Jaquote:Op zondag 14 november 2010 14:35 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja. En dattie in Amerika woont enzo
.
Ja idd, en hoe je ziet hoe bepaalde dingen gemaakt worden.quote:Op zondag 14 november 2010 15:24 schreef Vortix het volgende:
Making of's en commentaar kijken vind ik altijd erg leuk. Moet me nog steeds een keer door de commentaartracks van de Star Wars films gaan werken
Aaah.. arme jij.quote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef Lotusss het volgende:
Wat is het een grauwe baggerdag.... En ER gaat mij nu ook weer verlaten
En vanavond begint mijn rode klatsweek ook nog eensquote:
Ben jij dit weekend ook eenzaam dan?quote:Op zondag 14 november 2010 15:50 schreef EllaN het volgende:
Ach eenzame weekenden.. De regen is wel toepasselijk.
Het is weer zo ver inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 16:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ben jij dit weekend ook eenzaam dan?
Woensdag zijn we weer bij elkaar schat o+quote:Op zondag 14 november 2010 15:34 schreef Lotusss het volgende:
Wat is het een grauwe baggerdag.... En ER gaat mij nu ook weer verlaten
Ach.. De voordelen zijn dat ik afgelopen weken en aankomende weken me vol op de studie en het sporten kan richtenquote:
Komt helemaal goed iddquote:Op zondag 14 november 2010 16:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Woensdag zijn we weer bij elkaar schat o+
Zit nu in de trein.
En je hebt je poezels nog :-)
Tja.. zo ken je het ook zien..quote:Op zondag 14 november 2010 16:15 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ach.. De voordelen zijn dat ik afgelopen weken en aankomende weken me vol op de studie en het sporten kan richten.
There goes my appetite for today...quote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja.. zo ken je het ook zien..
Overigens zit ik net te kijken hoe een gast een eikel piercing laat zetten
Waaromquote:Op zondag 14 november 2010 16:19 schreef Maitje het volgende:
[..]
Tja.. zo ken je het ook zien..
Overigens zit ik net te kijken hoe een gast een eikel piercing laat zetten
quote:Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Haha. Dat lijkt me geen leuke ervaring. Om te ondergaan noch om te zien
.
Heyquote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje egoisten die treinkoppers. Bah!!!
Als je het leven zat bent val er dan geen anderen mee lastig.
Er zijn er twee. Op mijn weg naar Breda vanaf Dordt, en van tilburg naar den bosch.quote:Op zondag 14 november 2010 16:53 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hey! Ik ken iemand die in dezelfde trein zit
. Of er zijn 2 treinkoppers
.
Zo fucking irritant is dat. Zelfs een keer meegemaakt op 31 december, probeer maar eens een werkende metro te vinden in Rotterdam na acht uur 's avonds op die dag. Hel.quote:Op zondag 14 november 2010 16:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Stelletje egoisten die treinkoppers. Bah!!!
Als je het leven zat bent val er dan geen anderen mee lastig.
Iemand die zelfmoord pleegt door onder een trein te springen.quote:Op zondag 14 november 2010 17:04 schreef Maitje het volgende:
Treinkoppers... sorry maar kan iemand mij uitleggen wat dat is..
Pijnlijk.....quote:Op zondag 14 november 2010 17:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Iemand die zelfmoord pleegt door onder een trein te springen.
Aka "een trein terugkoppen"
Heb je wel is goed bij de voorkant van een trein gekeken? Toevallig die punt gezien? Als je die tegen je hoofd krijg, voel je dat echt wel denk ik...quote:Op zondag 14 november 2010 17:14 schreef Vronsky het volgende:
Pijnlijk.. merk je anders weinig meer van.
Alleen het is zeer egoïstisch.
quote:Op zondag 14 november 2010 17:14 schreef Vronsky het volgende:
Je merkt er zeer veel van.... sorry :xquote:Op zondag 14 november 2010 17:14 schreef Vronsky het volgende:
Alleen het is zeer egoïstisch.
Hehehe, jaja, tzt hoor, als alles echt helemaal compleet isquote:Op zondag 14 november 2010 17:36 schreef m.k het volgende:
je moet je kasteel nog eens op de foto zetten ER
je huurt toch? of niequote:Op zondag 14 november 2010 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hehehe, jaja, tzt hoor, als alles echt helemaal compleet is
Ik huur idd particulier, dus all-inclusivequote:
wat kost dat nou? (pmetje) of wil je dat niet delen? wat ik niet erg zou vindenquote:Op zondag 14 november 2010 17:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik huur idd particulier, dus all-inclusive
Ga me ff douchen nu, dan zeg ik het wel, heb last van zweet voeten whehehequote:Op zondag 14 november 2010 17:46 schreef m.k het volgende:
[..]
wat kost dat nou? (pmetje) of wil je dat niet delen? wat ik niet erg zou vinden
quote:Op zondag 14 november 2010 17:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ga me ff douchen nu, dan zeg ik het wel, heb last van zweet voeten whehehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |