Dat zullen we volgende week wel zienquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het wordt continue bijgehouden...
Dus het zou betekenen dat als hij nu wordt uitgebracht dat hij op #1 staat
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:38 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat vindt men toch zo boeiend aan deze blanke neger met gouden tanden? Zo bijzonder vind ik zijn stem niet. Ik vond zijn optreden van vorige week ook niet boven de rest uitstijgen ofzo.
Doet ie niet....hij zal het uitzitten tot het einde.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:08 schreef sophieschoice het volgende:
Als hij slim is, neemt hij een advocaat in handen om bij The Voice weg te kunnen. Hij moet dan minstens een half jaar wachten voor hij weer iets op muzikaal gebied kan doen maar dan is het wel op voorwaarde waar hij zelf nog iets over kan zeggen. Als hij wint, zit hij contractueel volledig vast.
Dat zal em flinke reputatieschade opleveren.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:08 schreef sophieschoice het volgende:
Als hij slim is, neemt hij een advocaat in handen om bij The Voice weg te kunnen. Hij moet dan minstens een half jaar wachten voor hij weer iets op muzikaal gebied kan doen maar dan is het wel op voorwaarde waar hij zelf nog iets over kan zeggen. Als hij wint, zit hij contractueel volledig vast.
De hele nasleep van zo'n actie zal hem helemaal niet goed doen. Hij wordt nu geleefd en moet gebruik maken van de Voice-karavaan. Nikki, Lisa en Jaap zijn ook wel goed de markt op gezet, ze hebben hun vrijheid gehad om te doen wat ze graag willen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:08 schreef sophieschoice het volgende:
Wat maakt het uit? Door het programma breekt hij door, heeft hij de kans gekregen. Hij timmert al een tijdje aan de weg, dus soms heb je een kans en wat geluk nodig. Je moet dan niet meteen sterallures krijgen. It's all in the game.quote:Op zondag 5 december 2010 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De hele nasleep van zo'n actie zal hem helemaal niet goed doen. Hij wordt nu geleefd en moet gebruik maken van de Voice-karavaan. Nikki, Lisa en Jaap zijn ook wel goed de markt op gezet, ze hebben hun vrijheid gehad om te doen wat ze graag willen.
Hij heeft het programma blijkbaar nodig. Dan vind ik loyaliteit op zijn plek.quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Door het programma breekt hij door, heeft hij de kans gekregen. Hij timmert al een tijdje aan de weg, dus soms heb je een kans en wat geluk nodig. Je moet dan niet meteen sterallures krijgen. It's all in the game.
Eens.quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij heeft het programma blijkbaar nodig. Dan vind ik loyaliteit op zijn plek.
Een uptempo nummerquote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef lin1406 het volgende:
weet iemand al welk nummer hij vrijdag gaat zingen?
quote:Op donderdag 9 december 2010 15:02 schreef lin1406 het volgende:
weet iemand al welk nummer hij vrijdag gaat zingen?
My God,quote:
Een lange tongzoen met een blondine op het podium, aan het eind van het nummer.quote:
Zo reageerden Wendy en de jury anders niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
Dat was gewoon zijn vriendin. Heeft hij vroeger bij in de klas gezeten en zijn nu sinds een jaar aan het daten.
Die reageren ook elke week verrast op de uitslag, you do the mathquote:Op zaterdag 11 december 2010 00:14 schreef UltraR het volgende:
[..]
Zo reageerden Wendy en de jury anders niet.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:16 schreef Fortitudo het volgende:
Dom van Ben, en dat meisje; wat een goedkope slet.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 00:24 schreef Fortitudo het volgende:
Die vriendin van Ben zag er volgens mij ook heel anders uit.
Joh, en wij maar denken dat het spontaan gebeurdequote:Op zaterdag 11 december 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
De actie met dat meisje kwam echt niet uit het niets hoor
Oh ja, dat zeiden we ook van die ene flikker die idols 1 won en die ene zigeuner die idols 2 won. Nu staan ze in kroegen te spelen voor een kratje bier. De rest van hun geld halen ze uit de PR.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:23 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hij gaat het toch maken, met of zonder TVOH.
Nah, je doet Jamai iets te kort...quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:21 schreef starla het volgende:
[..]
Oh ja, dat zeiden we ook van die ene flikker die idols 1 won en die ene zigeuner die idols 2 won. Nu staan ze in kroegen te spelen voor een kratje bier. De rest van hun geld halen ze uit de PR.
Omdat zingen entertainment is?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:01 schreef creno het volgende:
Waarom doet hij nu zoiets, het programma heet "the voice" en nu gaan de twee die een showtje opvoeren (Ben zoenen met een ingehuurde hoer, en Lenny mensen op het podium halen) door en degene die gewoon zingen staan in de singoff.
Dit zal ongetwijfeld een uitdagende choreografie voor haar zijn geweest...quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:42 schreef UltraR het volgende:
B: Bij het optreden van Nigel (iig de sing-off) is ze 1 van de danseressen.
Ik ben ook lekker ouderwets, vind het maar apart om met een vreemde te gaan staan bekken tijdens een optreden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik had het juist tof gevonden als het echt was geweest. Nu vind ik het wat onnodig popiejopie
Hypocriet dus?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker ouderwets, vind het maar apart om met een vreemde te gaan staan bekken tijdens een optreden.
En ja, in films vind ik het doodnormaal.
Waarom zouden ze afhaken? Ze waren toch ook al fan van hem terwijl een vaste relatie had?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
ben een beete ernstig ben-moe, in online kranten wordt ingegaan op die zoen , ben en die danseres, WHY ?! so interessant vond ik het niet,
ben vind ik al helemaal niet boeiend, hij kan prachtig zingen maar ik ik krijg er echt geen rillingen van.
die zoen is trouwens ook niet handig, zn vrouwelijke fans haken zo af
Nee, ik vind mezelf niet hypocriet (in dit geval). Een filmkus, acteurs etc etc. Dit was gewoon een danseres, uit een rijtje geplukt, voor het effect.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Hypocriet dus?
Hoorde gewoon bij de show mensen. Wat kunnen mensen toch geshockeerd zijn, zelfs in het 'vrije' Nederland
Ik heb alle talentjachten niet zo erg gevolgd eigenlijk. Maar is er iemand ooit zo gehyped, en zo populair geweest?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:57 schreef Redux het volgende:
Ik denk dat 'nederland' gewoon onder de indruk is van de persoon ben, maar dat die liefde inderdaad snel weer over is zodra ben dit zou gaan winnen. Hij is in mijnogen teveel op zichzelf, te weinig een teamplayer om het in een showbiz wereld te kunnen maken.
Maar goed, daar kan ik natuurlijk ook helemaal naast zitten
Bij Wendy valt altijd iets te irriterenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:13 schreef Redux het volgende:
Zoals hoe wendy aan hem hangt, ik irriteer me dr gewoon aan, kan me niet focussen op mn puzzels als ik dat zo zie
Dat kusje op z'n hand 2 weken geledenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Wendy valt altijd iets te irriterenDie imitatie stemmetjes de hele show door
"Geneuateh"En idd als ze Ben aankondigt, dan...
![]()
En Martijn is tofAl heeft hij z'n momenten dat hij iets te ver doordraaft. Maar overall erg leuk
Jep, martijn is vermakelijk, alleen al om hem hoop ik dat er nog veel van dit soort programma's komen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Wendy valt altijd iets te irriterenDie imitatie stemmetjes de hele show door
"Geneuateh"En idd als ze Ben aankondigt, dan...
![]()
En Martijn is tofAl heeft hij z'n momenten dat hij iets te ver doordraaft. Maar overall erg leuk
Oh jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat kusje op z'n hand 2 weken geleden
Dan moet je wel Vrijdag kijken en posten, anders stel je Martijn én Winnie teleurquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:18 schreef Redux het volgende:
[..]
Jep, martijn is vermakelijk, alleen al om hem hoop ik dat er nog veel van dit soort programma's komen.
Wendy mag wat mij betreft nu al met pensioen.
Chantal Jansen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef Redux het volgende:
Maar ja goed, welk alternatief hebben we voor wendy? Dooske? Of die frigride meid nance?
Inderdaad, ik moet er vrijdag gewoon bij zijn!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet je wel Vrijdag kijken en posten, anders stel je Martijn én Winnie teleur
Die zitten vast bij SBS.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef Redux het volgende:
Maar ja goed, welk alternatief hebben we voor wendy? Dooske? Of die frigride meid nance?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet er vrijdag gewoon bij zijn!
Waar is me smiley-link?
Die is dan weer zó grappig met haar ingestudeerde grapjes. Nee. Doe maar niet.quote:
Renate viel erg tegen bij de televizierring 2 jaar terug, daar liet ze zien of niet gemaakt te zijn voor producties als deze. Ze doet nu een regionaal programma trouwens.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zitten vast bij SBS.
Misschien kan Winnie Renate meesluisen. Bridget zit ook bij RTL.
En anders die breedkaakbek, Nicky Plessen
Ik zie het wel voor me, lekker steekjes onder water voor de kandidatenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:21 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, die heeft te droge humor (niet altijd mijn humor) om dit te doen
Dan wordt het een Chantal-show. Nehquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie het wel voor me, lekker steekjes onder water voor de kandidaten
Lauren Verster vind ik wel leuk geloof ik, maar die doet dit soort programma's vast niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die is dan weer zó grappig met haar ingestudeerde grapjes. Nee. Doe maar niet.
Ah kijk, daar issie weerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zet een alarm op je Sjon, op je aaipetje
Renate regionaal? Welke zender praten we dan over? Amsterdam zuid?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef Redux het volgende:
[..]
Renate viel erg tegen bij de televizierring 2 jaar terug, daar liet ze zien of niet gemaakt te zijn voor producties als deze. Ze doet nu een regionaal programma trouwens.
Ik ben bang dat we naast wendy niks hebben, helaas
TV ooooostquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Renate regionaal? Welke zende praten we dan over? Amsterdam zuid?
messchien zit ze bij beide? Ze is ontzettend veelzijdig weet je?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:
En Renate zit toch bij RTL of ben ik nou gek?
Ff kieken of ik dat met m'n schotel ook kan ontvangenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:24 schreef Redux het volgende:
oh wacht, en die mei
[..]
TV ooooost [ afbeelding ]
Vergeet niet het draaischarnier even in te smeren met brilvet, straks draai je m vast!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff kieken of ik dat met m'n schotel ook kan ontvangen [ afbeelding ]
"Dat waren hele mooie woorden" 3,5 uur langquote:
Nee nieuw montuurtje, alleen glazen zijn soms snel wat vettigquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Vergeet niet het draaischarnier even in te smeren met brilvet, straks draai je m vast!
Ik denk dat Quinty een hartaanval krijgt, als Erland haar dat aan komt biedenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Was een garpje![]()
Quinty Trustfull? Gewoon over een heel andere boeg gooien?
Volgend jaar gewoon Jennifer Eeeewbank!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat Quinty een hartaanval krijgt, als Erland haar dat aan komt bieden
ik heb er een tegeltje vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Dat waren hele mooie woorden" 3,5 uur lang
Toedels!quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef Redux het volgende:
[..]
ik heb er een tegeltje van
ik moet weg, tjuß!
Bronquote:"Echt, je bent de grootste fukkin hond die er is... Karma baby", twittert Maaike, de ex van Ben. "Altijd zeggen dat je niet zo bent als die andere mannen. Dude, your fukkin worse!" De berichtjes zijn inmiddels verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |