Speculaas heb ik niet in huis.. beef ook niet...quote:Op zondag 14 november 2010 18:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Broodje speculaas?
Broodje beefburger met extra kaas en bacon?
Wat heb je dan wel in huis? Dat maakt het wat gemakkelijker voor anderen iets voor jou te bedenkenquote:Op zondag 14 november 2010 18:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Speculaas heb ik niet in huis.. beef ook niet...
quote:Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel in huis? Dat maakt het wat gemakkelijker voor anderen iets voor jou te bedenken
Gister al een heerlijk tptje gegeten dus nee, niet al te ongezond!!quote:Op zondag 14 november 2010 18:13 schreef m.k het volgende:
loop naar de turk en haal een kapsalon, goed voor de lijn ook
tptje??quote:Op zondag 14 november 2010 18:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Gister al een heerlijk tptje gegeten dus nee, niet al te ongezond!!
Whewhe, ik ga ff in de koelkast kijken en ga wat maken, jullie horen het nog welquote:Op zondag 14 november 2010 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Mailtje!!! Wat heb je dan in huis? Zo schiet het natuurlijk ook niet op lol
Jij bent volgens mij geen gemakkelijke eetster
Jij bedoeld Flappie van de buren ff uit z'n hok plukken aan zijn oren?quote:
ik doelde meer op de opleiding, maar ik heb nog wel een tien jaar oud konijn hierquote:Op zondag 14 november 2010 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bedoeld Flappie van de buren ff uit z'n hok plukken aan zijn oren?
Die gaat gestroopt worden met Kerst?quote:Op zondag 14 november 2010 18:28 schreef m.k het volgende:
[..]
ik doelde meer op de opleiding, maar ik heb nog wel een tien jaar oud konijn hier
ff terug te komen op jouw eerdere vraag mbt mijn huur.quote:
Wentelteefjes?quote:Op zondag 14 november 2010 18:23 schreef Maitje het volgende:
[..]
Whewhe, ik ga ff in de koelkast kijken en ga wat maken, jullie horen het nog wel.
Ik ben best moeilijk, ben bijv. geen echte vleeseter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |