Inderdaad, ik moet er vrijdag gewoon bij zijn!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je wel Vrijdag kijken en posten, anders stel je Martijn én Winnie teleur
Die zitten vast bij SBS.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef Redux het volgende:
Maar ja goed, welk alternatief hebben we voor wendy? Dooske? Of die frigride meid nance?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet er vrijdag gewoon bij zijn!
Waar is me smiley-link?
Die is dan weer zó grappig met haar ingestudeerde grapjes. Nee. Doe maar niet.quote:
Renate viel erg tegen bij de televizierring 2 jaar terug, daar liet ze zien of niet gemaakt te zijn voor producties als deze. Ze doet nu een regionaal programma trouwens.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zitten vast bij SBS.
Misschien kan Winnie Renate meesluisen. Bridget zit ook bij RTL.
En anders die breedkaakbek, Nicky Plessen
Ik zie het wel voor me, lekker steekjes onder water voor de kandidatenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, die heeft te droge humor (niet altijd mijn humor) om dit te doen
Dan wordt het een Chantal-show. Nehquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, lekker steekjes onder water voor de kandidaten
Lauren Verster vind ik wel leuk geloof ik, maar die doet dit soort programma's vast niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is dan weer zó grappig met haar ingestudeerde grapjes. Nee. Doe maar niet.
Ah kijk, daar issie weerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet een alarm op je Sjon, op je aaipetje
Renate regionaal? Welke zender praten we dan over? Amsterdam zuid?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef Redux het volgende:
[..]
Renate viel erg tegen bij de televizierring 2 jaar terug, daar liet ze zien of niet gemaakt te zijn voor producties als deze. Ze doet nu een regionaal programma trouwens.
Ik ben bang dat we naast wendy niks hebben, helaas
TV ooooostquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Renate regionaal? Welke zende praten we dan over? Amsterdam zuid?
messchien zit ze bij beide? Ze is ontzettend veelzijdig weet je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
En Renate zit toch bij RTL of ben ik nou gek?
Ff kieken of ik dat met m'n schotel ook kan ontvangenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:24 schreef Redux het volgende:
oh wacht, en die mei
[..]
TV ooooost [ afbeelding ]
Vergeet niet het draaischarnier even in te smeren met brilvet, straks draai je m vast!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff kieken of ik dat met m'n schotel ook kan ontvangen [ afbeelding ]
"Dat waren hele mooie woorden" 3,5 uur langquote:
Nee nieuw montuurtje, alleen glazen zijn soms snel wat vettigquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Vergeet niet het draaischarnier even in te smeren met brilvet, straks draai je m vast!
Ik denk dat Quinty een hartaanval krijgt, als Erland haar dat aan komt biedenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Was een garpje![]()
Quinty Trustfull? Gewoon over een heel andere boeg gooien?
Volgend jaar gewoon Jennifer Eeeewbank!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Quinty een hartaanval krijgt, als Erland haar dat aan komt bieden
ik heb er een tegeltje vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Dat waren hele mooie woorden" 3,5 uur lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |