*snif* je breekt mijn hartquote:Op zondag 14 november 2010 13:14 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ff wat bagger verwijderd (al moest ik wel lachen om die pool).
Maaruh beelz, je snapt em wel..
Yep, zit geen caffeïne in rooibosthee dus daar kun je nog even lekker een kop van drinken voor je gaat slapen. Het is trouwens eigenlijk geen thee maar een infusie.quote:
24 December in Popfront, goed ideequote:
ach, hier een grote bek, in het echt plots nerveus, stil en poeslief.quote:Op maandag 15 november 2010 08:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Weet je zeker dat een meet verstandig is? Gezien de heet opgelopen gemoederen?
Je beschikt wel over een gezonde dosis zelfkennisquote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ach, hier een grote bek, in het echt plots nerveus, stil en poeslief.
ik zal niks over nerveus en poeslief zeggen, maar van stil zijn kan niemand mij betichtenquote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Je beschikt wel over een gezonde dosis zelfkennis
Wie, ik?quote:Op maandag 15 november 2010 20:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ach, hier een grote bek, in het echt plots nerveus, stil en poeslief.
Count me inquote:Op maandag 15 november 2010 13:07 schreef beelz het volgende:
[..]
24 December in Popfront, goed idee
Kolere, en hoe!quote:
Rond deze tijd van het jaar maakt die altijd plaats voor een oliebollenkraam.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef cptmarco het volgende:
weet iemand waar de loempiaboer bij de Karwei/Praxis gebleven is??
Gaan ze overwinteren in Vietnam of zo?quote:Op vrijdag 19 november 2010 17:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Rond deze tijd van het jaar maakt die altijd plaats voor een oliebollenkraam.
Anders bel je ze even: T.V. Pham Specialiteiten, 06-81003949quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:13 schreef cptmarco het volgende:
weet iemand waar de loempiaboer bij de Karwei/Praxis gebleven is??
Yo, goedemorgen en tot zo. Douche, koffie en kleren zoeken............quote:Op zaterdag 20 november 2010 05:25 schreef beelz het volgende:
Pfff ik kom net bij Navvy weg... zoals elke keer dat wij samen tanken zijn we best in de olie geraakt. Wat in naam van Satan's onheilige kontgat?
Tsk tsk! Niet zo zuur doen. (lolololol zuur) Gorillaz was megavet, zelfs Damon zelf snapte er de ballen van waarom ze in de tussentijd naar Amsterdam gingen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan
Spannende dingen? Nou, ik heb een nieuw drinkspel uitgevonden, verder niets volgens mij.quote:Op zaterdag 20 november 2010 16:54 schreef Melodicloud het volgende:
[..]
Tsk tsk! Niet zo zuur doen. (lolololol zuur) Gorillaz was megavet, zelfs Damon zelf snapte er de ballen van waarom ze in de tussentijd naar Amsterdam gingen.
Ik had tickets voor Engeland en Amsterdam, dan gaat Engeland toch voor...
Nog zwaar spannende dingen hier gebeurd?
lekker en niet te duur.....iets italiaan of grieks of mexicaans of wat dan ookquote:Op maandag 22 november 2010 21:05 schreef JJH het volgende:
Poolen kun je eignelijk alleen redelijk bij Cafe Kaya aan de assendorperstraat. http://www.google.nl/url?(...)pkdiurHcaKfnh0zX62wQ
Wat voor resteurantje zoek je precies?
Ik heb gehoord dat je bij de Librije wel redelijk kunt eten.quote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker en niet te duur.....iets italiaan of grieks of mexicaans of wat dan ook
is helaas al volquote:Op maandag 22 november 2010 21:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je bij de Librije wel redelijk kunt eten.
Het eten bij Binnen is altijd erg goed! www.binnenetenendrinken.nlquote:Op maandag 22 november 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
Hallo Zwollenaren,
hier een Groninger die woensdagavond in Zwolle een afspraak heeft en een leuk restaurantje, kroegje en evt pool-plek zoekt. En daar kunnen jullie mij vast wel bij helpen! Graag in t centrum, en t liefst met een URL of adres erbij
alvast bedankt,
3rdRock
Op zondag kan je een kanonskogel afschieten door de Diezerstraat. Is er naast de kerk en club Venus nog wat open op zondag?quote:Op woensdag 24 november 2010 10:59 schreef Cyntiaa het volgende:
Zondagavond weer eens borrelen in Zwolle
Aanstaande zondag is koopzondag...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:32 schreef navvy het volgende:
[..]
Op zondag kan je een kanonskogel afschieten door de Diezerstraat. Is er naast de kerk en club Venus nog wat open op zondag?
Dan kan je nog steeds een kanonskogel door de Diezerstraat schieten, we zien de beelden 's avonds wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Aanstaande zondag is koopzondag...
Challenge accepted!quote:Op woensdag 24 november 2010 23:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Dan kan je nog steeds een kanonskogel door de Diezerstraat schieten, we zien de beelden 's avonds wel.
Je kent mijn arsenaal. Er is een Afrikaans land mee over te nemen.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:59 schreef navvy het volgende:
Leuk, alleen zijn in dit dorp alleen melkbussen en gejatte kabiet ut Kampen voorhanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Cucaracha.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
uiteindelijk is het een Mexicaan (cucamarcha ofzo) in de sassenstraat (ofzo) geworden. ik vond het lekker
Nmm beste/tofste/leukste rest. in Zwollequote:Op donderdag 25 november 2010 00:22 schreef 3rdRock het volgende:
uiteindelijk is het een Mexicaan (cucamarcha ofzo) in de sassenstraat (ofzo) geworden. ik vond het lekker
Ja, boven kun je prima eten bij de Belg!quote:Op zondag 28 november 2010 16:36 schreef VANTOL87 het volgende:
Belgische keizer is ook meer dan prima
Ik was te druk met het conflict tussen Rood-Korea en Zuid-Korea op te lossen. India gaat nukes gooien.quote:Op zondag 28 november 2010 20:41 schreef Croli het volgende:
de challenge tussen beelz en navvy.... even hierboven benoemd
Hou je bek.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef beelz het volgende:
Gevoelstemperatuur -15
Glad op de weg
WINTER![]()
![]()
Ik stond net in de rij voor de pinautomaat. Voor mij stonden 2 oude vrouwen die allebei moesten pinnen en achter mij sloot een gozer van een jaar of 20 aan.quote:
Held.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik stond net in de rij voor de pinautomaat. Voor mij stonden 2 oude vrouwen die allebei moesten pinnen en achter mij sloot een gozer van een jaar of 20 aan.
Die eerste oude vrouw begon met pinnen en deed er nogal lang over om haar geld in portemonnee te doen en pasje op te bergen en pinbon uit automaat te halen. Die gozer achter me was not ammused en begint ineens tegen die oude vrouw te zeiken dat ze op moest schieten, "Heb je wel door hoe koud het is?".
Mijn hoofd veranderde in![]()
Toen was die andere vrouw aan de beurt die heeft geluisterd naar die gozer want ze was vrij snel klaar. Had zeker geen zin in een blafbek.
En toen was ik aan de beurt
Even doen alsof ik heel veel pasjes moest checken, heel langzaam keuzes maken in het menu en daarna weer terug naar het eerste pasje, unclusief de opmerking "Oh, dan was het toch het eerste pasje."
Als mensen van -5 al een enorm probleem maken verdienen ze het om langer in de kou te staan.
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik stond net in de rij voor de pinautomaat. Voor mij stonden 2 oude vrouwen die allebei moesten pinnen en achter mij sloot een gozer van een jaar of 20 aan.
Die eerste oude vrouw begon met pinnen en deed er nogal lang over om haar geld in portemonnee te doen en pasje op te bergen en pinbon uit automaat te halen. Die gozer achter me was not ammused en begint ineens tegen die oude vrouw te zeiken dat ze op moest schieten, "Heb je wel door hoe koud het is?".
Toen was die andere vrouw aan de beurt die heeft geluisterd naar die gozer want ze was vrij snel klaar. Had zeker geen zin in een blafbek.
Even doen alsof ik heel veel pasjes moest checken, heel langzaam keuzes maken in het menu en daarna weer terug naar het eerste pasje, unclusief de opmerking "Oh, dan was het toch het eerste pasje."
Als mensen van -5 al een enorm probleem maken verdienen ze het om langer in de kou te staan.
Dat is dan wel weer humor jaquote:Op woensdag 1 december 2010 16:28 schreef beelz het volgende:
[..]
19 graden is ook niet erg, 22 en hoger is waar ik de grens trek, dat zijn geen temperaturen voor blanken.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer humor ja
Maar ja, ik maak problemen van -5, ik ben zo'n miet die al problemen maakt van 19
19 graden OF kouder (Celcius)quote:Op donderdag 2 december 2010 14:15 schreef beelz het volgende:
[..]
19 graden is ook niet erg, 22 en hoger is waar ik de grens trek, dat zijn geen temperaturen voor blanken.
Vanwaar de Celcius toevoeging? Je bent ervan op de hoogte dat we al meer dan 9000 jaar hier die schaal gebruiken?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
19 graden OF kouder (Celcius)
15 graden verschil naar beneden met de lichaamstemp. is meer dan genoeg.
Voordat er iemand flauw en/of verkeerde grappen er over gaat makenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Vanwaar de Celcius toevoeging? Je bent ervan op de hoogte dat we al meer dan 9000 jaar hier die schaal gebruiken?
Ow je kent de tekst van ons nieuwste nummer al?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
Ik kom trouwens ws. de 24ste kut roepen.
Nee, ik heb de CD nog nietquote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Ow je kent de tekst van ons nieuwste nummer al?
Persbericht gezien?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Ow je kent de tekst van ons nieuwste nummer al?
Ja, mooie bio heb ik geschreven he?quote:
Die komt ook niet op de CD. Die is voor de volgende CDquote:
Maar, hoe gaat die tekst dan? (neem aan dat er geen webzijde is van regulier waar die opstaat)quote:Op donderdag 2 december 2010 14:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Die komt ook niet op de CD. Die is voor de volgende CD
Heb het onveranderd gelaten inderdaad, Moon en ik vinden dat jullie zo het best tot je recht komenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:50 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja, mooie bio heb ik geschreven he?
Oftewel: luiquote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heb het onveranderd gelaten inderdaad, Moon en ik vinden dat jullie zo het best tot je recht komen
Jij gaat kut roepen, dan ken je de tekst wel zo'n beetjequote:Op donderdag 2 december 2010 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar, hoe gaat die tekst dan? (neem aan dat er geen webzijde is van regulier waar die opstaat)
Oh, ik zing dan mee?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Jij gaat kut roepen, dan ken je de tekst wel zo'n beetje
Als we een nummer over onze grootste hater cq ex-bandlid zouden schrijven dan zouden er wel smerigerdere woorden gebruikt worden.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik zing dan mee?
Of gaat de tekst over jullie grootste hater cq ex-bandlid
Goed punt!quote:Op donderdag 2 december 2010 16:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Als we een nummer over onze grootste hater cq ex-bandlid zouden schrijven dan zouden er wel smerigerdere woorden gebruikt worden.
Je rekent het hele topic af op de afwijkingen van stbabylon?quote:Op zondag 5 december 2010 12:37 schreef devl1nsect het volgende:
Zwollesjappie! 038A28!
Welkom in het topic van Zwolle wat gekaapt is door borderliners en andere mental retards. (zie bijv. topictitel). Dus ga gauw een andere plek zoeken.
Ik ben weer weg hier.
Toedels!
Zal wel weer ¤ 12,50 zijn, net zoals vorig jaar.quote:Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef Kekaa het volgende:
Nou jaa zeg...
Iemand een idee of er al oud en nieuw bandjes te koop zijn voor de binnenstad? Was benieuwd naar de prijs...
Of de mental retardedness van de gene die die tt heeft bedachtquote:Op zondag 5 december 2010 14:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je rekent het hele topic af op de afwijkingen van stbabylon?
Ik heb 2 vrienden die bij Sally's werkenquote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Kekaa het volgende:
La toscane, Michelangelo, Sirtaki, Sofra is ook lekker en niet duur, De Plataan.
En Sally's moet ik natuurlijk even aanprijzen
Verder, woendagavond foute verzoekjes in de Docter.
Ik ben blij dat ik jou niet ben.quote:Op zondag 5 december 2010 12:37 schreef devl1nsect het volgende:
Zwollesjappie! 038A28!
Welkom in het topic van Zwolle wat gekaapt is door borderliners en andere mental retards. (zie bijv. topictitel). Dus ga gauw een andere plek zoeken.
Ik ben weer weg hier.
Toedels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |