Maar, maar.... Ze filmen vanaf de verkeerde kant!quote:Op zondag 14 november 2010 12:54 schreef Maitje het volgende:
De pieten op de boot met orkest hoorde ik bijWoehaha!!
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar, maar.... Ze filmen vanaf de verkeerde kant!
Die wel.quote:Op zondag 14 november 2010 12:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, maar die andere is wel duidelijk...
Mag je volgend jaar weer? Na jouw optreden van dit jaar zou ik niets anders kunnen verwachten.quote:Op zondag 14 november 2010 13:05 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja kom echt een paar keer vol in beeldlig in een scheur hier..
Sterker nog de 27e mag ik weerquote:Op zondag 14 november 2010 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag je volgend jaar weer? Na jouw optreden van dit jaar zou ik niets anders kunnen verwachten.
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 13:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
Weer met de band mee en dan in de middag kinderen vermaken...
Harry Potter groeit echt met het publiek mee, in tegenstelling tot Twilight, dat gemaakt is voor vijftienjarige onzekere bakvisjes.quote:Op zondag 14 november 2010 12:32 schreef Vronsky het volgende:
Oh ok, want ik ga er de 17e heen.
Blijven wel leuke films, vind het wel tof dat de films zelf steeds meer volwassener zijn geworden, is niet echt meer zo'n kinderfilm zoals met deel 1.
Slaap lekker!quote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve Maitje en anderen. Ik ga snurken. Tot vannacht.![]()
HPquote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Vortix het volgende:
[..]
Harry Potter groeit echt met het publiek mee, in tegenstelling tot Twilight, dat gemaakt is voor vijftienjarige onzekere bakvisjes.
http://www.binaries4all.nl/quote:Op zondag 14 november 2010 11:41 schreef m.k het volgende:
[..]
Kunt dit uitleggen, ben niet zo thuis met downloaden. Ben meer van de hardware (klinkt fout he.)
Ik heb samen met mijn huisgenoot de afgelopen paar dagen de films gekeken en daar hebben we in die zes uur behoorlijk op afgegevenquote:Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
HP, maar Twilight vind ik ook leuk
. Er zijn natuurlijk ook veel meer boeken van HP dan van Twilight. HP maakt veel meer ontwikkeling mee.
Ik ben echt per jaar meegegroeid met HP, dus daar kan niets meer aan komen. Heb afgelopen maand de Twilight boeken gelezen en dat was wel heel dreamy ook
.
Kan ik me helemaal voorstellenquote:Op zondag 14 november 2010 13:49 schreef Vortix het volgende:
[..]
Ik heb samen met mijn huisgenoot de afgelopen paar dagen de films gekeken en daar hebben we in die zes uur behoorlijk op afgegevenMja, mannen van vierentwintig zijn duidelijk niet de doelgroep...
Ja, ik snap ook niet wat zij zo speciaal aan Bella vinden. Ze kunnen beter voor mij vechtenquote:Op zondag 14 november 2010 13:59 schreef Vortix het volgende:
Nja het hoofd van Kristen is nog wel mijn minste irritatie. Ik vind het karakter van Bella vrij leeg eigenlijk (da's ook enigszins logisch, want hoe leger het karakter, hoe beter mensen zichzelf erop kunnen projecteren) en ik zie dus ook niet in waarom Jacob en Edward zo graag op de vuist willen voor haar.
En de epische dickmeasuring contests tussen die twee in Eclipse, godverdommeEen 110 jaar oude vampier die zich gedraagd als een kereltje van vijftien
Sowieso, wat Stephanie Meyer gedaan heeft met de vampiers- en weerwolfmythes
Sorry jongens, het moest er even uit
quote:Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef Vortix het volgende:
Haha ja, zoiets zal het wel zijn. Maar als je mensen op de IMDb fora met droge ogen ziet beweren dat de Twilight Saga belangrijker is voor de cinema dan Orson Welles en Stanley Kubrick ooit geweest zijn gaat mijn bloed een beetje koken
Welterustequote:Op zondag 14 november 2010 13:27 schreef Cobra4 het volgende:
Lieve Maitje en anderen. Ik ga snurken. Tot vannacht.![]()
Twilightquote:Op zondag 14 november 2010 13:44 schreef EllaN het volgende:
[..]
HP, maar Twilight vind ik ook leuk
. Er zijn natuurlijk ook veel meer boeken van HP dan van Twilight. HP maakt veel meer ontwikkeling mee.
Ik ben echt per jaar meegegroeid met HP, dus daar kan niets meer aan komen. Heb afgelopen maand de Twilight boeken gelezen en dat was wel heel dreamy ook
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |