter vechten
Nou echt niet, kijk het youtube filmpje.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond in
Dus jij gaat hem in elkaar trappen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 13:37 schreef alledaagsewaanzin het volgende:
[..]
Nou echt niet, kijk het youtube filmpje.
Die gast heeft een barslechte vechtstijl.
Fok!ers zijn supersterk, behoren tot de slimste mensen van Nederland en zien er altijd goed uit, weet je toch?quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus jij gaat hem in elkaar trappen?
Oeps, was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Fok!ers zijn supersterk, behoren tot de slimste mensen van Nederland en zien er altijd goed uit, weet je toch?
Tof!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik sta dr weer lekker stom op... maar het was de moeite waard!
Ben erggg trots op deze foto.
Lief!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Aw, ik vind dat je er leuk op staat!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een leuke foto!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
leuke foto!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toen deze foto werd gemaakt zat ik nog niet op dit forum... Heb ooit een account aan gemaakt maar dr niks mee gedaan!quote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Heb je hem gezegd dat er hier een topic is over hem?
ik denk dat hij dat wel weet, fok is vrij berucht bekendquote:Op donderdag 30 december 2010 14:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Gaaf!
Heb je hem gezegd dat er hier een topic is over hem?
Toffe foto, meis. Met Benny helemaal metal. Lol.quote:Op donderdag 30 december 2010 00:39 schreef saxaddict94 het volgende:
Ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeker doen! Er wordt natuurlijk zo veel over hem geschreven overal, maar het zou leuk zijn als hij hier leest.quote:Op donderdag 30 december 2010 14:07 schreef saxaddict94 het volgende:
[..]
Toen deze foto werd gemaakt zat ik nog niet op dit forum... Heb ooit een account aan gemaakt maar dr niks mee gedaan!
Volgende keer zal ik 't 'm vertellen!
Ja, maar je weet maar nooit he?quote:Op donderdag 30 december 2010 14:12 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik denk dat hij dat wel weet, fok is vrij berucht bekend
die kneus heeft niet eens spierenquote:Op woensdag 15 december 2010 09:52 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat hij een match verliest wil niet veel zeggen. Ws schopt-ie 99% van ons zonder moeite de grond in
quote:
hij had toch iets met zn neus ofzo? Was dat niet es gebroken geraakt door dat boksen? Want het is net of hoor je dat nog steeds. Dat ie verkouden is ofzo. Vind m best ok maar die tattoos...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef sherezade het volgende:
hij heeft een goeie stem maar toch mis ik iets bij hem...
ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het is
verder vind ik hem niet om aan te zien, en kan hij beter helemaal niet praten want dan krijg ik een ontzettende afknapper
oh dat weet ik niet, ik vind zijn houding echt een afknapper als hij praat..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hij had toch iets met zn neus ofzo? Was dat niet es gebroken geraakt door dat boksen? Want het is net of hoor je dat nog steeds. Dat ie verkouden is ofzo. Vind m best ok maar die tattoos...En helemaal als ie geen petje opheeft... Nee niks voor mij. En dat ie op elke foto er zo op staat:
[ afbeelding ]
vind ik wat too much
Ik vond het nummer niet echt het beste nummer, beetje afgezaagd nummer en je kunt er weinig mee.quote:
Hij klinkt vaak toch een beetje nasaal, en hij slist, ik vermoed dat die gouden tanden dat veroorzaken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:48 schreef sherezade het volgende:
hij heeft een goeie stem maar toch mis ik iets bij hem...
ik kan mijn vinger er niet op leggen wat het is
verder vind ik hem niet om aan te zien, en kan hij beter helemaal niet praten want dan krijg ik een ontzettende afknapper
Hij heeft nog een beetje pubergedrag lijkt het wel. Smijten met 'coole' woorden etc. Dat mag van mij op je 27e wel ophouden.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet, ik vind zijn houding echt een afknapper als hij praat..
en ja die tattoos zijn op zicht al lelijk, ik zie niet echt een tattoo ertussen wat ik echt mooi vind
en dan die tanden![]()
![]()
laten we dat hopen dan want als hij van zichzelf zo praatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij klinkt vaak toch een beetje nasaal, en hij slist, ik vermoed dat die gouden tanden dat veroorzaken.
Misschien met het boksen te vaak een tik op z'n hoofd gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
laten we dat hopen dan want als hij van zichzelf zo praat![]()
ik wil niet grof zijn maar zoals hij spreekt lijkt het wel of hij een vorm van authisme heeft
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien met het boksen te vaak een tik op z'n hoofd gehad.
Ik vind hem niet zo ongrijpbaar. Als je oude clipjes van hem ziet is het een heel rustig ventje, een sulletje eigenlijk. En dat schijt hebben aan dingen valt volgens mij ook reuze mee, hij doet netjes aan alles mee.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:16 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Ben ongrijpbaar is en niet echt in een hokje past.
Hij heeft zoiets van schijt aan iedereen, ik doe me ding, maar hij is daarentegen bescheiden en aardig.
Ik vind die tanden niet echt mooi, maar je moet wel lef hebben om je tanden zo toe te takelen als blanke. Ik heb het niet zo op tattoo's, maar bij hem vind ik het wel stoer door het totale plaatje.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo ongrijpbaar. Als je oude clipjes van hem ziet is het een heel rustig ventje, een sulletje eigenlijk. En dat schijt hebben aan dingen valt volgens mij ook reuze mee, hij doet netjes aan alles mee.
Hij lijkt me overigens ook wel lief, beetje simpel, maar wel lief.
Ik denk dat hij eerder een spraakgebrek heeft, zijn tong lijkt wel vast te zitten, niets wat een goede logopediste zou kunnen verhelpen misschien?!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
laten we dat hopen dan want als hij van zichzelf zo praat![]()
ik wil niet grof zijn maar zoals hij spreekt lijkt het wel of hij een vorm van authisme heeft
Die tanden passen ook wel bij hem, alleen doodzonde dat de 'echte tanden' die er nog wel staan zo lelijk zijn, evenals het zwarte gat linksboven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind die tanden niet echt mooi, maar je moet wel lef hebben om je tanden zo toe te takelen als blanke. Ik heb het niet zo op tattoo's, maar bij hem vind ik het wel stoer door het totale plaatje.
Hij kan goed zingen, zijn showelement is prima en hij heeft soul, zingt niet alleen rock of boybandliedjes. Ik mag het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |