Nou.. stiekem wel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
Dus jij wilt een pony voor je verjaardag?
Dat valt denk ik wel te regelen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:39 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. stiekem wel.
Maar een dagje paardrijden over het strand ben ik ook al heel gelukkig mee
quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat valt denk ik wel te regelen.
Kan ik mijn paardrijlessen van vroegah ook weer eens gebruiken.
Wel te hopen dat er een handleiding bij die paarden zit. Er zullen wel veel wijzigingen zijn gemaakt in de bediening sinds mijn laatste rit.quote:
Naa, dat zal wel meevallen hoor. Paardrijden verleer je ook niet!quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel te hopen dat er een handleiding bij die paarden zit. Er zullen wel veel wijzigingen zijn gemaakt in de bediening sinds mijn laatste rit.
Ah, gelukkig. Dan moet het wel goed komen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:57 schreef Maitje het volgende:
[..]
Naa, dat zal wel meevallen hoor. Paardrijden verleer je ook niet!
Clear and present danger is nu bezig op Veronica.quote:
Dat bewaar ik voor vannacht.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Onder het werk tv kijken...doe je goed!
Das ook zoquote:Op zaterdag 13 november 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]dacht het ook.
Ik moet toch iets doen tussen het eten en koffie drinken.
quote:
Onthoud maar...quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar goed. Paardrijden op het strand. Dan moet ik maar even goed onthouden wanneer jij jarig bent.
Ik ga mijn best doen.quote:
nieuwe ?quote:
goeie middagquote:
Ben ik weer.quote:
6 uur ook. Dat is de reden geweest waarom ik hem maar niet gehaald hebquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef AchJa het volgende:
Twee avonden (hooguit 7 uur) Medal of Honor en je bent door de single player heen... Ik zou me behoorlijk bekocht voelen als ik deze game gekocht had.
Groen met zwart.. hoezo?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
@Maitje. Wat voor kleur Jostipieten pak had je vandaag aan?
Zie PM.quote:
Ik heb hem daarom ook niet gekocht. Heb Vanquish gehaald en die ben ik al weken helemaal kapot aan het spelen. Trophies galore en op de moeilijkere difficulty levels is 'ie fucking uitdagend.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:47 schreef AchJa het volgende:
Twee avonden (hooguit 7 uur) Medal of Honor en je bent door de single player heen... Ik zou me behoorlijk bekocht voelen als ik deze game gekocht had.
Weltrusten Maitje. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:52 schreef Maitje het volgende:
Deze josti gaat liggen..
Welterusten 1 ieder en uiteraard Cobra
Waar is de tijd dat ik me weken kon vermaken met bv Commando's of Desperado's...quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:54 schreef Sine_Pari het volgende:
Big Fish Hidden Object games zijn veel leuker.
quote:Op zondag 14 november 2010 00:01 schreef Vronsky het volgende:
Commando's
Beste game ooit, jammer dat die laatste bagger was.
Dat is 'ie zeker, zit momenteel op mijn vijfde playthrough in twee weken of zo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Vronsky het volgende:
Eh, als het maar vermakelijk is.. toentertijd toen Zone Of The Enders 2 op de ps2 uit kwam.. mijn record staat op 69 minuten dacht ik.
En dat was echt een heel erg goede game.
Als ze eens een deel 3 maken koop ik een ps3.
begon dr mee dat we om 1630 eindappel in burger hadden. Na nog geen 5 min. terug op de kamer werden we al teruggeroepen om in 10 min. buiten weer in BGU1 op te stellen. Vervolgens een hele tijd wat gelul van ene majoor gehad, met bijbehorende fysiek elementen. Daarna met 7 pax aan een touw om de romp en een blindoek op het zwembad in, om even onder een vlot van 3m lang door te duiken, en daarna nog wat andere groepsopdrachten in het zwembad. Leuke was dat voor elke fout die de groep of jezelf maakte je een extra kilo grind me kon gaan nemen voor de mars. Dat werden er dus uiteindelijk 5 voor mij. Daarna 6km in moordtempo met BGU1 + extra kilo's naar een zandgebied gemarst om daar vervolgens wat onzin opdrachten uit te voeren. Daarna weer dat zelfde stuk teruggemarst. Na eindelijk bij de poort aan te zijn gekomen vond de adjudant het wel leuk om nog wat verder te lopen en hebben we nog even een rondje park en een rondje centrum gedaan. Vervolgens om 0400 evaluatie en appel om 1100 in burger. En natuurlijk konden we 10 min. later wederom in BGU1 opstellen, om vervolgens richting de gracht te vertrekken en je 60L in je poncho te stoppen om een drijfpakket te maken. Nadat duidelijk was geworden dat de opdracht al geslaagd was als het lukte 1 pakket drijvende te houden kon onze PO zich, in bloemetjes boxer, zich afmelden bij de kapi.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:57 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
hehehe, wat voor leuke dingen heb je mogen doen?
Kan ik me goed voorstellen met alle informatie die je te verwerken hebt gekregenquote:Op zondag 14 november 2010 01:00 schreef Vronsky het volgende:
Nee, maar ik zit een beetje diep na te denken enzo.
Ik mag hopen van niet. Anders sta ik zo voor de groene tafel.quote:
Weltrusten EllaN.quote:Op zondag 14 november 2010 01:07 schreef EllaN het volgende:
Toch zal ik jullie dappere mannen ook gaan verlaten nu. Fijne nacht nog
!
quote:Op zondag 14 november 2010 01:42 schreef Sine_Pari het volgende:
Ben je weer aan het werken aanwezig Cobra4?
Dank je wel. Jij voor straks weltrusten.quote:Op zondag 14 november 2010 02:25 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga afsluiten voor vanavond, nog een snelle dienst Cobra4
Hoi m.k.quote:
Nu even een bakkie en een saffie aan het doen. Het is lekker rustig.quote:Op zondag 14 november 2010 02:38 schreef m.k het volgende:
lekker dingen aan het doen, of is het saai?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Oh, dan lig ik nog lang niet op bed. Eerst even lekker relaxen met een film en een drankje.quote:Op zondag 14 november 2010 02:56 schreef m.k het volgende:
hehe dan sta ik op als jij naar bed ga waarschijnlijk (9 uur)
Da's een mooie combinatie.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 03:07 schreef m.k het volgende:
Combinatie die alleen bazen mogen combineren![]()
Tevens is inglorious bastards ook een zeeeeer goeie film, en zo zijn er nog wel wat.
quote:
quote:inception was ook leuk
Warriors is ook super.quote:Op zondag 14 november 2010 03:14 schreef m.k het volgende:
Ik ga Stalingrad wel kijken binnenkort, ben ook bezig met warriors downloaden maar er is maar een seeder en die moet tegelijkertijd met mij online zijn
Zal ik het eind verklappen?quote:Op zondag 14 november 2010 03:23 schreef m.k het volgende:
niet leuk? het is natuurlijk geen hoogwaardige kwaliteit, maar het is vermaak en ik moet ze toch allemaal zien sinds ik er op mijn 11de mee begonnen ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Tja, sorry.quote:
Weltrusten dan.quote:Op zondag 14 november 2010 03:45 schreef m.k het volgende:
maar ik ga mijn nest in, moet over een paar uur weer dingen gaan doen
Lekker bezig geweest dus. Ze zijn bij ons ook nog wel van de mt's, gelukkig alleen niet na einde dienst. Bij mn laatste MT van een hele dag, en niet eten/drinken, en buiten zijn met -5 a -8 zonder slaap nog ff 150km mogen rijden in de tonner. Ik heb toen maar met mn raam open gereden om soort van wakker te blijven(was in totaal al 24u bezig ofzo)quote:Op zondag 14 november 2010 00:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
begon dr mee dat we om 1630 eindappel in burger hadden. Na nog geen 5 min. terug op de kamer werden we al teruggeroepen om in 10 min. buiten weer in BGU1 op te stellen. Vervolgens een hele tijd wat gelul van ene majoor gehad, met bijbehorende fysiek elementen. Daarna met 7 pax aan een touw om de romp en een blindoek op het zwembad in, om even onder een vlot van 3m lang door te duiken, en daarna nog wat andere groepsopdrachten in het zwembad. Leuke was dat voor elke fout die de groep of jezelf maakte je een extra kilo grind me kon gaan nemen voor de mars. Dat werden er dus uiteindelijk 5 voor mij. Daarna 6km in moordtempo met BGU1 + extra kilo's naar een zandgebied gemarst om daar vervolgens wat onzin opdrachten uit te voeren. Daarna weer dat zelfde stuk teruggemarst. Na eindelijk bij de poort aan te zijn gekomen vond de adjudant het wel leuk om nog wat verder te lopen en hebben we nog even een rondje park en een rondje centrum gedaan. Vervolgens om 0400 evaluatie en appel om 1100 in burger. En natuurlijk konden we 10 min. later wederom in BGU1 opstellen, om vervolgens richting de gracht te vertrekken en je 60L in je poncho te stoppen om een drijfpakket te maken. Nadat duidelijk was geworden dat de opdracht al geslaagd was als het lukte 1 pakket drijvende te houden kon onze PO zich, in bloemetjes boxer, zich afmelden bij de kapi.
Mogguh ER.quote:
Moggûh Cobra. Gisteren samen met Lotusss in bed Apocalypse Now gekeken. Had ze nog niet gezien.quote:
Wat!? Daar hoort ze billenkoek voor te krijgen!quote:Op zondag 14 november 2010 09:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moggûh Cobra. Gisteren samen met Lotusss in bed Apocalypse Now gekeken. Had ze nog niet gezien.
Daar was AchJa het ook al over eens hahahahaquote:Op zondag 14 november 2010 09:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat!? Daar hoort ze billenkoek voor te krijgen!
Ik roep dat wel, maar ik moet toch eerst even aan Maitje vragen of zij die film wel heeft gezien.quote:Op zondag 14 november 2010 09:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar was AchJa het ook al over eens hahahaha
hehehehe, reken daar maar niet opquote:Op zondag 14 november 2010 09:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik roep dat wel, maar ik moet toch eerst even aan Maitje vragen of zij die film wel heeft gezien.
Dat kan jouw favoriet niet zijn! Dat is mijn favoriet!quote:Op zondag 14 november 2010 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehehehe, reken daar maar niet op
Lotusss heeft mijn favoriet ook nog niet gezien, nl. Stalingrad.
Praat geen poep Cobra!quote:Op zondag 14 november 2010 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kan jouw favoriet niet zijn! Dat is mijn favoriet!
Ik heb het er verdorie afgelopen nacht nog met m.k. over gehad.quote:
truequote:Op zondag 14 november 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het er verdorie afgelopen nacht nog met m.k. over gehad.
Ik las het net ja. Desalnietteplus blijft het mijn favorietquote:Op zondag 14 november 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb het er verdorie afgelopen nacht nog met m.k. over gehad.
Ach, dit zou wel onder splits!!! kunnen vallen.quote:Op zondag 14 november 2010 10:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik las het net ja. Desalnietteplus blijft het mijn favoriet
Hij is uit '93.quote:
Da's de verkeerde versie lamlul.quote:Op zondag 14 november 2010 10:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hmmm, ouder hoor:
http://www.imdb.com/title/tt0174240/
Je hebt gelijk, 1993 dus. Excusez moiquote:Op zondag 14 november 2010 10:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Da's de verkeerde versie lamlul.Ies Ruski.
Macht nichts.quote:Op zondag 14 november 2010 10:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, 1993 dus. Excusez moi
WARRIORS_DVD9 in nzbindex plakkenquote:Op zondag 14 november 2010 03:14 schreef m.k het volgende:
Ik ga Stalingrad wel kijken binnenkort, ben ook bezig met warriors downloaden maar er is maar een seeder en die moet tegelijkertijd met mij online zijn
Half life done Quickquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:48 schreef Vronsky het volgende:
Eh, als het maar vermakelijk is.. toentertijd toen Zone Of The Enders 2 op de ps2 uit kwam.. mijn record staat op 69 minuten dacht ik.
Kunt dit uitleggen, ben niet zo thuis met downloaden. Ben meer van de hardware (klinkt fout he.)quote:
Mogguh Maitje!quote:
Dat is al een goed begin.quote:Op zondag 14 november 2010 11:53 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Ik weet niet of ik apacolyps now (of zoiets) al heb gezien, titel zegt me wel wat.
Die wil ik zien!quote:Whehe trouwens net weer 2 foto's gekregen van ik als jostipietje. Om te gieren!
links or it didnt happenquote:Op zondag 14 november 2010 11:53 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Ik weet niet of ik apacolyps now (of zoiets) al heb gezien, titel zegt me wel wat.
@m.k
Whehe, ik ga ook naar Harry Potter hoor! Kan niet wachten
!
Whehe trouwens net weer 2 foto's gekregen van ik als jostipietje. Om te gieren!
ik zie niet wat hier nou zo mooi aan is, begrijp ik het niet? ik vind het een beetje nepquote:Op zondag 14 november 2010 12:00 schreef Cobra4 het volgende:
Ik kon het niet laten. Net deze maar weer even zitten kijken.
PM mag ook hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 12:02 schreef Maitje het volgende:
Ik zit ff te twijfelen of ik de foto hier neerzet, ben echt onherkenbaar... Maar toch, om m'n foto hier neer te gooien...
Ken je de rest uit deze "serie" reclames?quote:Op zondag 14 november 2010 12:02 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie niet wat hier nou zo mooi aan is, begrijp ik het niet? ik vind het een beetje nep
neinquote:Op zondag 14 november 2010 12:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ken je de rest uit deze "serie" reclames?
quote:
Okidokie.quote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Ok. Zal straks ff kijken, zit nu op mijn mobiel dus dan werkt het nietm
mist je hem ook naar mij stuurt zal ik het niet doorvertellenquote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef Maitje het volgende:
@Cobra
Ok. Zal straks ff kijken, zit nu op mijn mobiel dus dan werkt het nietm
Ik stuur geen enkele foto van Maitje door naar anderen.quote:Op zondag 14 november 2010 12:13 schreef m.k het volgende:
[..]
mist je hem ook naar mij stuurt zal ik het niet doorvertellen
Ernstig? Het was toch een vrolijke gebeurtenis?quote:Op zondag 14 november 2010 12:16 schreef Maitje het volgende:
Start nu mijn laptop op om de foto op ware grote te kijken, als die te ernstig is dan blijft ie prive
had het niet tegen jouquote:Op zondag 14 november 2010 12:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik stuur geen enkele foto van Maitje door naar anderen.
Dat weet ik.quote:
okquote:
De Jostipiet!quote:Op zondag 14 november 2010 12:23 schreef Maitje het volgende:
Niet schrikken...!!!
[ link | afbeelding ]
Mooi.quote:
das je verloofde hequote:
goedquote:
nee hoorquote:
Je gaat toch niet op de 17e?quote:Op zondag 14 november 2010 11:53 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Whehe, ik ga ook naar Harry Potter hoor! Kan niet wachten
!
Nee, niet dat ik weet. Weet nog niet wanneer we gaan, maar dat ik er naar toe gaat staat vast. Denk dat het wel doordeweeks wordt.quote:
nee, ga na een paar weken denk ik, jij?quote:
Ernstig? Ons huwelijk is toch geen moetje?quote:
Ja, meestal een week na de release dan is het gewoon minder druk...quote:Op zondag 14 november 2010 12:30 schreef m.k het volgende:
[..]
nee, ga na een paar weken denk ik, jij?
Zeker nietquote:Op zondag 14 november 2010 12:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ernstig? Ons huwelijk is toch geen moetje?
quote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef Vronsky het volgende:
Oh ok, want ik ga er de 17e heen.
Blijven wel leuke films, vind het wel tof dat de films zelf steeds meer volwassener zijn geworden, is niet echt meer zo'n kinderfilm zoals met deel 1.
Is dat omdat de hoofdrolspelers ouder zijn geworden?quote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef Vronsky het volgende:
Blijven wel leuke films, vind het wel tof dat de films zelf steeds meer volwassener zijn geworden, is niet echt meer zo'n kinderfilm zoals met deel 1.
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat omdat de hoofdrolspelers ouder zijn geworden?
Maitje! Zie je dat? Ik ben nog grappig ook!quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maitje! Zie je dat? Ik ben nog grappig ook!
EllaN. Goeiemiddag.quote:
Maar, maar.... Ze filmen vanaf de verkeerde kant!quote:Op zondag 14 november 2010 12:54 schreef Maitje het volgende:
De pieten op de boot met orkest hoorde ik bijWoehaha!!
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar, maar.... Ze filmen vanaf de verkeerde kant!
Die wel.quote:Op zondag 14 november 2010 12:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar die andere is wel duidelijk...
Mag je volgend jaar weer? Na jouw optreden van dit jaar zou ik niets anders kunnen verwachten.quote:Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja kom echt een paar keer vol in beeldlig in een scheur hier..
Sterker nog de 27e mag ik weerquote:Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag je volgend jaar weer? Na jouw optreden van dit jaar zou ik niets anders kunnen verwachten.
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Weer met de band mee en dan in de middag kinderen vermaken...
Harry Potter groeit echt met het publiek mee, in tegenstelling tot Twilight, dat gemaakt is voor vijftienjarige onzekere bakvisjes.quote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef Vronsky het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve Maitje en anderen. Ik ga snurken. Tot vannacht.![]()
HPquote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Vortix het volgende:
[..]
Harry Potter groeit echt met het publiek mee, in tegenstelling tot Twilight, dat gemaakt is voor vijftienjarige onzekere bakvisjes.
http://www.binaries4all.nl/quote:Op zondag 14 november 2010 11:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Kunt dit uitleggen, ben niet zo thuis met downloaden. Ben meer van de hardware (klinkt fout he.)
Ik heb samen met mijn huisgenoot de afgelopen paar dagen de films gekeken en daar hebben we in die zes uur behoorlijk op afgegevenquote:Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
HP, maar Twilight vind ik ook leuk
. Er zijn natuurlijk ook veel meer boeken van HP dan van Twilight. HP maakt veel meer ontwikkeling mee.
Ik ben echt per jaar meegegroeid met HP, dus daar kan niets meer aan komen. Heb afgelopen maand de Twilight boeken gelezen en dat was wel heel dreamy ook
.
Kan ik me helemaal voorstellenquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik heb samen met mijn huisgenoot de afgelopen paar dagen de films gekeken en daar hebben we in die zes uur behoorlijk op afgegevenMja, mannen van vierentwintig zijn duidelijk niet de doelgroep...
Ja, ik snap ook niet wat zij zo speciaal aan Bella vinden. Ze kunnen beter voor mij vechtenquote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef Vortix het volgende:
Nja het hoofd van Kristen is nog wel mijn minste irritatie. Ik vind het karakter van Bella vrij leeg eigenlijk (da's ook enigszins logisch, want hoe leger het karakter, hoe beter mensen zichzelf erop kunnen projecteren) en ik zie dus ook niet in waarom Jacob en Edward zo graag op de vuist willen voor haar.
En de epische dickmeasuring contests tussen die twee in Eclipse, godverdommeEen 110 jaar oude vampier die zich gedraagd als een kereltje van vijftien
Sowieso, wat Stephanie Meyer gedaan heeft met de vampiers- en weerwolfmythes
Sorry jongens, het moest er even uit
quote:Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef Vortix het volgende:
Haha ja, zoiets zal het wel zijn. Maar als je mensen op de IMDb fora met droge ogen ziet beweren dat de Twilight Saga belangrijker is voor de cinema dan Orson Welles en Stanley Kubrick ooit geweest zijn gaat mijn bloed een beetje koken
Welterustequote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve Maitje en anderen. Ik ga snurken. Tot vannacht.![]()
Twilightquote:Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
HP, maar Twilight vind ik ook leuk
. Er zijn natuurlijk ook veel meer boeken van HP dan van Twilight. HP maakt veel meer ontwikkeling mee.
Ik ben echt per jaar meegegroeid met HP, dus daar kan niets meer aan komen. Heb afgelopen maand de Twilight boeken gelezen en dat was wel heel dreamy ook
.
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 14:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja. En dattie in Amerika woont enzo
.
Ja idd, en hoe je ziet hoe bepaalde dingen gemaakt worden.quote:Op zondag 14 november 2010 15:24 schreef Vortix het volgende:
Making of's en commentaar kijken vind ik altijd erg leuk. Moet me nog steeds een keer door de commentaartracks van de Star Wars films gaan werken
Aaah.. arme jij.quote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef Lotusss het volgende:
Wat is het een grauwe baggerdag.... En ER gaat mij nu ook weer verlaten
En vanavond begint mijn rode klatsweek ook nog eensquote:
Ben jij dit weekend ook eenzaam dan?quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef EllaN het volgende:
Ach eenzame weekenden.. De regen is wel toepasselijk.
Het is weer zo ver inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ben jij dit weekend ook eenzaam dan?
Woensdag zijn we weer bij elkaar schat o+quote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef Lotusss het volgende:
Wat is het een grauwe baggerdag.... En ER gaat mij nu ook weer verlaten
Ach.. De voordelen zijn dat ik afgelopen weken en aankomende weken me vol op de studie en het sporten kan richtenquote:
Komt helemaal goed iddquote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Woensdag zijn we weer bij elkaar schat o+
Zit nu in de trein.
En je hebt je poezels nog :-)
Tja.. zo ken je het ook zien..quote:Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ach.. De voordelen zijn dat ik afgelopen weken en aankomende weken me vol op de studie en het sporten kan richten.
There goes my appetite for today...quote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja.. zo ken je het ook zien..
Overigens zit ik net te kijken hoe een gast een eikel piercing laat zetten
Waaromquote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja.. zo ken je het ook zien..
Overigens zit ik net te kijken hoe een gast een eikel piercing laat zetten
quote:Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Dat lijkt me geen leuke ervaring. Om te ondergaan noch om te zien
.
Heyquote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje egoisten die treinkoppers. Bah!!!
Als je het leven zat bent val er dan geen anderen mee lastig.
Er zijn er twee. Op mijn weg naar Breda vanaf Dordt, en van tilburg naar den bosch.quote:Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hey! Ik ken iemand die in dezelfde trein zit
. Of er zijn 2 treinkoppers
.
Zo fucking irritant is dat. Zelfs een keer meegemaakt op 31 december, probeer maar eens een werkende metro te vinden in Rotterdam na acht uur 's avonds op die dag. Hel.quote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje egoisten die treinkoppers. Bah!!!
Als je het leven zat bent val er dan geen anderen mee lastig.
Iemand die zelfmoord pleegt door onder een trein te springen.quote:Op zondag 14 november 2010 17:04 schreef Maitje het volgende:
Treinkoppers... sorry maar kan iemand mij uitleggen wat dat is..
Pijnlijk.....quote:Op zondag 14 november 2010 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand die zelfmoord pleegt door onder een trein te springen.
Aka "een trein terugkoppen"
Heb je wel is goed bij de voorkant van een trein gekeken? Toevallig die punt gezien? Als je die tegen je hoofd krijg, voel je dat echt wel denk ik...quote:Op zondag 14 november 2010 17:14 schreef Vronsky het volgende:
Pijnlijk.. merk je anders weinig meer van.
Alleen het is zeer egoïstisch.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:14 schreef Vronsky het volgende:
Je merkt er zeer veel van.... sorry :xquote:Op zondag 14 november 2010 17:14 schreef Vronsky het volgende:
Alleen het is zeer egoïstisch.
Hehehe, jaja, tzt hoor, als alles echt helemaal compleet isquote:Op zondag 14 november 2010 17:36 schreef m.k het volgende:
je moet je kasteel nog eens op de foto zetten ER
je huurt toch? of niequote:Op zondag 14 november 2010 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hehehe, jaja, tzt hoor, als alles echt helemaal compleet is
Ik huur idd particulier, dus all-inclusivequote:
wat kost dat nou? (pmetje) of wil je dat niet delen? wat ik niet erg zou vindenquote:Op zondag 14 november 2010 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik huur idd particulier, dus all-inclusive
Ga me ff douchen nu, dan zeg ik het wel, heb last van zweet voeten whehehequote:Op zondag 14 november 2010 17:46 schreef m.k het volgende:
[..]
wat kost dat nou? (pmetje) of wil je dat niet delen? wat ik niet erg zou vinden
quote:Op zondag 14 november 2010 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga me ff douchen nu, dan zeg ik het wel, heb last van zweet voeten whehehe
Speculaas heb ik niet in huis.. beef ook niet...quote:Op zondag 14 november 2010 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Broodje speculaas?
Broodje beefburger met extra kaas en bacon?
Wat heb je dan wel in huis? Dat maakt het wat gemakkelijker voor anderen iets voor jou te bedenkenquote:Op zondag 14 november 2010 18:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Speculaas heb ik niet in huis.. beef ook niet...
quote:Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel in huis? Dat maakt het wat gemakkelijker voor anderen iets voor jou te bedenken
Gister al een heerlijk tptje gegeten dus nee, niet al te ongezond!!quote:Op zondag 14 november 2010 18:13 schreef m.k het volgende:
loop naar de turk en haal een kapsalon, goed voor de lijn ook
tptje??quote:Op zondag 14 november 2010 18:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gister al een heerlijk tptje gegeten dus nee, niet al te ongezond!!
Whewhe, ik ga ff in de koelkast kijken en ga wat maken, jullie horen het nog welquote:Op zondag 14 november 2010 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Mailtje!!! Wat heb je dan in huis? Zo schiet het natuurlijk ook niet op lol
Jij bent volgens mij geen gemakkelijke eetster
Jij bedoeld Flappie van de buren ff uit z'n hok plukken aan zijn oren?quote:
ik doelde meer op de opleiding, maar ik heb nog wel een tien jaar oud konijn hierquote:Op zondag 14 november 2010 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bedoeld Flappie van de buren ff uit z'n hok plukken aan zijn oren?
Die gaat gestroopt worden met Kerst?quote:Op zondag 14 november 2010 18:28 schreef m.k het volgende:
[..]
ik doelde meer op de opleiding, maar ik heb nog wel een tien jaar oud konijn hier
ff terug te komen op jouw eerdere vraag mbt mijn huur.quote:
Wentelteefjes?quote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whewhe, ik ga ff in de koelkast kijken en ga wat maken, jullie horen het nog wel.
Ik ben best moeilijk, ben bijv. geen echte vleeseter
Hopen dat ik volgend jaar in Athene ook zoiets leuks kan vinden, maar de prijzen daar liggen gelukkig wat lager dan hierquote:Op zondag 14 november 2010 18:35 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohhh ja, en eigen toilet en douche!!!!
En dat alles geregeld in 2 weken na mijn terugkomst!
Maar je salaris ookquote:Op zondag 14 november 2010 18:37 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Hopen dat ik volgend jaar in Athene ook zoiets leuks kan vinden, maar de prijzen daar liggen gelukkig wat lager dan hier.
Ik wil weer gaan studeren.quote:
Je hebt je militaire gedachte maar ff in de vriezer gezet dus? Althans, dat begrijp ik eruit.quote:Op zondag 14 november 2010 18:40 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik wil weer gaan studeren.
Dus stufi + waarschijnlijk wat lenen, moet heel erg goed te doen zijn opzich.
Nee..quote:
Oew, dat was een verdomde goeie geweest. Wentelteefjesquote:
Pussyquote:Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef Iska het volgende:
Ik heb gewoon een hele SC gemist
Vandaag echt ergste kater ooit gehad. Gister was het bier op dus, ben ik aan de witte wijn gegaan. Vervelende is alleen dat ik wijn hetzelfde drink als bier.. Anyway, vanmorgen van 11:00 tot 15:00 boven plee gehanden
Wel een beetje hequote:
Is die serieus??quote:
Primaquote:
Zou wel de eerste keer zijn dat ik een vrouw zie posten dat ze 100kg squats doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |